Edit: lees net dat je nog moet beginnenquote:Op woensdag 9 februari 2011 19:06 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Die vogeltjes ook, lang aan gewerkt?
Heb ik nu dus ookquote:Op woensdag 9 februari 2011 19:06 schreef DaMart het volgende:
[..]
Heb ik ook gedaan, die baggersite van MSN is er uit, en daarmee is de helft van de ergernis wel weg ;').
Ben er nu al aardig lang mee bezig geweest jaquote:Op woensdag 9 februari 2011 19:06 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Die vogeltjes ook, lang aan gewerkt?
Het ziet er al leuk uitquote:Op woensdag 9 februari 2011 19:08 schreef Muck het volgende:
[..]
Ben er nu al aardig lang mee bezig geweest ja
Hoeveel birds heb je nu al gehaakt?quote:Op woensdag 9 februari 2011 19:08 schreef Muck het volgende:
[..]
Ben er nu al aardig lang mee bezig geweest ja
Dank je!quote:
2quote:Op woensdag 9 februari 2011 19:09 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hoeveel birds heb je nu al gehaakt?
quote:
Mis je niets aan, ik ook (vrijwel) niet.quote:
Alleen de rode, van de anderen is nog geen patroon. Maar ik heb wel een beetje in mijn hoofd hoe ik dat varken kan maken....quote:Op woensdag 9 februari 2011 19:11 schreef Trevland het volgende:
[..]
Alleen maar de rode of ook nog een andere?
Tofquote:Op woensdag 9 februari 2011 19:12 schreef Muck het volgende:
[..]
Alleen de rode, van de anderen is nog geen patroon. Maar ik heb wel een beetje in mijn hoofd hoe ik dat varken kan maken....
Klotevarkenquote:Op woensdag 9 februari 2011 19:12 schreef Muck het volgende:
[..]
Alleen de rode, van de anderen is nog geen patroon. Maar ik heb wel een beetje in mijn hoofd hoe ik dat varken kan maken....
Okee, ik zal het wat nuanceren:quote:Op woensdag 9 februari 2011 19:12 schreef MPG het volgende:
[..].
Ik kan het niet... Ik heb je bezig gezien, en snapte er geen kut van...
betaal jij de patronen?quote:Op woensdag 9 februari 2011 19:11 schreef Trevland het volgende:
[..]
Alleen maar de rode of ook nog een andere?
hou mij er buiten, ik sta hoger op de ladder van menselijke vermogens als een limburgerquote:Op woensdag 9 februari 2011 19:13 schreef Muck het volgende:
[..]
Okee, ik zal het wat nuanceren:
iedereen kan haken, behálve TJ en MPG
quote:Op woensdag 9 februari 2011 19:13 schreef Muck het volgende:
[..]
Herkenbaar helaas...quote:Op woensdag 9 februari 2011 18:54 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Op FOK!, thuis heb ik het een keer terloops genoemd, en hij werd kwaad en ik werd een zeikerd genoemd die geen leven kan hebben en dat ik anderen chanteer.
Ik ga het niet eens proberenquote:Op woensdag 9 februari 2011 19:13 schreef Muck het volgende:
[..]
XD Altijd goedquote:
quote:Op woensdag 9 februari 2011 19:07 schreef Trevland het volgende:
[..]
Komt over een maand wel
[..]
Werd ook wel eens tijd dat het minder werd, denk dat ik nog wel even wacht met dat ik weer ga sportenAaaahhhhh. YupSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja idd!XD
I never look back, darling. It distracts from the now.
♥
Nee.quote:
Je kon niet eens vingerhakenquote:Op woensdag 9 februari 2011 19:14 schreef Toekito het volgende:
[..]
hou mij er buiten, ik sta hoger op de ladder van menselijke vermogens als een limburger
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
quote:Op woensdag 9 februari 2011 19:16 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee.
Ik noem die klotebeesten uit angry birds zo.
quote:Op woensdag 9 februari 2011 19:16 schreef Muck het volgende:
[..]
Je kon niet eens vingerhakenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
Ik ben bang als ik morgen weer ga judoën dat het dan weer raak isquote:Op woensdag 9 februari 2011 19:16 schreef Enfermera het volgende:
[..]
XD Altijd goed![]()
[..]
Aaaahhhhh. Yup![]()
Ja idd!XD
quote:
Kostte me bijna een oog en daarna boog hij bijna mijn fijnste naald kromquote:Op woensdag 9 februari 2011 19:14 schreef MPG het volgende:
[..]![]()
Kant die rotterdammert het ook niet ja?
quote:
heb geen naald aangeraakt, gek!quote:Op woensdag 9 februari 2011 19:17 schreef Muck het volgende:
[..]
Kostte me bijna een oog en daarna boog hij bijna mijn fijnste naald krom
Zó bont heb zelfs ik het niet gemaaktquote:Op woensdag 9 februari 2011 19:17 schreef Muck het volgende:
[..]
[..]
quote:
Dus Muckie heeft jullie beiden zo gek gekregen om het in ieder geval te proberen...quote:Op woensdag 9 februari 2011 19:18 schreef MPG het volgende:
[..]
Zó bont heb zelfs ik het niet gemaakt!
quote:Op woensdag 9 februari 2011 19:17 schreef Muck het volgende:
[..]
[..]
Ze dreigdequote:Op woensdag 9 februari 2011 19:19 schreef OA het volgende:
[..]
[..]
Dus Muckie heeft jullie beiden zo gek gekregen om het in ieder geval te proberen...![]()
Go Muckie
Met?quote:
Wat geen sex?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lief hè?quote:Op woensdag 9 februari 2011 19:16 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Oh wat tof...wat een leuk stofje ook
Kun je nagaan hoe slecht je kunt hakenquote:
quote:
Ja, dat dusquote:
Een beetje man houdt voet bij stuk. Die vrouwen willen vanzelf weer seks hoor...quote:
Quote verkloterquote:
Dat doe je zeker snelquote:Op woensdag 9 februari 2011 19:20 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
En langs mijn schoonouders geweest
Goed hè?quote:Op woensdag 9 februari 2011 19:19 schreef OA het volgende:
[..]
[..]
Dus Muckie heeft jullie beiden zo gek gekregen om het in ieder geval te proberen...![]()
Go Muckie
quote:Op woensdag 9 februari 2011 19:21 schreef OA het volgende:
[..]
Een beetje man houdt voet bij stuk. Die vrouwen willen vanzelf weer seks hoor...
Haha, tijd van je leven gehad?quote:Op woensdag 9 februari 2011 19:20 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
En langs mijn schoonouders geweest
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |