Mijn zoon past niet meer in bovenkleding 86/92 maar 98/104 is vaak nog veel te groot, dat kan ie dus allemaal niet aanquote:Op woensdag 9 februari 2011 11:31 schreef Claudia_x het volgende:
Dus het klinkt niet alleen heel groot maar is ook groot?
Ik haat die gecombineerde maten. En ik heb zo geen zin om een H&M binnen te stappen.
Dit is er een in de categorie " in het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst"quote:
Ik vind het ook echt iets voor Senna, die bovenstequote:Op woensdag 9 februari 2011 11:51 schreef Sorbootje het volgende:
Ik ook! Het staat er nog nét niet op geborduurd!
Petit Bateauquote:Op woensdag 9 februari 2011 13:22 schreef Sorbootje het volgende:
BJ, Isabeau heeft een groeispurtje gehad in de lengte, maar is in gewicht nauwelijks iets aangekomen. Ik denk dat ze nu 79 a 80cm is, maar ze weegt nog geen 10 kilo. De nieuwe rompers zijn in de lengte wel ok, maar in de breedte is het echt géén gezicht.
S was/ is ook een lange dunnie. Ik was fan van de wibrarompertjes.quote:Op woensdag 9 februari 2011 13:28 schreef debuurvrouw het volgende:
Rompers van Zeeman als ik het goed onthouden heb, vallen smal en lang en zijn er in enkele maat. en blijven ook wel mooi, geen draainaden enzo
Nou moe!quote:Op woensdag 9 februari 2011 13:55 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Huup, als ik één kind in dat pakje zou zien lopen, dan is wel jouw oudste!
quote:Op woensdag 9 februari 2011 13:48 schreef huuphuup het volgende:
En ik wil het voor mijn oudste kind, die bovenste!
woehaaaa hoor mij nou, mn oudste! Ik heb dr meer dan 1!ooooh!
Dit vestje?quote:Op woensdag 9 februari 2011 13:52 schreef Sorbootje het volgende:
Bedoel je die met die lieve bloemetjes en vogeltjes? Daar heeft Isabeau een vestje van, met capuchon. Ben ook weg van die print!
Ik zag net een leuk vestje van de H&M, maar ik twijfelde of de kleur wel bij Ivan past. En meteen dacht ik: "Zou Kobus wél heel leuk staan!"quote:Op woensdag 9 februari 2011 13:58 schreef oeke het volgende:
[..]Klinkt dat even volwassen en leuk!
Zo interessant om jullie gesprek te lezen, voor mij zijn er wel kleuren die ik Ko niet aantrek, maar niet omdat ze hem niet zouden staan, maar omdat ik ze gewoon niet mooi vind.
Ik kleed hem vooral op mijn smaak, niet eens op zijn uiterlijk perse.
Volgens mij zou Ko alles staan.
Maar Ko en Ivan zijn toch niet zo verschillend? Volgens mij zijn het een beetje dezelfde kleurtypes.quote:Op woensdag 9 februari 2011 13:59 schreef Claudia_x het volgende:
Ik zag net een leuk vestje van de H&M, maar ik twijfelde of de kleur wel bij Ivan past. En meteen dacht ik: "Zou Kobus wél heel leuk staan!"
Dat!quote:
Hm, dat klinkt plausibel, maar ik kan me blauw bijvoorbeeld minder goed bij Kobus voorstellen dan bij Ivan. Heb je een foto van Kobus in blauw?quote:Op woensdag 9 februari 2011 14:00 schreef oeke het volgende:
[..]
Maar Ko en Ivan zijn toch niet zo verschillend? Volgens mij zijn het een beetje dezelfde kleurtypes.
Over kleurtypes gesproken: Ivan heeft ook blond haar en is vrij bleek, maar bij hem vind ik de Zarakleertjes juist wel leuk staan! De zoons van Meimeltje zijn ook blond en bleek, maar Meimeltje vindt bij hen fletse kleuren juist weer niks. Grappig is dat; waar zou het verschil in zitten?quote:Op woensdag 9 februari 2011 12:03 schreef Sugarsnap het volgende:
Ik vind Zara te flets van kleur voor Bram en Eline. Mijn kids zijn meer gebaat bij felle kleurtjes, vooral Bram met z'n blonde haar. Hij is in de winter ook vrij bleek (en in de zomer poepiebruin).
Volgens mij zit het verschil dus voornamelijk bij de moeders.quote:Op woensdag 9 februari 2011 14:06 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Over kleurtypes gesproken: Ivan heeft ook blond haar en is vrij bleek, maar bij hem vind ik de Zarakleertjes juist wel leuk staan! De zoons van Meimeltje zijn ook blond en bleek, maar Meimeltje vindt bij hen fletse kleuren juist weer niks. Grappig is dat; waar zou het verschil in zitten?
Ivan in bruin en groen:quote:Op woensdag 9 februari 2011 14:05 schreef Sorbootje het volgende:
Ik denk idd bij Ko aan groen en bruin en bij Ivan meer aan blauw en grijs.
True. Dan prop ik d'r alsnog in 56.quote:Op woensdag 9 februari 2011 14:16 schreef oeke het volgende:
Maar dat rood is van tijdelijke aard net als haar en oogkleur. Misschien staat paars haar over een jaar prachtig.
Van de H&M zeker?quote:Op woensdag 9 februari 2011 14:18 schreef Sonnetje85 het volgende:
oh en die laatste groen van ivan kan floris wel hebben, hij heeft een romper in die kleur zit k te bedenken.
Eigenlijk prop ik haar in alle kleuren hoor, heb alleen een lichte voorkeur voor zachte kleuren (en rood). Alleen zuurstokroze bijna nooit (hoewel dat in dat hema vestje zit en ik dat toch echt heel leuk vindt!).quote:Op woensdag 9 februari 2011 14:15 schreef oeke het volgende:
Dat weet ik wel Miss, maar bij die hele kleintjes werkt het toch nog anders volgens mij.
Wat Sorboo zegt bijvoorbeeld, ik zie Isabeau ook wel in andere kleuren dan die Sorboo uitkiest.
Ik vind Zara kleertjes heel erg leuk!! Maar ik denk dat bijv. een zandkleur qua bovenkleding zonder het te combineren met een feller kleurtje de kids erg bleek maken. Zeker Kyllian heeft een erg lichte huid.quote:Op woensdag 9 februari 2011 14:06 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Over kleurtypes gesproken: Ivan heeft ook blond haar en is vrij bleek, maar bij hem vind ik de Zarakleertjes juist wel leuk staan! De zoons van Meimeltje zijn ook blond en bleek, maar Meimeltje vindt bij hen fletse kleuren juist weer niks. Grappig is dat; waar zou het verschil in zitten?
Ja, daar zag ik werkelijk geen 1 ding wat ik zou willen hebben, al was het gratis dan nog niet.quote:Op woensdag 9 februari 2011 19:19 schreef Claudia_x het volgende:
Ik zat net op wehkamp.nl te kijken naar kleding voor Ivan. Man man, wat lelijk allemaal.
Nee, dat is niet gek! Ik doe dat ookquote:Op woensdag 9 februari 2011 19:28 schreef oeke het volgende:
Is het trouwens gek als ik weleens fantaseer over een meisjesbaby, die dan de kleertjes van Ko aankan, gecombineerd met wit ajourmotief of zachtroze ofzo?
Lijkt me zo leuk die jongenskleertjes te transformeren naar meisjeskleertjes.O+
Ja?quote:Op woensdag 9 februari 2011 19:36 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Ik vind die tweede zelfs nog mooier! En echt iets voor Wolf!
Ja, wist ik veel dat jj zomaar ineens in mijn straatje zou gaan kopen.quote:Op woensdag 9 februari 2011 19:43 schreef Sorbootje het volgende:
Hé je zou NOOIT iets kopen wat ik voor Isabeau zou kopen!
Die doet het niet meer. 9019 geeft 10% korting!quote:
1304 doet het volgens mij ook nog, 5 euro korting.quote:Op woensdag 9 februari 2011 19:22 schreef Claudia_x het volgende:
Weet iemand of er nog kortingscodes van de H&M werken?
Met dat embleem? Daar kan ik niet tegen.quote:Op woensdag 9 februari 2011 20:40 schreef -sabine- het volgende:
En die joggingshorts van 2,95, hebben jullie die ook al?
echt wel, doenquote:Op woensdag 9 februari 2011 20:42 schreef Poppejans het volgende:
Sabine, zo'n joggingshirt wou ik zeker nog wel even uitproberen! Voor die 2,95 is dat wel leuk uitproberen, wie weet dat ik er dan nog een andere kleur bij koop als ze bevallen.
Lijken me erg fijne broekjes
Ja! Zouden ze dat van tevoren niet ergens vermelden ofzo? Ik wil weten wanneer!quote:Op woensdag 9 februari 2011 20:44 schreef Beessie-Jen het volgende:
ik hoop dat de nieuwe DPAMcollectie snel online komt.
Deze. Ik krijg hem niet hier geplakt. Alleen die letters.quote:Op woensdag 9 februari 2011 20:34 schreef Claudia_x het volgende:
Oeke, welke Wehkamptrui bedoel je? Ik heb alleen maar gekeken bij Ivans maat trouwens (86).
FOTO PLEASE!quote:Op woensdag 9 februari 2011 20:52 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Mijn dochter krijgt een tule rokje
Dat barb shirt valt super klein!quote:Op woensdag 9 februari 2011 20:30 schreef miss_sly het volgende:
Zo'n vest vind ik leuk, lekker stoer en nonchalant, maar ik vind die letters niet mooi:
[ afbeelding ]
Barbapapa
[ afbeelding ]
Leuk!
[ afbeelding ]
Warempel eens een paar leuke dingetjes bij H&M
lol ik heb ze in alle kleurenquote:Op woensdag 9 februari 2011 20:40 schreef -sabine- het volgende:
En die joggingshorts van 2,95, hebben jullie die ook al?
Wordt de zomer van de joghurtbroeken. Zo noemden wij ze altijd, en nog.
Dat was het enige dat ik van mijn slaperd niet mocht kopen, joggingbroeken.
Ik word meer en meer H&Mfan
Als ze hem heeft goed? Het is gewoon die rose van de H&M. Die paarse was natuurlijk wel veel mooier, maar goed, deze prijs was mooier.quote:
Vind ik ook leuk! Maar ik ben bang dat Ivan er daarin uitziet als Onslow.quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:00 schreef oeke het volgende:
Hey Groofs, goed geshopt! Maar waar heb je dat shirt dan gekocht? Het staat niet in de online shop van H&M.
Deze vind ik leuk:
[ afbeelding ]
Tis een ingebreidde streep, blijft veel mooier dan de bedrukte streep.quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:10 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Oh scheisse! Die van Kobus is nog veel mooier. Maar hey, we komen in de buurt zo.![]()
Bovenhemden, voor op de korte broekjes toch? Zoniet, lul ik uit me nek. Kmoet sowieso afsluiten wegens teveel aan pillen.quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:13 schreef SacreCoeur het volgende:
te klein? maar dan kun je ze niet in onderbroekjes stoppen..
ik heb een hekel aan blote ruggetjes.
oooooooh.. die heb ik liever ook altijd lang en smalquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:15 schreef -sabine- het volgende:
[..]
Bovenhemden, voor op de korte broekjes toch? Zoniet, lul ik uit me nek. Kmoet sowieso afsluiten wegens teveel aan pillen.
Inderdaad, want daarin is de streep ook ingebreid!quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:14 schreef -sabine- het volgende:
Tis een ingebreidde streep, blijft veel mooier dan de bedrukte streep.
(Zegt niets over het shirtje van Kobus) Ik weet sinds net pas dat het Kobus is en niet Ko.
Vroeger wat hier in Friesland een punkbandje dat heette Kobus gaat naar Appelscha
Liever smal dan breed, dan maar te kort. Maar das persoonlijk.quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:16 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
oooooooh.. die heb ik liever ook altijd lang en smal
Leuk voor op een ieniemienie short.
Wifebeaters zijn toch sowieso wit?quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:18 schreef -sabine- het volgende:
[..]
Liever smal dan breed, dan maar te kort. Maar das persoonlijk.
Noemen ze dat in de VS geen wifebeater?Tis met mij nooit liefde geworden, een hemd en mijn zoon of mijn slaperd.
Geen idee, ik hoorde het voor het eerst tijdens mijn grootste ellendige verslaving: De Gouden Kooi en alle andere RLS. Ik ga ook niet kijken vanaf de 13 naar dat secretgedoe. Echt niet!!!!!!quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:20 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Wifebeaters zijn toch sowieso wit?
O nee, ik ben in de war
Haha van Brian hequote:Op woensdag 9 februari 2011 21:22 schreef -sabine- het volgende:
[..]
Geen idee, ik hoorde het voor het eerst tijdens mijn grootste ellendige verslaving: De Gouden Kooi en alle andere RLS. Ik ga ook niet kijken vanaf de 13 naar dat secretgedoe. Echt niet!!!!!!
Die zal vast erg leuk staan!!quote:Op woensdag 9 februari 2011 22:14 schreef Sorbootje het volgende:
Deze heb ik op MP gescoord. Ik vind hem moooooi.
Whaaahhhquote:Op woensdag 9 februari 2011 22:20 schreef Sorbootje het volgende:
Meimeltje, ik had ze er denk ik zo uitgepikt als zijnde Meimelig! <3
quote:Op woensdag 9 februari 2011 23:01 schreef debuurvrouw het volgende:
Mijn kinderen hebben áltijd zulke sandaaltjes gehad.maar goed, die hebben nu lang haar en een voorliefde voor Star Wars.
ik eigenlijk ook, maar niet met zulke sandalen. Tenminste, ik vond het wel kunnen. Niet met een korte broek natuurlijk, dan áltijd met blote voetjes, maar op een kille dag met een lange broek kan dat prima.quote:Op woensdag 9 februari 2011 23:02 schreef Poppejans het volgende:
[..]jongetjes met lang haar
![]()
Zolang Wolf daar zelf nog geen mening over heeft krijgt hij ook (half)lang haar
En nou wil ik die sandaaltjes per se![]()
sokken in sandalen vind ik wel fout hoor haha, zelfs bij kleine kinderen
Voor de echte zomer hier richting 22 denk ik. Ik heb 22 schoentjes (sandalen en dichte schoentjes), maar volgens mij vallen ze tussen maat 21 en 22. Dyon heeft nu maat 20 (heb zo'n meetdingetje).quote:Op woensdag 9 februari 2011 23:09 schreef Poppejans het volgende:
Jij hebt als gok maat 21 bedacht voor zomerschoenen voor Dyon toch?
Ik denk dat ik het er maar op waag en dat ik ze bestel als ik weer loon krijg, en dat ik ook voor maat 21 ga.
Maar moet nog effe zelf zn voeten meten voor alle zekerheid
Dankje! Misschien is 22 toch wel beter inderdaad!... eerst maar eens even opmetenquote:Op woensdag 9 februari 2011 23:13 schreef Meimeltje het volgende:
[..]
Voor de echte zomer hier richting 22 denk ik. Ik heb 22 schoentjes (sandalen en dichte schoentjes), maar volgens mij vallen ze tussen maat 21 en 22.
Ik zou zeker zijn voetjes opmeten en dan zo'n 1,5 maat groter nemen.
Tallinn! Wat trouwens buiten de Lindex-winkel uberhaupt een aanrader is!quote:Op donderdag 10 februari 2011 09:36 schreef Sorbootje het volgende:
Ik vind dat stippenrokje leuk!
Waar was je Mula?
ja dat wil ik ook wel weten, waar was je?quote:Op donderdag 10 februari 2011 09:08 schreef Mula het volgende:
Ik ben deze week in een Lindex-winkel geweest! Wow, wat een leuke babyspullen hebben ze daar. Ik houd niet van velours (kippenvelspul!), maar de velours pakjes met print waren echt heel erg leuk. En het was een erg fijne variant velours. Geen kippenvel.
Ik vond de rompers met kleurtjes ook erg leuk, maar die voelden een beetje vreemd stug aan.
quote:Op donderdag 10 februari 2011 13:14 schreef Luchtbel het volgende:
Euhm nee geen roze maar wel een leuke rood met witte stippen Sabine....maar ik heb geen naaimachine en geen idee hoe ik die capuchon maak. Een poncho bouwen had ik zelf ook al bedacht
grappig dat jij dat ook vindtquote:Op donderdag 10 februari 2011 13:29 schreef Mula het volgende:
Dat zwarte jurkje met broekje van Lindex heb ik in het roze gezien. De kleur was niet mijn ding, maar het setje op zich was echt schattig. leuker dan zo op het plaatje
ja, kwa babyspul springt het er echt uit. Grotere maten, die panda shirts vond ik wel geinig. En ze hebben ook een autoshirt dat een kopie van Molo is, moet je van houden, dat wel.quote:Ik vond trouwens voornamelijk het babyspul leuk. In de grotere maten zag ik zo op het 1e gezicht niks bijzonders hangen.
Ik heb voor een romper 79,50 kronen betaald, is 9,04 euro, in EST staat er op mijn prijskaartje kost hetzelfde rompertje 7,95. Op de site kost het 7,95 als ik me niet vergis. Dus ik was duur uit in Zweden.quote:Qua prijzen: volgens mij waren de rompers in Tallinn een euro of 14(7 in de sale)dus volgens mij hetzelfde als elders.
ah, op die manier, ik dacht dat je de 3 voor 2 bedoeldequote:Op donderdag 10 februari 2011 14:27 schreef Mula het volgende:
Marije, dan denk ik dat ik in de war ben met de velours pakjes die 14 euro waren. Ik heb er ook niet heel erg lang gekeken. Ik heb geen kinderen dus dan loop je toch anders door zon winkel.
Goessoquote:Op donderdag 10 februari 2011 14:10 schreef Luchtbel het volgende:
Lief van je Sabine maar ik ga het zelf proberen
Kan, maar hoeft niet. Bij een drukke print van het rokje zou ik het wel effen houden.quote:Op donderdag 10 februari 2011 21:54 schreef miss_sly het volgende:
ow, en maillot/legging in dezelfde kleur als het shirtje dan? wel uni?
De strik stoort mij niet eens!quote:Op donderdag 10 februari 2011 21:53 schreef huuphuup het volgende:
[ afbeelding ]
die vind k superleukalleen de strik bij de halslijn niet
maar die voering bij de mouwtjes en t model wel <3
quote:Op donderdag 10 februari 2011 21:55 schreef Poppedein het volgende:
Wie o wie was hier de eerste die de Lindex noemde....
quote:Op donderdag 10 februari 2011 21:55 schreef Poppedein het volgende:
Wie o wie was hier de eerste die de Lindex noemde....
die heb ik nog in mn handen gehad, maar ik had al zó veel. . .quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:02 schreef Poppedein het volgende:
En voor de baby-man
[ afbeelding ]
ja, 7 euro. En mn vriendin die vandaag aan het bestellen was zei dat het vanaf 50 e gratis was.quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:04 schreef huuphuup het volgende:
oooh![]()
superleuk!
deden ze nou naar NL verzenden inmiddels? las ik dat nou goed laatst?
rokje in de stof van die legging? Die vind ik namelijk echt het allerleukstequote:Op donderdag 10 februari 2011 22:03 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Mijn dochter heeft zo'n gokje in de kleuren van die laatste. Ik doe haar daar een donkerblauwe effenen maillot onder een en een blauwe longsleeve met wotte strippen. Misschien onlogisch, maar superleuk! Soms nog met een kort licht grijs beetje, zo,n boleroding.
quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:05 schreef Marrije het volgende:
[..]
ja, 7 euro. En mn vriendin die vandaag aan het bestellen was zei dat het vanaf 50 e gratis was.
Oehhh dan kan ik je mooi nog even vragen of je je heel heel ver weg nog weet te herinneren of ie erg dik was, ik vind t op de foto een beetje zo lijken namelijk en twijfel een beetje of hij zomer/vroege herfst waardig zal zijn of dat ik m in een maatje groter moet bestellen..quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:04 schreef Marrije het volgende:
[..]
die heb ik nog in mn handen gehad, maar ik had al zó veel. . .
Maar hij is leuk, vooral die knielappen.
pin me er niet op vast, maar volgens mij is ie niet superdik, Lindex heeft in de winter veel gevoerd en dat is deze niet, tenminste niet dat ik me herinner. Maar dat was net het moment waarop mn moeder vroeg of ik nou eindelijk klaar was (we kwamen daar die keer alleen om wat te ruilenquote:Op donderdag 10 februari 2011 22:09 schreef Poppedein het volgende:
[..]
Oehhh dan kan ik je mooi nog even vragen of je je heel heel ver weg nog weet te herinneren of ie erg dik was, ik vind t op de foto een beetje zo lijken namelijk en twijfel een beetje of hij zomer/vroege herfst waardig zal zijn of dat ik m in een maatje groter moet bestellen..
Ja dat bijvoorbeeld. Of zo'n hema-vestje met een eenvoudig effen shirtjequote:Op donderdag 10 februari 2011 21:51 schreef huuphuup het volgende:
ik zou voor een simpel shirt en een spijkerjasje gaanen dan zo de mouwen van t jasje half omhoog geslagen <3
Hmm.. Ik wil deze..quote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:17 schreef Sjeen het volgende:
Voor het eerst dat ik echt naar H&M wil voor zomerspulletjes voor Isa.
Ik wil deze
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nog even wachten op het kindergeld, vrees ik
Die is cutequote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:20 schreef Tally het volgende:
[..]
Hmm.. Ik wil deze..
[ afbeelding ]
Afspreken in de stad zaterdag?
quote:
Lis heeft het gestreepte rokje. Ik heb er een rode longsleeve op gedaan en een rode legging erbij plus haar donkerblauwe laarsjesquote:Op donderdag 10 februari 2011 21:54 schreef miss_sly het volgende:
Simpel shirtje had ik ook al wel bedacht, maar dat vond ik nogal saai. Met een spijkerjasje wordt het al weer iets heel anders!
ow, en maillot/legging in dezelfde kleur als het shirtje dan? wel uni?
die heeft mn zoontje, maar dan in het zwart (vind m groot vallen).quote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:22 schreef Claudia_x het volgende:
Ik vind deze leuk voor Ivan:
[ afbeelding ]
Het ziet eruit als een heerlijk ding om over de kleding aan te trekken in plaats van een jasje, voor als het iets warmer wordt maar nog niet warm genoeg om zonder jas over straat te gaan. Is 'ie een beetje dik/zacht/fluffy? Badstof, dat klinkt geweldig!quote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:33 schreef Marrije het volgende:
[..]
die heeft mn zoontje, maar dan in het zwart (vind m groot vallen).
ahwquote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:31 schreef Claudia_x het volgende:
En een bijpassend jasje voor Leenepeen.
[ afbeelding ]
Heeft Amélie nog een jas nodig?![]()
[ afbeelding ]
w00t!quote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:10 schreef kaatjejannie het volgende:
Je kan ook op de site van de hema zien hoeveel er op de kaart staat.
linkje
jaquote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:35 schreef kaatjejannie het volgende:
[..]
kunnen de rompers er nog bij?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |