Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
quote:Op maandag 7 februari 2011 17:50 schreef KG-Werk het volgende:
Even een kort berichtje vanaf werk, ik hoor graag wat jullie ervan vinden:
(Kamers delen op basis van beschikbaarheid)
- Overnachting van zaterdag 12 op zondag 13 maart
- Inclusief ontbijt
- Inclusief diner op zaterdagavond, 3 gangen menu
- Inclusief toeristenbelasting en reserveringskosten
Per persoon voor 40 euro
Ik kom vanavond wel even kijken wat de reacties zijn (vanaf mijn normale account dan, KapiteinGasthof)
Ja, vind ikzelf ook mooiquote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:40 schreef DaMart het volgende:
* DaMart luistert naar het liedje dat Stu postte.
Ook mooi.
Hee de Editorsquote:
ik nietquote:
Ik zie hetquote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:43 schreef goldfinger1963 het volgende:
de wiki is ook al een tijd niet meer gedaan
Ik ben de hele dag niet online geweestquote:
Wie heeft er zo verzaaktquote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:43 schreef goldfinger1963 het volgende:
de wiki is ook al een tijd niet meer gedaan
Mijn hoofd is niet ziekquote:
whats up?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
IK HAAT WINDOWS![]()
Zo, dat moest er even uit![]()
ik ook, maar ik begrijp te weinig van Linuxquote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
IK HAAT WINDOWS![]()
Minder denk ikquote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:45 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Mijn hoofd is niet ziekje moet eens minder nadenken jij
(Of juist meer
)
Ik heb 10 posts ofzo gemaakt in mijn tussenuur, verder niksquote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:44 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik ben de hele dag niet online geweest![]()
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
IK HAAT WINDOWS![]()
Is een settingquote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:45 schreef Toekito het volgende:
hmmmm geluid van angry birds op iphone doet het niet meer
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
IK HAAT WINDOWS micro$oft![]()
Ik heb er geen problemen meequote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
IK HAAT WINDOWS![]()
Welke versie heb je dan?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
IK HAAT WINDOWS![]()
Muck, MPG en OAquote:
Het raam is er uit?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
IK HAAT WINDOWS![]()
Veel plezier met je nieuwe douchekop die niet alleen het douchen zoveel fijner maaktquote:
Ja, dat dacht ik dus ook alquote:
Meisje tochquote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:46 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik heb 10 posts ofzo gemaakt in mijn tussenuur, verder niks
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:48 schreef Trevland het volgende:
[..]
je weet toch dat het met sch is en niet een $
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:47 schreef Stuart het volgende:
[..]
Veel plezier met je nieuwe douchekop die niet alleen het douchen zoveel fijner maakt
En hoe ging het afkickenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:46 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik heb 10 posts ofzo gemaakt in mijn tussenuur, verder niks
Trusten DMquote:
Whehehehequote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:48 schreef Trevland het volgende:
[..]
je weet toch dat het met sch is en niet een $
slaap ze DMquote:
Ghehequote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:47 schreef Stuart het volgende:
[..]
Veel plezier met je nieuwe douchekop die niet alleen het douchen zoveel fijner maakt
Iets met vastlopers en achterlijk kut hoeren systeem!quote:
Het klonk een beetje als Tel Sellquote:
Ik help je welquote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:46 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik ook, maar ik begrijp te weinig van Linux
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:50 schreef MPG het volgende:
Nog één keer in de herhaling:
[ code verwijderd ]
Okequote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik help je welAlles komt goed
![]()
Het is namelijk vele malen gemakkelijker dan Windows
![]()
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:50 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Oke
ik heb Ubuntu gehad, maar ik kwam er niet echt uit...
klinkt als wind hoos iddquote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Iets met vastlopers en achterlijk kut hoeren systeem!
/bouwvakkersmodus
Yeahquote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Het is zo simpel
Ik help je wel met alles
![]()
Mooiquote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:50 schreef MPG het volgende:
Nog één keer in de herhaling:
[ code verwijderd ]
quote:
Nahh, uiterlijk 8 uurquote:
Tsja, je hebt mensen die kwaliteit waarderen en mensen die uit gewoonte dingen zoals Windows blijven gebruikenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:52 schreef Stuart het volgende:
Ik draai hier Win7 Pro en ben dik tevreden hoor![]()
Ja, jij welquote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:52 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Yeah![]()
Krijg ik dan ook een pinguin voor Snieklaas?
Je hebt ook mensen die gewoon goed zijn met computers en die niet alle Windows systemen weten te verneukenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Tsja, je hebt mensen die kwaliteit waarderen en mensen die uit gewoonte dingen zoals Windows blijven gebruiken
Stiekem ben ik wel benieuwd naar Chrome OSquote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Tsja, je hebt mensen die kwaliteit waarderen en mensen die uit gewoonte dingen zoals Windows blijven gebruiken
Ik heb een tijdje PARDUS geprobeerd, kon er bijna niets meequote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:54 schreef Stuart het volgende:
[..]
Je hebt ook mensen die gewoon goed zijn met computers en die niet alle Windows systemen weten te verneuken
Wel als ik vandaag voor 00.00 slaapquote:
Ik denk dat niet hoor. Ik weet hoe handig ik met computers ben. Heb dat in het verleden al 'bewezen'quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Denk jij dat maar, ik weet wel beter
ik ook welquote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:54 schreef Trevland het volgende:
[..]
Stiekem ben ik wel benieuwd naar Chrome OS
Onderbouw je mening met argumentenquote:
Je moet er dus mee kunnen omgaanquote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:56 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Onderbouw je mening met argumenten
Ik denk als mijn laptop het dan nog doet er die maar voor opofferquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij bent echt sportief hequote:
Veel plezier d'r vanquote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:55 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik denk dat niet hoor. Ik weet hoe handig ik met computers ben. Heb dat in het verleden al 'bewezen'
quote:
Komt goed. Ik heb immers NOOIT problemen met mijn computersquote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Veel plezier d'r vanIk houd het wel bij een wel fijn systeem
nou moet friemel hem alleen in de OP zettenquote:
Ha, een TS die ermee om kan gaanquote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:57 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik had iedereen wel kunnen quoten, maar dat doe ik maar eens niet. Ik zweer gewoon bij Windows. Niet omdat ik dat het meest fantastische OS ooit vind, maar omdat ik daar nou eenmaal mee kan omgaan
Je kont niet eens zelf de plaatjes van je UI laten afwisselen in een gifjequote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:55 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik denk dat niet hoor. Ik weet hoe handig ik met computers ben. Heb dat in het verleden al 'bewezen'
Afwachten maar. Ik zet mijn geld er NIET op inquote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:59 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
nou moet friemel hem alleen in de OP zetten
zet hem maar in OPquote:
OEPSquote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:59 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
nou moet friemel hem alleen in de OP zetten
Wat heeft dat met Windows te maken? Ik had dat progje niet meer dat ik vroeger had. In 2004 had ik altijd dat soort gifjes hierquote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:59 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Je kont niet eens zelf de plaatjes van je UI laten afwisselen in een gifje
Waarom zou je ook?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:00 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wat heeft dat met Windows te maken? Ik had dat progje niet meer dat ik vroeger had. In 2004 had ik altijd dat soort gifjes hier
Serieus, ik heb totaal niet het gevoel dat ik ook maar iets moet bewijzen hier eigenlijk
Apple is imho nog erger dan Windowsquote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:01 schreef Solique het volgende:
Kan eigenlijk wel met elk systeem overweg.
Windows blijft wel het meest handig omdat ik teveel programma's gebruik.
En tevens omdat ik geen geld wil uitgeven voor een apple.
dat kan ik ook niet, daar heb je hier van die handige topics voorquote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:59 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Je kont niet eens zelf de plaatjes van je UI laten afwisselen in een gifje
Je had het over handig zijn met computers, daar hoort basiskennis gifjes maken ook bijquote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:00 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wat heeft dat met Windows te maken? Ik had dat progje niet meer dat ik vroeger had. In 2004 had ik altijd dat soort gifjes hier
Serieus, ik heb totaal niet het gevoel dat ik ook maar iets moet bewijzen hier eigenlijk
droom ze trevquote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:02 schreef Trevland het volgende:
Lui ik ga maar eens
Slaap Lekkeren Droom Fijn
en Bis Later
dat is gelulquote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:02 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Je had het over handig zijn met computers, daar hoort basiskennis gifjes maken ook bij![]()
Post eens een paar van je 2004 gifjes
Mijn volgende laptop wordt een Macbookquote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Waarom zou je ook?Het zou me werkelijk waar aan m'n reet roesten welk OS je gebruikt
GMTAquote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:02 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat kan ik ook niet, daar heb je hier van die handige topics voor
ik ben heel handig met computers, en Win installaties, ik kan zo'n ding zelf bouwen, maar een gifje maken kan ik niet... (photoshoppen wel inmiddels gelukkig)quote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:02 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Je had het over handig zijn met computers, daar hoort basiskennis gifjes maken ook bij![]()
Die zijn inderdaad handig ja, maar die gebruik ik alleen als het zelf niet luktquote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:02 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Welterustenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:02 schreef Trevland het volgende:
Lui ik ga maar eens
en Bis Later
Wie zegt dat ik voor Windows betaal, company license.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Apple is imho nog erger dan WindowsOverpriced meuk
![]()
Toen kon je melktandjes spugen jij. Even je plaats kennenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:02 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Trusten Trevquote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:02 schreef Trevland het volgende:
Lui ik ga maar eens
en Bis Later
[KSC #2784] waar we zoet gaan slapen (later)quote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:02 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Heb ik niet meer. Vraag maar aan Bos, die kent mij alleen nog maar van mijn Sixth Sense UIquote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:02 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Slaap lekker trevquote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:02 schreef Trevland het volgende:
Lui ik ga maar eens
en Bis Later
Photoshop gaat hier ook beter dan gifjes makenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:03 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik ben heel handig met computers, en Win installaties, ik kan zo'n ding zelf bouwen, maar een gifje maken kan ik niet... (photoshoppen wel inmiddels gelukkig)
toen zat ze nog in de pijpquote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Toen kon je melktandjes spugen jij. Even je plaats kennen
Moet je nou persee het woord spugen gebruikenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Toen kon je melktandjes spugen jij. Even je plaats kennen
Nice onequote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:07 schreef Dr_Flash het volgende:
Gifjes? Hier, *KLETS* vangeh![]()
[ afbeelding ]
Toen was ik al 8 jonguhquote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:07 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
toen zat ze nog in de pijp
Ik had ooit ook een forumpje maar dat staat al 2 jaar stil qua ontwikkeling imho dus dat ziet er niet zo best uitquote:
hapquote:
Truste Trevquote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:02 schreef Trevland het volgende:
Lui ik ga maar eens
en Bis Later
Mijn plaats komt ook voorbij 1 secquote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[ afbeelding ]
Succes GFquote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:12 schreef goldfinger1963 het volgende:
en nou ben ik even wat klussen![]()
laters
leeft die nog?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:07 schreef Stuart het volgende:
Hmmz, misschien heeft SpeedyGJ nog mijn heel irritante FruitJoy UI![]()
1 sec? Dan mag je wel 10 stations in je plaats hebbenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:12 schreef Solique het volgende:
[..]
Mijn plaats komt ook voorbij 1 sec
die vind ik zo gaafquote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:14 schreef OA het volgende:
[..]
Weersvoorspellingstopic winter 2010/2011
Latersss GFquote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:12 schreef goldfinger1963 het volgende:
laters
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:16 schreef RockNijntje het volgende:
De koffie batterij was uuuhp so we went to the cluuuhb bed
je kunt beter een keer relaxenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:12 schreef goldfinger1963 het volgende:
laters
Wij hebben 1 heel stationquote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
1 sec? Dan mag je wel 10 stations in je plaats hebben![]()
In dit gifje zitten 388 verschillende bordjes verwerkt die allemaal 1/10 seconde lang getoond worden.
Truste Rockyquote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:16 schreef RockNijntje het volgende:
Ja, maar ik weet niet zo snel waar hij postquote:
Sweet dreams Nijniequote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:16 schreef RockNijntje het volgende:
Maar, maar,quote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:16 schreef RockNijntje het volgende:
Zie een paar posts terugquote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:17 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, maar ik weet niet zo snel waar hij post
Aah dan kom ik net als Bon Scott aan m'n eindequote:
Voor jou een liedjequote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:22 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Aah dan kom ik net als Bon Scott aan m'n einde
Ik blijf toch nog maar even wakker denk ik...
*luistert*quote:
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:22 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Aah dan kom ik net als Bon Scott aan m'n einde
Ik blijf toch nog maar even wakker denk ik...
Tuurlijk, wat dacht jij dan?quote:
Ja, de mensen gaan slapenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:28 schreef friemelaar het volgende:
De vaart is eruit, het wordt stilletjes hier
a demainquote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:28 schreef OA het volgende:
Ik kijk nog even wat Travel Channel en dan ga ik slapen![]()
A demain!
Tot morge OAquote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:28 schreef OA het volgende:
A demain!
Welterusten OAquote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:28 schreef OA het volgende:
A demain!
Die vind ik echt veeeeeel mooier dan die anderequote:
zou ik toch nooit willen,quote:
quote:
Ruil maar danquote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:29 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Die vind ik echt veeeeeel mooier dan die andere
Gaat moeilijk op mobiel, maar voor straks, bedanktquote:
Nu al uitgespeeldquote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:30 schreef Toekito het volgende:
Angry Birds Valentijn, vandaag uitgebracht, uitgespeeld
nu kan ik sterven
Aardig doen niet? Aah oke, meningen verschillen daaroverquote:
Nee, dat kun je niet, want je bent onsterfelijkquote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:30 schreef Toekito het volgende:
nu kan ik sterven
Jij hebt niet youtube op mobiel? Whaha wat een flut iPhonequote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:31 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Gaat moeilijk op mobiel, maar voor straks, bedankt
blabla.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:32 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Aardig doen niet? Aah oke, meningen verschillen daarover
Toekquote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:30 schreef Toekito het volgende:
nu kan ik sterven
heb hem sinds 18:00quote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:31 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nu al uitgespeeld
Was gisteren trouwens al uit in de UK store
ohjaquote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:32 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, dat kun je niet, want je bent onsterfelijk![]()
Ook mooiquote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:32 schreef Stuart het volgende:
Deze is dan voor Nijnie in plaats van die eerdere
da's toch diep triest voor de jOngen?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:33 schreef TheFamousMan het volgende:
blabla.
De vriendin van een vriend van me gaat het uitmaken op valentijnsdag door een roos te sturen met het bericht erop.
Knap dat je het zo snel kan uitspelenquote:
"Hoi het is uit"?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:33 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
blabla.
De vriendin van een vriend van me gaat het uitmaken op valentijnsdag door een roos te sturen met het bericht erop.
Wat een bitchquote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:33 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
blabla.
*zucht*...quote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:35 schreef friemelaar het volgende:
[..]
daar denkt Rocky vast anders over
Inderdaad zielig om dat op zo'n dag te doenquote:
Geen poep Scheerslotquote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:35 schreef friemelaar het volgende:
[..]
daar denkt Rocky vast anders over
Ja hč? Maar, ben je ziekjes?quote:
Het is een beste trap na, inderdaad...quote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:34 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
da's toch diep triest voor de jOngen?
Sowieso zielig om het zo te doenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:36 schreef Stuart het volgende:
[..]
Inderdaad zielig om dat op zo'n dag te doen
Truste Solquote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:37 schreef Solique het volgende:
Ik ga maar eens naar bed, trusten alvast aan sommigen
Welterusten Solquote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:37 schreef Solique het volgende:
Op de basisschool maakte ik het een keer uit met mijn vriendje op 1 april, door iemand anders hem te zeggen dat het uit was..quote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:36 schreef Stuart het volgende:
[..]
Inderdaad zielig om dat op zo'n dag te doen
Ook dat jaquote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:38 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Sowieso zielig om het zo te doen
quote:
Lekker slapen solquote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:37 schreef Solique het volgende:
Maar op de basisschool werd dat meestal door een ander gedaanquote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Op de basisschool maakte ik het een keer uit met mijn vriendje op 1 april, door iemand anders hem te zeggen dat het uit was..Hij geloofde het dus niet
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Op de basisschool maakte ik het een keer uit met mijn vriendje op 1 april, door iemand anders hem te zeggen dat het uit was..Hij geloofde het dus niet
Gek hequote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja da's waarquote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:38 schreef Stuart het volgende:
[..]
Maar op de basisschool werd dat meestal door een ander gedaan![]()
Denk dat het dan ook vooral aan de datum lagquote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:38 schreef Stuart het volgende:
[..]
Maar op de basisschool werd dat meestal door een ander gedaan![]()
Had je nog naar het projectje gekekenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Gemeenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja da's waarMaar het was wel sneu voor Tom met het waterhoofd
![]()
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:39 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Had je nog naar het projectje gekeken
Ja, dat deed Mar omdat ze het niet zeker wistquote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:39 schreef MPG het volgende:
[..]
Denk dat het dan ook vooral aan de datum lag...
lief toch? Kan die die roos naar zijn geile buurmeisje brengenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:33 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
blabla.
Ten eerste was het geen grap, ten tweede was ik iets van 9 ofzoquote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:40 schreef Dr_Flash het volgende:
HA HA EENEN APRIL
ICK WEET EENEN GOEDEN GARPHET IS UIT
![]()
nee echt![]()
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:40 schreef Dr_Flash het volgende:
HA HA EENEN APRIL
![]()
nee echt![]()
Fleshumorquote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:40 schreef Dr_Flash het volgende:
HA HA EENEN APRIL
![]()
nee echt![]()
DMquote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Wacht ik zit nu onder tux
Wil je het linkje nog een keer pmen, want moet anders gaan zoeken![]()
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:44 schreef Koen66 het volgende:
nog iets van Whiskie gehoord hier vandaag?
ik nietquote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:44 schreef Koen66 het volgende:
Nopequote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:44 schreef Koen66 het volgende:
Je krijgt mij niet gauw stil, maar als ik dit jaar EEN serieuze valentijnsboodschap ontvang, via welk medium dan ook, dan wel.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:43 schreef friemelaar het volgende:
![]()
ik oefen stiekem ook nog steeds op mijn valentijnsbericht
![]()
Nee, en ik denk ook niet dat ze nog terugkomtquote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:44 schreef Koen66 het volgende:
Zou het je niet enorm irriteren als je niet zou weten van wie het is danquote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je krijgt mij niet gauw stil, maar als ik dit jaar EEN serieuze valentijnsboodschap ontvang, via welk medium dan ook, dan wel.
Nope. Wel een massaPM zoals meerdere hier (hoewel niet noodzakelijk iederee, ik weetniet wie m wel enniet gehad heeft) maar daar kan ik ook niet echt wat meequote:
Hoe dat zoquote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, en ik denk ook niet dat ze nog terugkomt
Jaquote:
irriteren nee. Intrigeren jaquote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:46 schreef Stuart het volgende:
[..]
Zou het je niet enorm irriteren als je niet zou weten van wie het is dan
Ik ook niet idd, heb er ook niet op gereageerd...quote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nope. Wel een massaPM zoals meerdere hier (hoewel niet noodzakelijk iederee, ik weetniet wie m wel enniet gehad heeft) maar daar kan ik ook niet echt wat mee
Ik had die PM, echt zo'n heel verhaalquote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nope. Wel een massaPM zoals meerdere hier (hoewel niet noodzakelijk iederee, ik weetniet wie m wel enniet gehad heeft) maar daar kan ik ook niet echt wat mee
HET projectje?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:39 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Had je nog naar het projectje gekeken
Neuh, madam vond dat het te weinig om haar draaide, dus ze schopte een scene, waar wij wat van zeiden en toen ging ze weg. Dat is even de beknopte versiequote:
Nee joh, DE projectje natuurlijkquote:
Ze kan nogal ongeduldig zijn soms ja. Jammer welquote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:48 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Neuh, madam vond dat het te weinig om haar draaide, dus ze schopte een scene, waar wij wat van zeiden en toen ging ze weg. Dat is even de beknopte versie
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:48 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Neuh, madam vond dat het te weinig om haar draaide, dus ze schopte een scene, waar wij wat van zeiden en toen ging ze weg. Dat is even de beknopte versie
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:47 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik had die PM, echt zo'n heel verhaal
quote:
is het ernstig?quote:
Ja, iets met swingersquote:
Nope...quote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:44 schreef Koen66 het volgende:
Dit was niet ongeduldig, dit was puberaal achterlijkquote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:49 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ze kan nogal ongeduldig zijn soms ja. Jammer wel
Nou ja, dat dat vrouw tot vrouw op jou zo overkomt dat kan ik begrijpenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:48 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Voorlopig niet, iig.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja, dat dat vrouw tot vrouw op jou zo overkomt dat kan ik begrijpenMaar ik zag het toch wat anders
![]()
Maar no durft ze helemaal niet meer terug te komen natuurlijk
Ik heb het niet meegekregenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dit was niet ongeduldig, dit was puberaal achterlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |