Vandaag ga ik gewoon over Leiden met de treinquote:Op woensdag 9 februari 2011 17:45 schreef friemelaar het volgende:
[..]
en waar was je, in Leiden of heel ergens anders ?
half tien word ik naar boven gestuurd, maar ik probeer vaak genoeg om dan gelijk in slaap te vallen, maar het lukt echt niet, lig ik te woelen in m'n bed en pieker ik te veel...quote:Op woensdag 9 februari 2011 17:48 schreef Trevland het volgende:
[..]
Waarom ga jij niet gewoon om half 10 slapen zoals het hoort
en vanwaar dan die paniekquote:Op woensdag 9 februari 2011 17:48 schreef DaMart het volgende:
[..]
Vandaag ga ik gewoon over Leiden met de trein.
Gewoon blijven liggen, niet gaan piekeren en blijf van alles af wat internet verbinding heeftquote:Op woensdag 9 februari 2011 17:49 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
half tien word ik naar boven gestuurd, maar ik probeer vaak genoeg om dan gelijk in slaap te vallen, maar het lukt echt niet, lig ik te woelen in m'n bed en pieker ik te veel...
knars?quote:
knars?quote:
Je bent 91 en je wordt naar boven gestuurd... door de bejaardenverpleegster zeker?quote:Op woensdag 9 februari 2011 17:49 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
half tien word ik naar boven gestuurd, maar ik probeer vaak genoeg om dan gelijk in slaap te vallen, maar het lukt echt niet, lig ik te woelen in m'n bed en pieker ik te veel...
ahh, zodoende.quote:
Hmmm, lijkt me ook nietsquote:
jup, ik word ook nog even gewast en aangekleed door de zuster, en dan word om het uur m'n katheter geleegd, want ik kan het niet meer tegenhouden, het blijft maar lopen.quote:Op woensdag 9 februari 2011 17:51 schreef OA het volgende:
[..]
Je bent 91 en je wordt naar boven gestuurd... door de bejaardenverpleegster zeker?
Wát een leventjequote:Op woensdag 9 februari 2011 17:52 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
jup, ik word ook nog even gewast en aangekleed door de zuster, en dan word om het uur m'n katheter geleegd, want ik kan het niet meer tegenhouden, het blijft maar lopen.
Dat wordt er toch uitgevist voor dat de soep wordt opgediendquote:
Vindt mijn vader lekker, hij maakt die soep ook. Daarom eet ik zoveel mogenlijk brood erbij met een servet om die vieze dingen in te dumpen.quote:
Ja, maar ik heb zo'n leipe vader die geloofd dat dat heerlijk is in soep. Je gaat half over je nek.quote:Op woensdag 9 februari 2011 17:54 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Dat wordt er toch uitgevist voor dat de soep wordt opgediend![]()
Is alleen maar voor de smaak tijdens het "trekken" van de soep
quote:Op woensdag 9 februari 2011 17:55 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Ja, maar ik heb zo'n leipe vader die geloofd dat dat heerlijk is in soep. Je gaat half over je nek.
en daar heb je niks tegen in te brengen?quote:Op woensdag 9 februari 2011 17:55 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Ja, maar ik heb zo'n leipe vader die geloofd dat dat heerlijk is in soep. Je gaat half over je nek.
Nee het ergste is: hij heeft hogere hotelschool gedaan en is chefkok in een restaurant.quote:Op woensdag 9 februari 2011 17:55 schreef friemelaar het volgende:
[..]
die heeft vroeger niet goed opgelet toen je oma snert maakte
Wélk, dan ga ik daar alvast geen snert etenquote:Op woensdag 9 februari 2011 17:56 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Nee het ergste is: hij heeft hogere hotelschool gedaan en is chefkok in een restaurant.
quote:Op woensdag 9 februari 2011 17:56 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Nee het ergste is: hij heeft hogere hotelschool gedaan en is chefkok in een restaurant.
Een keer wat van gezegd. Toen werd hij kwaad en riep dat ik het dan maar zelf moest koken. Nu vis ik het er maar gewoon uitquote:Op woensdag 9 februari 2011 17:56 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
en daar heb je niks tegen in te brengen?
Wat voor smaak geeft het eigenlijk, zo'n been?
of ligt dat ook aan het soort oid...
quote:Op woensdag 9 februari 2011 17:57 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Wélk, dan ga ik daar alvast geen snert eten
Da's dan wel het beste jaquote:Op woensdag 9 februari 2011 17:57 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Een keer wat van gezegd. Toen werd hij kwaad en riep dat ik het dan maar zelf moest koken. Nu vis ik het er maar gewoon uit
Nee, daar maakt hij dat nietquote:Op woensdag 9 februari 2011 17:57 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Wélk, dan ga ik daar alvast geen snert eten
Een chefkok duldt geen tegenspraak...quote:Op woensdag 9 februari 2011 17:57 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Een keer wat van gezegd. Toen werd hij kwaad en riep dat ik het dan maar zelf moest koken. Nu vis ik het er maar gewoon uit
Geen idee, een keer zo'n stuk tussen mijn kaken gehad, in een reflex spuugde ik het ook meteen uit. Ouders keken even heel raar op.quote:Op woensdag 9 februari 2011 17:58 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Da's dan wel het beste ja
breek je je tanden er niet op, eigenlijk?
Dan heb je zeker pechquote:Op woensdag 9 februari 2011 17:58 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Nee, daar maakt hij dat nietieder geval niet met knars, is een regel daar. Dus dan doet hij dat thuis
Ach ja, maar straks is het weer zomer en heeft hij er geen zin inquote:
Zal ik zeker doen,quote:
ik neem aan de rest ookquote:Op woensdag 9 februari 2011 18:00 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Ach ja, maar straks is het weer zomer en heeft hij er geen zin in
Andere soepen die hij maakt zijn overigens wel heerlijk.
Sorry, ik verveel mequote:Op woensdag 9 februari 2011 18:05 schreef Toekito het volgende:
6 van de 10 boterhammen op en nog honger.............dooreten kan niet omdat men massaal om 5 voor 6 is gaan bellen
Tot hoe laat moet je werken eigenlijk?quote:Op woensdag 9 februari 2011 18:05 schreef Toekito het volgende:
6 van de 10 boterhammen op en nog honger.............dooreten kan niet omdat men massaal om 5 voor 6 is gaan bellen
Als je vannacht niet meetelt danquote:
quote:
20.30quote:Op woensdag 9 februari 2011 18:16 schreef Muck het volgende:
[..]
Tot hoe laat moet je werken eigenlijk?
Ikke welquote:Op woensdag 9 februari 2011 18:27 schreef Toekito het volgende:
[..]
durf je wel nu je ver weg bent en Toek verhongert?
Ah, dan heeft het ook geen nut als ik naar huis belquote:
misschien neemt mijn PSP opquote:Op woensdag 9 februari 2011 18:29 schreef Muck het volgende:
[..]
Ikke wel
[..]
Ah, dan heeft het ook geen nut als ik naar huis bel
PIEP!quote:Op woensdag 9 februari 2011 18:31 schreef DaMart het volgende:
Thuis, zometeen de magnetron maar wat te eten laten maken.
LASAGNEquote:Op woensdag 9 februari 2011 18:31 schreef DaMart het volgende:
Thuis, zometeen de magnetron maar wat te eten laten maken.
Die bij ons zal wel niet meer goed zijn hoorquote:
Ieeeh bah dalijk loopt ie de koelkast uitquote:Op woensdag 9 februari 2011 18:33 schreef Muck het volgende:
[..]
Die bij ons zal wel niet meer goed zijn hoor
Is toch makkelijk, hoe je hem zelf niet meer weg te gooienquote:Op woensdag 9 februari 2011 18:35 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ieeeh bah dalijk loopt ie de koelkast uit
Preciesquote:Op woensdag 9 februari 2011 18:37 schreef Trevland het volgende:
[..]
Is toch makkelijk, hoe je hem zelf niet meer weg te gooien
dan heb ik niks te eten vanavondquote:Op woensdag 9 februari 2011 18:33 schreef Muck het volgende:
[..]
Bahquote:Op woensdag 9 februari 2011 18:37 schreef Trevland het volgende:
[..]
Is toch makkelijk, hoe je hem zelf niet meer weg te gooien
Even ruiken en een klein hapje proberen en je weet genoegquote:Op woensdag 9 februari 2011 18:39 schreef Toekito het volgende:
[..]
dan heb ik niks te eten vanavond
anders ga ik wel die soep opwarmen die in koelkast staat.quote:Op woensdag 9 februari 2011 18:40 schreef Muck het volgende:
[..]
Even ruiken en een klein hapje proberen en je weet genoeg
quote:Op woensdag 9 februari 2011 17:28 schreef Toekito het volgende:
[..]
hij mag wel lasagne komen eten bij mij hoor.
Geen wonder dat hij iemand anders wilde laten proeven danquote:Op woensdag 9 februari 2011 18:33 schreef Muck het volgende:
[..]
Alleen de korst is lekkerquote:
quote:Op woensdag 9 februari 2011 18:46 schreef summer2bird het volgende:
Soep overleefd.Volgens mij gaat mijn vader het op een zuipen zetten
Hij is een alcoholist. Alleen slaat hij niet als hij aangeschoten is, hij probeert iedereen op de kast te jagen. Gevolgen zijn disscussies waar ik schreeuwend en vloekend bij wegloop terwijl hij vindt dat hij helemaal in zijn recht staat (met opmerkingen zoals alle gekleurde mensen zijn criminelen, Wilders is God, ik ben God, terwijl hij weet dat ik gelovig ben)quote:
Dat is wel zwaar klotequote:Op woensdag 9 februari 2011 18:50 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Hij is een alcoholist. Alleen slaat hij niet als hij aangeschoten is, hij probeert iedereen op de kast te jagen. Gevolgen zijn disscussies waar ik schreeuwend en vloekend bij wegloop terwijl hij vindt dat hij helemaal in zijn recht staat (met opmerkingen zoals alle gekleurde mensen zijn criminelen, Wilders is God, ik ben God, terwijl hij weet dat ik gelovig ben)
Afijn, hij is nu al erg vervelend, en nu heeft hij nog niet zoveel op. Dus drinkt hij vanavond steeds meer, ik ken deze buien.
Jep, dit is trouwens de 1ste keer dat ik dit zegquote:
'hier' op FOK! of 'hier' thuis?quote:Op woensdag 9 februari 2011 18:51 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Jep, dit is trouwens de 1ste keer dat ik dit zegHet is hier een taboe om er over te praten.
Godverdomme, nou snap ik waarom die mij ineens wilde uitnodigenquote:Op woensdag 9 februari 2011 18:33 schreef Muck het volgende:
[..]
best heavyquote:Op woensdag 9 februari 2011 18:51 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Jep, dit is trouwens de 1ste keer dat ik dit zegHet is hier een taboe om er over te praten.
Hey Enfequote:
Op FOK!, thuis heb ik het een keer terloops genoemd, en hij werd kwaad en ik werd een zeikerd genoemd die geen leven kan hebben en dat ik anderen chanteer.quote:
Muckjequote:
Hey MPGquote:
Trevquote:
Op FOK! zijn er geen taboesquote:Op woensdag 9 februari 2011 18:54 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Op FOK!, thuis heb ik het een keer terloops genoemd, en hij werd kwaad en ik werd een zeikerd genoemd die geen leven kan hebben en dat ik anderen chanteer.
ik dacht dat die nog goed was, Meneer PG.quote:Op woensdag 9 februari 2011 18:53 schreef MPG het volgende:
[..]
Godverdomme, nou snap ik waarom die mij ineens wilde uitnodigen.
Ledematenquote:
Wederom een plagiaatpost!quote:Op woensdag 9 februari 2011 18:53 schreef MPG het volgende:
[..]
Godverdomme, nou snap ik waarom die mij ineens wilde uitnodigen.
Mwaaaaahhhh, morgen weer naar het ziekenhuis.quote:Op woensdag 9 februari 2011 18:55 schreef Enfermera het volgende:
[..]
MuckjeHoe ist?
Lang niet gesproken!
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |