Deze. Ik krijg hem niet hier geplakt. Alleen die letters.quote:Op woensdag 9 februari 2011 20:34 schreef Claudia_x het volgende:
Oeke, welke Wehkamptrui bedoel je? Ik heb alleen maar gekeken bij Ivans maat trouwens (86).
FOTO PLEASE!quote:Op woensdag 9 februari 2011 20:52 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Mijn dochter krijgt een tule rokje
Dat barb shirt valt super klein!quote:Op woensdag 9 februari 2011 20:30 schreef miss_sly het volgende:
Zo'n vest vind ik leuk, lekker stoer en nonchalant, maar ik vind die letters niet mooi:
[ afbeelding ]
Barbapapa
[ afbeelding ]
Leuk!
[ afbeelding ]
Warempel eens een paar leuke dingetjes bij H&M
lol ik heb ze in alle kleurenquote:Op woensdag 9 februari 2011 20:40 schreef -sabine- het volgende:
En die joggingshorts van 2,95, hebben jullie die ook al?
Wordt de zomer van de joghurtbroeken. Zo noemden wij ze altijd, en nog.
Dat was het enige dat ik van mijn slaperd niet mocht kopen, joggingbroeken.
Ik word meer en meer H&Mfan
Als ze hem heeft goed? Het is gewoon die rose van de H&M. Die paarse was natuurlijk wel veel mooier, maar goed, deze prijs was mooier.quote:
Vind ik ook leuk! Maar ik ben bang dat Ivan er daarin uitziet als Onslow.quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:00 schreef oeke het volgende:
Hey Groofs, goed geshopt! Maar waar heb je dat shirt dan gekocht? Het staat niet in de online shop van H&M.
Deze vind ik leuk:
[ afbeelding ]
Tis een ingebreidde streep, blijft veel mooier dan de bedrukte streep.quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:10 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Oh scheisse! Die van Kobus is nog veel mooier. Maar hey, we komen in de buurt zo.![]()
Bovenhemden, voor op de korte broekjes toch? Zoniet, lul ik uit me nek. Kmoet sowieso afsluiten wegens teveel aan pillen.quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:13 schreef SacreCoeur het volgende:
te klein? maar dan kun je ze niet in onderbroekjes stoppen..
ik heb een hekel aan blote ruggetjes.
oooooooh.. die heb ik liever ook altijd lang en smalquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:15 schreef -sabine- het volgende:
[..]
Bovenhemden, voor op de korte broekjes toch? Zoniet, lul ik uit me nek. Kmoet sowieso afsluiten wegens teveel aan pillen.
Inderdaad, want daarin is de streep ook ingebreid!quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:14 schreef -sabine- het volgende:
Tis een ingebreidde streep, blijft veel mooier dan de bedrukte streep.
(Zegt niets over het shirtje van Kobus) Ik weet sinds net pas dat het Kobus is en niet Ko.
Vroeger wat hier in Friesland een punkbandje dat heette Kobus gaat naar Appelscha
Liever smal dan breed, dan maar te kort. Maar das persoonlijk.quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:16 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
oooooooh.. die heb ik liever ook altijd lang en smal
Leuk voor op een ieniemienie short.
Wifebeaters zijn toch sowieso wit?quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:18 schreef -sabine- het volgende:
[..]
Liever smal dan breed, dan maar te kort. Maar das persoonlijk.
Noemen ze dat in de VS geen wifebeater?Tis met mij nooit liefde geworden, een hemd en mijn zoon of mijn slaperd.
Geen idee, ik hoorde het voor het eerst tijdens mijn grootste ellendige verslaving: De Gouden Kooi en alle andere RLS. Ik ga ook niet kijken vanaf de 13 naar dat secretgedoe. Echt niet!!!!!!quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:20 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Wifebeaters zijn toch sowieso wit?
O nee, ik ben in de war
Haha van Brian hequote:Op woensdag 9 februari 2011 21:22 schreef -sabine- het volgende:
[..]
Geen idee, ik hoorde het voor het eerst tijdens mijn grootste ellendige verslaving: De Gouden Kooi en alle andere RLS. Ik ga ook niet kijken vanaf de 13 naar dat secretgedoe. Echt niet!!!!!!
Die zal vast erg leuk staan!!quote:Op woensdag 9 februari 2011 22:14 schreef Sorbootje het volgende:
Deze heb ik op MP gescoord. Ik vind hem moooooi.
Whaaahhhquote:Op woensdag 9 februari 2011 22:20 schreef Sorbootje het volgende:
Meimeltje, ik had ze er denk ik zo uitgepikt als zijnde Meimelig! <3
quote:Op woensdag 9 februari 2011 23:01 schreef debuurvrouw het volgende:
Mijn kinderen hebben áltijd zulke sandaaltjes gehad.maar goed, die hebben nu lang haar en een voorliefde voor Star Wars.
ik eigenlijk ook, maar niet met zulke sandalen. Tenminste, ik vond het wel kunnen. Niet met een korte broek natuurlijk, dan áltijd met blote voetjes, maar op een kille dag met een lange broek kan dat prima.quote:Op woensdag 9 februari 2011 23:02 schreef Poppejans het volgende:
[..]jongetjes met lang haar
![]()
Zolang Wolf daar zelf nog geen mening over heeft krijgt hij ook (half)lang haar
En nou wil ik die sandaaltjes per se![]()
sokken in sandalen vind ik wel fout hoor haha, zelfs bij kleine kinderen
Voor de echte zomer hier richting 22 denk ik. Ik heb 22 schoentjes (sandalen en dichte schoentjes), maar volgens mij vallen ze tussen maat 21 en 22. Dyon heeft nu maat 20 (heb zo'n meetdingetje).quote:Op woensdag 9 februari 2011 23:09 schreef Poppejans het volgende:
Jij hebt als gok maat 21 bedacht voor zomerschoenen voor Dyon toch?
Ik denk dat ik het er maar op waag en dat ik ze bestel als ik weer loon krijg, en dat ik ook voor maat 21 ga.
Maar moet nog effe zelf zn voeten meten voor alle zekerheid
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |