Ik hoop dat ik het nog afkrijg een beetje vroeg, want dan kan ik me alsnog gaan bezatten, waar ik nu alsnog mee bezig ben want ik heb net tijdens het studeren al 4 biertjes weggetikt.quote:
and so, my suspiciousness was justifiedquote:Op donderdag 10 februari 2011 17:38 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Ik hoop dat ik het nog afkrijg een beetje vroeg, want dan kan ik me alsnog gaan bezatten, waar ik nu alsnog mee bezig ben want ik heb net tijdens het studeren al 4 biertjes weggetikt.+ ik rook op mijn kamer nu, wat ik echt slecht van mezelf vind
Mario, Pikachu, Duke Nukem en Lara Croft (en iemand die ik niet ken) die met elkaar bellenquote:Op donderdag 10 februari 2011 21:10 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Dat filmpje is toch niet raar.![]()
True true.quote:Op donderdag 10 februari 2011 21:13 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Mario, Pikachu, Duke Nukem en Lara Croft (en iemand die ik niet ken) die met elkaar bellen
quote:Op donderdag 10 februari 2011 21:18 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
True true.
Vind het alleen niet raar.Net zoiets als een normale Pokemon aflevering ofzo alleen bellen ze.
Hahaha omgquote:
I'm the master of pics and gifsquote:Op donderdag 10 februari 2011 21:32 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
![]()
![]()
Je hebt over alles een plaatje/gif.
Hendig sjiek!quote:Op donderdag 10 februari 2011 21:35 schreef bijdehand het volgende:
[..]
I'm the master of pics and gifs
Nee.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |