Ik ben bezig met de zomergarderobe van mijn kinderen. Mijn zoon van 7 wil opeens luchtige broekjes dragen die mama maakt. En door zijn groeispurt heeft hij wel iets nieuws nodig.quote:Op maandag 23 juni 2025 15:02 schreef Aure het volgende:
Hoe gaat het hier met iedereen? Nog met leuke projecten bezig?
Ik ben bezig met een tasje voor een bruiloft en er ligt ook een jas geknipt klaar om te maken (die zal dan voor het najaar worden).
Wat gaaf gemaakt! En de stofjes helemaal geweldig.quote:Op woensdag 25 juni 2025 19:51 schreef Ceviche het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Voor m'n dochtertje. Mijn zoon van zes was wel een beetje jaloers op de regenboogprint.
Ik vind jongensstoffen ook altijd wat lastiger ja, maar her en der komt er wel wat leuks voorbij. See you at six heeft vaak wel leuke prints, poppy heeft ook regelmatig leuke prints en ik hou ook altijd uniekestoffen.nl en rebelstudio.nl in de gaten.quote:Op woensdag 25 juni 2025 20:56 schreef Uil__1984 het volgende:
[..]
Ik ben bezig met de zomergarderobe van mijn kinderen. Mijn zoon van 7 wil opeens luchtige broekjes dragen die mama maakt. En door zijn groeispurt heeft hij wel iets nieuws nodig.
Maar vind het voor jongens zo lastig om een leuk stofje te vinden dat niet ' kinderachtig' is.
En voor mijn dochter van 4 ben ik bezig met shirtjes en op zoek naar leuk patroon van een jurkje.
Wat netjes allemaal! Dat vind ik echt knap, bij mij zie je wel dat het van een gewone naaimachine komt (al doet het niet onder voor primark ofzo).quote:Op woensdag 25 juni 2025 21:20 schreef Aure het volgende:
Hier nog wat dingen van de afgelopen maanden:
[ afbeelding ]
Junna giletje voor baby van vrienden (met peren en hondjes), trui voor mijn vriend en een junna voor mijn jongste.
[ afbeelding ]
Truitje voor babynichtje en diverse shorts en shirts voor mijn eigen jongens![]()
[ afbeelding ]
Het tasje voor de bruiloft waar ik vandaag mee aan de slag was
Ja! Het patroon zegt voor niet rekbare stoffen, maar het gaat echt heel prima voor rekbare stoffen! Het is Nio/Nia van beletoile.quote:Op donderdag 26 juni 2025 10:22 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Wat netjes allemaal! Dat vind ik echt knap, bij mij zie je wel dat het van een gewone naaimachine komt (al doet het niet onder voor primark ofzo).
Echt leuk geworden. Die shorts, is dat rekbare stof?
Heb je nog steeds die Brother Innovis 15?quote:Op donderdag 26 juni 2025 17:56 schreef Uil__1984 het volgende:
Mooie creaties.
Ga ook is op zoek naar dat patroon.
Die sites ken ik nog niet qua stofjes. Bedankt.
Foto's toevoegen lukt mij niet. Moet ik even aan mijn man vragen. Die is daar weer handig in
Je hebt ‘m gemist, hè.quote:Op donderdag 26 juni 2025 20:51 schreef Kaatje1 het volgende:
Wat is het toch heerlijk werken met een “verse” naaimachine. Schoongemaakt, gerepareerd en geolied
Ja, kon niet verder maar kon ook niet denken “nu geen zin, komt wel”. Maar denk dat ik m in de winter meer gemist zou hebben.quote:
Fijn dat het zo kan!quote:Op donderdag 26 juni 2025 21:06 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ja, kon niet verder maar kon ook niet denken “nu geen zin, komt wel”. Maar denk dat ik m in de winter meer gemist zou hebben.
Machine is nu weggebracht naar een zaakje dichtbij en dan durf ik wel mensen te vragen om te rijden. De andere zaak was een flink stuk verderop, die kwamen m (tegen betaling) halen en brengen maar wel op hun tijd.
Dat is bij die andere zaak ook, maar ik ben afhankelijk van vervoerquote:Op vrijdag 27 juni 2025 11:13 schreef Aure het volgende:
Ik heb het geluk van Matson in de stad, dus daar wegbrengen en x dagen later weer ophalen. Meestal gaat het wel heel snel hoor (1-2 dagen later?).
Ja snap ik! Ik bedoelde meer dat het geluk voor mij is dat Matson dicht bij mij zitquote:Op vrijdag 27 juni 2025 11:19 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Dat is bij die andere zaak ook, maar ik ben afhankelijk van vervoermet de bus is er niet te komen en op de fiets is én best ver én lijkt me niet goed voor de machine (met een kapotte machine heb ik het wel gedaan, maar toen die gerepareerd was wel iemand met een auto gecharterd
Dat was mijn naaimachine waarmee ik het ben gaan leren. Heb inmiddels de brother innovis f410. Een wat luxere versiequote:Op donderdag 26 juni 2025 18:29 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Heb je nog steeds die Brother Innovis 15?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |