anders ga ik wel die soep opwarmen die in koelkast staat.quote:Op woensdag 9 februari 2011 18:40 schreef Muck het volgende:
[..]
Even ruiken en een klein hapje proberen en je weet genoeg
quote:Op woensdag 9 februari 2011 17:28 schreef Toekito het volgende:
[..]
hij mag wel lasagne komen eten bij mij hoor.
Geen wonder dat hij iemand anders wilde laten proeven danquote:Op woensdag 9 februari 2011 18:33 schreef Muck het volgende:
[..]
Die bij ons zal wel niet meer goed zijn hoor
Alleen de korst is lekkerquote:
quote:Op woensdag 9 februari 2011 18:46 schreef summer2bird het volgende:
Soep overleefd.Volgens mij gaat mijn vader het op een zuipen zetten
Hij is een alcoholist. Alleen slaat hij niet als hij aangeschoten is, hij probeert iedereen op de kast te jagen. Gevolgen zijn disscussies waar ik schreeuwend en vloekend bij wegloop terwijl hij vindt dat hij helemaal in zijn recht staat (met opmerkingen zoals alle gekleurde mensen zijn criminelen, Wilders is God, ik ben God, terwijl hij weet dat ik gelovig ben)quote:
Dat is wel zwaar klotequote:Op woensdag 9 februari 2011 18:50 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Hij is een alcoholist. Alleen slaat hij niet als hij aangeschoten is, hij probeert iedereen op de kast te jagen. Gevolgen zijn disscussies waar ik schreeuwend en vloekend bij wegloop terwijl hij vindt dat hij helemaal in zijn recht staat (met opmerkingen zoals alle gekleurde mensen zijn criminelen, Wilders is God, ik ben God, terwijl hij weet dat ik gelovig ben)
Afijn, hij is nu al erg vervelend, en nu heeft hij nog niet zoveel op. Dus drinkt hij vanavond steeds meer, ik ken deze buien.
Jep, dit is trouwens de 1ste keer dat ik dit zegquote:
'hier' op FOK! of 'hier' thuis?quote:Op woensdag 9 februari 2011 18:51 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Jep, dit is trouwens de 1ste keer dat ik dit zegHet is hier een taboe om er over te praten.
Godverdomme, nou snap ik waarom die mij ineens wilde uitnodigenquote:Op woensdag 9 februari 2011 18:33 schreef Muck het volgende:
[..]
Die bij ons zal wel niet meer goed zijn hoor
best heavyquote:Op woensdag 9 februari 2011 18:51 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Jep, dit is trouwens de 1ste keer dat ik dit zegHet is hier een taboe om er over te praten.
Hey Enfequote:
Op FOK!, thuis heb ik het een keer terloops genoemd, en hij werd kwaad en ik werd een zeikerd genoemd die geen leven kan hebben en dat ik anderen chanteer.quote:
Muckjequote:
Hey MPGquote:
Trevquote:
Op FOK! zijn er geen taboesquote:Op woensdag 9 februari 2011 18:54 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Op FOK!, thuis heb ik het een keer terloops genoemd, en hij werd kwaad en ik werd een zeikerd genoemd die geen leven kan hebben en dat ik anderen chanteer.
ik dacht dat die nog goed was, Meneer PG.quote:Op woensdag 9 februari 2011 18:53 schreef MPG het volgende:
[..]
Godverdomme, nou snap ik waarom die mij ineens wilde uitnodigen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |