Ik citeer:quote:
quote:
Ja die grappen ken ikquote:Op woensdag 9 februari 2011 11:35 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
heheh..
afstudeer document: maximaal 45 paginas, zonder attachments.. en vervolgens 120 pagina's attachment
mja.. alle berekeningen en MatLab Codes in de bijlage.. gelukkig was het niet zo veelquote:Op woensdag 9 februari 2011 11:36 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja die grappen ken ik.
Eindrapportage project:
Max 15 pagina's, excl. appendices. Nou.... ik had slechts 80 pagina's appendix.
Ik doe geen bijlagen, cijferoverzichten enzo, want daar heb ik geen toestemming voor gekregen van m'n werkgeverquote:Op woensdag 9 februari 2011 11:36 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja die grappen ken ik.
Eindrapportage project:
Max 15 pagina's, excl. appendices. Nou.... ik had slechts 80 pagina's appendix.
Die ()**&%&^&)() bij het UWVquote:
Precies.quote:Op woensdag 9 februari 2011 11:38 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
mja.. alle berekeningen en MatLab Codes in de bijlage.. gelukkig was het niet zo veel
aan de andere kant...
die dingen horen ook gewoon niet in het document.. als je het wil lezen zoek je het maar op...
en alleen de samenvattende grafieken in het rapport
Dat is één voordeel van mijn huidige situatie: ik hoef geen scriptie te schrijven en hoef me niet meer bezig te houden met dat vervelende portfolio en zelfreflectieverslagjesquote:Op woensdag 9 februari 2011 11:42 schreef OA het volgende:
Ik schreef m'n HBO-scriptie over de nieuwe arbowet. Je raadt het al... de complete nieuwe wet als bijlage gedaan...
Terwijl je bij aanvang denkt hoe je ooit 84 pagina's moet volschrijven...quote:Op woensdag 9 februari 2011 11:41 schreef Muck het volgende:
Mwhehehe, matlab in de bijlage ja, dat ken ik
max. 84 pagina's voor een onderzoek is ook veel te weinig
Zelfreflectiequote:Op woensdag 9 februari 2011 11:44 schreef Muck het volgende:
[..]
Dat is één voordeel van mijn huidige situatie: ik hoef geen scriptie te schrijven en hoef me niet meer bezig te houden met dat vervelende portfolio en zelfreflectieverslagjes
Jaquote:Op woensdag 9 februari 2011 11:44 schreef OA het volgende:
[..]
Terwijl je bij aanvang denkt hoe je ooit 84 pagina's moet volschrijven...
Wokkiequote:
Blurghquote:Op woensdag 9 februari 2011 11:45 schreef OA het volgende:
[..]
Zelfreflectiedaar ga ik vanmiddag aan beginnen
mag ik hem eens bezoekenquote:Op woensdag 9 februari 2011 11:40 schreef Muck het volgende:
[..]
Die ()**&%&^&)() bij het UWV
Eerst krijg ik op mijn flikker omdat ik niet op kom dagen (omdat ik niets van de afspraak afwist)
Dan belt Monsieur Kotshoofd af, omdat hij ziek is (4e keer) en wordt er gezegd dat hij nog BELT voor een nieuwe afspraak.
Gisteren valt er een bevestiging voor een nieuwe afspraak op de mat (telefoontje? welk telefoontje?) op de énige dag in de 365 dagen in jaar dat ik niet kan, omdat ik donderdag naar het ziekenhuis moet.
Bel ik op om de afspraak te wijzigen, is die bokkelul (of is het bokkeNlul?) niet bereikbaar en 'belt hij mij zo snel mogelijk terug'
Inmiddels is het 2 uur later en je raadt het al.....
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |