Knetter geloof ikquote:Op woensdag 9 februari 2011 10:47 schreef -Datdus- het volgende:
Wie sprak dat in.Het iis echt te slecht.
Haha, ik ben blij dat koelkast nog in zn nest ligt anders had ik 'm dus wel gehoordquote:Op woensdag 9 februari 2011 10:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Huidig verzoekje aangevraagd door:
Huppelmuts
Bericht:
Ik hoop dat popje nog slaapt of al naar dr werk is
Dan had ik wel een waarschuwing gestuurd hoorquote:Op woensdag 9 februari 2011 10:48 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Haha, ik ben blij dat koelkast nog in zn nest ligt anders had ik 'm dus wel gehoord
quote:Op woensdag 9 februari 2011 10:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dan had ik wel een waarschuwing gestuurd hoor
Nu kan je hem veilig aanzetten hoorquote:
Ja, ik heb net gekekenquote:Op woensdag 9 februari 2011 10:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nu kan je hem veilig aanzetten hoor
Dat zien we zo wel hequote:
EGGSTCquote:
Ja sorry.quote:
KOELKAST IS WAKKERquote:Huidig verzoekje aangevraagd door:
Patje1987
Bericht:
Bots!
Heuj daar staat Wanda ook tussenquote:Op woensdag 9 februari 2011 11:01 schreef Stokstaart het volgende:
ToT dit topic:
R.I.P. Muffin... :'(
![]()
Lekkere nummer trouwens
Al aan het werk? Nog ziek thuis? Nog steeds gestopt?quote:
stfu.quote:Op woensdag 9 februari 2011 11:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Al aan het werk? Nog ziek thuis? Nog steeds gestopt?
Ik steek nog een peukie op hoor
Die met die tieten?quote:Op woensdag 9 februari 2011 11:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Heuj daar staat Wanda ook tussen
Hihihi, danke!quote:Op woensdag 9 februari 2011 11:01 schreef Stokstaart het volgende:
ToT dit topic:
R.I.P. Muffin... :'(
![]()
Lekkere nummer trouwens
Heb je al een nieuwe hamster?quote:
Zonder dat ik erbij was zeker, grote jongenquote:Op woensdag 9 februari 2011 11:04 schreef djkoelkast het volgende:
Mogguh![]()
Eggs, wat is dat nou tussen jou en dragems?Hij maakte je helemaal af gistermiddag
Wanda die doet bergbeklimmen jaquote:
Hoe kan ik het goed makenquote:
Dat heb ik gemist door het gebuffer enzquote:Op woensdag 9 februari 2011 11:04 schreef djkoelkast het volgende:
Mogguh![]()
Eggs, wat is dat nou tussen jou en dragems?Hij maakte je helemaal af gistermiddag
Hebben jullie echt mot dan? Ik wist niet of het serieus was of "grappig" bedoeld namelijk.quote:Op woensdag 9 februari 2011 11:05 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Zonder dat ik erbij was zeker, grote jongen
Mogguh gozertquote:Op woensdag 9 februari 2011 11:04 schreef djkoelkast het volgende:
Mogguh![]()
quote:Huidig verzoekje aangevraagd door:
Stokstaart
Bericht:
naaais
Ja en ik heb hem gemistquote:
Morgequote:
Top natuurlijkquote:
quote:Huidig verzoekje aangevraagd door:
Stokstaart
Bericht:
wie houdt er nou niet van een kale keneau?
quote:
Toen ik gisteren aan het testen was heb ik me rotgelachen, muziek gewoon @random.quote:
Kan je inmiddels ook weer je eigen show op Radio Onzin doen?quote:
Nou het ging zo, de laatste keer begon hij erover dat ik die server plat gooide met 112kbps. Dus ik zeg dat het slechte software is als het door user input down kan gaan.quote:Op woensdag 9 februari 2011 11:06 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Hebben jullie echt mot dan? Ik wist niet of het serieus was of "grappig" bedoeld namelijk.
Net vlak voor de rickroll: kreun!! Dit is een heerlijke plaat om op te seksenquote:Op woensdag 9 februari 2011 11:10 schreef djkoelkast het volgende:
[..]ze zijn allemaal nieuw op 2 na!
[..]
Toen ik gisteren aan het testen was heb ik me rotgelachen, muziek gewoon @random.
Daft Punk >> afgelopen >> Dragems: WAT EEN BOCKPLAAT maar nu komt een goeie >> Gerard Joling
quote:Op woensdag 9 februari 2011 11:10 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Nou het ging zo, de laatste keer begon hij erover dat ik die server plat gooide met 112kbps. Dus ik zeg dat het slechte software is als het door user input down kan gaan.
Uiteindelijk hele discussie en kwam het erop neer dat hij een DDoS ging vergelijken met userinput, waar ik hem vantevoren waarschuwde die discussie niet aan te gaan. Deedtie toch. Toen heb ik hem uitgelegd hoe het werkt gezien het mijn werkveld is, firewalling, software poorten, networking, etc.
Toen ik begon over dat een layer 3 aanval (ddos) niets te maken had met layer 4 en hoger (software) haakte hij af en sindsdien heeft hij eeen hekel aan me omdat ik arrogant zou zijn ofzo, terwijl ik vantevoren zei niet die discussie aan te gaan, zeker niet om half 6 op zondag ochtend.
Dat is een beetje waar het op neer komt. Als hij me dan gaat zitten afkraken gistermiddag tja... dat zegt wat meer over zijn niveau als de mijne
quote:De volgende twee verzoekjes zijn: Dj. Koelkast & Dj. Darcli, Greg Parys
Wat huppel zegtquote:Op woensdag 9 februari 2011 11:10 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Nou het ging zo, de laatste keer begon hij erover dat ik die server plat gooide met 112kbps. Dus ik zeg dat het slechte software is als het door user input down kan gaan.
Uiteindelijk hele discussie en kwam het erop neer dat hij een DDoS ging vergelijken met userinput, waar ik hem vantevoren waarschuwde die discussie niet aan te gaan. Deedtie toch. Toen heb ik hem uitgelegd hoe het werkt gezien het mijn werkveld is, firewalling, software poorten, networking, etc.
Toen ik begon over dat een layer 3 aanval (ddos) niets te maken had met layer 4 en hoger (software) haakte hij af en sindsdien heeft hij eeen hekel aan me omdat ik arrogant zou zijn ofzo, terwijl ik vantevoren zei niet die discussie aan te gaan, zeker niet om half 6 op zondag ochtend.
Dat is een beetje waar het op neer komt. Als hij me dan gaat zitten afkraken gistermiddag tja... dat zegt wat meer over zijn niveau als de mijne
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |