Oh, dat is apart.quote:Op woensdag 9 februari 2011 15:12 schreef bjb1977 het volgende:
Ze durft het gewoon niet.
Verder is ze best kinky. Anaal vindt ze minder eng dan slikken of in de mond komen en daarna weer uitspuwen.
Jij slikt zaad?quote:Op woensdag 9 februari 2011 15:12 schreef porsche1 het volgende:
Misschien moet je een andere smaak proberen. Ik zelf prefereer aardbei.
Sja. Misschien is dat dan wel zo.quote:Op woensdag 9 februari 2011 15:18 schreef bjb1977 het volgende:
Ik weet haar afkeer niet echt. Ze kan dat ook niet omschrijven. Ze zegt gewoon dat ze het vies vindt.
Gewoon je zin doordraven. Goed voor je relatie.quote:Op woensdag 9 februari 2011 15:18 schreef bjb1977 het volgende:
Ik heb er geen probleem mee.
Ik weet haar afkeer niet echt. Ze kan dat ook niet omschrijven. Ze zegt gewoon dat ze het vies vindt.
Maar begin er wel steeds meer naar te verlangen.
Dat dus...quote:Op woensdag 9 februari 2011 15:09 schreef smegmanus het volgende:
Godskolere hé. Als een vrouw dat niet fijn vind heb jij gewoon dikke pech.
quote:Op woensdag 9 februari 2011 15:19 schreef -Strawberry- het volgende:
Ga lekker je eigen zaad slikken, eens zien of jij het lekker vindt.
Geef het nou maar op, niet alle vrouwen hebben behoefte aan sperma slikken.quote:Op woensdag 9 februari 2011 15:18 schreef bjb1977 het volgende:
Ik heb er geen probleem mee.
Maar begin er wel steeds meer naar te verlangen.
Mijn cavia.quote:
quote:Op woensdag 9 februari 2011 15:09 schreef smegmanus het volgende:
Godskolere hé. Als een vrouw dat niet fijn vind heb jij gewoon dikke pech.
Chantage, ja goed idee.quote:Op woensdag 9 februari 2011 15:29 schreef purplerose het volgende:
ultimatum stellen!
Likken = Slikken!
niet slikken = niet likken
hij kan zich beter voorbereiden op het feit dat ie nooit en te nimmer diep in haar keel mag klaarkomenquote:
Dat dus. Doe eens een Angry Dragon op jezelf, geinporum dat je er bent.quote:Op woensdag 9 februari 2011 15:19 schreef -Strawberry- het volgende:
Ga lekker je eigen zaad slikken, eens zien of jij het lekker vindt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |