quote:Op donderdag 10 februari 2011 15:28 schreef Dipkip het volgende:
Ik vind het wel een juiste vergelijking, want mannen zeggen hier: wij likken toch ook. Maar bij een penis komt er tijdens het pijpen ook voorvocht uit. Dus dat is al gelijk. Hoe kun je dan eisen dat wij iets viezers doen als jullie dat niet doen
...quote:Op donderdag 10 februari 2011 15:28 schreef Dipkip het volgende:
[..]Ik vind het wel een juiste vergelijking, want mannen zeggen hier: wij likken toch ook. Maar bij een penis komt er tijdens het pijpen ook voorvocht uit. Dus dat is al gelijk. Hoe kun je dan eisen dat wij iets viezers doen als jullie dat niet doen
Dit.quote:Op donderdag 10 februari 2011 15:55 schreef Telecaster het volgende:
[..]
...
Als er bij jou tijdens 't gebeft worden geen vocht uit je kut komt doet je bedpartner iets helemaal verkeerd.
+1.quote:Op donderdag 10 februari 2011 15:52 schreef eleusis het volgende:
[..]
Een kut likken is geen onderhandelingszet, maar één van de geilere dingen die er is.
Dat ook, al is het wel weer vervelend als het lustobject dan maar een beetje er bij ligtquote:Op donderdag 10 februari 2011 15:56 schreef Telecaster het volgende:
+1.
Al zou m'n bedpartner er niks aan vinden, dan doe ik het nog wel voor mezelf.
Hm. Wellicht.quote:Op donderdag 10 februari 2011 16:11 schreef eleusis het volgende:
[..]
Je hebt helaas vrouwen die er niets aan vinden...
Ik heb er verschillende meegemaakt.quote:Op donderdag 10 februari 2011 16:27 schreef DaNensie het volgende:
Zijn er dan zoveel vrouwen die niet slikken?
Ken wel veel jongens die het raar vinden als k slik of vragen dan of k het wel wil..
Dat is toch haar punt niet....quote:Op donderdag 10 februari 2011 15:55 schreef Telecaster het volgende:
[..]
...
Als er bij jou tijdens 't gebeft worden geen vocht uit je kut komt doet je bedpartner iets helemaal verkeerd.
Die vergelijkbaarheid zou ik toch wensen te betwisten. Ik krijg liever zaad naar binnen dan ongesteldheidsbloed, en dan ben ik nog hetero ook.quote:Op donderdag 10 februari 2011 16:35 schreef -Strawberry- het volgende:
Sperma kan je daarentegen vergelijken met ongesteldheid.
Klopt, ik vind het ook niet helemaal een waterdichte vergelijking. Ongesteldheidsbloed is erg ongezond, zit vol met bacteriën etc. Maar jullie leken dipkip niet helemaal goed te begrijpen, vandaar.quote:Op donderdag 10 februari 2011 16:38 schreef eleusis het volgende:
[..]
Die vergelijkbaarheid zou ik toch wensen te betwisten. Ik krijg liever zaad naar binnen dan ongesteldheidsbloed, en dan ben ik nog hetero ook.
Het zijn er meer dan je denkt. Of ik kom ze toevallig tegen.quote:Op donderdag 10 februari 2011 16:27 schreef DaNensie het volgende:
Zijn er dan zoveel vrouwen die niet slikken?
Ken wel veel jongens die het raar vinden als k slik of vragen dan of k het wel wil..
Ja is dat echt zo ? Vies enzoquote:Op donderdag 10 februari 2011 17:09 schreef purplerose het volgende:
sex is vies.
edit: en het liefst ook nog pijnlijk
Als je het goed doet.quote:
Was jij je anus nooit of zo?quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:44 schreef Broodjeappelstroop het volgende:
Ik bef wel tijdens de menstruatie hoor. Ik ga niet speels de hele kut likken maar uit de clit komt toch geen bloed? Zie het probleem niet, met 69 kom je verdomd dicht in de buurt van de anus maar dat is niet vies?
Jawel. Maar ik wil na het wassen gedurende de dag nog wel eens naarde toilet gaan. En dan komt er schijt uit. Schijt.quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:50 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Was jij je anus nooit of zo?
Fruit eten jongen!quote:Op woensdag 9 februari 2011 15:06 schreef bjb1977 het volgende:
Hallo,
Mijn vriendin en ik hebben fantastische sex. Alleen mag ik niet klaar komen in haar mond of gezicht. Dus sperma doorslikken is helemaal niet mogelijk.
Zijn er dames die dit ook hadden en inmiddels er anders over denken? Hebben ze tips?
Zorg er al een tijdje voor dat ik veel fruit eet want dat zou de smaak positief beïnvloeden.
quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:24 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Fruit eten jongen!
Ik zelf vind het opwindend om te slikken.
geen ideequote:Op donderdag 10 februari 2011 20:38 schreef Weissman het volgende:
[..]
![]()
Waar kom ik zulke meiden tegen ?
Fokquote:Op donderdag 10 februari 2011 20:38 schreef Weissman het volgende:
[..]
![]()
In bed. Weinig meisjes van dertien die fantaseren over dikke klodders zaa doorslikken terwijl ze met de douchekop spelen schat ik. Dat ontstaat en daar kun je zelf bij zijn.quote:Op donderdag 10 februari 2011 20:38 schreef Weissman het volgende:
[..]
![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |