Dat weet ik, daarom was dit ook zo bijzonderquote:Op woensdag 9 februari 2011 11:07 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik doe nooit iets zonder er niet eerst over na te denken![]()
Lekker, erwtensoep en boerenkoolstamp met worstquote:Op woensdag 9 februari 2011 11:16 schreef Fha het volgende:
[..]![]()
Ik ga ontbijten met avondeten van gister
Hahahaquote:Op woensdag 9 februari 2011 11:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Lekker, erwtensoep en boerenkoolstamp met worst
Tortellini met gehakt, chinese roerbak, kastanje champignons, een heleboel kruiden, jalapeno's en sausquote:
Ik doe met je meequote:Op woensdag 9 februari 2011 11:21 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou ik neem gewoon een bakkie koffie
Ik ook altijd met mijn geniale ideeënquote:Op woensdag 9 februari 2011 11:22 schreef OA het volgende:
Arial 10 levert precies de besparing aan ruimte op die ik nodig had
MPG, held!quote:Op woensdag 9 februari 2011 11:23 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik ook altijd met mijn geniale ideeën...
Klinkt goed. Ik had van de week ook fried rice voor ontbijtquote:Op woensdag 9 februari 2011 11:20 schreef Fha het volgende:
[..]
Tortellini met gehakt, chinese roerbak, kastanje champignons, een heleboel kruiden, jalapeno's en saus
Ook lekkerquote:Op woensdag 9 februari 2011 11:25 schreef Stuart het volgende:
[..]
Klinkt goed. Ik had van de week ook fried rice voor ontbijt
heb je niet een verplicht lettertype?quote:Op woensdag 9 februari 2011 11:22 schreef OA het volgende:
Arial 10 levert precies de besparing aan ruimte op die ik nodig had
Ja, Arialquote:Op woensdag 9 februari 2011 11:30 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
heb je niet een verplicht lettertype?
wij moesten altijd NTRoman 12 gebruiken geloof ik..
verplicht!
Mocht het niet in Comic Sansquote:Op woensdag 9 februari 2011 11:31 schreef OA het volgende:
[..]
Ja, Arial![]()
Gelukkig maar, want Times New Roman
Mjah wij altijd verdana in 10 en dan was er ook nog gezeik over de regelafstandquote:Op woensdag 9 februari 2011 11:30 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
verplicht!
Bij ons zijn ze al blij als het leesbaar en begrijpelijk isquote:Op woensdag 9 februari 2011 11:30 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
verplicht!
kan ik niks aan doen dat ze DAT lettertype kiezenquote:Op woensdag 9 februari 2011 11:33 schreef Dr_Flash het volgende:
Times is voor als je een boek gaat schrijven of zo.
heheh..quote:Op woensdag 9 februari 2011 11:34 schreef MPG het volgende:
[..]
Bij ons zijn ze al blij als het leesbaar en begrijpelijk is...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |