Wijze vrouw die huppelquote:Op woensdag 9 februari 2011 11:13 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Wat huppel zegt_!
En dat van die 112kbps was niet eens jouw "schuld" maar een bug in shoutcast. Als er geen file op de server staat met die bitrate crasht 'ie. Er zijn er nog een paar die ik moet maken trouwens.
Als in een X met KDE/GNOME Desktop?quote:Op woensdag 9 februari 2011 11:13 schreef -Datdus- het volgende:
Kan je op een ubuntu server geen gui krijgen?
Ja het is gewoon slechte software als het uberhaupt down KAN door userinput van buitenaf. En toen begon hij over DDoS enzo dat dat ook userinput is en bla bla bla... appels en peren ofzo. Naja laat maar hangen. Ik hoop dat hij zich er goed bij voelt om wat over mij te roepen op de radio of in het topicquote:Op woensdag 9 februari 2011 11:13 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Wat huppel zegt_!
En dat van die 112kbps was niet eens jouw "schuld" maar een bug in shoutcast. Als er geen file op de server staat met die bitrate crasht 'ie. Er zijn er nog een paar die ik moet maken trouwens.
Omdat ik een ongelofelijke noob ben op het gebied van servers.quote:Op woensdag 9 februari 2011 11:15 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Als in een X met KDE/GNOME Desktop?
Geen idee, maar waarom zou je dat willen?
Nah het was geloof ik een vraag "wie vind je de minst leuke user" of iets in die richting. Het ging echter zo over the top dat ik dacht dat het een grapje was.quote:Op woensdag 9 februari 2011 11:15 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ja het is gewoon slechte software als het uberhaupt down KAN door userinput van buitenaf. En toen begon hij over DDoS enzo dat dat ook userinput is en bla bla bla... appels en peren ofzo. Naja laat maar hangen. Ik hoop dat hij zich er goed bij voelt om wat over mij te roepen op de radio of in het topic
Zeiken op andere dj's is not done naar mijn mening. Maar hé wie ben ikquote:Op woensdag 9 februari 2011 11:15 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ja het is gewoon slechte software als het uberhaupt down KAN door userinput van buitenaf. En toen begon hij over DDoS enzo dat dat ook userinput is en bla bla bla... appels en peren ofzo. Naja laat maar hangen. Ik hoop dat hij zich er goed bij voelt om wat over mij te roepen op de radio of in het topic
Hou me op de hoogte!!quote:Op woensdag 9 februari 2011 11:17 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
Ik ga vandaag proberen mn mic aan de praat te krijge, zoja dan hebben we wel show vannacht hihi eins
Jonge, maak je nou maar geen zorgenquote:Op woensdag 9 februari 2011 11:10 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Maar je hebt de skills nog niet, je moet er nog wat aan werken.
Denk niet dat het als grap was, maargoed als hij zich er goed bij voelt, primaquote:Op woensdag 9 februari 2011 11:16 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Nah het was geloof ik een vraag "wie vind je de minst leuke user" of iets in die richting. Het ging echter zo over the top dat ik dacht dat het een grapje was.
quote:Op woensdag 9 februari 2011 11:17 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
Ik ga vandaag proberen mn mic aan de praat te krijge, zoja dan hebben we wel show vannacht hihi eins
Awwquote:Op woensdag 9 februari 2011 11:18 schreef djkoelkast het volgende:
IK WORD VERDRIETIGwant ik heb gisteren meer dan een uur gewerkt aan die crossfades en ze waren PERFECT en nu zijn ze gewoon weer kut!
Lijkt wel of hij anders crossfade als hij live is
De rest van ONZ Radio houdt van je hoorquote:Op woensdag 9 februari 2011 11:18 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Denk niet dat het als grap was, maargoed als hij zich er goed bij voelt, prima
Nou nou nou houden van gaat wel een beetje ver hoorquote:Op woensdag 9 februari 2011 11:19 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
De rest van ONZ Radio houdt van je hoor
Geniaal tochquote:Op woensdag 9 februari 2011 11:19 schreef ToT het volgende:
[..]
Beetje late reactie: Nog niet nee!
WTF @ dit nummer!!!!!1!!!!!_____
hoe het ene nummer of jingle in de volgende wordt over"gemixt". Ze mogen zeg maar het laatste stukje door elkaar lopen, maar hij doet ze rustig 4-5 seconden door elkaar en dat klinkt voor geen meter.quote:Op woensdag 9 februari 2011 11:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Aww![]()
Ik ga nu maar eens een keer vragen wat crossfades zijn
Oh dat. Ja dat was me al opgevallen.quote:Op woensdag 9 februari 2011 11:20 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
hoe het ene nummer of jingle in de volgende wordt over"gemixt". Ze mogen zeg maar het laatste stukje door elkaar lopen, maar hij doet ze rustig 4-5 seconden door elkaar en dat klinkt voor geen meter.
Nee, want zoals ik zei heb ik er gisteravond meer dan een uur aan gezeten en platen geluisterd @random en hun crossfades. Ik heb net weer wat aangepast, eens zien of dat helpt.quote:Op woensdag 9 februari 2011 11:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh dat. Ja dat was me al opgevallen.
Enig idee waar het aan kan liggen?
IK KOM ERAAN POPJE!!!quote:Huidig verzoekje aangevraagd door:
Popje-popje
Bericht:
Why don't we just fuck?
Als het kon was ik al onderwegquote:
Dan verstop ik me in Georgequote:Op woensdag 9 februari 2011 11:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Als het kon was ik al onderweg
Ik rij gelukkig altijd met raam open dus die ruik je niet meerquote:Op woensdag 9 februari 2011 11:23 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dan verstop ik me in George![]()
Hopen dat ik Mono's bierpoepjes niet meer ruik dan.
Jammer welquote:Huidig verzoekje aangevraagd door:
Anoniempje hihi
Bericht:
Rappen?
Pak vast die soastokquote:Op woensdag 9 februari 2011 11:28 schreef ToT het volgende:
[..]Geyl!
![]()
*Zit vast klaar met de leuter in de hand*
Ghehe groot gelijkquote:
quote:Op woensdag 9 februari 2011 11:29 schreef ToT het volgende:
[..]Het is een heel schone Euromast hoor!
Ik zeg: bewijs !quote:
Die zit in de lijst, "ik heb een Euromast"quote:Op woensdag 9 februari 2011 11:29 schreef ToT het volgende:
[..]Het is een heel schone Euromast hoor!
quote:
Dan is die van jou wel heul kleinquote:Met 185 meter is het de hoogste toren van Nederland die open is voor publiek.
De volgende twee verzoekjes zijn: tim berg, shponglequote:Huidig verzoekje aangevraagd door:
Stokstaart
Bericht:
petshop boys zijn koel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |