Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
quote:Op maandag 7 februari 2011 17:50 schreef KG-Werk het volgende:
Even een kort berichtje vanaf werk, ik hoor graag wat jullie ervan vinden:
(Kamers delen op basis van beschikbaarheid)
- Overnachting van zaterdag 12 op zondag 13 maart
- Inclusief ontbijt
- Inclusief diner op zaterdagavond, 3 gangen menu
- Inclusief toeristenbelasting en reserveringskosten
Per persoon voor 40 euro
Ik kom vanavond wel even kijken wat de reacties zijn (vanaf mijn normale account dan, KapiteinGasthof)
Ja, vind ikzelf ook mooiquote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:40 schreef DaMart het volgende:
* DaMart luistert naar het liedje dat Stu postte.
Ook mooi.
Hee de Editorsquote:
ik nietquote:
Ik zie hetquote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:43 schreef goldfinger1963 het volgende:
de wiki is ook al een tijd niet meer gedaan
Ik ben de hele dag niet online geweestquote:
Wie heeft er zo verzaaktquote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:43 schreef goldfinger1963 het volgende:
de wiki is ook al een tijd niet meer gedaan
Mijn hoofd is niet ziekquote:
whats up?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
IK HAAT WINDOWS![]()
Zo, dat moest er even uit![]()
ik ook, maar ik begrijp te weinig van Linuxquote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
IK HAAT WINDOWS![]()
Minder denk ikquote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:45 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Mijn hoofd is niet ziekje moet eens minder nadenken jij
(Of juist meer
)
Ik heb 10 posts ofzo gemaakt in mijn tussenuur, verder niksquote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:44 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik ben de hele dag niet online geweest![]()
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
IK HAAT WINDOWS![]()
Is een settingquote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:45 schreef Toekito het volgende:
hmmmm geluid van angry birds op iphone doet het niet meer
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
IK HAAT WINDOWS micro$oft![]()
Ik heb er geen problemen meequote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
IK HAAT WINDOWS![]()
Welke versie heb je dan?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
IK HAAT WINDOWS![]()
Muck, MPG en OAquote:
Het raam is er uit?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
IK HAAT WINDOWS![]()
Veel plezier met je nieuwe douchekop die niet alleen het douchen zoveel fijner maaktquote:
Ja, dat dacht ik dus ook alquote:
Meisje tochquote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:46 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik heb 10 posts ofzo gemaakt in mijn tussenuur, verder niks
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:48 schreef Trevland het volgende:
[..]
je weet toch dat het met sch is en niet een $
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:47 schreef Stuart het volgende:
[..]
Veel plezier met je nieuwe douchekop die niet alleen het douchen zoveel fijner maakt
En hoe ging het afkickenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:46 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik heb 10 posts ofzo gemaakt in mijn tussenuur, verder niks
Trusten DMquote:
Whehehehequote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:48 schreef Trevland het volgende:
[..]
je weet toch dat het met sch is en niet een $
slaap ze DMquote:
Ghehequote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:47 schreef Stuart het volgende:
[..]
Veel plezier met je nieuwe douchekop die niet alleen het douchen zoveel fijner maakt
Iets met vastlopers en achterlijk kut hoeren systeem!quote:
Het klonk een beetje als Tel Sellquote:
Ik help je welquote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:46 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik ook, maar ik begrijp te weinig van Linux
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:50 schreef MPG het volgende:
Nog één keer in de herhaling:
[ code verwijderd ]
Okequote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik help je welAlles komt goed
![]()
Het is namelijk vele malen gemakkelijker dan Windows
![]()
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:50 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Oke
ik heb Ubuntu gehad, maar ik kwam er niet echt uit...
klinkt als wind hoos iddquote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Iets met vastlopers en achterlijk kut hoeren systeem!
/bouwvakkersmodus
Yeahquote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Het is zo simpel
Ik help je wel met alles
![]()
Mooiquote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:50 schreef MPG het volgende:
Nog één keer in de herhaling:
[ code verwijderd ]
quote:
Nahh, uiterlijk 8 uurquote:
Tsja, je hebt mensen die kwaliteit waarderen en mensen die uit gewoonte dingen zoals Windows blijven gebruikenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:52 schreef Stuart het volgende:
Ik draai hier Win7 Pro en ben dik tevreden hoor![]()
Ja, jij welquote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:52 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Yeah![]()
Krijg ik dan ook een pinguin voor Snieklaas?
Je hebt ook mensen die gewoon goed zijn met computers en die niet alle Windows systemen weten te verneukenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Tsja, je hebt mensen die kwaliteit waarderen en mensen die uit gewoonte dingen zoals Windows blijven gebruiken
Stiekem ben ik wel benieuwd naar Chrome OSquote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Tsja, je hebt mensen die kwaliteit waarderen en mensen die uit gewoonte dingen zoals Windows blijven gebruiken
Ik heb een tijdje PARDUS geprobeerd, kon er bijna niets meequote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:54 schreef Stuart het volgende:
[..]
Je hebt ook mensen die gewoon goed zijn met computers en die niet alle Windows systemen weten te verneuken
Wel als ik vandaag voor 00.00 slaapquote:
Ik denk dat niet hoor. Ik weet hoe handig ik met computers ben. Heb dat in het verleden al 'bewezen'quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Denk jij dat maar, ik weet wel beter
ik ook welquote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:54 schreef Trevland het volgende:
[..]
Stiekem ben ik wel benieuwd naar Chrome OS
Onderbouw je mening met argumentenquote:
Je moet er dus mee kunnen omgaanquote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:56 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Onderbouw je mening met argumenten
Ik denk als mijn laptop het dan nog doet er die maar voor opofferquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |