SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.- Wil jij een uurtje opvullen? Zo ja, ga even langs bij Huppelmuts haar PMbox.
Directe Messages worden door haar niet getolereerd!
- Wij fanatieke luisteraars willen liever eckte djmuziek dan een requestautomaat.
- Lastminute dj's terwijl de automaat bezig is, dan zit je goed mis
WebHawk's Message of the Day:
Vergeet bij het peddelen in de kale kano je rubberlaarzen niet!
SLETTEN EN SLETINNEN: 26 FEBRUARI RADIO-ONZ MEET IN UTRECHT
BE THERE-insert koosnaampje-
You cannot save a life, you simply delay death.
Al maanden niet meer gezienquote:Op woensdag 9 februari 2011 07:08 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Stijn
Zit mc-piel hier nog wel eens?
Jij ook Sabinequote:Op woensdag 9 februari 2011 07:57 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]![]()
Veel plezier op school stijn en jessen.
quote:
Boh beetje overdreven hij is hier zo goed als dagelijksquote:
Wat moet er aan geupdate worden?quote:Op woensdag 9 februari 2011 06:19 schreef hole1988 het volgende:
de twitter wordt ook niet echt meer geüpdatet http://twitter.com/onz_radio
Ja. Jwzquote:Op woensdag 9 februari 2011 08:20 schreef trolololo het volgende:
[..]
Droom je nooit over mij, Sharon
Niet lachen, dit is een teken van verslavingquote:
M'n vriendje had het de hele tijd over je en je was een game verslaafde én een 17 jarige uit 4 vwo (klopt dat?quote:
Stap 1 is erkenningquote:Op woensdag 9 februari 2011 08:27 schreef sharr het volgende:
[..]
Ja. Jwz
[..]
Niet lachen, dit is een teken van verslaving
Hahaha, nee ik game bijna nietquote:Op woensdag 9 februari 2011 08:28 schreef sharr het volgende:
[..]
M'n vriendje had het de hele tijd over je en je was een game verslaafde én een 17 jarige uit 4 vwo (klopt dat?) En die gozer ging naar "japieman" toe om te gamen.
Ik snap het zelf ook niet.
Stiekem wel hequote:Op woensdag 9 februari 2011 08:39 schreef sharr het volgende:
Gewoon even terzijde, maar wat een geweldig nummer is Losing my religion toch
Mooi jij bent wakker dan ga ik wel even naar de winkelquote:
quote:Op woensdag 9 februari 2011 08:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mooi jij bent wakker dan ga ik wel even naar de winkel
Ja hier ook. Heb hem maar uitgeknald want werkt voor geen conjo.quote:Op woensdag 9 februari 2011 08:45 schreef Viro het volgende:
Hebben jullie af en toe dat de stream aan het bufferen is?
Heb het al namelijk sinds half neger.
quote:
quote:Op woensdag 9 februari 2011 08:45 schreef Viro het volgende:
Hebben jullie af en toe dat de stream aan het bufferen is?
Heb het al namelijk sinds half neger.
Gvd zie nu pas dat er neger staat ipv negen.quote:Op woensdag 9 februari 2011 08:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
Ben er zo weer
[..]![]()
Mjah heb ik ook last van
Doeiiiiiquote:
quote:Op woensdag 9 februari 2011 08:50 schreef Viro het volgende:
Veel plezier op school luitjes. Ik blijf nog ff in mijn bed liggen
Wou net al zeggen hoe doe je dat, maar nu zie ik het.quote:Op woensdag 9 februari 2011 09:00 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dragems is jaloers want die wil al heel lang zo'n blauwequote:Op woensdag 9 februari 2011 09:02 schreef Viro het volgende:
[..]
Wou net al zeggen hoe doe je dat, maar nu zie ik het.
Inderdaadquote:Op woensdag 9 februari 2011 09:00 schreef Viro het volgende:
Snap niet dat mensen trolololo's automaat niet leuk vinden. Is heerlijk wakker worden dit.
ik heb er sinds vanochtend last van. Gisteravond was er niks aan het handje.quote:Op woensdag 9 februari 2011 09:13 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik heb al sinds gisteravond last van die buffer
Ik zag dat het had gevroren, dus auto gestart en weer naar binnenquote:
Luie hondquote:Op woensdag 9 februari 2011 09:18 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik zag dat het had gevroren, dus auto gestart en weer naar binnen
Ik dacht aan heel wat anders toen ik het lasquote:Op woensdag 9 februari 2011 09:18 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik zag dat het had gevroren, dus auto gestart en weer naar binnen
Hoiquote:
Kloptquote:
Ja.quote:
Kan gebeuren.quote:Op woensdag 9 februari 2011 09:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja.
Hij begint in de nacht al![]()
Was eerst tot 9 uur maar hebben we verlengd tot 10 uur
Wanneer ga je bitchen? Het is niet leuk wakker worden zonder jouw gebitchquote:
Ik bitchen op de vroege morgen en dat zeg jij???????? Moet ik de quotes er ff bijpakken van huppeltje die niet tegen gezeur kon op de vroege morgen?????quote:Op woensdag 9 februari 2011 09:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wanneer ga je bitchen? Het is niet leuk wakker worden zonder jouw gebitch
Wil jij nou beweren dat het aan mij ligtquote:Op woensdag 9 februari 2011 09:50 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ik bitchen op de vroege morgen en dat zeg jij???????? Moet ik de quotes er ff bijpakken van huppeltje die niet tegen gezeur kon op de vroege morgen?????![]()
Slaap lekkerquote:Op woensdag 9 februari 2011 09:51 schreef Viro het volgende:
Voel me opeens zo slaperig, denk dat ik mijn telefoon maar eens neerleg en weer ga slapen.
Ben net iets minder dan 3 uur geleden wakker geworden
Hij ligt in zijn bed daarom heeft hij niks te klagen.quote:Op woensdag 9 februari 2011 09:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wil jij nou beweren dat het aan mij ligt![]()
Maar serieus heb je niks te zeuren? Wil je beweren dat alles goed gaat?
Sowieso ligt altijd alles aan jou dat weet je tochquote:Op woensdag 9 februari 2011 09:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wil jij nou beweren dat het aan mij ligt![]()
Maar serieus heb je niks te zeuren? Wil je beweren dat alles goed gaat?
Wie?quote:Op woensdag 9 februari 2011 09:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Slaap lekker![]()
Waarom luister ik naar Ben Saunders
Luie hondquote:Op woensdag 9 februari 2011 09:51 schreef Viro het volgende:
Voel me opeens zo slaperig, denk dat ik mijn telefoon maar eens neerleg en weer ga slapen.
Ben net iets minder dan 3 uur geleden wakker geworden
Goeie muziek nu welquote:Op woensdag 9 februari 2011 09:53 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Sowieso ligt altijd alles aan jou dat weet je toch![]()
De stream hapert af en toe. Wat vanzelfsprekend jouw schuld is. Maar omdat je een vrouw bent kan je dat toch niet oplossen dus eigenlijk zonde om erover te beginnen.
O en waarom kan de verzoekjesautomaat niet aan om 9 uur? Gezeik met die huppel elke ochtend![]()
Bahquote:
Trustenquote:
Bartsquote:
Rij voorzichtig en tot straksquote:Op woensdag 9 februari 2011 09:58 schreef Ezechielk het volgende:
Ow fuck, ik moet naar mijn werk. Sterkte allen!
Werkzequote:Op woensdag 9 februari 2011 09:58 schreef Ezechielk het volgende:
Ow fuck, ik moet naar mijn werk. Sterkte allen!
Wel even muten zo hoorquote:
Nee nee neequote:
Geyl hoorquote:Op woensdag 9 februari 2011 10:04 schreef ToT het volgende:
Wederzijds liggen hijgen op een RickRoll?
Goed van mij hequote:Op woensdag 9 februari 2011 10:04 schreef Stokstaart het volgende:
Hebben we dat weer gehad voor vandaag. Verzoekjesautomaat staat 3 minuten aan
quote:Huidig verzoekje aangevraagd door:
Huppelmuts
Bericht:
Wakker worden met een rickroll
HELDquote:Op woensdag 9 februari 2011 10:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Geyl hoor
[..]
Goed van mij he
[..]
En toch hou je nog van mequote:
JUISTquote:
Lekker kort ookquote:
Die is op schoolquote:Op woensdag 9 februari 2011 10:14 schreef Stokstaart het volgende:
Waar is DV eigenlijk al een paar dagen niet gezien
Die was er vanochtend nogquote:Op woensdag 9 februari 2011 10:14 schreef Stokstaart het volgende:
Waar is DV eigenlijk al een paar dagen niet gezien
quote:
Ooit gedraaid op de begrafenis van een neefje van 14 die leukemie had. Sindsdien kan ik um niet horen.quote:
Ik durf hem niet te scannenquote:Op woensdag 9 februari 2011 10:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die was er vanochtend nog![]()
Tevens:
[ afbeelding ]
Oh ok. Logisch wel danquote:Op woensdag 9 februari 2011 10:16 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ooit gedraaid op de begrafenis van een neefje van 14 die leukemie had. Sindsdien kan ik um niet horen.
Hoezo nietquote:
Is dat zo'n ding die je moet scannen met je Blackberry?quote:
Onderzoek naar...?quote:Op woensdag 9 februari 2011 10:18 schreef Graseter het volgende:
Patje ik krijg net smsje van DV.
"Floris heeft met onze mentor gepraat dat iemand hem heeft gebeld. Ze gaan onderzoek doen"
_!
Kan met webcam ook, of andere smartphones.quote:Op woensdag 9 februari 2011 10:18 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Is dat zo'n ding die je moet scannen met je Blackberry?
quote:Op woensdag 9 februari 2011 10:18 schreef Graseter het volgende:
Patje ik krijg net smsje van DV.
"Floris heeft met onze mentor gepraat dat iemand hem heeft gebeld. Ze gaan onderzoek doen"
_!
Jaquote:Op woensdag 9 februari 2011 10:18 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Is dat zo'n ding die je moet scannen met je Blackberry?
Hebben jullie haar mentor gebeld met ONZ radioquote:Op woensdag 9 februari 2011 10:19 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Kan met webcam ook, of andere smartphones.
[..]
Nee we hadden iemand gebeld uit haar klas en toen deed Floxcie zich voor als een of andere turk die zijn PSP wou ombouwen. Gesprek duurde 40 minuten.quote:Op woensdag 9 februari 2011 10:21 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Hebben jullie haar mentor gebeld met ONZ radio
Dat ging nergens over, kostte 10 euro volgens dat ventje, maar floxcie heeft zoeen turks accent en toen wilde hij het ook wel gratis doenquote:Op woensdag 9 februari 2011 10:22 schreef Graseter het volgende:
[..]
Nee we hadden iemand gebeld uit haar klas en toen deed Floxcie zich voor als een of andere turk die zijn PSP wou ombouwen. Gesprek duurde 40 minuten.
quote:
Je kunt het voelenquote:Op woensdag 9 februari 2011 10:23 schreef ToT het volgende:
Ik ben ernstig als kanker als ik zeg dat ritme een danser is!
whahahahahaquote:Op woensdag 9 februari 2011 10:22 schreef Graseter het volgende:
[..]
Nee we hadden iemand gebeld uit haar klas en toen deed Floxcie zich voor als een of andere turk die zijn PSP wou ombouwen. Gesprek duurde 40 minuten.
Ja dat kost 10 euro.quote:Op woensdag 9 februari 2011 10:22 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Dat ging nergens over, kostte 10 euro volgens dat ventje, maar floxcie heeft zoeen turks accent en toen wilde hij het ook wel gratis doen
nerdquote:
Roburtt is een kloon van Dragems?quote:
Ja daarna ben ik gegaan, ging best verquote:Op woensdag 9 februari 2011 10:24 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ja dat kost 10 euro.
Ahh kan je niet gratis doen mattie?
Oh eh nee.
Ah komop man
Ja het koste veel werk
Ja ik ben mattie van die gast
Ok gratis is goed.
Dat ene kereltje die zijn leraren uitschold
Geen idee?quote:Op woensdag 9 februari 2011 10:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Roburtt is een kloon van Dragems?
Ze is er zeker van dat ze geen problemen krijgt.quote:Op woensdag 9 februari 2011 10:24 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
whahahahahamoeten ze vaker doen zulke dingen
als DV maar geen problemen krijgt
bwhehe, altijd leukquote:Op woensdag 9 februari 2011 10:25 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ze is er zeker van dat ze geen problemen krijgt.![]()
We hebben iets van 4 problemen thuis veroorzaakt en 3 op school ofzo.
Dat is toch niet leukquote:Op woensdag 9 februari 2011 10:25 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ze is er zeker van dat ze geen problemen krijgt.![]()
We hebben iets van 4 problemen thuis veroorzaakt en 3 op school ofzo.
Leedvermaakquote:
gelukkig nietquote:Op woensdag 9 februari 2011 10:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Roburtt is een kloon van Dragems?
quote:Op woensdag 9 februari 2011 10:24 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ja dat kost 10 euro.
Ahh kan je niet gratis doen mattie?
Oh eh nee.
Ah komop man
Ja het koste veel werk
Ja ik ben mattie van die gast
Ok gratis is goed.
Dat ene kereltje die zijn leraren uitschold