Ja, daar zag ik werkelijk geen 1 ding wat ik zou willen hebben, al was het gratis dan nog niet.quote:Op woensdag 9 februari 2011 19:19 schreef Claudia_x het volgende:
Ik zat net op wehkamp.nl te kijken naar kleding voor Ivan. Man man, wat lelijk allemaal.
Nee, dat is niet gek! Ik doe dat ookquote:Op woensdag 9 februari 2011 19:28 schreef oeke het volgende:
Is het trouwens gek als ik weleens fantaseer over een meisjesbaby, die dan de kleertjes van Ko aankan, gecombineerd met wit ajourmotief of zachtroze ofzo?
Lijkt me zo leuk die jongenskleertjes te transformeren naar meisjeskleertjes.O+
Ja?quote:Op woensdag 9 februari 2011 19:36 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Ik vind die tweede zelfs nog mooier! En echt iets voor Wolf!
Ja, wist ik veel dat jj zomaar ineens in mijn straatje zou gaan kopen.quote:Op woensdag 9 februari 2011 19:43 schreef Sorbootje het volgende:
Hé je zou NOOIT iets kopen wat ik voor Isabeau zou kopen!
Die doet het niet meer. 9019 geeft 10% korting!quote:
1304 doet het volgens mij ook nog, 5 euro korting.quote:Op woensdag 9 februari 2011 19:22 schreef Claudia_x het volgende:
Weet iemand of er nog kortingscodes van de H&M werken?
Met dat embleem? Daar kan ik niet tegen.quote:Op woensdag 9 februari 2011 20:40 schreef -sabine- het volgende:
En die joggingshorts van 2,95, hebben jullie die ook al?
echt wel, doenquote:Op woensdag 9 februari 2011 20:42 schreef Poppejans het volgende:
Sabine, zo'n joggingshirt wou ik zeker nog wel even uitproberen! Voor die 2,95 is dat wel leuk uitproberen, wie weet dat ik er dan nog een andere kleur bij koop als ze bevallen.
Lijken me erg fijne broekjes
Ja! Zouden ze dat van tevoren niet ergens vermelden ofzo? Ik wil weten wanneer!quote:Op woensdag 9 februari 2011 20:44 schreef Beessie-Jen het volgende:
ik hoop dat de nieuwe DPAMcollectie snel online komt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |