deze jurk is hetquote:
Oeh ik ben verliefd nu op het stofje van je jasje, wat mooi!quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 21:26 schreef Myraela het volgende:
Ik heb nog een jasje gemaakt. Dit weekend nog eentje met een andere stof, en dan heb ik wel even genoeg jasjes.Foto in het donker, sorry.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Voor de volgende heb ik nog deze dubbelzijdige stof
[ afbeelding ]
Ik ging altijd naaien als de kids in bed lagenquote:Op maandag 3 november 2025 11:51 schreef Ceviche het volgende:
Ik wil graag weer dingen naaien maar ik vind het moeilijk om er gelegenheid voor te vinden met twee kleine kinderen (vooral vanwege de dreumes nu) maar ik krijg steeds maar geen vrije dagen van werk![]()
Ik heb een stof met chocoladeletters gekocht en ik wil shirt voor de oudste en een vestje of jurkje voor de jongste dus daar zit wel een beetje haast bij, gevoelsmatig.
Dat is natuurlijk het handigste maar de jongste heeft een ander ritme waar we vooral niet aan durven te zittenquote:Op maandag 3 november 2025 19:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ging altijd naaien als de kids in bed lagen
Is het ook, maar met kinderen heb je nooit negen ongestoorde uren helaas.quote:Op dinsdag 4 november 2025 10:00 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk het handigste maar de jongste heeft een ander ritme waar we vooral niet aan durven te zitten![]()
Ik kan natuurlijk als ze slapen wel stof knippen en patroon printen en alles, maar ik vind het juist zo handig om dat in negen ongestoorde uren achter elkaar te doen op een vrije dag. Nou ja. Het komt wel weer.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |