wel lelijke, als je die wilt hebben dien je eerst zelf 30 breezers achterover te klokkenquote:Op woensdag 9 februari 2011 16:43 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Ik word geassocieerd met breezersletjes
*verwacht ieder moment vriendinlief met een grote zak friet thuis*quote:Op woensdag 9 februari 2011 17:16 schreef betyar het volgende:
[..]
wel lelijke, als je die wilt hebben dien je eerst zelf 30 breezers achterover te klokken
En nu friet eten!!!
Al een kunstsubsidie aangevraagd?quote:
Nah. Wel een schilderij gekocht laatst.quote:
Een gemiddelde van 88 berichten per dag is zelfs mij een tikkeltje te gortig.quote:Op woensdag 9 februari 2011 17:45 schreef Cerbie het volgende:
Zeg Koos, is dit jouw kloon om in whiskers' KSC slowchat te infiltreren?
Ultra?quote:Op woensdag 9 februari 2011 17:35 schreef Zolcon het volgende:
Blegh zionisten....
Theroux daarentegen
Ijzeren gordijn?quote:Op woensdag 9 februari 2011 19:04 schreef Zeeland het volgende:
Jongen, ik moet iets kwijt. Ik heb ben me aan het verdiepen in de Oosterscheldekering en weetje wat blijkt. We hebben het idee gewoon gejat van de Sovjets.
quote:
Mocht ik op mannen vallen, dan was Reya niet mijn laatste keus.quote:Op woensdag 9 februari 2011 20:04 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ik dacht even dat jij Reya een lekker ding vond
Kloptquote:Op woensdag 9 februari 2011 20:23 schreef Zeeland het volgende:
REMINDER:
EchtGaaf je bent toe aan een nieuwe UI.![]()
Bush is passé.
The Don.quote:Op woensdag 9 februari 2011 20:31 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Klopt
Ik denk nu aan Donner als UI
Eens?
Misschien heeft Mohammed zijn jonge vrouwtjes nooit geneukt.quote:Op woensdag 9 februari 2011 20:53 schreef Holograph het volgende:
Imam Ground Zero-moskee: "Kindermisbruik maakt mensen homo"
Dus Mohammed was ook een homo?
Jawel hoor, het huwelijk tussen zijn Aïsja werd op 9-jarige leeftijd geconsummeerd.quote:Op woensdag 9 februari 2011 20:54 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Misschien heeft Mohammed zijn jonge vrouwtjes nooit geneukt.
Scherp.quote:Op woensdag 9 februari 2011 20:53 schreef Holograph het volgende:
Imam Ground Zero-moskee: "Kindermisbruik maakt mensen homo"
Dus Mohammed was ook een homo?
Begrijp me niet verkeerd, ik wil het best geloven, maar ik heb begrepen dat hij was getrouwd met een klein meisje. Nooit heb ik gehoord dat hij haar heeft geneukt.quote:Op woensdag 9 februari 2011 20:56 schreef Holograph het volgende:
[..]
Jawel hoor, het huwelijk tussen zijn Aïsja werd op 9-jarige leeftijd geconsummeerd.
Vandaar dat ik de dwingende behoefte heb om telkens maar weer mn baard te laten staan.quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:01 schreef eriksd het volgende:
Koos, ga even zitten, we moeten je wat vertellen. Je bent de zoon van de profeet, je moeder leeft nog.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |