Lust jij wel ananas dan?quote:Op woensdag 9 februari 2011 15:37 schreef Dipkip het volgende:
Weet je, bij sommige mannen is het gewoon vies. Kun je dr dagelijks een halve kilo ananas in flatsen maar dan nog is het vies. Leef dr mee.
Schoonlikken?quote:Op woensdag 9 februari 2011 15:53 schreef bjb1977 het volgende:
Ik ga het maar eens proberen met schoonlikken of met condoom.
Ja hoor. En ja sperma wordt beinvloed door hoe je leeft, als iemand veel rookt en drinkt en niet goed voor zichzelf zorgt is het echt gruwelijk goor. Maar dat wil niet zeggen dat het bij iemand die op potjes olvarit leeft ineens een tractatie wordt. En bij sommigen is het gewoon 'van zichzelf' vies, ook op een gezond dieet.quote:
Gadver, mannen die zo denken.quote:Op woensdag 9 februari 2011 19:43 schreef Male23 het volgende:
Altijd weer geil om je tijdens de sex te bedenken waar je klaar gaat komen. In haar mond, over haar heen, in haar gezicht, in haar, als ze op haar knietjes voor je zit tussen haar billetjes. hmmmm
Wat is daar psies mis mee?quote:
En dan gaat zij je niet meer pijpen om haar punt te maken.quote:Op woensdag 9 februari 2011 20:22 schreef Stokstaart het volgende:
Heb ik ook gehad. Inruilen die handel want dat kan natuurlijk echt niet.
Of je gaat dr kut likken met een boterhamzakje om je punt te maken
quote:Op woensdag 9 februari 2011 20:22 schreef Stokstaart het volgende:
Heb ik ook gehad. Inruilen die handel want dat kan natuurlijk echt niet.
Of je gaat dr kut likken met een boterhamzakje om je punt te maken
Je kiest met zorg de juiste plek uitquote:Op woensdag 9 februari 2011 20:24 schreef Male23 het volgende:
[..]
Ja wat is daar precies mis mee mister missionaris?
Dan dumpen die trut.quote:Op woensdag 9 februari 2011 20:31 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
En dan gaat zij je niet meer pijpen om haar punt te maken.
Etc. Ik neem aan dat je relatie niet afhangt van wel of niet slikken...
Ik snap je punt ergens wel. Met beffen proef jij haar lichaamssappen ook, terwijl dat ook niet per sé lekker hoeft te zijn. Dan is het nogal een afknapper dat ze vies van jou is. Maar misschien smaakt je sperma gewoon echt verrot, zou je het haar dan nog kwalijk nemen?quote:Op woensdag 9 februari 2011 20:35 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Dan dumpen die trut.
Vrouwen die niet slikken zijn niet cool.
Dat dus ook. Je likt je vriendin toch ook? Als ze verrot zou smaken moet je daar over praten en er samen iets aan doen. Dan maar niet meer beffen noem ik geen oplossing.quote:Op woensdag 9 februari 2011 20:37 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik snap je punt ergens wel. Met beffen proef jij haar lichaamssappen ook, terwijl dat ook niet per sé lekker hoeft te zijn. Dan is het nogal een afknapper dat ze vies van jou is. Maar misschien smaakt je sperma gewoon echt verrot, zou je het haar dan nog kwalijk nemen?
Suiker in de koffie, misschien wordt het dan zoet en wil ze wel?quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:11 schreef StarGazer het volgende:
Die van mij slikt ook niet. Can't blame her, aangezien ik rook en veel koffie drink.
Ik vind suiker in de koffie echt goor, dus dan slikt ze maar nietquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:12 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Suiker in de koffie, misschien wordt het dan zoet en wil ze wel?
Als een vent mij beft tijdens menstruatie wil ik best slikken hoor. Niet? Oooh kinderachtig! Tis maar lichaamssap!!quote:Op woensdag 9 februari 2011 20:37 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik snap je punt ergens wel. Met beffen proef jij haar lichaamssappen ook, terwijl dat ook niet per sé lekker hoeft te zijn. Dan is het nogal een afknapper dat ze vies van jou is.
Terug naar de keuken jij !!quote:Op donderdag 10 februari 2011 12:53 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Als een vent mij beft tijdens menstruatie wil ik best slikken hoor. Niet? Oooh kinderachtig! Tis maar lichaamssap!!
Ja of je kots eten, je schijt eten en je pis drinken.quote:Op donderdag 10 februari 2011 12:53 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Als een vent mij beft tijdens menstruatie wil ik best slikken hoor. Niet? Oooh kinderachtig! Tis maar lichaamssap!!
Ik, eh, gun iedereen zijn of haar fetish.quote:Op donderdag 10 februari 2011 13:10 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ja of je kots eten, je schijt eten en je pis drinken.
Niet helemaal de juiste vergelijking he... Tenzij je dan ook slikt terwijl hij allemaal bloed uit zijn lul heeft stromen? Dan is het wel een goede vergelijking en heb ik niets gezegd...quote:Op donderdag 10 februari 2011 12:53 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Goedzo, daar hoort een wijf ook thuis.quote:Op donderdag 10 februari 2011 13:06 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Ik zit in de keukenEven fokken op mn mobiel terwijl de soep opwarmt.
Ik denk dat hij eerst naar de dokter hoort te gaan als dat ooit zou gebeuren.quote:Op donderdag 10 februari 2011 13:12 schreef bioloogje het volgende:
[..]
Niet helemaal de juiste vergelijking he... Tenzij je dan ook slikt terwijl hij allemaal bloed uit zijn lul heeft stromen? Dan is het wel een goede vergelijking en heb ik niets gezegd...
Ik denk dat je je sowieso moet laten nakijken als je een vrouw die ongesteld is wil beffen.quote:Op donderdag 10 februari 2011 13:13 schreef Lithia het volgende:
[..]
Ik denk dat hij eerst naar de dokter hoort te gaan als dat ooit zou gebeuren.
quote:Op donderdag 10 februari 2011 13:14 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik denk dat je je sowieso moet laten nakijken als je een vrouw die ongesteld is wil beffen.
Tuurlijk wel, ze moeten proeven wie de baas isquote:Op donderdag 10 februari 2011 13:21 schreef 0546timm het volgende:
Ja 't is wel jamemer als je vriendin dat niet wilmaar als je "fantatische" seks hebt is dat slikken toch ook niet belangrijk ...?
Gewoon die tampeloeris diep in der keel steken dan proeft ze nixquote:Op donderdag 10 februari 2011 13:22 schreef Weissman het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, ze moeten proeven wie de baas is
En gaat slikken ook automatisch. Gewoon recht de slokdarm in.quote:Op donderdag 10 februari 2011 13:24 schreef purplerose het volgende:
[..]
Gewoon die tampeloeris diep in der keel steken dan proeft ze nix
Als ik je fotos niet had gezien zou ik zweren dat je een man wasquote:Op donderdag 10 februari 2011 13:24 schreef purplerose het volgende:
[..]
Gewoon die tampeloeris diep in der keel steken dan proeft ze nix
agreed, het voelt al klote (quote:Op donderdag 10 februari 2011 13:17 schreef purplerose het volgende:
je moet je als vrouw wellicht na laten kijken als je je laat beffen als je ongesteld bent
nix mis met een beetje dwangquote:Op donderdag 10 februari 2011 13:24 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
En gaat slikken ook automatisch. Gewoon recht de slokdarm in.
Ben lichamelijk een meisjequote:Op donderdag 10 februari 2011 13:25 schreef Weissman het volgende:
[..]
Als ik je fotos niet had gezien zou ik zweren dat je een man was
lijkt me niet zo fijn als hij dan je bonken en slierten opslurptquote:Op donderdag 10 februari 2011 13:29 schreef Lithia het volgende:
[..]
agreed, het voelt al klote () als je menstruatie hebt.
Fetisjen heb je sowieso wel, maar als een jongen zit te bloeden uit zijn lul, dan gaat het verder dan een zieke fetisj. Het is geen gewoon verschijnsel wat je om de maand krijgt... het kan zelfs gevaarlijk zijn. Bij menstruatie heb je dat niet zo.quote:Op donderdag 10 februari 2011 13:35 schreef purplerose het volgende:
lijkt me niet zo fijn als hij dan je bonken en slierten opslurpt
Goed punt.quote:Op donderdag 10 februari 2011 12:53 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Ik vind het wel een juiste vergelijking, want mannen zeggen hier: wij likken toch ook. Maar bij een penis komt er tijdens het pijpen ook voorvocht uit. Dus dat is al gelijk. Hoe kun je dan eisen dat wij iets viezers doen als jullie dat niet doenquote:Op donderdag 10 februari 2011 13:12 schreef bioloogje het volgende:
Niet helemaal de juiste vergelijking he... Tenzij je dan ook slikt terwijl hij allemaal bloed uit zijn lul heeft stromen? Dan is het wel een goede vergelijking en heb ik niets gezegd...
quote:Op donderdag 10 februari 2011 15:28 schreef Dipkip het volgende:
Ik vind het wel een juiste vergelijking, want mannen zeggen hier: wij likken toch ook. Maar bij een penis komt er tijdens het pijpen ook voorvocht uit. Dus dat is al gelijk. Hoe kun je dan eisen dat wij iets viezers doen als jullie dat niet doen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |