SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.- Wil jij een uurtje opvullen? Zo ja, ga even langs bij Huppelmuts haar PMbox.
Directe Messages worden door haar niet getolereerd!
- Wij fanatieke luisteraars willen liever eckte djmuziek dan een requestautomaat.
- Lastminute dj's terwijl de automaat bezig is, dan zit je goed mis
WebHawk's Message of the Day:
Vergeet bij het peddelen in de kale kano je rubberlaarzen niet!
SLETTEN EN SLETINNEN: 26 FEBRUARI RADIO-ONZ MEET IN UTRECHT
BE THERE-insert koosnaampje-
You cannot save a life, you simply delay death.
Al maanden niet meer gezienquote:Op woensdag 9 februari 2011 07:08 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Stijn
Zit mc-piel hier nog wel eens?
Jij ook Sabinequote:Op woensdag 9 februari 2011 07:57 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]![]()
Veel plezier op school stijn en jessen.
quote:
Boh beetje overdreven hij is hier zo goed als dagelijksquote:
Wat moet er aan geupdate worden?quote:Op woensdag 9 februari 2011 06:19 schreef hole1988 het volgende:
de twitter wordt ook niet echt meer geüpdatet http://twitter.com/onz_radio
Ja. Jwzquote:Op woensdag 9 februari 2011 08:20 schreef trolololo het volgende:
[..]
Droom je nooit over mij, Sharon
Niet lachen, dit is een teken van verslavingquote:
M'n vriendje had het de hele tijd over je en je was een game verslaafde én een 17 jarige uit 4 vwo (klopt dat?quote:
Stap 1 is erkenningquote:Op woensdag 9 februari 2011 08:27 schreef sharr het volgende:
[..]
Ja. Jwz
[..]
Niet lachen, dit is een teken van verslaving
Hahaha, nee ik game bijna nietquote:Op woensdag 9 februari 2011 08:28 schreef sharr het volgende:
[..]
M'n vriendje had het de hele tijd over je en je was een game verslaafde én een 17 jarige uit 4 vwo (klopt dat?) En die gozer ging naar "japieman" toe om te gamen.
Ik snap het zelf ook niet.
Stiekem wel hequote:Op woensdag 9 februari 2011 08:39 schreef sharr het volgende:
Gewoon even terzijde, maar wat een geweldig nummer is Losing my religion toch
Mooi jij bent wakker dan ga ik wel even naar de winkelquote:
quote:Op woensdag 9 februari 2011 08:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mooi jij bent wakker dan ga ik wel even naar de winkel
Ja hier ook. Heb hem maar uitgeknald want werkt voor geen conjo.quote:Op woensdag 9 februari 2011 08:45 schreef Viro het volgende:
Hebben jullie af en toe dat de stream aan het bufferen is?
Heb het al namelijk sinds half neger.
quote:
quote:Op woensdag 9 februari 2011 08:45 schreef Viro het volgende:
Hebben jullie af en toe dat de stream aan het bufferen is?
Heb het al namelijk sinds half neger.
Gvd zie nu pas dat er neger staat ipv negen.quote:Op woensdag 9 februari 2011 08:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
Ben er zo weer
[..]![]()
Mjah heb ik ook last van
Doeiiiiiquote:
quote:Op woensdag 9 februari 2011 08:50 schreef Viro het volgende:
Veel plezier op school luitjes. Ik blijf nog ff in mijn bed liggen
Wou net al zeggen hoe doe je dat, maar nu zie ik het.quote:Op woensdag 9 februari 2011 09:00 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dragems is jaloers want die wil al heel lang zo'n blauwequote:Op woensdag 9 februari 2011 09:02 schreef Viro het volgende:
[..]
Wou net al zeggen hoe doe je dat, maar nu zie ik het.
Inderdaadquote:Op woensdag 9 februari 2011 09:00 schreef Viro het volgende:
Snap niet dat mensen trolololo's automaat niet leuk vinden. Is heerlijk wakker worden dit.
ik heb er sinds vanochtend last van. Gisteravond was er niks aan het handje.quote:Op woensdag 9 februari 2011 09:13 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik heb al sinds gisteravond last van die buffer
Ik zag dat het had gevroren, dus auto gestart en weer naar binnenquote:
Luie hondquote:Op woensdag 9 februari 2011 09:18 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik zag dat het had gevroren, dus auto gestart en weer naar binnen
Ik dacht aan heel wat anders toen ik het lasquote:Op woensdag 9 februari 2011 09:18 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik zag dat het had gevroren, dus auto gestart en weer naar binnen
Hoiquote:
Kloptquote:
Ja.quote:
Kan gebeuren.quote:Op woensdag 9 februari 2011 09:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja.
Hij begint in de nacht al![]()
Was eerst tot 9 uur maar hebben we verlengd tot 10 uur
Wanneer ga je bitchen? Het is niet leuk wakker worden zonder jouw gebitchquote:
Ik bitchen op de vroege morgen en dat zeg jij???????? Moet ik de quotes er ff bijpakken van huppeltje die niet tegen gezeur kon op de vroege morgen?????quote:Op woensdag 9 februari 2011 09:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wanneer ga je bitchen? Het is niet leuk wakker worden zonder jouw gebitch
Wil jij nou beweren dat het aan mij ligtquote:Op woensdag 9 februari 2011 09:50 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ik bitchen op de vroege morgen en dat zeg jij???????? Moet ik de quotes er ff bijpakken van huppeltje die niet tegen gezeur kon op de vroege morgen?????![]()
Slaap lekkerquote:Op woensdag 9 februari 2011 09:51 schreef Viro het volgende:
Voel me opeens zo slaperig, denk dat ik mijn telefoon maar eens neerleg en weer ga slapen.
Ben net iets minder dan 3 uur geleden wakker geworden
Hij ligt in zijn bed daarom heeft hij niks te klagen.quote:Op woensdag 9 februari 2011 09:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wil jij nou beweren dat het aan mij ligt![]()
Maar serieus heb je niks te zeuren? Wil je beweren dat alles goed gaat?
Sowieso ligt altijd alles aan jou dat weet je tochquote:Op woensdag 9 februari 2011 09:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wil jij nou beweren dat het aan mij ligt![]()
Maar serieus heb je niks te zeuren? Wil je beweren dat alles goed gaat?
Wie?quote:Op woensdag 9 februari 2011 09:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Slaap lekker![]()
Waarom luister ik naar Ben Saunders
Luie hondquote:Op woensdag 9 februari 2011 09:51 schreef Viro het volgende:
Voel me opeens zo slaperig, denk dat ik mijn telefoon maar eens neerleg en weer ga slapen.
Ben net iets minder dan 3 uur geleden wakker geworden
Goeie muziek nu welquote:Op woensdag 9 februari 2011 09:53 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Sowieso ligt altijd alles aan jou dat weet je toch![]()
De stream hapert af en toe. Wat vanzelfsprekend jouw schuld is. Maar omdat je een vrouw bent kan je dat toch niet oplossen dus eigenlijk zonde om erover te beginnen.
O en waarom kan de verzoekjesautomaat niet aan om 9 uur? Gezeik met die huppel elke ochtend![]()
Bahquote:
Trustenquote:
Bartsquote:
Rij voorzichtig en tot straksquote:Op woensdag 9 februari 2011 09:58 schreef Ezechielk het volgende:
Ow fuck, ik moet naar mijn werk. Sterkte allen!
Werkzequote:Op woensdag 9 februari 2011 09:58 schreef Ezechielk het volgende:
Ow fuck, ik moet naar mijn werk. Sterkte allen!
Wel even muten zo hoorquote:
Nee nee neequote:
Geyl hoorquote:Op woensdag 9 februari 2011 10:04 schreef ToT het volgende:
Wederzijds liggen hijgen op een RickRoll?
Goed van mij hequote:Op woensdag 9 februari 2011 10:04 schreef Stokstaart het volgende:
Hebben we dat weer gehad voor vandaag. Verzoekjesautomaat staat 3 minuten aan
quote:Huidig verzoekje aangevraagd door:
Huppelmuts
Bericht:
Wakker worden met een rickroll
HELDquote:Op woensdag 9 februari 2011 10:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Geyl hoor
[..]
Goed van mij he
[..]
En toch hou je nog van mequote:
JUISTquote:
Lekker kort ookquote:
Die is op schoolquote:Op woensdag 9 februari 2011 10:14 schreef Stokstaart het volgende:
Waar is DV eigenlijk al een paar dagen niet gezien
Die was er vanochtend nogquote:Op woensdag 9 februari 2011 10:14 schreef Stokstaart het volgende:
Waar is DV eigenlijk al een paar dagen niet gezien
quote:
Ooit gedraaid op de begrafenis van een neefje van 14 die leukemie had. Sindsdien kan ik um niet horen.quote:
Ik durf hem niet te scannenquote:Op woensdag 9 februari 2011 10:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die was er vanochtend nog![]()
Tevens:
[ afbeelding ]
Oh ok. Logisch wel danquote:Op woensdag 9 februari 2011 10:16 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ooit gedraaid op de begrafenis van een neefje van 14 die leukemie had. Sindsdien kan ik um niet horen.
Hoezo nietquote:
Is dat zo'n ding die je moet scannen met je Blackberry?quote:
Onderzoek naar...?quote:Op woensdag 9 februari 2011 10:18 schreef Graseter het volgende:
Patje ik krijg net smsje van DV.
"Floris heeft met onze mentor gepraat dat iemand hem heeft gebeld. Ze gaan onderzoek doen"
_!
Kan met webcam ook, of andere smartphones.quote:Op woensdag 9 februari 2011 10:18 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Is dat zo'n ding die je moet scannen met je Blackberry?
quote:Op woensdag 9 februari 2011 10:18 schreef Graseter het volgende:
Patje ik krijg net smsje van DV.
"Floris heeft met onze mentor gepraat dat iemand hem heeft gebeld. Ze gaan onderzoek doen"
_!
Jaquote:Op woensdag 9 februari 2011 10:18 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Is dat zo'n ding die je moet scannen met je Blackberry?
Hebben jullie haar mentor gebeld met ONZ radioquote:Op woensdag 9 februari 2011 10:19 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Kan met webcam ook, of andere smartphones.
[..]
Nee we hadden iemand gebeld uit haar klas en toen deed Floxcie zich voor als een of andere turk die zijn PSP wou ombouwen. Gesprek duurde 40 minuten.quote:Op woensdag 9 februari 2011 10:21 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Hebben jullie haar mentor gebeld met ONZ radio
Dat ging nergens over, kostte 10 euro volgens dat ventje, maar floxcie heeft zoeen turks accent en toen wilde hij het ook wel gratis doenquote:Op woensdag 9 februari 2011 10:22 schreef Graseter het volgende:
[..]
Nee we hadden iemand gebeld uit haar klas en toen deed Floxcie zich voor als een of andere turk die zijn PSP wou ombouwen. Gesprek duurde 40 minuten.
quote:
Je kunt het voelenquote:Op woensdag 9 februari 2011 10:23 schreef ToT het volgende:
Ik ben ernstig als kanker als ik zeg dat ritme een danser is!
whahahahahaquote:Op woensdag 9 februari 2011 10:22 schreef Graseter het volgende:
[..]
Nee we hadden iemand gebeld uit haar klas en toen deed Floxcie zich voor als een of andere turk die zijn PSP wou ombouwen. Gesprek duurde 40 minuten.
Ja dat kost 10 euro.quote:Op woensdag 9 februari 2011 10:22 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Dat ging nergens over, kostte 10 euro volgens dat ventje, maar floxcie heeft zoeen turks accent en toen wilde hij het ook wel gratis doen
nerdquote:
Roburtt is een kloon van Dragems?quote:
Ja daarna ben ik gegaan, ging best verquote:Op woensdag 9 februari 2011 10:24 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ja dat kost 10 euro.
Ahh kan je niet gratis doen mattie?
Oh eh nee.
Ah komop man
Ja het koste veel werk
Ja ik ben mattie van die gast
Ok gratis is goed.
Dat ene kereltje die zijn leraren uitschold
Geen idee?quote:Op woensdag 9 februari 2011 10:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Roburtt is een kloon van Dragems?
Ze is er zeker van dat ze geen problemen krijgt.quote:Op woensdag 9 februari 2011 10:24 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
whahahahahamoeten ze vaker doen zulke dingen
als DV maar geen problemen krijgt
bwhehe, altijd leukquote:Op woensdag 9 februari 2011 10:25 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ze is er zeker van dat ze geen problemen krijgt.![]()
We hebben iets van 4 problemen thuis veroorzaakt en 3 op school ofzo.
Dat is toch niet leukquote:Op woensdag 9 februari 2011 10:25 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ze is er zeker van dat ze geen problemen krijgt.![]()
We hebben iets van 4 problemen thuis veroorzaakt en 3 op school ofzo.
Leedvermaakquote:
gelukkig nietquote:Op woensdag 9 februari 2011 10:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Roburtt is een kloon van Dragems?
quote:Op woensdag 9 februari 2011 10:24 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ja dat kost 10 euro.
Ahh kan je niet gratis doen mattie?
Oh eh nee.
Ah komop man
Ja het koste veel werk
Ja ik ben mattie van die gast
Ok gratis is goed.
Dat ene kereltje die zijn leraren uitschold
goeiemorgenquote:Op woensdag 9 februari 2011 10:29 schreef OhLaLa het volgende:
Goedemorgen mensen van Onzin Radioooooooooo
Hoiiiiiiquote:Op woensdag 9 februari 2011 10:29 schreef OhLaLa het volgende:
Goedemorgen mensen van Onzin Radioooooooooo
Metallicaquote:Huidig verzoekje aangevraagd door:
Huppelmuts
Bericht:
Omdat mooi
Wij allemaal a mattie!quote:Op woensdag 9 februari 2011 10:31 schreef ToT het volgende:
JA GODVERDOMME!!!! WIE IS DE DJ NU??? ALWEER ZO'N LEKKER NUMMER!!!
Iedereen is de DJ.quote:Op woensdag 9 februari 2011 10:31 schreef ToT het volgende:
Dit zijn verzoekjes schatquote:Op woensdag 9 februari 2011 10:31 schreef ToT het volgende:
Ja gaat geweldig. Paar dingen aangepast zodat we niet elk uur dezelfde nummers hebbenquote:Op woensdag 9 februari 2011 10:32 schreef OhLaLa het volgende:
Gaat nog steeds goed de verzoekjensmachine?
Zie, je houdt wel van mequote:
Nee van Metallica.quote:Op woensdag 9 februari 2011 10:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja gaat geweldig. Paar dingen aangepast zodat we niet elk uur dezelfde nummers hebben
[..]
Zie, je houdt wel van me
Top !!!quote:Op woensdag 9 februari 2011 10:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja gaat geweldig. Paar dingen aangepast zodat we niet elk uur dezelfde nummers hebben
Je muzieksmaak is relatiewaardigquote:Op woensdag 9 februari 2011 10:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[..]
Zie, je houdt wel van me
De rick roll is al geweest hoorquote:Op woensdag 9 februari 2011 10:34 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Je muzieksmaak is relatiewaardig
Zit alleen nog te wachten op een specifiek liedje van jou. Mag jij raden welke
Popjequote:
Shit. Ik hoopte dat je al naar je werk wasquote:
Ik zeg boink boinkquote:Op woensdag 9 februari 2011 10:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
De rick roll is al geweest hoor
Ik zeg: geen ideequote:
Nietquote:
Ik geef het opquote:Op woensdag 9 februari 2011 10:39 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Niet
Nog een hint dan:
Bonje met de buren
quote:Akon sex loos2006 i wanna fuck you 2008 i wanna make love right nananana 2010 i just had sex duurt 4 jaar met die neger xD
Zo hehequote:Op woensdag 9 februari 2011 10:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik geef het op
Ho wacht
Catfight![]()
Ik heb 'm nog niet aangezetquote:Op woensdag 9 februari 2011 10:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Shit. Ik hoopte dat je al naar je werk was![]()
Sorry alvast, ik heb gorillaz aangevraagd
Ja komt omdat ik het nummer helemaal niet zo bijzonder vindquote:
Verstandig, hierna komt ie namelijkquote:
Pop pop popquote:
Heldquote:Huidig verzoekje aangevraagd door:
Dasjonny
Bericht:
Zo, hebben we dit ook weer gehad deze morgen.
Lievvv dat je het zegtquote:Op woensdag 9 februari 2011 10:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Verstandig, hierna komt ie namelijk
Ik zal je zo laten zien wat ik erbij had gezet als berichtjequote:
Ben benieuwdquote:Op woensdag 9 februari 2011 10:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik zal je zo laten zien wat ik erbij had gezet als berichtje
Maar dat komt niet voor in het liedjequote:
In mijn liedje welquote:Op woensdag 9 februari 2011 10:46 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Maar dat komt niet voor in het liedje
Huidig verzoekje aangevraagd door:quote:
Hey een liedje over mijquote:
Knetter geloof ikquote:Op woensdag 9 februari 2011 10:47 schreef -Datdus- het volgende:
Wie sprak dat in.Het iis echt te slecht.
Haha, ik ben blij dat koelkast nog in zn nest ligt anders had ik 'm dus wel gehoordquote:Op woensdag 9 februari 2011 10:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Huidig verzoekje aangevraagd door:
Huppelmuts
Bericht:
Ik hoop dat popje nog slaapt of al naar dr werk is
Dan had ik wel een waarschuwing gestuurd hoorquote:Op woensdag 9 februari 2011 10:48 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Haha, ik ben blij dat koelkast nog in zn nest ligt anders had ik 'm dus wel gehoord
quote:Op woensdag 9 februari 2011 10:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dan had ik wel een waarschuwing gestuurd hoor
Nu kan je hem veilig aanzetten hoorquote:
Ja, ik heb net gekekenquote:Op woensdag 9 februari 2011 10:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nu kan je hem veilig aanzetten hoor
Dat zien we zo wel hequote:
EGGSTCquote:
Ja sorry.quote:
KOELKAST IS WAKKERquote:Huidig verzoekje aangevraagd door:
Patje1987
Bericht:
Bots!
Heuj daar staat Wanda ook tussenquote:Op woensdag 9 februari 2011 11:01 schreef Stokstaart het volgende:
ToT dit topic:
R.I.P. Muffin... :'(
![]()
Lekkere nummer trouwens
Al aan het werk? Nog ziek thuis? Nog steeds gestopt?quote:
stfu.quote:Op woensdag 9 februari 2011 11:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Al aan het werk? Nog ziek thuis? Nog steeds gestopt?
Ik steek nog een peukie op hoor
Die met die tieten?quote:Op woensdag 9 februari 2011 11:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Heuj daar staat Wanda ook tussen
Hihihi, danke!quote:Op woensdag 9 februari 2011 11:01 schreef Stokstaart het volgende:
ToT dit topic:
R.I.P. Muffin... :'(
![]()
Lekkere nummer trouwens
Heb je al een nieuwe hamster?quote:
Zonder dat ik erbij was zeker, grote jongenquote:Op woensdag 9 februari 2011 11:04 schreef djkoelkast het volgende:
Mogguh![]()
Eggs, wat is dat nou tussen jou en dragems?Hij maakte je helemaal af gistermiddag
Wanda die doet bergbeklimmen jaquote:
Hoe kan ik het goed makenquote:
Dat heb ik gemist door het gebuffer enzquote:Op woensdag 9 februari 2011 11:04 schreef djkoelkast het volgende:
Mogguh![]()
Eggs, wat is dat nou tussen jou en dragems?Hij maakte je helemaal af gistermiddag
Hebben jullie echt mot dan? Ik wist niet of het serieus was of "grappig" bedoeld namelijk.quote:Op woensdag 9 februari 2011 11:05 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Zonder dat ik erbij was zeker, grote jongen
Mogguh gozertquote:Op woensdag 9 februari 2011 11:04 schreef djkoelkast het volgende:
Mogguh![]()
Stokstaart
Bericht:
naaais
Ja en ik heb hem gemistquote:
Morgequote:
Top natuurlijkquote:
Stokstaart
Bericht:
wie houdt er nou niet van een kale keneau?
quote:
Toen ik gisteren aan het testen was heb ik me rotgelachen, muziek gewoon @random.quote:
Kan je inmiddels ook weer je eigen show op Radio Onzin doen?quote:
Nou het ging zo, de laatste keer begon hij erover dat ik die server plat gooide met 112kbps. Dus ik zeg dat het slechte software is als het door user input down kan gaan.quote:Op woensdag 9 februari 2011 11:06 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Hebben jullie echt mot dan? Ik wist niet of het serieus was of "grappig" bedoeld namelijk.
Net vlak voor de rickroll: kreun!! Dit is een heerlijke plaat om op te seksenquote:Op woensdag 9 februari 2011 11:10 schreef djkoelkast het volgende:
[..]ze zijn allemaal nieuw op 2 na!
[..]
Toen ik gisteren aan het testen was heb ik me rotgelachen, muziek gewoon @random.
Daft Punk >> afgelopen >> Dragems: WAT EEN BOCKPLAAT maar nu komt een goeie >> Gerard Joling
quote:Op woensdag 9 februari 2011 11:10 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Nou het ging zo, de laatste keer begon hij erover dat ik die server plat gooide met 112kbps. Dus ik zeg dat het slechte software is als het door user input down kan gaan.
Uiteindelijk hele discussie en kwam het erop neer dat hij een DDoS ging vergelijken met userinput, waar ik hem vantevoren waarschuwde die discussie niet aan te gaan. Deedtie toch. Toen heb ik hem uitgelegd hoe het werkt gezien het mijn werkveld is, firewalling, software poorten, networking, etc.
Toen ik begon over dat een layer 3 aanval (ddos) niets te maken had met layer 4 en hoger (software) haakte hij af en sindsdien heeft hij eeen hekel aan me omdat ik arrogant zou zijn ofzo, terwijl ik vantevoren zei niet die discussie aan te gaan, zeker niet om half 6 op zondag ochtend.
Dat is een beetje waar het op neer komt. Als hij me dan gaat zitten afkraken gistermiddag tja... dat zegt wat meer over zijn niveau als de mijne
quote:De volgende twee verzoekjes zijn: Dj. Koelkast & Dj. Darcli, Greg Parys
Wat huppel zegtquote:Op woensdag 9 februari 2011 11:10 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Nou het ging zo, de laatste keer begon hij erover dat ik die server plat gooide met 112kbps. Dus ik zeg dat het slechte software is als het door user input down kan gaan.
Uiteindelijk hele discussie en kwam het erop neer dat hij een DDoS ging vergelijken met userinput, waar ik hem vantevoren waarschuwde die discussie niet aan te gaan. Deedtie toch. Toen heb ik hem uitgelegd hoe het werkt gezien het mijn werkveld is, firewalling, software poorten, networking, etc.
Toen ik begon over dat een layer 3 aanval (ddos) niets te maken had met layer 4 en hoger (software) haakte hij af en sindsdien heeft hij eeen hekel aan me omdat ik arrogant zou zijn ofzo, terwijl ik vantevoren zei niet die discussie aan te gaan, zeker niet om half 6 op zondag ochtend.
Dat is een beetje waar het op neer komt. Als hij me dan gaat zitten afkraken gistermiddag tja... dat zegt wat meer over zijn niveau als de mijne
Wijze vrouw die huppelquote:Op woensdag 9 februari 2011 11:13 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Wat huppel zegt_!
En dat van die 112kbps was niet eens jouw "schuld" maar een bug in shoutcast. Als er geen file op de server staat met die bitrate crasht 'ie. Er zijn er nog een paar die ik moet maken trouwens.
Als in een X met KDE/GNOME Desktop?quote:Op woensdag 9 februari 2011 11:13 schreef -Datdus- het volgende:
Kan je op een ubuntu server geen gui krijgen?
Ja het is gewoon slechte software als het uberhaupt down KAN door userinput van buitenaf. En toen begon hij over DDoS enzo dat dat ook userinput is en bla bla bla... appels en peren ofzo. Naja laat maar hangen. Ik hoop dat hij zich er goed bij voelt om wat over mij te roepen op de radio of in het topicquote:Op woensdag 9 februari 2011 11:13 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Wat huppel zegt_!
En dat van die 112kbps was niet eens jouw "schuld" maar een bug in shoutcast. Als er geen file op de server staat met die bitrate crasht 'ie. Er zijn er nog een paar die ik moet maken trouwens.
Omdat ik een ongelofelijke noob ben op het gebied van servers.quote:Op woensdag 9 februari 2011 11:15 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Als in een X met KDE/GNOME Desktop?
Geen idee, maar waarom zou je dat willen?
Nah het was geloof ik een vraag "wie vind je de minst leuke user" of iets in die richting. Het ging echter zo over the top dat ik dacht dat het een grapje was.quote:Op woensdag 9 februari 2011 11:15 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ja het is gewoon slechte software als het uberhaupt down KAN door userinput van buitenaf. En toen begon hij over DDoS enzo dat dat ook userinput is en bla bla bla... appels en peren ofzo. Naja laat maar hangen. Ik hoop dat hij zich er goed bij voelt om wat over mij te roepen op de radio of in het topic
Zeiken op andere dj's is not done naar mijn mening. Maar hé wie ben ikquote:Op woensdag 9 februari 2011 11:15 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ja het is gewoon slechte software als het uberhaupt down KAN door userinput van buitenaf. En toen begon hij over DDoS enzo dat dat ook userinput is en bla bla bla... appels en peren ofzo. Naja laat maar hangen. Ik hoop dat hij zich er goed bij voelt om wat over mij te roepen op de radio of in het topic
Hou me op de hoogte!!quote:Op woensdag 9 februari 2011 11:17 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
Ik ga vandaag proberen mn mic aan de praat te krijge, zoja dan hebben we wel show vannacht hihi eins
Jonge, maak je nou maar geen zorgenquote:Op woensdag 9 februari 2011 11:10 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Maar je hebt de skills nog niet, je moet er nog wat aan werken.
Denk niet dat het als grap was, maargoed als hij zich er goed bij voelt, primaquote:Op woensdag 9 februari 2011 11:16 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Nah het was geloof ik een vraag "wie vind je de minst leuke user" of iets in die richting. Het ging echter zo over the top dat ik dacht dat het een grapje was.
quote:Op woensdag 9 februari 2011 11:17 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
Ik ga vandaag proberen mn mic aan de praat te krijge, zoja dan hebben we wel show vannacht hihi eins
Awwquote:Op woensdag 9 februari 2011 11:18 schreef djkoelkast het volgende:
IK WORD VERDRIETIGwant ik heb gisteren meer dan een uur gewerkt aan die crossfades en ze waren PERFECT en nu zijn ze gewoon weer kut!
Lijkt wel of hij anders crossfade als hij live is
De rest van ONZ Radio houdt van je hoorquote:Op woensdag 9 februari 2011 11:18 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Denk niet dat het als grap was, maargoed als hij zich er goed bij voelt, prima
Nou nou nou houden van gaat wel een beetje ver hoorquote:Op woensdag 9 februari 2011 11:19 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
De rest van ONZ Radio houdt van je hoor
Geniaal tochquote:Op woensdag 9 februari 2011 11:19 schreef ToT het volgende:
[..]
Beetje late reactie: Nog niet nee!
WTF @ dit nummer!!!!!1!!!!!_____
hoe het ene nummer of jingle in de volgende wordt over"gemixt". Ze mogen zeg maar het laatste stukje door elkaar lopen, maar hij doet ze rustig 4-5 seconden door elkaar en dat klinkt voor geen meter.quote:Op woensdag 9 februari 2011 11:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Aww![]()
Ik ga nu maar eens een keer vragen wat crossfades zijn
Oh dat. Ja dat was me al opgevallen.quote:Op woensdag 9 februari 2011 11:20 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
hoe het ene nummer of jingle in de volgende wordt over"gemixt". Ze mogen zeg maar het laatste stukje door elkaar lopen, maar hij doet ze rustig 4-5 seconden door elkaar en dat klinkt voor geen meter.
Nee, want zoals ik zei heb ik er gisteravond meer dan een uur aan gezeten en platen geluisterd @random en hun crossfades. Ik heb net weer wat aangepast, eens zien of dat helpt.quote:Op woensdag 9 februari 2011 11:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh dat. Ja dat was me al opgevallen.
Enig idee waar het aan kan liggen?
IK KOM ERAAN POPJE!!!quote:Huidig verzoekje aangevraagd door:
Popje-popje
Bericht:
Why don't we just fuck?
Als het kon was ik al onderwegquote:
Dan verstop ik me in Georgequote:Op woensdag 9 februari 2011 11:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Als het kon was ik al onderweg
Ik rij gelukkig altijd met raam open dus die ruik je niet meerquote:Op woensdag 9 februari 2011 11:23 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dan verstop ik me in George![]()
Hopen dat ik Mono's bierpoepjes niet meer ruik dan.
Jammer welquote:Huidig verzoekje aangevraagd door:
Anoniempje hihi
Bericht:
Rappen?
Pak vast die soastokquote:Op woensdag 9 februari 2011 11:28 schreef ToT het volgende:
[..]Geyl!
![]()
*Zit vast klaar met de leuter in de hand*
Ghehe groot gelijkquote:
quote:Op woensdag 9 februari 2011 11:29 schreef ToT het volgende:
[..]Het is een heel schone Euromast hoor!
Ik zeg: bewijs !quote:
Die zit in de lijst, "ik heb een Euromast"quote:Op woensdag 9 februari 2011 11:29 schreef ToT het volgende:
[..]Het is een heel schone Euromast hoor!
quote:
Dan is die van jou wel heul kleinquote:Met 185 meter is het de hoogste toren van Nederland die open is voor publiek.
De volgende twee verzoekjes zijn: tim berg, shponglequote:Huidig verzoekje aangevraagd door:
Stokstaart
Bericht:
petshop boys zijn koel
Reken maar uit!quote:Op woensdag 9 februari 2011 11:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[..]
Dan is die van jou wel heul klein
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |