Ik ben nu best nieuwsgierigquote:Op woensdag 9 februari 2011 19:00 schreef DaMart het volgende:
[..]
Jammer dat het telefoonnummer is weggehaald, anders hadden we het even kunnen navragen!
Zelfs jij praat met mijn ex!quote:Op woensdag 9 februari 2011 18:59 schreef Toekito het volgende:
[..]
Dat eerste is gelul en met dat tweede heeft Muck niks te maken. Die praat toch ook met haar ex?
Valt mee toch bij jou?quote:
Oh, das minderquote:Op woensdag 9 februari 2011 18:56 schreef Muck het volgende:
[..]
Mwaaaaahhhh, morgen weer naar het ziekenhuis.
En hoe is het met jou dan?
Goed hoorquote:Op woensdag 9 februari 2011 18:57 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hoe is die daar?
[..]
Zwaar klote
eenom de pijn te verlichten
Is het ookquote:Op woensdag 9 februari 2011 19:02 schreef LovelyLady het volgende:
ik vind die nieuwe msn helemaal kut
IK ookquote:
Ken je nagaanquote:[..]
Zelfs jij praat met mijn ex!
Jawel... Al heb ik je er vaak zat over gehoordquote:[..]
Valt mee toch bij jou?
Ik ben er ook geen fan vanquote:Op woensdag 9 februari 2011 19:02 schreef LovelyLady het volgende:
Geen idee, ik gebruik al een hele tijd aMSN, die lijkt tenminste nog op de oude MSNquote:Op woensdag 9 februari 2011 19:02 schreef LovelyLady het volgende:
Ik begin er langzaam aan te wennen... maar vroeger was het beter jaquote:Op woensdag 9 februari 2011 19:02 schreef LovelyLady het volgende:
Ugh bahquote:Op woensdag 9 februari 2011 19:02 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Oh, das minder
Ja, wel goed. Lekker werkdagje gehad, maar werd op het einde half genaaid door een collega die altijd doet alsof ze druk is, alles naar zich toetrekt en geen prioriteiten kan stellen. Heel irritant als je daarin meegetrokken wordt![]()
Maargoed, verder lekker dagje![]()
[..]
Goed hoorZie hierboven
En met jou?
Vergeleken bij de mijne zijn álle voeten grootquote:Op woensdag 9 februari 2011 19:03 schreef MPG het volgende:
[..]
IK ook
[..]
Ken je nagaan!
[..]
Jawel... Al heb ik je er vaak zat over gehoord.
Jij hebt dus ook al een kc. Hier goed, bijna geen last van mijn zij, dus dat gaat de goede kant opquote:Op woensdag 9 februari 2011 19:02 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Oh, das minder
Ja, wel goed. Lekker werkdagje gehad, maar werd op het einde half genaaid door een collega die altijd doet alsof ze druk is, alles naar zich toetrekt en geen prioriteiten kan stellen. Heel irritant als je daarin meegetrokken wordt![]()
Maargoed, verder lekker dagje![]()
[..]
Goed hoorZie hierboven
En met jou?
Je kan ook wat met de instellingen kloten en dan is het maar half zo ergquote:Op woensdag 9 februari 2011 19:04 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik begin er langzaam aan te wennen... maar vroeger was het beter ja.
Toen kon je nog offline blijven en tegen iemand praten, had je minder enge smileys, hoefde je niet die baggerpagina van MSN uit je messenger te slopen, stonden je contacten nog gewoon onder elkaar en kon je zelf ook in je MSN zien naar wel nummer je aan het luisteren was...
Dat verdient een stevige knuffel van de KSC-dames!quote:Op woensdag 9 februari 2011 19:04 schreef Trevland het volgende:
[..]
Jij hebt dus ook al een kc. Hier goed, bijna geen last van mijn zij, dus dat gaat de goede kant op
Ja, das wel zoquote:Op woensdag 9 februari 2011 19:04 schreef Muck het volgende:
[..]
Ugh bah
[..]
Vergeleken bij de mijne zijn álle voeten groot
Ja, rare mensen af en toe. Magoed.quote:Op woensdag 9 februari 2011 19:04 schreef Muck het volgende:
[..]
Ugh bah
[..]
Vergeleken bij de mijne zijn álle voeten groot
Kc?quote:Op woensdag 9 februari 2011 19:04 schreef Trevland het volgende:
[..]
Jij hebt dus ook al een kc. Hier goed, bijna geen last van mijn zij, dus dat gaat de goede kant op
Moet ik iemand voor je schuppen?quote:Op woensdag 9 februari 2011 19:05 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ja, rare mensen af en toe. Magoed.
[..]
Kc?![]()
Mooi zo!!
Finally
haha
Heb ik ook gedaan, die baggersite van MSN is er uit, en daarmee is de helft van de ergernis wel weg ;').quote:Op woensdag 9 februari 2011 19:04 schreef Trevland het volgende:
[..]
Je kan ook wat met de instellingen kloten en dan is het maar half zo erg
Niet stuk maken!quote:
Komt over een maand welquote:Op woensdag 9 februari 2011 19:05 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat verdient een stevige knuffel van de KSC-dames!
Werd ook wel eens tijd dat het minder werd, denk dat ik nog wel even wacht met dat ik weer ga sportenquote:Op woensdag 9 februari 2011 19:05 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ja, rare mensen af en toe. Magoed.
[..]
Kc?![]()
Mooi zo!!
Finally
haha
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |