Een keer wat van gezegd. Toen werd hij kwaad en riep dat ik het dan maar zelf moest koken. Nu vis ik het er maar gewoon uitquote:Op woensdag 9 februari 2011 17:56 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
en daar heb je niks tegen in te brengen?
Wat voor smaak geeft het eigenlijk, zo'n been?
of ligt dat ook aan het soort oid...
quote:Op woensdag 9 februari 2011 17:57 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Wélk, dan ga ik daar alvast geen snert eten
Da's dan wel het beste jaquote:Op woensdag 9 februari 2011 17:57 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Een keer wat van gezegd. Toen werd hij kwaad en riep dat ik het dan maar zelf moest koken. Nu vis ik het er maar gewoon uit
Nee, daar maakt hij dat nietquote:Op woensdag 9 februari 2011 17:57 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Wélk, dan ga ik daar alvast geen snert eten
Een chefkok duldt geen tegenspraak...quote:Op woensdag 9 februari 2011 17:57 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Een keer wat van gezegd. Toen werd hij kwaad en riep dat ik het dan maar zelf moest koken. Nu vis ik het er maar gewoon uit
Geen idee, een keer zo'n stuk tussen mijn kaken gehad, in een reflex spuugde ik het ook meteen uit. Ouders keken even heel raar op.quote:Op woensdag 9 februari 2011 17:58 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Da's dan wel het beste ja
breek je je tanden er niet op, eigenlijk?
Dan heb je zeker pechquote:Op woensdag 9 februari 2011 17:58 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Nee, daar maakt hij dat nietieder geval niet met knars, is een regel daar. Dus dan doet hij dat thuis
Ach ja, maar straks is het weer zomer en heeft hij er geen zin inquote:
Zal ik zeker doen,quote:
ik neem aan de rest ookquote:Op woensdag 9 februari 2011 18:00 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Ach ja, maar straks is het weer zomer en heeft hij er geen zin in
Andere soepen die hij maakt zijn overigens wel heerlijk.
Sorry, ik verveel mequote:Op woensdag 9 februari 2011 18:05 schreef Toekito het volgende:
6 van de 10 boterhammen op en nog honger.............dooreten kan niet omdat men massaal om 5 voor 6 is gaan bellen
Tot hoe laat moet je werken eigenlijk?quote:Op woensdag 9 februari 2011 18:05 schreef Toekito het volgende:
6 van de 10 boterhammen op en nog honger.............dooreten kan niet omdat men massaal om 5 voor 6 is gaan bellen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |