Oh, dat is apart.quote:Op woensdag 9 februari 2011 15:12 schreef bjb1977 het volgende:
Ze durft het gewoon niet.
Verder is ze best kinky. Anaal vindt ze minder eng dan slikken of in de mond komen en daarna weer uitspuwen.
Jij slikt zaad?quote:Op woensdag 9 februari 2011 15:12 schreef porsche1 het volgende:
Misschien moet je een andere smaak proberen. Ik zelf prefereer aardbei.
Sja. Misschien is dat dan wel zo.quote:Op woensdag 9 februari 2011 15:18 schreef bjb1977 het volgende:
Ik weet haar afkeer niet echt. Ze kan dat ook niet omschrijven. Ze zegt gewoon dat ze het vies vindt.
Gewoon je zin doordraven. Goed voor je relatie.quote:Op woensdag 9 februari 2011 15:18 schreef bjb1977 het volgende:
Ik heb er geen probleem mee.
Ik weet haar afkeer niet echt. Ze kan dat ook niet omschrijven. Ze zegt gewoon dat ze het vies vindt.
Maar begin er wel steeds meer naar te verlangen.
Dat dus...quote:Op woensdag 9 februari 2011 15:09 schreef smegmanus het volgende:
Godskolere hé. Als een vrouw dat niet fijn vind heb jij gewoon dikke pech.
quote:Op woensdag 9 februari 2011 15:19 schreef -Strawberry- het volgende:
Ga lekker je eigen zaad slikken, eens zien of jij het lekker vindt.
Geef het nou maar op, niet alle vrouwen hebben behoefte aan sperma slikken.quote:Op woensdag 9 februari 2011 15:18 schreef bjb1977 het volgende:
Ik heb er geen probleem mee.
Maar begin er wel steeds meer naar te verlangen.
Mijn cavia.quote:
quote:Op woensdag 9 februari 2011 15:09 schreef smegmanus het volgende:
Godskolere hé. Als een vrouw dat niet fijn vind heb jij gewoon dikke pech.
Chantage, ja goed idee.quote:Op woensdag 9 februari 2011 15:29 schreef purplerose het volgende:
ultimatum stellen!
Likken = Slikken!
niet slikken = niet likken
hij kan zich beter voorbereiden op het feit dat ie nooit en te nimmer diep in haar keel mag klaarkomenquote:
Dat dus. Doe eens een Angry Dragon op jezelf, geinporum dat je er bent.quote:Op woensdag 9 februari 2011 15:19 schreef -Strawberry- het volgende:
Ga lekker je eigen zaad slikken, eens zien of jij het lekker vindt.
Eng? Waarom zou het eng zijn....quote:Op woensdag 9 februari 2011 15:35 schreef bjb1977 het volgende:
Purplerose en Strawberry, doen jullie het wel?
En vond je het de eerste keer ook niet eng?
Ik ga er al aan wennen dat ik het waarschijnlijk nooit ga meemaken.
Omdat ze denkt dat het smerig smaakt. Can't blame her for that.quote:Op woensdag 9 februari 2011 15:42 schreef bjb1977 het volgende:
Nee, heel diep neemt ze het ook niet altijd. Ze is gewoon bang voor het sperma in de mond.
dan zit er nix anders op dan eraan te wennen dat het niet gaat gebeuren.quote:Op woensdag 9 februari 2011 15:42 schreef bjb1977 het volgende:
Nee, heel diep neemt ze het ook niet altijd. Ze is gewoon bang voor het sperma in de mond.
Dan ben je iig niet hypocriet.quote:Op woensdag 9 februari 2011 15:44 schreef bjb1977 het volgende:
Ik heb het wel eens in mijn mond gehad. En vond het niet zo erg.
Nee, soms is het gewoon te nasty (asin bitter) dat het niet weg te slikken valt hoe vaak je het ook probeertquote:Op woensdag 9 februari 2011 15:45 schreef Id_do_her het volgende:
Het lijkt mij juist dat hoe vaker je het doet, hoe minder vies het wordt.
Dat lijkt me ook geen fijn aanzicht voor het vriendje. Dan toch liever helemaal niet slikken.quote:Op woensdag 9 februari 2011 15:46 schreef purplerose het volgende:
[..]
Nee, soms is het gewoon te nasty (asin bitter) dat het niet weg te slikken valt hoe vaak je het ook probeert
Nee, echt niet.quote:Op woensdag 9 februari 2011 15:45 schreef Id_do_her het volgende:
Het lijkt mij juist dat hoe vaker je het doet, hoe minder vies het wordt.
Idd, als dat zo is heb ik liever dat ie het in me gezicht spuit of over me tits of ass ofzoquote:Op woensdag 9 februari 2011 15:47 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook geen fijn aanzicht voor het vriendje. Dan toch liever helemaal niet slikken.
hoe oud is ze?quote:Op woensdag 9 februari 2011 15:49 schreef bjb1977 het volgende:
Ik ben het helemaal eens. Alleen ik zou het ook al geweldig vinden als ik in de mond kan klaarkomen en dat ze het dan niet slikt maar gewoon uitspuwt.
Is er geen enkele vorm van gewenning aan de nastyness?quote:Op woensdag 9 februari 2011 15:46 schreef purplerose het volgende:
[..]
Nee, soms is het gewoon te nasty (asin bitter) dat het niet weg te slikken valt hoe vaak je het ook probeert
Dan kan je het vergeten dat ze nog van gedachten veranderdquote:
nee, het is helaas elke keer weer als een klap in je gezichtquote:Op woensdag 9 februari 2011 15:51 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Is er geen enkele vorm van gewenning aan de nastyness?
Lust jij wel ananas dan?quote:Op woensdag 9 februari 2011 15:37 schreef Dipkip het volgende:
Weet je, bij sommige mannen is het gewoon vies. Kun je dr dagelijks een halve kilo ananas in flatsen maar dan nog is het vies. Leef dr mee.
Schoonlikken?quote:Op woensdag 9 februari 2011 15:53 schreef bjb1977 het volgende:
Ik ga het maar eens proberen met schoonlikken of met condoom.
Ja hoor. En ja sperma wordt beinvloed door hoe je leeft, als iemand veel rookt en drinkt en niet goed voor zichzelf zorgt is het echt gruwelijk goor. Maar dat wil niet zeggen dat het bij iemand die op potjes olvarit leeft ineens een tractatie wordt. En bij sommigen is het gewoon 'van zichzelf' vies, ook op een gezond dieet.quote:
Gadver, mannen die zo denken.quote:Op woensdag 9 februari 2011 19:43 schreef Male23 het volgende:
Altijd weer geil om je tijdens de sex te bedenken waar je klaar gaat komen. In haar mond, over haar heen, in haar gezicht, in haar, als ze op haar knietjes voor je zit tussen haar billetjes. hmmmm
Wat is daar psies mis mee?quote:
En dan gaat zij je niet meer pijpen om haar punt te maken.quote:Op woensdag 9 februari 2011 20:22 schreef Stokstaart het volgende:
Heb ik ook gehad. Inruilen die handel want dat kan natuurlijk echt niet.
Of je gaat dr kut likken met een boterhamzakje om je punt te maken
quote:Op woensdag 9 februari 2011 20:22 schreef Stokstaart het volgende:
Heb ik ook gehad. Inruilen die handel want dat kan natuurlijk echt niet.
Of je gaat dr kut likken met een boterhamzakje om je punt te maken
Je kiest met zorg de juiste plek uitquote:Op woensdag 9 februari 2011 20:24 schreef Male23 het volgende:
[..]
Ja wat is daar precies mis mee mister missionaris?
Dan dumpen die trut.quote:Op woensdag 9 februari 2011 20:31 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
En dan gaat zij je niet meer pijpen om haar punt te maken.
Etc. Ik neem aan dat je relatie niet afhangt van wel of niet slikken...
Ik snap je punt ergens wel. Met beffen proef jij haar lichaamssappen ook, terwijl dat ook niet per sé lekker hoeft te zijn. Dan is het nogal een afknapper dat ze vies van jou is. Maar misschien smaakt je sperma gewoon echt verrot, zou je het haar dan nog kwalijk nemen?quote:Op woensdag 9 februari 2011 20:35 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Dan dumpen die trut.
Vrouwen die niet slikken zijn niet cool.
Dat dus ook. Je likt je vriendin toch ook? Als ze verrot zou smaken moet je daar over praten en er samen iets aan doen. Dan maar niet meer beffen noem ik geen oplossing.quote:Op woensdag 9 februari 2011 20:37 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik snap je punt ergens wel. Met beffen proef jij haar lichaamssappen ook, terwijl dat ook niet per sé lekker hoeft te zijn. Dan is het nogal een afknapper dat ze vies van jou is. Maar misschien smaakt je sperma gewoon echt verrot, zou je het haar dan nog kwalijk nemen?
Suiker in de koffie, misschien wordt het dan zoet en wil ze wel?quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:11 schreef StarGazer het volgende:
Die van mij slikt ook niet. Can't blame her, aangezien ik rook en veel koffie drink.
Ik vind suiker in de koffie echt goor, dus dan slikt ze maar nietquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:12 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Suiker in de koffie, misschien wordt het dan zoet en wil ze wel?
Als een vent mij beft tijdens menstruatie wil ik best slikken hoor. Niet? Oooh kinderachtig! Tis maar lichaamssap!!quote:Op woensdag 9 februari 2011 20:37 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik snap je punt ergens wel. Met beffen proef jij haar lichaamssappen ook, terwijl dat ook niet per sé lekker hoeft te zijn. Dan is het nogal een afknapper dat ze vies van jou is.
Terug naar de keuken jij !!quote:Op donderdag 10 februari 2011 12:53 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Als een vent mij beft tijdens menstruatie wil ik best slikken hoor. Niet? Oooh kinderachtig! Tis maar lichaamssap!!
Ja of je kots eten, je schijt eten en je pis drinken.quote:Op donderdag 10 februari 2011 12:53 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Als een vent mij beft tijdens menstruatie wil ik best slikken hoor. Niet? Oooh kinderachtig! Tis maar lichaamssap!!
Ik, eh, gun iedereen zijn of haar fetish.quote:Op donderdag 10 februari 2011 13:10 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ja of je kots eten, je schijt eten en je pis drinken.
Niet helemaal de juiste vergelijking he... Tenzij je dan ook slikt terwijl hij allemaal bloed uit zijn lul heeft stromen? Dan is het wel een goede vergelijking en heb ik niets gezegd...quote:Op donderdag 10 februari 2011 12:53 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Goedzo, daar hoort een wijf ook thuis.quote:Op donderdag 10 februari 2011 13:06 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Ik zit in de keukenEven fokken op mn mobiel terwijl de soep opwarmt.
Ik denk dat hij eerst naar de dokter hoort te gaan als dat ooit zou gebeuren.quote:Op donderdag 10 februari 2011 13:12 schreef bioloogje het volgende:
[..]
Niet helemaal de juiste vergelijking he... Tenzij je dan ook slikt terwijl hij allemaal bloed uit zijn lul heeft stromen? Dan is het wel een goede vergelijking en heb ik niets gezegd...
Ik denk dat je je sowieso moet laten nakijken als je een vrouw die ongesteld is wil beffen.quote:Op donderdag 10 februari 2011 13:13 schreef Lithia het volgende:
[..]
Ik denk dat hij eerst naar de dokter hoort te gaan als dat ooit zou gebeuren.
quote:Op donderdag 10 februari 2011 13:14 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik denk dat je je sowieso moet laten nakijken als je een vrouw die ongesteld is wil beffen.
Tuurlijk wel, ze moeten proeven wie de baas isquote:Op donderdag 10 februari 2011 13:21 schreef 0546timm het volgende:
Ja 't is wel jamemer als je vriendin dat niet wilmaar als je "fantatische" seks hebt is dat slikken toch ook niet belangrijk ...?
Gewoon die tampeloeris diep in der keel steken dan proeft ze nixquote:Op donderdag 10 februari 2011 13:22 schreef Weissman het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, ze moeten proeven wie de baas is
En gaat slikken ook automatisch. Gewoon recht de slokdarm in.quote:Op donderdag 10 februari 2011 13:24 schreef purplerose het volgende:
[..]
Gewoon die tampeloeris diep in der keel steken dan proeft ze nix
Als ik je fotos niet had gezien zou ik zweren dat je een man wasquote:Op donderdag 10 februari 2011 13:24 schreef purplerose het volgende:
[..]
Gewoon die tampeloeris diep in der keel steken dan proeft ze nix
agreed, het voelt al klote (quote:Op donderdag 10 februari 2011 13:17 schreef purplerose het volgende:
je moet je als vrouw wellicht na laten kijken als je je laat beffen als je ongesteld bent
nix mis met een beetje dwangquote:Op donderdag 10 februari 2011 13:24 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
En gaat slikken ook automatisch. Gewoon recht de slokdarm in.
Ben lichamelijk een meisjequote:Op donderdag 10 februari 2011 13:25 schreef Weissman het volgende:
[..]
Als ik je fotos niet had gezien zou ik zweren dat je een man was
lijkt me niet zo fijn als hij dan je bonken en slierten opslurptquote:Op donderdag 10 februari 2011 13:29 schreef Lithia het volgende:
[..]
agreed, het voelt al klote () als je menstruatie hebt.
Fetisjen heb je sowieso wel, maar als een jongen zit te bloeden uit zijn lul, dan gaat het verder dan een zieke fetisj. Het is geen gewoon verschijnsel wat je om de maand krijgt... het kan zelfs gevaarlijk zijn. Bij menstruatie heb je dat niet zo.quote:Op donderdag 10 februari 2011 13:35 schreef purplerose het volgende:
lijkt me niet zo fijn als hij dan je bonken en slierten opslurpt
Goed punt.quote:Op donderdag 10 februari 2011 12:53 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Ik vind het wel een juiste vergelijking, want mannen zeggen hier: wij likken toch ook. Maar bij een penis komt er tijdens het pijpen ook voorvocht uit. Dus dat is al gelijk. Hoe kun je dan eisen dat wij iets viezers doen als jullie dat niet doenquote:Op donderdag 10 februari 2011 13:12 schreef bioloogje het volgende:
Niet helemaal de juiste vergelijking he... Tenzij je dan ook slikt terwijl hij allemaal bloed uit zijn lul heeft stromen? Dan is het wel een goede vergelijking en heb ik niets gezegd...
quote:Op donderdag 10 februari 2011 15:28 schreef Dipkip het volgende:
Ik vind het wel een juiste vergelijking, want mannen zeggen hier: wij likken toch ook. Maar bij een penis komt er tijdens het pijpen ook voorvocht uit. Dus dat is al gelijk. Hoe kun je dan eisen dat wij iets viezers doen als jullie dat niet doen
...quote:Op donderdag 10 februari 2011 15:28 schreef Dipkip het volgende:
[..]Ik vind het wel een juiste vergelijking, want mannen zeggen hier: wij likken toch ook. Maar bij een penis komt er tijdens het pijpen ook voorvocht uit. Dus dat is al gelijk. Hoe kun je dan eisen dat wij iets viezers doen als jullie dat niet doen
Dit.quote:Op donderdag 10 februari 2011 15:55 schreef Telecaster het volgende:
[..]
...
Als er bij jou tijdens 't gebeft worden geen vocht uit je kut komt doet je bedpartner iets helemaal verkeerd.
+1.quote:Op donderdag 10 februari 2011 15:52 schreef eleusis het volgende:
[..]
Een kut likken is geen onderhandelingszet, maar één van de geilere dingen die er is.
Dat ook, al is het wel weer vervelend als het lustobject dan maar een beetje er bij ligtquote:Op donderdag 10 februari 2011 15:56 schreef Telecaster het volgende:
+1.
Al zou m'n bedpartner er niks aan vinden, dan doe ik het nog wel voor mezelf.
Hm. Wellicht.quote:Op donderdag 10 februari 2011 16:11 schreef eleusis het volgende:
[..]
Je hebt helaas vrouwen die er niets aan vinden...
Ik heb er verschillende meegemaakt.quote:Op donderdag 10 februari 2011 16:27 schreef DaNensie het volgende:
Zijn er dan zoveel vrouwen die niet slikken?
Ken wel veel jongens die het raar vinden als k slik of vragen dan of k het wel wil..
Dat is toch haar punt niet....quote:Op donderdag 10 februari 2011 15:55 schreef Telecaster het volgende:
[..]
...
Als er bij jou tijdens 't gebeft worden geen vocht uit je kut komt doet je bedpartner iets helemaal verkeerd.
Die vergelijkbaarheid zou ik toch wensen te betwisten. Ik krijg liever zaad naar binnen dan ongesteldheidsbloed, en dan ben ik nog hetero ook.quote:Op donderdag 10 februari 2011 16:35 schreef -Strawberry- het volgende:
Sperma kan je daarentegen vergelijken met ongesteldheid.
Klopt, ik vind het ook niet helemaal een waterdichte vergelijking. Ongesteldheidsbloed is erg ongezond, zit vol met bacteriën etc. Maar jullie leken dipkip niet helemaal goed te begrijpen, vandaar.quote:Op donderdag 10 februari 2011 16:38 schreef eleusis het volgende:
[..]
Die vergelijkbaarheid zou ik toch wensen te betwisten. Ik krijg liever zaad naar binnen dan ongesteldheidsbloed, en dan ben ik nog hetero ook.
Het zijn er meer dan je denkt. Of ik kom ze toevallig tegen.quote:Op donderdag 10 februari 2011 16:27 schreef DaNensie het volgende:
Zijn er dan zoveel vrouwen die niet slikken?
Ken wel veel jongens die het raar vinden als k slik of vragen dan of k het wel wil..
Ja is dat echt zo ? Vies enzoquote:Op donderdag 10 februari 2011 17:09 schreef purplerose het volgende:
sex is vies.
edit: en het liefst ook nog pijnlijk
Als je het goed doet.quote:
Was jij je anus nooit of zo?quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:44 schreef Broodjeappelstroop het volgende:
Ik bef wel tijdens de menstruatie hoor. Ik ga niet speels de hele kut likken maar uit de clit komt toch geen bloed? Zie het probleem niet, met 69 kom je verdomd dicht in de buurt van de anus maar dat is niet vies?
Jawel. Maar ik wil na het wassen gedurende de dag nog wel eens naarde toilet gaan. En dan komt er schijt uit. Schijt.quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:50 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Was jij je anus nooit of zo?
Fruit eten jongen!quote:Op woensdag 9 februari 2011 15:06 schreef bjb1977 het volgende:
Hallo,
Mijn vriendin en ik hebben fantastische sex. Alleen mag ik niet klaar komen in haar mond of gezicht. Dus sperma doorslikken is helemaal niet mogelijk.
Zijn er dames die dit ook hadden en inmiddels er anders over denken? Hebben ze tips?
Zorg er al een tijdje voor dat ik veel fruit eet want dat zou de smaak positief beïnvloeden.
quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:24 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Fruit eten jongen!
Ik zelf vind het opwindend om te slikken.
geen ideequote:Op donderdag 10 februari 2011 20:38 schreef Weissman het volgende:
[..]
![]()
Waar kom ik zulke meiden tegen ?
Fokquote:Op donderdag 10 februari 2011 20:38 schreef Weissman het volgende:
[..]
![]()
In bed. Weinig meisjes van dertien die fantaseren over dikke klodders zaa doorslikken terwijl ze met de douchekop spelen schat ik. Dat ontstaat en daar kun je zelf bij zijn.quote:Op donderdag 10 februari 2011 20:38 schreef Weissman het volgende:
[..]
![]()
quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:00 schreef Broodjeappelstroop het volgende:
[..]
Jawel. Maar ik wil na het wassen gedurende de dag nog wel eens naarde toilet gaan. En dan komt er schijt uit. Schijt.
In dit topic toch al best een aantalquote:Op donderdag 10 februari 2011 20:38 schreef Weissman het volgende:
[..]
![]()
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 01:19 schreef cinnamon_M het volgende:
[..]
In dit topic toch al best een aantal![]()
Ik snap niet dat er klaarblijkelijk zoveel vrouwen zijn die er een probleem mee hebben. Het is geil als je partner geil is. Het is geil als je partner klaarkomt. Hoe beter getuige te zijn van die geilheid en t klaarkomen dan als 't vol in je mond is?
Sja. Ik ook niet (maar ja, ik ben dan ook een kerel).quote:Op vrijdag 11 februari 2011 01:19 schreef cinnamon_M het volgende:
[..]
Ik snap niet dat er klaarblijkelijk zoveel vrouwen zijn die er een probleem mee hebben.
Knolrapen, lof, schorseneren en prei.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 08:15 schreef isisnoa het volgende:
Het ligt eraan,wat hij gegeten of gedronken heeft.
Nee, ze heeft het nog nooit in haar mond gehad. Ik heb haar ook gezegd dat ze het niet hoeft door te slikken, maar zou het gewoon heel geil/fijn vinden om in haar mond klaar te komen. Kan ze het daarna gewoon uitspuwen. Maar heb het gisteren avond nog gevraagd maar. Het was even stil (zo van denk denk) en toen zei ze toch van nee. Ik hoop dus dat we er langzaam aan gaat wennen en dat ze het wil proberen.quote:Heeft ze het wel eens echt geproefd? Zo nee, misschien valt het dan wel mee. Kan ze misschien eens 'voorzichtig' proberen (dwz, niet meteen vol in dr mond klaarkomen maar aflikken)
Kan verder niet echt tips verzinnen, het zelf nooit vies of eng gevonden, juist geil
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 09:09 schreef Telecaster het volgende:
[..]
Knolrapen, lof, schorseneren en prei.
Ik kan me best voorstellen dat je niet elke man zijn tuinslang open laat zetten in je mond.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:15 schreef isisnoa het volgende:
Ja,dat heb ik ooit wel gedaan maar hij houdt van een biertje en dat maakt het sperma heel ranzig.
Als hij niet drinkt is het aanzienlijk minder vies en dan heb ik er geen problemen mee.
En nee,niet vanaf het begin,ik wou wel eerst vertrouwd zijn met hem.
Klinkt misschien raar maar ja,
Maar ze zijn er wel.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:28 schreef bjb1977 het volgende:
Ik kan me ook voorstellen dat wanneer je alleen maar iemands vertrouwd en schoon is je hem wilt laten klaarkomen in de mond en eventueel het door wilt slikken.
We kennen elkaar al enkele jaren en rook niet en het komt ook voor dat we niet dronken zijn wanneer we vrijen en ik het nog eens voorzichtig voorstel. Ik zorg er dus wel voor dat ze alles schoon en netjes aantreft. Dat doen we zowiezo allebei als we oraal gaan.
Kan me niet voorstellen dat er dames zijn die een vreemde piemel leegzuigen van iemand die na een avondje stappen al 10 keer naar de toilet is geweest.
Dan ben je nog nooit in Londen wezen stappen.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:28 schreef bjb1977 het volgende:
Kan me niet voorstellen dat er dames zijn die een vreemde piemel leegzuigen van iemand die na een avondje stappen al 10 keer naar de toilet is geweest.
Ik wel.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:31 schreef Telecaster het volgende:
[..]
Dan ben je nog nooit in Londen wezen stappen.
Is zaad doorslikken kinky?quote:Op woensdag 9 februari 2011 15:10 schreef n0ir het volgende:
Je vriendin is gewoon niet zo kinky. Ze wil het per definitie al niet, dan zal de smaak verbeteren wel weinig uithalen.
Gevalletje 'helaas pindakaas'.
oef deadly combo lijkt mequote:Op vrijdag 11 februari 2011 09:09 schreef Telecaster het volgende:
[..]
Knolrapen, lof, schorseneren en prei.
Dat doe ik idd ook niet, ik slik niet bij one night standsquote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:28 schreef bjb1977 het volgende:
Ik kan me ook voorstellen dat wanneer je alleen maar iemands vertrouwd en schoon is je hem wilt laten klaarkomen in de mond en eventueel het door wilt slikken.
We kennen elkaar al enkele jaren en rook niet en het komt ook voor dat we niet dronken zijn wanneer we vrijen en ik het nog eens voorzichtig voorstel. Ik zorg er dus wel voor dat ze alles schoon en netjes aantreft. Dat doen we zowiezo allebei als we oraal gaan.
Dan plannen we gelijk twee afspraken in!quote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:13 schreef purplerose het volgende:
[..]
Dat doe ik idd ook niet, ik slik niet bij one night stands
Ik reageerde dan ook op mannen die zeggen 'als ze niet slikt bef ik niet'. Dat vind ik een kulredenatie. Nog los van dat je het voor de lol moet doen, vind ik beffen gelijk staan aan pijpen zonder slikken omdat je bij beide vocht van de ander in je mond krijgt. Dan gaan eisen dat ze moet slikken want anders bef je niet slaat nergens op en ik zou dan als vrouw zoiets hebben van nou dan pijp ik gewoon helemáál niet meer als je zo gaat beginnen.quote:Op donderdag 10 februari 2011 15:52 schreef eleusis het volgende:
Wat een houding toch weer.
Een kut likken is geen onderhandelingszet, maar één van de geilere dingen die er is. En dat heeft echt weinig te maken met de gastronomische finesses ervan. Seks is vies en vies is geil.
Dat dus. Ik beleef daar in elk geval geen lol aan.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:39 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Waarom zou je in godsnaam willen dat je vriendin iets doet waar je haar tegen dr zin toe hebt moeten dwingen?
Er zijn ook mensen die gewoon niet aan halfslachtige seks doen: Je geeft alles en laat alles gaan, ook bij een ONS (wat je dan natuurlijk nog niet weet), of je doet niet aan seks. Dan wel, met die wel, onder die voorwaarde, na een voorstel.... kun je het niet beter op papier zetten, twee handtekeningen eronder, dan heb je het tenminste echt goed geregeld?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:28 schreef bjb1977 het volgende:
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:35 schreef eleusis het volgende:
[..]
Dan plannen we gelijk twee afspraken in!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |