Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
quote:Op maandag 7 februari 2011 17:50 schreef KG-Werk het volgende:
Even een kort berichtje vanaf werk, ik hoor graag wat jullie ervan vinden:
(Kamers delen op basis van beschikbaarheid)
- Overnachting van zaterdag 12 op zondag 13 maart
- Inclusief ontbijt
- Inclusief diner op zaterdagavond, 3 gangen menu
- Inclusief toeristenbelasting en reserveringskosten
Per persoon voor 40 euro
Ik kom vanavond wel even kijken wat de reacties zijn (vanaf mijn normale account dan, KapiteinGasthof)
opsekopsquote:Op woensdag 9 februari 2011 08:42 schreef Koen66 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
In de auto etenquote:Op woensdag 9 februari 2011 08:45 schreef Koen66 het volgende:
ik had vanochtend in de auto een knackebrod met pindakaas.
Neem meestal iets van Wasa of Evergreen, maar dat was op
Yep, maar anders ben ik weer later op de weg, of eerder m'n nest uitquote:
Geloof het nietquote:Op woensdag 9 februari 2011 08:51 schreef DaMart het volgende:
Hebben we KG eigenlijk nog gezien nadat hij zijn aanbod heeft gedaan?
wazige dromen, hmmmmquote:Op woensdag 9 februari 2011 08:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
Goedemorgen![]()
Ik heb echt vet wazig gedroomd
Marijkequote:Op woensdag 9 februari 2011 08:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
Goedemorgen![]()
Marijkequote:Op woensdag 9 februari 2011 08:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
Goedemorgen![]()
vast niet, hij verdwijnt heel vaak ineens weer..quote:Op woensdag 9 februari 2011 08:51 schreef DaMart het volgende:
quote:Op woensdag 9 februari 2011 09:03 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
vast niet, hij verdwijnt heel vaak ineens weer..
ik schop hem straks wel even
Morgen Koenquote:Op woensdag 9 februari 2011 09:00 schreef Koen66 het volgende:
[..]
wazige dromen, hmmmm
Heb ook wel eens Fokkers in mijn dromen gehad
Of we moeten de stop even uit zijn bad trekken.quote:Op woensdag 9 februari 2011 09:03 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
He Martquote:Op woensdag 9 februari 2011 09:01 schreef DaMart het volgende:
[..]
Marijke![]()
.
Waar droomde je dan over?
Ik hoop het ook voor zequote:Op woensdag 9 februari 2011 09:01 schreef OA het volgende:
He, een ontruimingsoefening in de basisschool hier.
Althans, ik hoop dat het een oefening is
Morning Solquote:
quote:Op woensdag 9 februari 2011 09:03 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 9 februari 2011 09:07 schreef Toekito het volgende:
Naar die meer die 12de? Muck en ik ook
Goedemorgen Liebchenquote:
Ja, je vergeet jezelfquote:Op woensdag 9 februari 2011 09:06 schreef Marijkezwolle het volgende:
He, maar wie komen er nou tot nu toe?
Ik dacht: Jij, LL, Barretje, Mart, MPG misschien, Symph, Trev en Sol misschien. Of vergeet ik dan iemand?![]()
quote:
Strafpunten !quote:Op woensdag 9 februari 2011 09:08 schreef Marijkezwolle het volgende:Hoe kon ik jullie vergeten
![]()
Lekker geslapen snuitje?
Hai Liebchenquote:
Goedemorgen Friemelquote:
Ik maak het wel goed jaquote:Op woensdag 9 februari 2011 09:10 schreef Toekito het volgende:
[..]
Strafpunten !
Absoluut en een uur voor de wekker wakker, dus zal wel uitgeslapen zijn!
Mwah, ben vet moe nogquote:Op woensdag 9 februari 2011 09:10 schreef MPG het volgende:
[..]
Hai Liebchen!
Ondanks rare droom wel goed geslapen?
Heel veel succes en sterkte bij de tandarts alvastquote:Op woensdag 9 februari 2011 09:11 schreef Marijkezwolle het volgende:
Mwah, ben vet moe nogEn moet strakjes naar de tandarts, zou bijna afbellen
![]()
Hoe laat moet je?quote:Op woensdag 9 februari 2011 09:11 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik maak het wel goed ja![]()
Mooi
[..]
Mwah, ben vet moe nogEn moet strakjes naar de tandarts, zou bijna afbellen
![]()
voor de afwisseling ben ik het eens met je.quote:Op woensdag 9 februari 2011 09:13 schreef MPG het volgende:
Hoe laat moet je?
En niet afbellen, je kunt er maar beter snel vanaf zijn...
Het moet niet gekker worden in deze wereldquote:Op woensdag 9 februari 2011 09:14 schreef Toekito het volgende:
[..]
voor de afwisseling ben ik het eens met je.
11:00 en ik ga ook wel maar het liefst zou ik me verstoppenquote:Op woensdag 9 februari 2011 09:13 schreef MPG het volgende:
[..]
Hoe laat moet je?
En niet afbellen, je kunt er maar beter snel vanaf zijn...
gekker kan niet. Bij ah wordje gestenigd voor voetbalplaatjes, afrika heeft straks 5 nieuwe landen en Marijke is mij vergetenquote:Op woensdag 9 februari 2011 09:15 schreef MPG het volgende:
[..]
Het moet niet gekker worden in deze wereld.
dat verstoppen zou ik niet achter mijn rug doenquote:Op woensdag 9 februari 2011 09:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
11:00 en ik ga ook wel maar het liefst zou ik me verstoppen
Verstoppenquote:Op woensdag 9 februari 2011 09:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik kom misschien 's avonds ff langsquote:Op woensdag 9 februari 2011 09:06 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]![]()
He, maar wie komen er nou tot nu toe?
Ik dacht: Jij, LL, Barretje, Mart, MPG misschien, Symph, Trev en Sol misschien. Of vergeet ik dan iemand?![]()
Dat wist ik dan weer welquote:Op woensdag 9 februari 2011 09:31 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik kom misschien 's avonds ff langs
aangezien ik weekend ervoor al "vrij" heb ivm carnaval, kan ik het niet maken dat weekend weer "vrij" te vragen thuis
quote:Op woensdag 9 februari 2011 08:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
Goedemorgen![]()
jaquote:Op woensdag 9 februari 2011 08:51 schreef DaMart het volgende:
Friemquote:
toekquote:Op woensdag 9 februari 2011 09:10 schreef Toekito het volgende:
[..]
Strafpunten !
Absoluut en een uur voor de wekker
wakker, dus zal wel uitgeslapen zijn!
Maar goedemorgen mevrouw![]()
geloof me, je zit er langer tegen aan te hikken dan het duurtquote:Op woensdag 9 februari 2011 09:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hey Trevquote:
Wokjequote:Op woensdag 9 februari 2011 09:35 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
Marijkje
knuffellinuxbabe
[..]
jahij is in 2776 nog geweest
[..]
Friem![]()
ik moet voor jou nog doen
![]()
[..]
toek![]()
nog een die te vroeg wakker wordt
[..]
geloof me, je zit er langer tegen aan te hikken dan het duurt![]()
met max 30 minuten ben je er weer maaaaaaanden vanaf.
en je hebt een lieve begripvolle tandarts, niets om je druk over te maken dus
Hey Marijkequote:Op woensdag 9 februari 2011 09:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
WokjeKnuffelhacker
![]()
Ik hoop het![]()
echtquote:Op woensdag 9 februari 2011 09:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
WokjeKnuffelhacker
![]()
Ik hoop het![]()
Hai Trevquote:
Ik ben benieuwdquote:Op woensdag 9 februari 2011 09:40 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
echtje zit je nu al op te vreten terwijl het zo voorbij is.
ik zal aan je denken om 11:00
Ikke ikkequote:
Lief, maar hoeft echt niet hoorquote:Op woensdag 9 februari 2011 09:47 schreef Toekito het volgende:
om 11:00 denkt heel KSC aan Marijke gok ik
Doe dat maar eensquote:Op woensdag 9 februari 2011 09:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hai Trev
[..]
Ik ben benieuwdZal zo maar eens opstaan enzo
![]()
jaaaaa koffiequote:
dat denk ik ookquote:Op woensdag 9 februari 2011 09:47 schreef Toekito het volgende:
om 11:00 denkt heel KSC aan Marijke gok ik
hoeft niet maar gebeurt welquote:Op woensdag 9 februari 2011 09:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ikke ikke
[..]
Lief, maar hoeft echt niet hoor![]()
![]()
chocolade verslaving...quote:Op woensdag 9 februari 2011 09:49 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hey Toek
Ik heb nu al warme chocolademelk
Als je in die stoel bij de tandarts ligt, moet je je ogen dicht doen en dan zie je hoe wij om je heen staan en je hand vasthouden en een klopboor van de Gamma dreigend op de tandarts richten, om hem tot een pijnloze behandeling te manen... en als je dan je ogen opent, is het allemaal voorbij, heb je er amper iets van gemerkt en voel je je uitgeslapenquote:Op woensdag 9 februari 2011 09:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ikke ikke
[..]
Lief, maar hoeft echt niet hoor![]()
![]()
* MPG maakt vast koffie en ontbijt...quote:Op woensdag 9 februari 2011 09:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hai Trev
[..]
Ik ben benieuwdZal zo maar eens opstaan enzo
![]()
quote:Op woensdag 9 februari 2011 09:51 schreef Barretje80 het volgende:
gister getankt.. blijk ik geen pasje bijme te hebben
lekker genant!
zo hoort het!quote:vandaag maar even betaald
goed hoor, aan het wakker worden. En met jou enquote:hoest verder?? behalve dat MZ naar de tandarts moet
Nou ja zegquote:ohh.. en ik ben ook nog niet 100% zeker van de noordwijk meet.. moet nog even checken met
ik moet even weten wat de verwachtte tijden zijn, want heb zaterdag een afspraak ( proef foto's maken met de fotograaf ) en zondag ook ( trouwschoenen kopen.. ik twijfel nog over de kleur)maar zaterdag avond kan er nog wel tussendoor!
Hey Barretjequote:Op woensdag 9 februari 2011 09:51 schreef Barretje80 het volgende:
lekker genant!
vandaag maar even betaald
hoest verder?? behalve dat MZ naar de tandarts moet
ohh.. en ik ben ook nog niet 100% zeker van de noordwijk meet.. moet nog even checken met
ik moet even weten wat de verwachtte tijden zijn, want heb zaterdag een afspraak ( proef foto's maken met de fotograaf ) en zondag ook ( trouwschoenen kopen.. ik twijfel nog over de kleur)maar zaterdag avond kan er nog wel tussendoor!
quote:Op woensdag 9 februari 2011 09:51 schreef Barretje80 het volgende:
lekker genant!
ohh.. en ik ben ook nog niet 100% zeker van de noordwijk meet.. moet nog even checken met
Barretjequote:Op woensdag 9 februari 2011 09:51 schreef Barretje80 het volgende:
lekker genant!
Tandartsquote:
Daaar was ik gisteren. Wie dacht er toen aan mij?quote:
ze moet naar de tandarts hequote:
Ieuw, slappe bakquote:Op woensdag 9 februari 2011 09:56 schreef OA het volgende:
Normaal zet ik 2 bakken koffie. Nu wilde ik er 3 maken, heb ik maar de hoeveelheid koffie voor 2 koppen gebruikt![]()
ik wist van niks en je bent geen lieverd zoals Marijke!quote:Op woensdag 9 februari 2011 09:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Daaar was ik gisteren. Wie dacht er toen aan mij?![]()
Nou dan
Nou sorry hoor meneertjequote:Op woensdag 9 februari 2011 09:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Daaar was ik gisteren. Wie dacht er toen aan mij?![]()
Nou dan
FAAL!quote:Op woensdag 9 februari 2011 09:56 schreef OA het volgende:
Normaal zet ik 2 bakken koffie. Nu wilde ik er 3 maken, heb ik maar de hoeveelheid koffie voor 2 koppen gebruikt![]()
en als ik al een lieverd ben, wat ben jij dan, een heilige?quote:
Het ziet er nu goed uitquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
Nou niet voor Toek, die moetquote:Op woensdag 9 februari 2011 09:58 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
en als ik al een lieverd ben, wat ben jij dan, een heilige?![]()
heb jou hier nog niet gezien om Muck te temmen.quote:
quote:
quote:Op woensdag 9 februari 2011 09:59 schreef Toekito het volgende:
het regent hier...............................Daar moest ik meteen aan denkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..Werkzequote:Op woensdag 9 februari 2011 09:59 schreef Trevland het volgende:
Ik ga maar weer eens aan het werk, bis later Lui
Maak je daar dan weer zo'n kek filmpje van?quote:Op woensdag 9 februari 2011 09:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou niet voor Toek, die moetkrijgen
![]()
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |