Mijn zoon past niet meer in bovenkleding 86/92 maar 98/104 is vaak nog veel te groot, dat kan ie dus allemaal niet aanquote:Op woensdag 9 februari 2011 11:31 schreef Claudia_x het volgende:
Dus het klinkt niet alleen heel groot maar is ook groot?
Ik haat die gecombineerde maten. En ik heb zo geen zin om een H&M binnen te stappen.
Dit is er een in de categorie " in het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst"quote:
Ik vind het ook echt iets voor Senna, die bovenstequote:Op woensdag 9 februari 2011 11:51 schreef Sorbootje het volgende:
Ik ook! Het staat er nog nét niet op geborduurd!
Petit Bateauquote:Op woensdag 9 februari 2011 13:22 schreef Sorbootje het volgende:
BJ, Isabeau heeft een groeispurtje gehad in de lengte, maar is in gewicht nauwelijks iets aangekomen. Ik denk dat ze nu 79 a 80cm is, maar ze weegt nog geen 10 kilo. De nieuwe rompers zijn in de lengte wel ok, maar in de breedte is het echt géén gezicht.
S was/ is ook een lange dunnie. Ik was fan van de wibrarompertjes.quote:Op woensdag 9 februari 2011 13:28 schreef debuurvrouw het volgende:
Rompers van Zeeman als ik het goed onthouden heb, vallen smal en lang en zijn er in enkele maat. en blijven ook wel mooi, geen draainaden enzo
Nou moe!quote:Op woensdag 9 februari 2011 13:55 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Huup, als ik één kind in dat pakje zou zien lopen, dan is wel jouw oudste!
quote:Op woensdag 9 februari 2011 13:48 schreef huuphuup het volgende:
En ik wil het voor mijn oudste kind, die bovenste!
woehaaaa hoor mij nou, mn oudste! Ik heb dr meer dan 1!ooooh!
Dit vestje?quote:Op woensdag 9 februari 2011 13:52 schreef Sorbootje het volgende:
Bedoel je die met die lieve bloemetjes en vogeltjes? Daar heeft Isabeau een vestje van, met capuchon. Ben ook weg van die print!
Ik zag net een leuk vestje van de H&M, maar ik twijfelde of de kleur wel bij Ivan past. En meteen dacht ik: "Zou Kobus wél heel leuk staan!"quote:Op woensdag 9 februari 2011 13:58 schreef oeke het volgende:
[..]Klinkt dat even volwassen en leuk!
Zo interessant om jullie gesprek te lezen, voor mij zijn er wel kleuren die ik Ko niet aantrek, maar niet omdat ze hem niet zouden staan, maar omdat ik ze gewoon niet mooi vind.
Ik kleed hem vooral op mijn smaak, niet eens op zijn uiterlijk perse.
Volgens mij zou Ko alles staan.
Maar Ko en Ivan zijn toch niet zo verschillend? Volgens mij zijn het een beetje dezelfde kleurtypes.quote:Op woensdag 9 februari 2011 13:59 schreef Claudia_x het volgende:
Ik zag net een leuk vestje van de H&M, maar ik twijfelde of de kleur wel bij Ivan past. En meteen dacht ik: "Zou Kobus wél heel leuk staan!"
Dat!quote:
Hm, dat klinkt plausibel, maar ik kan me blauw bijvoorbeeld minder goed bij Kobus voorstellen dan bij Ivan. Heb je een foto van Kobus in blauw?quote:Op woensdag 9 februari 2011 14:00 schreef oeke het volgende:
[..]
Maar Ko en Ivan zijn toch niet zo verschillend? Volgens mij zijn het een beetje dezelfde kleurtypes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |