SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.- Wil jij een uurtje opvullen? Zo ja, ga even langs bij Huppelmuts haar PMbox.
Directe Messages worden door haar niet getolereerd!
- Wij fanatieke luisteraars willen liever eckte djmuziek dan een requestautomaat.
- Lastminute dj's terwijl de automaat bezig is, dan zit je goed mis
WebHawk's Message of the Day:
Vergeet bij het peddelen in de kale kano je rubberlaarzen niet!
SLETTEN EN SLETINNEN: 26 FEBRUARI RADIO-ONZ MEET IN UTRECHT
BE THERE-insert koosnaampje-
You cannot save a life, you simply delay death.
Al maanden niet meer gezienquote:Op woensdag 9 februari 2011 07:08 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Stijn
Zit mc-piel hier nog wel eens?
Jij ook Sabinequote:Op woensdag 9 februari 2011 07:57 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]![]()
Veel plezier op school stijn en jessen.
quote:
Boh beetje overdreven hij is hier zo goed als dagelijksquote:
Wat moet er aan geupdate worden?quote:Op woensdag 9 februari 2011 06:19 schreef hole1988 het volgende:
de twitter wordt ook niet echt meer geüpdatet http://twitter.com/onz_radio
Ja. Jwzquote:Op woensdag 9 februari 2011 08:20 schreef trolololo het volgende:
[..]
Droom je nooit over mij, Sharon
Niet lachen, dit is een teken van verslavingquote:
M'n vriendje had het de hele tijd over je en je was een game verslaafde én een 17 jarige uit 4 vwo (klopt dat?quote:
Stap 1 is erkenningquote:Op woensdag 9 februari 2011 08:27 schreef sharr het volgende:
[..]
Ja. Jwz
[..]
Niet lachen, dit is een teken van verslaving
Hahaha, nee ik game bijna nietquote:Op woensdag 9 februari 2011 08:28 schreef sharr het volgende:
[..]
M'n vriendje had het de hele tijd over je en je was een game verslaafde én een 17 jarige uit 4 vwo (klopt dat?) En die gozer ging naar "japieman" toe om te gamen.
Ik snap het zelf ook niet.
Stiekem wel hequote:Op woensdag 9 februari 2011 08:39 schreef sharr het volgende:
Gewoon even terzijde, maar wat een geweldig nummer is Losing my religion toch
Mooi jij bent wakker dan ga ik wel even naar de winkelquote:
quote:Op woensdag 9 februari 2011 08:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mooi jij bent wakker dan ga ik wel even naar de winkel
Ja hier ook. Heb hem maar uitgeknald want werkt voor geen conjo.quote:Op woensdag 9 februari 2011 08:45 schreef Viro het volgende:
Hebben jullie af en toe dat de stream aan het bufferen is?
Heb het al namelijk sinds half neger.
quote:
quote:Op woensdag 9 februari 2011 08:45 schreef Viro het volgende:
Hebben jullie af en toe dat de stream aan het bufferen is?
Heb het al namelijk sinds half neger.
Gvd zie nu pas dat er neger staat ipv negen.quote:Op woensdag 9 februari 2011 08:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
Ben er zo weer
[..]![]()
Mjah heb ik ook last van
Doeiiiiiquote:
quote:Op woensdag 9 februari 2011 08:50 schreef Viro het volgende:
Veel plezier op school luitjes. Ik blijf nog ff in mijn bed liggen
Wou net al zeggen hoe doe je dat, maar nu zie ik het.quote:Op woensdag 9 februari 2011 09:00 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dragems is jaloers want die wil al heel lang zo'n blauwequote:Op woensdag 9 februari 2011 09:02 schreef Viro het volgende:
[..]
Wou net al zeggen hoe doe je dat, maar nu zie ik het.
Inderdaadquote:Op woensdag 9 februari 2011 09:00 schreef Viro het volgende:
Snap niet dat mensen trolololo's automaat niet leuk vinden. Is heerlijk wakker worden dit.
ik heb er sinds vanochtend last van. Gisteravond was er niks aan het handje.quote:Op woensdag 9 februari 2011 09:13 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik heb al sinds gisteravond last van die buffer
Ik zag dat het had gevroren, dus auto gestart en weer naar binnenquote:
Luie hondquote:Op woensdag 9 februari 2011 09:18 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik zag dat het had gevroren, dus auto gestart en weer naar binnen
Ik dacht aan heel wat anders toen ik het lasquote:Op woensdag 9 februari 2011 09:18 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik zag dat het had gevroren, dus auto gestart en weer naar binnen
Hoiquote:
Kloptquote:
Ja.quote:
Kan gebeuren.quote:Op woensdag 9 februari 2011 09:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja.
Hij begint in de nacht al![]()
Was eerst tot 9 uur maar hebben we verlengd tot 10 uur
Wanneer ga je bitchen? Het is niet leuk wakker worden zonder jouw gebitchquote:
Ik bitchen op de vroege morgen en dat zeg jij???????? Moet ik de quotes er ff bijpakken van huppeltje die niet tegen gezeur kon op de vroege morgen?????quote:Op woensdag 9 februari 2011 09:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wanneer ga je bitchen? Het is niet leuk wakker worden zonder jouw gebitch
Wil jij nou beweren dat het aan mij ligtquote:Op woensdag 9 februari 2011 09:50 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ik bitchen op de vroege morgen en dat zeg jij???????? Moet ik de quotes er ff bijpakken van huppeltje die niet tegen gezeur kon op de vroege morgen?????![]()
Slaap lekkerquote:Op woensdag 9 februari 2011 09:51 schreef Viro het volgende:
Voel me opeens zo slaperig, denk dat ik mijn telefoon maar eens neerleg en weer ga slapen.
Ben net iets minder dan 3 uur geleden wakker geworden
Hij ligt in zijn bed daarom heeft hij niks te klagen.quote:Op woensdag 9 februari 2011 09:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wil jij nou beweren dat het aan mij ligt![]()
Maar serieus heb je niks te zeuren? Wil je beweren dat alles goed gaat?
Sowieso ligt altijd alles aan jou dat weet je tochquote:Op woensdag 9 februari 2011 09:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wil jij nou beweren dat het aan mij ligt![]()
Maar serieus heb je niks te zeuren? Wil je beweren dat alles goed gaat?
Wie?quote:Op woensdag 9 februari 2011 09:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Slaap lekker![]()
Waarom luister ik naar Ben Saunders
Luie hondquote:Op woensdag 9 februari 2011 09:51 schreef Viro het volgende:
Voel me opeens zo slaperig, denk dat ik mijn telefoon maar eens neerleg en weer ga slapen.
Ben net iets minder dan 3 uur geleden wakker geworden
Goeie muziek nu welquote:Op woensdag 9 februari 2011 09:53 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Sowieso ligt altijd alles aan jou dat weet je toch![]()
De stream hapert af en toe. Wat vanzelfsprekend jouw schuld is. Maar omdat je een vrouw bent kan je dat toch niet oplossen dus eigenlijk zonde om erover te beginnen.
O en waarom kan de verzoekjesautomaat niet aan om 9 uur? Gezeik met die huppel elke ochtend![]()
Bahquote:
Trustenquote:
Bartsquote:
Rij voorzichtig en tot straksquote:Op woensdag 9 februari 2011 09:58 schreef Ezechielk het volgende:
Ow fuck, ik moet naar mijn werk. Sterkte allen!
Werkzequote:Op woensdag 9 februari 2011 09:58 schreef Ezechielk het volgende:
Ow fuck, ik moet naar mijn werk. Sterkte allen!
Wel even muten zo hoorquote:
Nee nee neequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |