Ik heb ook maar 1 keer een 1e plaats daarquote:Op woensdag 9 februari 2011 11:01 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
fleshad het al gezien
![]()
sta zelfs op een 1ste plaats
de eerste produtie run staat begin mei gepland, dus we hebben nog evenquote:Op woensdag 9 februari 2011 11:01 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat betekent voor het weekend nog met een alternatief plan op de proppen komen. MacGyver, succes!
quote:Op woensdag 9 februari 2011 11:04 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik heb ook maar 1 keer een 1e plaats daar
Ah, er is in ieder geval over nagedachtquote:Op woensdag 9 februari 2011 10:58 schreef Fha het volgende:
[..]
Om te sparen is dat voor ons helemaal niet kei langEn dat is dus ook de reden waarom dan pas
En verder klinkt Juli voor mij als vlinders en zon en mooi groen gras tussen je tenenHet eerste weekend is nog niet overtuigend genoeg Juli, vrijdag de 13e doen we maar niet just in case en het laatste weekend is alweer zo bijna niet Juli meer
Logisch toch
![]()
Ooooooooooooooooooowwwwwwww.quote:Op woensdag 9 februari 2011 11:05 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
de eerste produtie run staat begin mei gepland, dus we hebben nog even
Ik doe nooit iets zonder er niet eerst over na te denkenquote:Op woensdag 9 februari 2011 11:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ah, er is in ieder geval over nagedacht
Mijn nieuwe werkplek is dichterbij de koffie, maar verder van de uitgangquote:Op woensdag 9 februari 2011 10:49 schreef wel.o.k het volgende:
zo, nieuwe werkplek. dichter bij de koffie en de uitgang
quote:Op woensdag 9 februari 2011 11:07 schreef MPG het volgende:
[..]
Ooooooooooooooooooowwwwwwww.
Dat is nog twee maanden relaxen en koffie leuteren, en dan ineens: WHAAAAAAAAAAAAA PANIEK STRESS!
we kwamen er bijna niet tussen zaterdag met al die verhalen van jouquote:Op woensdag 9 februari 2011 11:12 schreef OA het volgende:
Goffer, m'n verslag wordt te lang. Nu moet ik gaan schrappen, maar ik vind al dat ik kort van stof ben...![]()
Kleiner lettertype gebruiken danquote:Op woensdag 9 februari 2011 11:12 schreef OA het volgende:
Goffer, m'n verslag wordt te lang. Nu moet ik gaan schrappen, maar ik vind al dat ik kort van stof ben...![]()
Zo snelquote:
Zeer frustrerende momenten zijn datquote:Op woensdag 9 februari 2011 11:12 schreef OA het volgende:
quote:Op woensdag 9 februari 2011 11:16 schreef Stuart het volgende:
Ik wou zeggen ik moet nog ontbijten maar ik heb al Cheerios op
Wat was dat etenquote:Op woensdag 9 februari 2011 11:16 schreef Fha het volgende:
[..]![]()
Ik ga ontbijten met avondeten van gister
Dat zou nog kunnen. Ik heb nu Arial 11 gebruikt en het mag ook 10 zijn.quote:Op woensdag 9 februari 2011 11:13 schreef MPG het volgende:
[..]
Kleiner lettertype gebruiken dan. Leesbril erbij, en klOAr.
Zeker, maar ik ga het dus even in lettergrootte 10 zettenquote:
Dat weet ik, daarom was dit ook zo bijzonderquote:Op woensdag 9 februari 2011 11:07 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik doe nooit iets zonder er niet eerst over na te denken![]()
Lekker, erwtensoep en boerenkoolstamp met worstquote:Op woensdag 9 februari 2011 11:16 schreef Fha het volgende:
[..]![]()
Ik ga ontbijten met avondeten van gister
Hahahaquote:Op woensdag 9 februari 2011 11:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Lekker, erwtensoep en boerenkoolstamp met worst
Tortellini met gehakt, chinese roerbak, kastanje champignons, een heleboel kruiden, jalapeno's en sausquote:
Ik doe met je meequote:Op woensdag 9 februari 2011 11:21 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou ik neem gewoon een bakkie koffie
Ik ook altijd met mijn geniale ideeënquote:Op woensdag 9 februari 2011 11:22 schreef OA het volgende:
Arial 10 levert precies de besparing aan ruimte op die ik nodig had
MPG, held!quote:Op woensdag 9 februari 2011 11:23 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik ook altijd met mijn geniale ideeën...
Klinkt goed. Ik had van de week ook fried rice voor ontbijtquote:Op woensdag 9 februari 2011 11:20 schreef Fha het volgende:
[..]
Tortellini met gehakt, chinese roerbak, kastanje champignons, een heleboel kruiden, jalapeno's en saus
Ook lekkerquote:Op woensdag 9 februari 2011 11:25 schreef Stuart het volgende:
[..]
Klinkt goed. Ik had van de week ook fried rice voor ontbijt
heb je niet een verplicht lettertype?quote:Op woensdag 9 februari 2011 11:22 schreef OA het volgende:
Arial 10 levert precies de besparing aan ruimte op die ik nodig had
Ja, Arialquote:Op woensdag 9 februari 2011 11:30 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
heb je niet een verplicht lettertype?
wij moesten altijd NTRoman 12 gebruiken geloof ik..
verplicht!
Mocht het niet in Comic Sansquote:Op woensdag 9 februari 2011 11:31 schreef OA het volgende:
[..]
Ja, Arial![]()
Gelukkig maar, want Times New Roman
Mjah wij altijd verdana in 10 en dan was er ook nog gezeik over de regelafstandquote:Op woensdag 9 februari 2011 11:30 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
verplicht!
Bij ons zijn ze al blij als het leesbaar en begrijpelijk isquote:Op woensdag 9 februari 2011 11:30 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
verplicht!
kan ik niks aan doen dat ze DAT lettertype kiezenquote:Op woensdag 9 februari 2011 11:33 schreef Dr_Flash het volgende:
Times is voor als je een boek gaat schrijven of zo.
heheh..quote:Op woensdag 9 februari 2011 11:34 schreef MPG het volgende:
[..]
Bij ons zijn ze al blij als het leesbaar en begrijpelijk is...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |