Exact. Ik heb er meerder tasje gekocht maar nu dus ook eentje nagemaakt. (zij maakt ze wel netter)quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:42 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
normaal van huisteil creaties toch
Ik denk dat ik eens even langs de Lidl ga dan!quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:04 schreef Doedezemaar het volgende:
Vanaf 10-02 heeft de Lidl weer verschillende naaigarensets in de aanbieding (en breigaren, en haak- en breinaalden)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
bedankt voor de tip!quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:04 schreef Doedezemaar het volgende:
Vanaf 10-02 heeft de Lidl weer verschillende naaigarensets in de aanbieding (en breigaren, en haak- en breinaalden)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
in capelle a/d ijssel hequote:Op zaterdag 5 februari 2011 11:19 schreef Inu het volgende:
Zo, ik ben vroeg genoeg wakker om naar de Stoffenstunter te gaan
Op het verlanglijstje:
[ afbeelding ]
En verder nog kijken wat er allemaal voor leuks is
Je bedoelt kaften van een boek? Dat zou je net zoals vroeger op school kunnen doen maar dan ipv papier met stof. Het laatste stukje zet je dan vast met een paar losse steekjes.quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:39 schreef Melochan het volgende:
Mooie naaiwerkjes allemaal dames! Vind dat tuinbroekje hierboven wel heel schattig
Ik heb zelf nog nooit achter een naaimachine gezeten, m'n moeder is er wel heel goed mee, en ze gaat me helpen om een cover voor m'n boek te makenIk weet niet waar ik aan begin, maar er kan niet zo heel veel fout gaan. Denk ik
Heb geen patroon, dus dat wordt trial and error
Oh! Das wat ik zoek ja! Dankjequote:Op donderdag 10 februari 2011 22:53 schreef E.T. het volgende:
Hier kun je een free-book (free e-book) bestellen van een boekomslag
Oh dat is een supergoed idee zeg, dat ga ik ook maken, thnx!!!quote:Op donderdag 10 februari 2011 23:23 schreef Melochan het volgende:
[..]
Oh! Das wat ik zoek ja! Dankje
Ik wil zeg maar een 'hoesje' maken waarin ik het boek in van doen als het wareIk heb meerdere boeken van datzelfde formaat, dus als ik het ene boek uit heb, kan ik het andere erin doen. Het gaat erom dat ze mooi blijven als ze in m'n (rommelige) tas zitten.
Morgen maar beginnen, vanavond kwam het er niet meer van. Wel al een stofje uitgekozen, rood-wit geruit van de Ikea
Kloptquote:Op zaterdag 12 februari 2011 15:15 schreef Nijna het volgende:
ET, die uiltjes. Daar heb ik een stofje van gezien van farbenmix volgens mij, kan dat?
Leuk!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |