SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 09-02-2011 17:16:13 ]
Staat aan, maar zonder geluid... Hoezo? De Sop-Meister weer in beeld dan?quote:Op woensdag 9 februari 2011 17:16 schreef The-Dutch-Priest het volgende:
Heb je AJE niet aan Rvlaak ?
Miste namelijk een opmerking van je
nee de weermeneerquote:Op woensdag 9 februari 2011 17:16 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Staat aan, maar zonder geluid... Hoezo? De Sop-Meister weer in beeld dan?
quote:
wat is er bekend gemaakt?quote:Op woensdag 9 februari 2011 17:16 schreef Dekatria het volgende:
Ik ben benieuwd wat er overmorgen op stapel staat. Als Ghonim dit soort dingen bekend maakt, dan vrees ik voor het ergste.
Als jij 'm niet maakt, maakt iemand anders 'm welquote:Op woensdag 9 februari 2011 17:20 schreef The-Dutch-Priest het volgende:
[..]
Nou hou ik het netjes en dan dit
Nog niet gevondenquote:Op woensdag 9 februari 2011 17:22 schreef RvLaak het volgende:
Staat het CNN interview al online toevallig?
k, dank.quote:
quote:"There's a lot of blood now" that has been spilled, he said.
Hij heeft z'n vrouw gevolmachtigd voor z'n nalatenschap. Hij is bereid te sterven voor verandering in Egypte.quote:
"Er heeft een hoop bloed gevloeid", zei hijquote:Op woensdag 9 februari 2011 17:24 schreef RvLaak het volgende:
k, dank.
Kan iemand onderstaand verbouwen naar een mooie Nederlandse zin?
"There's a lot of blood now" that has been spilled, he said.
Dankquote:Op woensdag 9 februari 2011 17:25 schreef Dekatria het volgende:
[..]
"Er heeft een hoop bloed gevloeid", zei hij
Hij zei "Er is al een hoop bloed vergoten nu"quote:Op woensdag 9 februari 2011 17:24 schreef RvLaak het volgende:
[..]
k, dank.
Kan iemand onderstaand verbouwen naar een mooie Nederlandse zin?
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |