Of we moeten de stop even uit zijn bad trekken.quote:Op woensdag 9 februari 2011 09:03 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
vast niet, hij verdwijnt heel vaak ineens weer..
ik schop hem straks wel even
He Martquote:Op woensdag 9 februari 2011 09:01 schreef DaMart het volgende:
[..]
Marijke![]()
.
Waar droomde je dan over?
Ik hoop het ook voor zequote:Op woensdag 9 februari 2011 09:01 schreef OA het volgende:
He, een ontruimingsoefening in de basisschool hier.
Althans, ik hoop dat het een oefening is
Morning Solquote:
quote:Op woensdag 9 februari 2011 09:03 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
vast niet, hij verdwijnt heel vaak ineens weer..
ik schop hem straks wel even
quote:Op woensdag 9 februari 2011 09:07 schreef Toekito het volgende:
Naar die meer die 12de? Muck en ik ook
Goedemorgen Liebchenquote:
Ja, je vergeet jezelfquote:Op woensdag 9 februari 2011 09:06 schreef Marijkezwolle het volgende:
He, maar wie komen er nou tot nu toe?
Ik dacht: Jij, LL, Barretje, Mart, MPG misschien, Symph, Trev en Sol misschien. Of vergeet ik dan iemand?![]()
quote:
Strafpunten !quote:Op woensdag 9 februari 2011 09:08 schreef Marijkezwolle het volgende:Hoe kon ik jullie vergeten
![]()
Lekker geslapen snuitje?
Hai Liebchenquote:
Goedemorgen Friemelquote:
Ik maak het wel goed jaquote:Op woensdag 9 februari 2011 09:10 schreef Toekito het volgende:
[..]
Strafpunten !
Absoluut en een uur voor de wekker wakker, dus zal wel uitgeslapen zijn!
Mwah, ben vet moe nogquote:Op woensdag 9 februari 2011 09:10 schreef MPG het volgende:
[..]
Hai Liebchen!
Ondanks rare droom wel goed geslapen?
Heel veel succes en sterkte bij de tandarts alvastquote:Op woensdag 9 februari 2011 09:11 schreef Marijkezwolle het volgende:
Mwah, ben vet moe nogEn moet strakjes naar de tandarts, zou bijna afbellen
![]()
Hoe laat moet je?quote:Op woensdag 9 februari 2011 09:11 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik maak het wel goed ja![]()
Mooi
[..]
Mwah, ben vet moe nogEn moet strakjes naar de tandarts, zou bijna afbellen
![]()
voor de afwisseling ben ik het eens met je.quote:Op woensdag 9 februari 2011 09:13 schreef MPG het volgende:
Hoe laat moet je?
En niet afbellen, je kunt er maar beter snel vanaf zijn...
Het moet niet gekker worden in deze wereldquote:Op woensdag 9 februari 2011 09:14 schreef Toekito het volgende:
[..]
voor de afwisseling ben ik het eens met je.
11:00 en ik ga ook wel maar het liefst zou ik me verstoppenquote:Op woensdag 9 februari 2011 09:13 schreef MPG het volgende:
[..]
Hoe laat moet je?
En niet afbellen, je kunt er maar beter snel vanaf zijn...
gekker kan niet. Bij ah wordje gestenigd voor voetbalplaatjes, afrika heeft straks 5 nieuwe landen en Marijke is mij vergetenquote:Op woensdag 9 februari 2011 09:15 schreef MPG het volgende:
[..]
Het moet niet gekker worden in deze wereld.
dat verstoppen zou ik niet achter mijn rug doenquote:Op woensdag 9 februari 2011 09:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
11:00 en ik ga ook wel maar het liefst zou ik me verstoppen
Verstoppenquote:Op woensdag 9 februari 2011 09:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
11:00 en ik ga ook wel maar het liefst zou ik me verstoppen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |