abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_92557885
quote:
9s.gif Op woensdag 9 februari 2011 19:19 schreef Claudia_x het volgende:
Ik zat net op wehkamp.nl te kijken naar kleding voor Ivan. Man man, wat lelijk allemaal.
Ja, daar zag ik werkelijk geen 1 ding wat ik zou willen hebben, al was het gratis dan nog niet.

Ik vind de meeste jongetjes van Wolfs leeftijd altijd leuk gekleed hier!
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_92557938
Weet iemand of er nog kortingscodes van de H&M werken?
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_92557963
Dit is het zwembroekje voor jongens dat ik schattig pond Twinkly:

[img]javascript:NM_Layer.showUrl('http://www.neck.nl/produkt/product_detail_superzoom.mb1?produkt_id=152662671&image_path=%2Fbilder%2Fa0001%2F328x328%2F8%2F87&image_name=87636200n17f.jpg&welt=kinder',%20770,%20610,%20'no');[/img]
pi_92557970
Godnondedjuukes.
pi_92558090
Misschien dat ik die nog wel voor R bestel... maatje 104 ofzo.

S past haar oude twee zembroekjes eigenlijk nog makkelijk (maat 86 :o ). Dus ehm... ik neem gewoon 4 zwemdingen mee voor haar naar de tropics deze zomer. :7
pi_92558219
Claudia, hij past die romper nog steeds. :D
Maar Ko is een kleintje, hoor, vergeleken met veel jongetjes hier.

Dat is ook een leuk zwembroekje zeg! 8-)

Is het trouwens gek als ik weleens fantaseer over een meisjesbaby, die dan de kleertjes van Ko aankan, gecombineerd met wit ajourmotief of zachtroze ofzo?
Lijkt me zo leuk die jongenskleertjes te transformeren naar meisjeskleertjes.O+
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_92558316
Dat zou super zijn Oeke! O+

Ik merk dat ik vanaf nu ongeveer nog maar nauwelijks kleertjes heb van S waarvan ik vind dat R die ook aankan. Tot deze maat ongeveer was steeds de helft van R's garderobe van S geweest.
pi_92558401
quote:
1s.gif Op woensdag 9 februari 2011 19:28 schreef oeke het volgende:
Is het trouwens gek als ik weleens fantaseer over een meisjesbaby, die dan de kleertjes van Ko aankan, gecombineerd met wit ajourmotief of zachtroze ofzo?
Lijkt me zo leuk die jongenskleertjes te transformeren naar meisjeskleertjes.O+
Nee, dat is niet gek! Ik doe dat ook :D bedenk al hele outfits bij een bepaald shirtje, wat ik dan door combinaties meisjesachtiger kan maken :D

Ik wil dit zwembroekje voor Wolf! Maar de kleinste maat is helaas een 92/98 en dat lijkt me veeeel te groot, zelfs met zwemluier eronder.

edit:
Jeeeuj! Nou zie ik net dit zwembroekje wat wel in een kleinere maat is en ook nog goedkoper.
Ik vind hem schetig!
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_92558540
he nou quote ik alweer ipv de bedoelde edit }:|

eerst nog maar effe de Dpam badmode afwachten, wou ik nog zeggen
pi_92558546
Ik vind die tweede zelfs nog mooier! En echt iets voor Wolf!
pi_92558630
Miss, is dit iets voor Senna?

pi_92558643
quote:
1s.gif Op woensdag 9 februari 2011 19:36 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Ik vind die tweede zelfs nog mooier! En echt iets voor Wolf!
Ja? O+
Ik koop hem denk ik binnenkort wel
pi_92558698
Ik wil hem misschien ook wel, eigenlijk :') nee, toch maar niet. Totaal overbodig! Dan ga ik liever straks voor een leuke zomerDpambestelling, want voor de zomer heb ik nog niks!
pi_92558798
Groofs, leuke badkleding. Vooral het zwempakje! Doet me aan het badpakje van De Beau denken!

Poppejans, ik vind die tweede ook erg leuk!

Oh en Elin in het jurkje, mooi! En dat truitje van Amélie staat leuk! En zie die krullies!
pi_92558844
Ja, die zag ik laatst. Had ik zo kunnen kopen. Superleuk ding :Y .
pi_92558899
Hé je zou NOOIT iets kopen wat ik voor Isabeau zou kopen! o|O
pi_92558958
quote:
12s.gif Op woensdag 9 februari 2011 19:43 schreef Sorbootje het volgende:
Hé je zou NOOIT iets kopen wat ik voor Isabeau zou kopen! o|O
Ja, wist ik veel dat jj zomaar ineens in mijn straatje zou gaan kopen. |:(
pi_92559009
Oh ja, sorry. Goed punt.
pi_92559018
9096 was mijn laatste kortingscode
pi_92559064
Sorbo, weet je wat ik door jou ook steeds overweeg? Zo'n tule rokje O+ . Ik denk stiekem dat het heel leuk staat en dat ze er dolgelukkig mee zou zijn.

Ik zag laatst een mooie paarse, maar ik weet nu al niet meer waar. }:|
pi_92559272
Zou ik zeker doen! Die dingen staan zo schattig en als je het met een niet al te zoetsappig shirtje combineert staat het niet eens zo heel erg slagroomgebakjesachtig
pi_92559295
Ik vind het geweldig in elk geval :D
  Moderator woensdag 9 februari 2011 @ 20:06:19 #124
5428 crew  miss_sly
pi_92559905
Wat een leuke zwemkleertjes O+ leuke badpakjes, vooral!

Mooi, je meisjes huup O+

oeke, ik vind je helemaal niet raar, lijkt me echt heel leuk juist!

Claudia, ja, zoiets vindt ze vast helemaal geweldig O+ Het duplo popje Kitty zat vandaag op de badrand te kijken hoe Senna in bad ging :D
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_92560173
Die zwembroekjes zijn leuk, Poppejans! 8-)

Claudia, ik heb even bij wehkamp gekeken en ik zag toch 1 trui die ik leuk vond. Maar wel zonder die tekst eroverheen. }:|
Die met die blauw/groen/witte strepen.
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_92560760
quote:
1s.gif Op woensdag 9 februari 2011 19:46 schreef -sabine- het volgende:
9096 was mijn laatste kortingscode
Die doet het niet meer. 9019 geeft 10% korting!

Ik heb een paar dingetjes voor Lena besteld, en ook alvast wat zomerspul voor Ivan. De collectie voor de grotere jongens viel me mee! Lekkere felle kleurtjes. Ik heb niet zoveel gekocht omdat ik eerst even ga kijken of ik goed zit met de maten.
pi_92560878
Ik twijfelde trouwens over deze kleur voor Ivan. Uiteindelijk toch maar niet gedaan.

En op de site staat een babymeisje met een geel shirtje en een rood/roze-wit gestreept broekje. Ik vind de combinatie geweldig!
pi_92561033
Ik had laarsjes gekocht voor Mette, de bekende Hema laarsjes. Ze vind ze niet leuk om aan te hebben }:| (wel om mee te spelen)..

Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
  Moderator woensdag 9 februari 2011 @ 20:30:11 #129
5428 crew  miss_sly
pi_92561053
Zo'n vest vind ik leuk, lekker stoer en nonchalant, maar ik vind die letters niet mooi:

Barbapapa O+

Leuk!

Warempel eens een paar leuke dingetjes bij H&M :)

[ Bericht 37% gewijzigd door Jippie op 20-06-2023 13:38:14 ]
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_92561056
Niet die grijze voor Ivan?
Ik vond er veel leuks tussen zitten, alleen de newborn viel me tegen.

Ik sla die kortingscode ff op, danx.
  woensdag 9 februari 2011 @ 20:33:35 #131
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_92561266
ochh Mette; moet je ff wennen aan je laarsjes?

Zo reageerde Evie vandaag ook ongeveer toen ze dr nieuwe jasje ging passen:

(5 sec later was ze ineens weer heel vrolijk, dus dit is wel echt uniek)

en dat barbapapashirtje heeft Evie ook, die is echt leuk!
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_92561348
Ja, bij de newborncollectie heb ik ook niks leuks gevonden.

Grijs is altijd oké voor Ivan, maar ook wat saai. Ik heb nu de blauwgestreepte variant gekocht; keuze van zijn vader (ik had mijn twijfels wegens te bekakt). Mijn lief wilde trouwens ook het Elmo-shirt voor Ivan. Ik houd daar zelf niet zo van, maar ik vind het wel leuk om dingen te bestellen die hij uitgezocht heeft voor zijn zoon. O+

Oeke, welke Wehkamptrui bedoel je? Ik heb alleen maar gekeken bij Ivans maat trouwens (86).
pi_92561395
Dat is de eerste keer dat ik Evie niet lachend op de foto zie staan! :D

Ar-me Mette ook. O+
pi_92561445
Oh, en ik vind die kleur van dat Barbapapashirtje mooi, miss!
pi_92561563
Evie :D
Wat een geweldig jasje is dat zeg O+ O+

Ik heb de laarsjes net ook nog geprobeerd, weer was het hel en verdoemenis.... Hopelijk over een paar weekjes dat ze er anders over denkt. Ze heeft soms echt van die rare dingen met kleding.

Dat leuke sneeuwpak wat ik had gekocht vond ze ook verschrikkelijk, uiteindelijk ook ongebruikt dus...
pi_92561566
quote:
5s.gif Op woensdag 9 februari 2011 19:22 schreef Claudia_x het volgende:
Weet iemand of er nog kortingscodes van de H&M werken?
1304 doet het volgens mij ook nog, 5 euro korting.
pi_92561642
Ik vind dat in Mette's maat er eigenlijk niet echt leuke dingen bijzitten bij de webshop van H&M.. wel jammer..

Miss die Barbapapashirt vind ik echt helemaal super!
pi_92561656
Evie :D Wel een mooi jas!

Mette ook schattige laarjes!

Dyon schiet in de lag als ik schoentjes bij hm aan doe, het kriebelt denk ik eventjes :D
pi_92561678
En die joggingshorts van 2,95, hebben jullie die ook al?
Wordt de zomer van de joghurtbroeken. Zo noemden wij ze altijd, en nog.
Dat was het enige dat ik van mijn slaperd niet mocht kopen, joggingbroeken. :D

Ik word meer en meer H&Mfan
pi_92561745
Wat vinden jullie hiervan?

pi_92561767
Mette, ik moest lachen :@ :D dat boze hoofd is echt meesterlijk!

Oh en een boze Evie heb ik ook nog nooit gezien hahaha. Wat lijkt ze groot zo ineens BJ, door dat ding in haar haartjes O+ denk ik

Dat badpakje is :9~ Sorbootje! Koooopen

Leuk dat groene vest Claudia, eindelijk een vest waar geen grote dingen opgenaaid zitten
ik zou het doen voor Ivan! Ik hou hem zelf in gedachten voor Wolf, ook in die kleur. Erg leuk!

Miss_Sly, dat barbapapashirt is gaaaaf! en het jasje vind ik ook erg leuk
Ze hebben ook barpapa shirts in 2 jongetjesvarianten
pi_92561814
quote:
1s.gif Op woensdag 9 februari 2011 20:40 schreef -sabine- het volgende:
En die joggingshorts van 2,95, hebben jullie die ook al?
Met dat embleem? Daar kan ik niet tegen. :+ Ze zien er wel heel comfortabel uit!
pi_92561825
Mn man zei een paar dagen geleden (toen er dus weer een H&M pakketje kwam) nog dat de H&M hier wel 4x in de maand bezorgd :') Ik heb hm gecorrigeerd met 1x in de maand :P O-)
pi_92561858
Sabine, zo'n joggingshirt wou ik zeker nog wel even uitproberen! Voor die 2,95 is dat wel leuk uitproberen, wie weet dat ik er dan nog een andere kleur bij koop als ze bevallen.
Lijken me erg fijne broekjes
pi_92561900
Hoge hals voor de zomer. Ik zie dat graag in de winter, maar heel niet in de zomer.

Op dat vest vind ik die letters mooi, anders zou die te basic zijn, maar tja meningen en smaken verschillen.:D
pi_92561959
Ik vind de print niet leuk Claudia
Alhoewel.. Wolf heeft ook zoiets, misschien uit dezelfde serie, maar dan in het donkerpaars met een wolvenkop erop :P
  woensdag 9 februari 2011 @ 20:44:59 #147
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_92562001
haha het was ook een lucky shot hoor ;) Evie lacht namelijk bijna altijd, maar ze KAN dus wel mopperen en boos zijn hoor ;)
en ik ben zooooo blij met het jasje! hij is nu nog iets te ruim, maar met een paar maandjes issie helemaal perfect en kan ze de hele zomer door.
(en dr zit nog een soort coating op waardoor hij vuil en waterafstotend is...heel handig)
en het haarbandje is ook een first.. altijd knipjes, maar dit laat madam dus ook zitten...
(moet er zelf nog wel ff aan wennen, het is ineens zo anders).

en ik vind dat badpakje ook zo leuk Sorboo! ik hoop dat de nieuwe DPAMcollectie snel online komt.
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_92562012
quote:
1s.gif Op woensdag 9 februari 2011 20:42 schreef Poppejans het volgende:
Sabine, zo'n joggingshirt wou ik zeker nog wel even uitproberen! Voor die 2,95 is dat wel leuk uitproberen, wie weet dat ik er dan nog een andere kleur bij koop als ze bevallen.
Lijken me erg fijne broekjes
echt wel, doen ^O^
En dan een halve maat te groot zodat je die altijd in de droger kunt flikkeren. En de jeansshort van 17,95 had ik ook allang ingepakt. Ik verkoop de goeikoopste voor 49,95 bij mij in de winkel, verbaas me er meer en meer over. Mag van wel een Vingino zijn, maar toch.
pi_92562074
quote:
1s.gif Op woensdag 9 februari 2011 20:44 schreef Beessie-Jen het volgende:
ik hoop dat de nieuwe DPAMcollectie snel online komt.
Ja! Zouden ze dat van tevoren niet ergens vermelden ofzo? Ik wil weten wanneer!
pi_92562076
Poppejans, wij moesten ook heel erg lachen :@ ze kan om de meest rare dingen drama shoppen, ze is echt enorm kieskeurig.

Claudia, ik moest even nadenken, maar ik denk dat ik hem wel leuk vind (kind eronder denkend). Maar die print is wel een twijfelgevalletje, het is of helemaal leuk of niet. Maar dat ligt dus aan het kind wat het aan heeft.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')