Oh, dat is apart.quote:Op woensdag 9 februari 2011 15:12 schreef bjb1977 het volgende:
Ze durft het gewoon niet.
Verder is ze best kinky. Anaal vindt ze minder eng dan slikken of in de mond komen en daarna weer uitspuwen.
Jij slikt zaad?quote:Op woensdag 9 februari 2011 15:12 schreef porsche1 het volgende:
Misschien moet je een andere smaak proberen. Ik zelf prefereer aardbei.
Sja. Misschien is dat dan wel zo.quote:Op woensdag 9 februari 2011 15:18 schreef bjb1977 het volgende:
Ik weet haar afkeer niet echt. Ze kan dat ook niet omschrijven. Ze zegt gewoon dat ze het vies vindt.
Gewoon je zin doordraven. Goed voor je relatie.quote:Op woensdag 9 februari 2011 15:18 schreef bjb1977 het volgende:
Ik heb er geen probleem mee.
Ik weet haar afkeer niet echt. Ze kan dat ook niet omschrijven. Ze zegt gewoon dat ze het vies vindt.
Maar begin er wel steeds meer naar te verlangen.
Dat dus...quote:Op woensdag 9 februari 2011 15:09 schreef smegmanus het volgende:
Godskolere hé. Als een vrouw dat niet fijn vind heb jij gewoon dikke pech.
quote:Op woensdag 9 februari 2011 15:19 schreef -Strawberry- het volgende:
Ga lekker je eigen zaad slikken, eens zien of jij het lekker vindt.
Geef het nou maar op, niet alle vrouwen hebben behoefte aan sperma slikken.quote:Op woensdag 9 februari 2011 15:18 schreef bjb1977 het volgende:
Ik heb er geen probleem mee.
Maar begin er wel steeds meer naar te verlangen.
Mijn cavia.quote:
quote:Op woensdag 9 februari 2011 15:09 schreef smegmanus het volgende:
Godskolere hé. Als een vrouw dat niet fijn vind heb jij gewoon dikke pech.
Chantage, ja goed idee.quote:Op woensdag 9 februari 2011 15:29 schreef purplerose het volgende:
ultimatum stellen!
Likken = Slikken!
niet slikken = niet likken
hij kan zich beter voorbereiden op het feit dat ie nooit en te nimmer diep in haar keel mag klaarkomenquote:
Dat dus. Doe eens een Angry Dragon op jezelf, geinporum dat je er bent.quote:Op woensdag 9 februari 2011 15:19 schreef -Strawberry- het volgende:
Ga lekker je eigen zaad slikken, eens zien of jij het lekker vindt.
Eng? Waarom zou het eng zijn....quote:Op woensdag 9 februari 2011 15:35 schreef bjb1977 het volgende:
Purplerose en Strawberry, doen jullie het wel?
En vond je het de eerste keer ook niet eng?
Ik ga er al aan wennen dat ik het waarschijnlijk nooit ga meemaken.
Omdat ze denkt dat het smerig smaakt. Can't blame her for that.quote:Op woensdag 9 februari 2011 15:42 schreef bjb1977 het volgende:
Nee, heel diep neemt ze het ook niet altijd. Ze is gewoon bang voor het sperma in de mond.
dan zit er nix anders op dan eraan te wennen dat het niet gaat gebeuren.quote:Op woensdag 9 februari 2011 15:42 schreef bjb1977 het volgende:
Nee, heel diep neemt ze het ook niet altijd. Ze is gewoon bang voor het sperma in de mond.
Dan ben je iig niet hypocriet.quote:Op woensdag 9 februari 2011 15:44 schreef bjb1977 het volgende:
Ik heb het wel eens in mijn mond gehad. En vond het niet zo erg.
Nee, soms is het gewoon te nasty (asin bitter) dat het niet weg te slikken valt hoe vaak je het ook probeertquote:Op woensdag 9 februari 2011 15:45 schreef Id_do_her het volgende:
Het lijkt mij juist dat hoe vaker je het doet, hoe minder vies het wordt.
Dat lijkt me ook geen fijn aanzicht voor het vriendje. Dan toch liever helemaal niet slikken.quote:Op woensdag 9 februari 2011 15:46 schreef purplerose het volgende:
[..]
Nee, soms is het gewoon te nasty (asin bitter) dat het niet weg te slikken valt hoe vaak je het ook probeert
Nee, echt niet.quote:Op woensdag 9 februari 2011 15:45 schreef Id_do_her het volgende:
Het lijkt mij juist dat hoe vaker je het doet, hoe minder vies het wordt.
Idd, als dat zo is heb ik liever dat ie het in me gezicht spuit of over me tits of ass ofzoquote:Op woensdag 9 februari 2011 15:47 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook geen fijn aanzicht voor het vriendje. Dan toch liever helemaal niet slikken.
hoe oud is ze?quote:Op woensdag 9 februari 2011 15:49 schreef bjb1977 het volgende:
Ik ben het helemaal eens. Alleen ik zou het ook al geweldig vinden als ik in de mond kan klaarkomen en dat ze het dan niet slikt maar gewoon uitspuwt.
Is er geen enkele vorm van gewenning aan de nastyness?quote:Op woensdag 9 februari 2011 15:46 schreef purplerose het volgende:
[..]
Nee, soms is het gewoon te nasty (asin bitter) dat het niet weg te slikken valt hoe vaak je het ook probeert
Dan kan je het vergeten dat ze nog van gedachten veranderdquote:
nee, het is helaas elke keer weer als een klap in je gezichtquote:Op woensdag 9 februari 2011 15:51 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Is er geen enkele vorm van gewenning aan de nastyness?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |