Edit: lees net dat je nog moet beginnenquote:Op woensdag 9 februari 2011 19:06 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Die vogeltjes ook, lang aan gewerkt?
Heb ik nu dus ookquote:Op woensdag 9 februari 2011 19:06 schreef DaMart het volgende:
[..]
Heb ik ook gedaan, die baggersite van MSN is er uit, en daarmee is de helft van de ergernis wel weg ;').
Ben er nu al aardig lang mee bezig geweest jaquote:Op woensdag 9 februari 2011 19:06 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Die vogeltjes ook, lang aan gewerkt?
Het ziet er al leuk uitquote:Op woensdag 9 februari 2011 19:08 schreef Muck het volgende:
[..]
Ben er nu al aardig lang mee bezig geweest ja
Hoeveel birds heb je nu al gehaakt?quote:Op woensdag 9 februari 2011 19:08 schreef Muck het volgende:
[..]
Ben er nu al aardig lang mee bezig geweest ja
Dank je!quote:
2quote:Op woensdag 9 februari 2011 19:09 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hoeveel birds heb je nu al gehaakt?
quote:
Mis je niets aan, ik ook (vrijwel) niet.quote:
Alleen de rode, van de anderen is nog geen patroon. Maar ik heb wel een beetje in mijn hoofd hoe ik dat varken kan maken....quote:Op woensdag 9 februari 2011 19:11 schreef Trevland het volgende:
[..]
Alleen maar de rode of ook nog een andere?
Tofquote:Op woensdag 9 februari 2011 19:12 schreef Muck het volgende:
[..]
Alleen de rode, van de anderen is nog geen patroon. Maar ik heb wel een beetje in mijn hoofd hoe ik dat varken kan maken....
Klotevarkenquote:Op woensdag 9 februari 2011 19:12 schreef Muck het volgende:
[..]
Alleen de rode, van de anderen is nog geen patroon. Maar ik heb wel een beetje in mijn hoofd hoe ik dat varken kan maken....
Okee, ik zal het wat nuanceren:quote:Op woensdag 9 februari 2011 19:12 schreef MPG het volgende:
[..].
Ik kan het niet... Ik heb je bezig gezien, en snapte er geen kut van...
betaal jij de patronen?quote:Op woensdag 9 februari 2011 19:11 schreef Trevland het volgende:
[..]
Alleen maar de rode of ook nog een andere?
hou mij er buiten, ik sta hoger op de ladder van menselijke vermogens als een limburgerquote:Op woensdag 9 februari 2011 19:13 schreef Muck het volgende:
[..]
Okee, ik zal het wat nuanceren:
iedereen kan haken, behálve TJ en MPG
quote:Op woensdag 9 februari 2011 19:13 schreef Muck het volgende:
[..]
Herkenbaar helaas...quote:Op woensdag 9 februari 2011 18:54 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Op FOK!, thuis heb ik het een keer terloops genoemd, en hij werd kwaad en ik werd een zeikerd genoemd die geen leven kan hebben en dat ik anderen chanteer.
Ik ga het niet eens proberenquote:Op woensdag 9 februari 2011 19:13 schreef Muck het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |