SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 09-02-2011 17:16:13 ]
Staat aan, maar zonder geluid... Hoezo? De Sop-Meister weer in beeld dan?quote:Op woensdag 9 februari 2011 17:16 schreef The-Dutch-Priest het volgende:
Heb je AJE niet aan Rvlaak ?
Miste namelijk een opmerking van je
nee de weermeneerquote:Op woensdag 9 februari 2011 17:16 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Staat aan, maar zonder geluid... Hoezo? De Sop-Meister weer in beeld dan?
quote:
wat is er bekend gemaakt?quote:Op woensdag 9 februari 2011 17:16 schreef Dekatria het volgende:
Ik ben benieuwd wat er overmorgen op stapel staat. Als Ghonim dit soort dingen bekend maakt, dan vrees ik voor het ergste.
Als jij 'm niet maakt, maakt iemand anders 'm welquote:Op woensdag 9 februari 2011 17:20 schreef The-Dutch-Priest het volgende:
[..]
Nou hou ik het netjes en dan dit
Nog niet gevondenquote:Op woensdag 9 februari 2011 17:22 schreef RvLaak het volgende:
Staat het CNN interview al online toevallig?
k, dank.quote:
quote:"There's a lot of blood now" that has been spilled, he said.
Hij heeft z'n vrouw gevolmachtigd voor z'n nalatenschap. Hij is bereid te sterven voor verandering in Egypte.quote:
"Er heeft een hoop bloed gevloeid", zei hijquote:Op woensdag 9 februari 2011 17:24 schreef RvLaak het volgende:
k, dank.
Kan iemand onderstaand verbouwen naar een mooie Nederlandse zin?
"There's a lot of blood now" that has been spilled, he said.
Dankquote:Op woensdag 9 februari 2011 17:25 schreef Dekatria het volgende:
[..]
"Er heeft een hoop bloed gevloeid", zei hij
Hij zei "Er is al een hoop bloed vergoten nu"quote:Op woensdag 9 februari 2011 17:24 schreef RvLaak het volgende:
[..]
k, dank.
Kan iemand onderstaand verbouwen naar een mooie Nederlandse zin?
[..]
Dank, die's iets mooierquote:Op woensdag 9 februari 2011 17:26 schreef The-Dutch-Priest het volgende:
[..]
Hij zei "Er is al een hoop bloed vergoten nu"
Die van Dektaria is ook goed, ligt er alleen aan of je het woordelijk wilt vertalen, zelfde probleem heb je met ondertitels makenquote:
quote:Op woensdag 9 februari 2011 17:28 schreef shomila het volgende:
Ssirgany Sarah El Sirgany
RT @hebalsherif: Two water canon trucks just parked on kasr el eini next to pa #jan25
21 seconds ago
Die van jouw past beter in mijn tekstquote:Op woensdag 9 februari 2011 17:30 schreef The-Dutch-Priest het volgende:
[..]
Die van Dektaria is ook goed, ligt er alleen aan of je het woordelijk wilt vertalen, zelfde probleem heb je met ondertitels maken
Yup, maar de betekenis er van dat er wellicht iets zeer vervelends op gang gaat komen.quote:Op woensdag 9 februari 2011 17:30 schreef The-Dutch-Priest het volgende:
[..]
Had weinig effect op de 28e
Hmm +1quote:Op woensdag 9 februari 2011 17:33 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Brainwave:
De Egyptenaren bewijzen nu dat ze geen overheid nodig hebben. Ze regelen alles zelf.
De enigen die moeite hebben met de situatie is de rijke elite die deel uit maakt van het regime of er afhankelijke van is. Zij voelen de pijn van dicht banken en stakende mensen.
De gewone Egyptenaren profiteerden daar toch niet van, die moesten toch voor zichzelf zorgen. En niet allen in Tahrir, maar in heel Egypte bewijzen ze dat ze dat kunnen. Dus voor de gewone Egyptenaar maakt het niet uit hoe lang het duurt.
quote:Op woensdag 9 februari 2011 17:33 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Brainwave:
De Egyptenaren bewijzen nu dat ze geen overheid nodig hebben. Ze regelen alles zelf.
De enigen die moeite hebben met de situatie is de rijke elite die deel uit maakt van het regime of er afhankelijke van is. Zij voelen de pijn van dicht banken en stakende mensen.
De gewone Egyptenaren profiteerden daar toch niet van, die moesten toch voor zichzelf zorgen. En niet allen in Tahrir, maar in heel Egypte bewijzen ze dat ze dat kunnen. Dus voor de gewone Egyptenaar maakt het niet uit hoe lang het duurt.
quote:Egypte: Ghonim 'bereid te sterven' voor revolutie
Wael Ghonim, marketing manager voor Google, heeft in een exclusief interview met CNN aangegeven dat hij bereid is te sterven om de revolutie te doen slagen.
Volgens Ghonim is de tijd om te onderhandelen met het regime van Mubarak voorbij. Volgens de Google medewerker is er al teveel bloed vergoten.
Ghonim is al vanaf het begin betrokken geweest bij de revolutie in Egypte. Hij was de oprichter van de FaceBook pagina die als eerste opriep om te demonstreren op 25 januari jongstleden. Na dat Ghonim zich bij de demonstranten had gevoegd, werd hij op 27 januari gearresteerd. Na een gevangenschap van meer dan een week, werd hij uiteindelijk vrijgelaten.
Ghonim heeft de topambtenaren in het regime toegesproken. "Als je een echte Egyptenaar bent, een heroïsche Egyptenaar, is het tijd om je functie neer te leggen", zei hij.
Na zijn vrijlating is Ghonim volgens velen het gezicht van de revolutie geworden. Iets waar hij zelf niet heel blij mee is. "Dit gaat niet om mij", zei hij diverse malen in het interview.
Ghonim deelde mee dat hij zijn vrouw een volledige volmacht heeft gegeven. Zij beheerd nu alle financiële zaken van de Google medewerker. Dit heeft hij gedaan omdat hij "bereid is te sterven voor verandering."
Goed stuk volgens mij, en zie niks raars.quote:Op woensdag 9 februari 2011 17:38 schreef RvLaak het volgende:
Meningen, correcties & aanvullingen aub:
[..]
k, dan gaat ie onlinequote:Op woensdag 9 februari 2011 17:42 schreef The-Dutch-Priest het volgende:
[..]
Goed stuk volgens mij, en zie niks raars.
Dat dus. De enigen die nadeel zouden hebben van een nieuwe regering en eerlijke kansen voor iedereen.quote:Op woensdag 9 februari 2011 17:33 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Brainwave:
Goed bezigquote:Op woensdag 9 februari 2011 17:46 schreef RvLaak het volgende:
Egypte: Ghonim 'bereid te sterven' voor revolutie
+100 voor de eerste die het filmpje meld tochquote:Op woensdag 9 februari 2011 17:46 schreef yavanna het volgende:
monaeltahawy Mona Eltahawy
RT @CaSoLoCa Wael @Ghonim interview on CNN:http://bit.ly/h1Jxar #Jan25 Google executive "Ready to die" for change.
Het is 'zij beheert nu[/b], en van meer dan een week mag je 'meer dan twee weken' maken.quote:Op woensdag 9 februari 2011 17:46 schreef RvLaak het volgende:
Egypte: Ghonim 'bereid te sterven' voor revolutie
Staat het wel zie link in tweet Yavannaquote:Op woensdag 9 februari 2011 17:48 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Dank
Jammer dat het interview zelf niet online staat
12 dagen toch?quote:Op woensdag 9 februari 2011 17:49 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Het is 'zij beheert nu[/b], en van meer dan een week mag je 'meer dan twee weken' maken.
nope, is een item over Ghonimquote:Op woensdag 9 februari 2011 17:49 schreef The-Dutch-Priest het volgende:
[..]
Staat het wel zie link in tweet Yavanna
"bijna twee weken" danquote:Op woensdag 9 februari 2011 17:51 schreef clumsy_clown het volgende:
Oh sorry, ik ben in de war. Dan nog is bijna twee weken beter.
quote:
Hij is perfect jaquote:Op woensdag 9 februari 2011 17:55 schreef clumsy_clown het volgende:
Het is trouwens wel mooi dat Wael Wael is. Als in: een executive van Google, met meer dan voldoende geld, jonge gozer, gezinnetje. Geen oude zure man, geen moslimbroeder, geen arme jongere.
Heb je vanavond tijd om af en toe Egypte te checken? Anders zou je zo maar wat kunnen missen.quote:Op woensdag 9 februari 2011 17:55 schreef RvLaak het volgende:
Anyway, tiet veur voer... Moeder de vrouw komt net thuis
Of een politie-actie vanavond bij het Parlementsgebouw loop zwaar uit de hand, volkswoede en is het morgen voorbij met het regime.quote:Op woensdag 9 februari 2011 17:56 schreef marcodej het volgende:
Ik ben bang dat dit gewoon tot september doorgaan. Die demonstranten zie ik daar wel voor aan, en die Mubarak zie ik ook gewoon geen krimp geven. Die blijft zitten.
Is dat niet gewoon dat podium?quote:Op woensdag 9 februari 2011 18:06 schreef bokaal het volgende:
Wat gebeurd hier? // AJE:
[ afbeelding ]
Nog niet uitgezonden?quote:Op woensdag 9 februari 2011 17:48 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Dank
Jammer dat het interview zelf niet online staat
Zo treedt de Nijl eens per jaar uit haar oevers, en zo meerdere keren in 3 wekenquote:Op woensdag 9 februari 2011 18:10 schreef The-Dutch-Priest het volgende:
[..]
Oh oh daar gaat de nijl weer
http://www.heapr.com/#l=web&q=[twitter]&p=[[1,1]]quote:Second_normal Bahamasdxf6 COOOL!! -- Google and Twitter partner to put out a revolutionary search engine~ http://bit.ly/icZhKE -- #egypt Patriot Act Wednesdays
Zelfs als ik alleen 'Ghonim' intik staat Fok bovenaanquote:
quote:Op woensdag 9 februari 2011 18:13 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Google!
[..]
http://www.heapr.com/#l=web&q=[twitter]&p=[[1,1]]
Geen idee.quote:
quote:Op woensdag 9 februari 2011 18:19 schreef Bartholomaeus het volgende:
Twitter is toch best wel handig eigenlijk.
Wou er 3 weken geleden niets vanaf weten. Tot dat ik Egypte ben gaan volgen, toen heb ik meteen Twitter aangemaakt en het voldoet me perfect. En niet alleen Egypte is leuk om te volgen. Maar ook dingen zoals #durftevragen enz.quote:
Edit;quote:Op woensdag 9 februari 2011 18:22 schreef danilel het volgende:
[..]
deze vind ik nie leuk nie......
mokhabarat ==>is the Arabic term for intelligence, as in intelligence agency. (wiki)
quote:There are four military production companies in Helwan now on strike
http://www.guardian.co.uk/commentisfree/2011/feb/09/uprising-revealed-real-egyptquote:Most horrific of all are the allegations that the former minister of interior, Habib El-Adly, Mubarak's right-hand man for 14 years, may have been implicated in the Two Saints Church bombing in Alexandria. The idea has sent shock waves to all Egyptians. Copts, in particular, who were always persuaded to tow the line either through intimidation or promises, will have to think again of the implications of all such emergent facts.
Zou dat dan het google/youtube nieuws zijn waarop werd gehintquote:Op woensdag 9 februari 2011 18:13 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Google!
[..]
http://www.heapr.com/#l=web&q=[twitter]&p=[[1,1]]
Ik denk hetquote:Op woensdag 9 februari 2011 18:34 schreef The-Dutch-Priest het volgende:
[..]
Zou dat dan het google/youtube nieuws zijn waarop werd gehint
nou snap ik pas hoe het werkt , je kan meteen via de zoekmachine tweets zien onderin .. ( bestond dus niet al ?)quote:
weet ik niet ( maar kan je beter andere link doen bijv . deze ( twitter staat zoiezo onderin .. )quote:
Ah joh! Ze zijn al lang bij het paleisquote:Egyptocracy Protests today in Heliopolis, the quarter of Presidential Palace. This is the first since the revolution started. #Egypt #Jan25
ze schieten met scherpquote:Op woensdag 9 februari 2011 18:52 schreef Nightwulf het volgende:
rananess: Live ammunition being used in wadi el gedid! #Egypt #25jan #tahrir
wat is live ammunition?
Er wordt met scherp geschotenquote:Op woensdag 9 februari 2011 18:52 schreef Nightwulf het volgende:
rananess: Live ammunition being used in wadi el gedid! #Egypt #25jan #tahrir
wat is live ammunition?
ahmadtahaquote:Op woensdag 9 februari 2011 18:54 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Ik zag 1 tweet over een "bestorming" van het Parliament. Ze werden tegengehouden door het leger. Ik gok er op dat een groep van Tahrir naar Parliament probeerde te komen.
Iemand anders iets gehoord of gezien?
thnx!! (ondertitelde filmpjes!!)quote:Op woensdag 9 februari 2011 18:57 schreef yavanna het volgende:
lisang Video: Wael @Ghonim addresses the crowd at Tahrir Square (subtitled): http://bit.ly/eoRkz8 #jan25
Tiesto!!!quote:RamyYaacoub Ramy Yaacoub
RT @monamahfouz: Hey @tiesto, why don't you spin some time next week in Tahrir Square, Cairo, in support of the Egyptian Revolution? #jan25
Enige CNN stream die ik daar krijg, heeft geen audioquote:Op woensdag 9 februari 2011 19:04 schreef -jos- het volgende:
http://edition.cnn.com/video/flashLive/live.html?stream=stream4
NadaAuf Nada Auf
My mom says Wael Ghonim is going to be on CNN in minutes.
doet het niet bij mijquote:Op woensdag 9 februari 2011 19:04 schreef -jos- het volgende:
NadaAuf Nada Auf
quote:Op woensdag 9 februari 2011 19:08 schreef The-Dutch-Priest het volgende:
http://nl.justin.tv/cnn_espanol#/w/833268288/49 maar krijg ik weer een betaal ding![]()
Maar is dus op CNN USA denk ik.
quote:Op woensdag 9 februari 2011 19:10 schreef pippicaro het volgende:
http://nl.justin.tv/hoctoggle#/w/847042128/2
Ik was vandaag al twee keer op tijd voor hemquote:Op woensdag 9 februari 2011 19:10 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Goh, is er ook een keer één op tijd
Hmm ze hebben het nu over tankersquote:Op woensdag 9 februari 2011 19:04 schreef -jos- het volgende:
NadaAuf Nada Auf
Dat is 'gewoon' CNN International...quote:Op woensdag 9 februari 2011 19:11 schreef RvLaak het volgende:
[..]
, nu maar hopen dat dit het juiste kanaal is
Klopt, maar ik vraag me af in hoeverre dat het kanaal is waar het interview op uitgezonden wordt, of dat CNN ook een ander kanaal heeft hiervoor...quote:Op woensdag 9 februari 2011 19:12 schreef alors het volgende:
[..]
Dat is 'gewoon' CNN International...
Ik refresh maar telkens bij justin.tvquote:Op woensdag 9 februari 2011 19:12 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Klopt, maar ik vraag me af in hoeverre dat het kanaal is waar het interview op uitgezonden wordt, of dat CNN ook een ander kanaal heeft hiervoor...
Als jij snap wat ik zeg wil
Misschien is deze link dan handig:quote:
Hier streamt ie gewoonquote:Op woensdag 9 februari 2011 19:14 schreef The-Dutch-Priest het volgende:
[..]
Ik refresh maar telkens bij justin.tv
quote:Op woensdag 9 februari 2011 19:14 schreef -jos- het volgende:
[..]
Misschien is deze link dan handig:
http://www.heapr.com/#l=t(...)iro]&p=[[1],[1],[1]]
Die site update wel elke 10 sec, kan je ook de DutchPaparazzi list daarmee volgen?
Nee deze http://nl.justin.tv/cnn_espanol#/w/833268288/49 dat is CNN USAquote:Op woensdag 9 februari 2011 19:14 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Hier streamt ie gewoonMaar zometeen een Tiger Woods verhaal
De wet is door het regime gemaakt om het regime aan de macht te houden. Door het regime af te keuren, keur je daar mee ook die hypocriete verdedigingslinies af.quote:Op woensdag 9 februari 2011 19:12 schreef clumsy_clown het volgende:
Aymanheeft wel een punt over hoe Mubarak de macht aan de ruler van het parlement moet geven, en er uiteindelijk verkiezingen komen waarbij alleen NDPers verkiesbaar zijn. Lastig, hoe zien de egyptenaren dit?
Streamt hier ook gewoonquote:Op woensdag 9 februari 2011 19:16 schreef The-Dutch-Priest het volgende:
[..]
Nee deze http://nl.justin.tv/cnn_espanol#/w/833268288/49 dat is CNN USA
quote:Op woensdag 9 februari 2011 19:17 schreef The-Dutch-Priest het volgende:
[..]
bij mij maar 15 sec ofzo dan die betaal meuk
Nile TV alleen ik versta er niks vanquote:Op woensdag 9 februari 2011 19:16 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Gewoon blijven staan en roepen dat het regime weg moet. En misschien nog een keer vechten voor je leven, iemand nieuws van het Parliament?
Geen idee waarom het hier gewoon werkt. Stream draait gewoon door.quote:
Heb jij gewoon stiekum een Pro Accountquote:Op woensdag 9 februari 2011 19:19 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Geen idee waarom het hier gewoon werkt. Stream draait gewoon door.
Men spreekt over 5 doden in Kharga.quote:alnitak250 Kharga, Wadi Al-Gadid, situation seems to escalate where no cameras are watching #jan25 #egypt
Nope, ik betaal voor geen enkele online dienstquote:Op woensdag 9 februari 2011 19:21 schreef The-Dutch-Priest het volgende:
[..]
Heb jij gewoon stiekum een Pro Account
Hier ookquote:Op woensdag 9 februari 2011 19:24 schreef The-Dutch-Priest het volgende:
Het lijkt hier wel een news room nu, tv op cnn int, op pc Twitter/Facebook/AJE/CNN USA/Fok
Wehehe ja hier ook, ik heb gelukkig wel zo'n fijn breedscherm waarin alles naast elkaar kan.quote:Op woensdag 9 februari 2011 19:24 schreef The-Dutch-Priest het volgende:
Het lijkt hier wel een news room nu, tv op cnn int, op pc Twitter/Facebook/AJE/CNN USA/Fok
quote:AyatBasma @NadiaE I have been stuck in Cairo traffic for nearly two hours. The curfew is on friggin Mars!
Al gehoord dat er reisbureaus zijn die in de krokusvakantie weer naar Egypte gaan?quote:Op woensdag 9 februari 2011 19:35 schreef The-Dutch-Priest het volgende:
Tering de reportage nu op RTL4, sky tours![]()
Onrusten zijn alleen in Cairo/Alexandrie
Ik kijk niet, maar ik meende dat zij weer gingen beginnen met reizen aanbieden.quote:Op woensdag 9 februari 2011 19:35 schreef The-Dutch-Priest het volgende:
Ja dat is SkyToursquote:Op woensdag 9 februari 2011 19:36 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Al gehoord dat er reisbureaus zijn die in de krokusvakantie weer naar Egypte gaan?
Weleenswaar zonder dekking van het Calamiteitenfonds, maar goed
Staat op, dankquote:Op woensdag 9 februari 2011 19:37 schreef pippicaro het volgende:
http://nl.justin.tv/cnn_espanol#/w/833268288/49
Telegraaf volkquote:Op woensdag 9 februari 2011 19:35 schreef The-Dutch-Priest het volgende:
quote:Op woensdag 9 februari 2011 19:43 schreef alors het volgende:
Wael zegt ongeveer dit:
Wij wilden onderhandelen, zij onderhandelden met rubber kogels, traangas, geweld e.d. Nu is het te laat om te onderhandelen.
Toen hij met een CNN reporter op straat liep werd hij door allerlei mensen aangeklampt, gekust en als een held behandeld.
Hij draagt El Baradei naar voren.
Dat heb ik hem niet horen zeggen. Daarbij geloof ik nooit dat de mensen @ Tahrir dit zullen accepterenquote:Op woensdag 9 februari 2011 19:43 schreef alors het volgende:
Wael zegt ongeveer dit:
Wij wilden onderhandelen, zij onderhandelden met rubber kogels, traangas, geweld e.d. Nu is het te laat om te onderhandelen.
Toen hij met een CNN reporter op straat liep werd hij door allerlei mensen aangeklampt, gekust en als een held behandeld.
Hij draagt El Baradei naar voren.
Ik las het ook al in de krant anders. Hij zei het niet zelf, maar de 'stem' zei het.quote:Op woensdag 9 februari 2011 19:44 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Dat heb ik hem niet horen zeggen. Daarbij geloof ik nooit dat de mensen @ Tahrir dit zullen accepteren
hier http://esl-bits.net/advan(...)Violent/default.htmlquote:Op woensdag 9 februari 2011 19:47 schreef RvLaak het volgende:
iemand btw een linkje naar het plaatje van Koran & BIjbel naast elkaar?
Die's niet zo heel duidelijk @ Tahrirquote:Op woensdag 9 februari 2011 19:48 schreef pippicaro het volgende:
[..]
hier http://esl-bits.net/advan(...)Violent/default.html
quote:Op woensdag 9 februari 2011 19:47 schreef RvLaak het volgende:
iemand btw een linkje naar het plaatje van Koran & BIjbel naast elkaar?
FP was als OP bedoeltquote:Op woensdag 9 februari 2011 19:55 schreef pippicaro het volgende:
[..]
Ik heb m ook maar van t internet...
quote:Op woensdag 9 februari 2011 19:55 schreef sunny16947 het volgende:
rgjournalist: Morgen gaan we, na twee weken, #egypte verlaten. Heb zo'n gevoel dat ik hier wel weer terugkeer #rtlnieuws
about 1 hour ago via HootSuite
Damn it, ook niet compleetquote:Op woensdag 9 februari 2011 19:58 schreef -jos- het volgende:
MennaGamal Menna Gamal
Wael @Ghonim's Interview with CNN: http://bit.ly/fNugzm #Jan25 (cc: @seksek)
FP = FrontPage, OP = Opening Postquote:Op woensdag 9 februari 2011 19:59 schreef pippicaro het volgende:
Nou snap ik je al helemaal niet meer...ben een oude vrouw hoor! die snappen die afkortingen niet
Komt trouwens van deze site en is niet op Tahrir...
http://www.veteranstoday.(...)egyptian-christians/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |