Ik ben ook wanhopig, jeweettoch.quote:Op woensdag 9 februari 2011 23:46 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja maar je schrijft het zo wanhopig.
Nee joh echt waar???quote:Op woensdag 9 februari 2011 23:52 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Ik ben ook wanhopig, jeweettoch.
Wat denk je nou zelf.quote:
quote:
Wel mooi om te horen dat je over me gaat dromen.quote:Op donderdag 10 februari 2011 00:08 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Maargoed, ik ga slapenen dromen over m'n snoepje.
Dan kom je er maar uit.quote:Op donderdag 10 februari 2011 00:15 schreef fairytalessuck het volgende:
Ennee KK pech gehad dan want ik lig al in m'n bed.
Nee ik lig net zo lekker.quote:
Als je dronken bent lig je nog veel lekkerder.quote:Op donderdag 10 februari 2011 00:16 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Nee ik lig net zo lekker.
Dat komt zaterdag wel weer. Ik ga nu slapen, moet morgen weer de hele dag werken.quote:Op donderdag 10 februari 2011 00:18 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Als je dronken bent lig je nog veel lekkerder.
En vrijdag dan?quote:Op donderdag 10 februari 2011 00:29 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Dat komt zaterdag wel weer. Ik ga nu slapen, moet morgen weer de hele dag werken.
Truste
Als jij dat wil denken....quote:Op donderdag 10 februari 2011 00:10 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Wel mooi om te horen dat je over me gaat dromen.
quote:Op donderdag 10 februari 2011 08:10 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Als jij dat wil denken....
Ja zolang ik er geen last van heb ben ik blij, dus hij blij, ik blij, iedereen blij.quote:
Als ie je maar niet gaat stalkenquote:Op donderdag 10 februari 2011 08:32 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja zolang ik er geen last van heb ben ik blij, dus hij blij, ik blij, iedereen blij.
Dat hoop ik niet nee.quote:Op donderdag 10 februari 2011 08:35 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Als ie je maar niet gaat stalkenHoe oud is je 'snoepje'?
Weer zo'n jong kereltje?quote:Op donderdag 10 februari 2011 08:36 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Dat hoop ik niet nee.Oud genoeg.
Nee de andere kant op.quote:
Wat? Een vent van 40? Of een jong vrouwtje?quote:
40+quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |