Jij bent echt sportief hequote:
Veel plezier d'r vanquote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:55 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik denk dat niet hoor. Ik weet hoe handig ik met computers ben. Heb dat in het verleden al 'bewezen'
quote:
Komt goed. Ik heb immers NOOIT problemen met mijn computersquote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Veel plezier d'r vanIk houd het wel bij een wel fijn systeem
nou moet friemel hem alleen in de OP zettenquote:
Ha, een TS die ermee om kan gaanquote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:57 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik had iedereen wel kunnen quoten, maar dat doe ik maar eens niet. Ik zweer gewoon bij Windows. Niet omdat ik dat het meest fantastische OS ooit vind, maar omdat ik daar nou eenmaal mee kan omgaan
Je kont niet eens zelf de plaatjes van je UI laten afwisselen in een gifjequote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:55 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik denk dat niet hoor. Ik weet hoe handig ik met computers ben. Heb dat in het verleden al 'bewezen'
Afwachten maar. Ik zet mijn geld er NIET op inquote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:59 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
nou moet friemel hem alleen in de OP zetten
zet hem maar in OPquote:
OEPSquote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:59 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
nou moet friemel hem alleen in de OP zetten
Wat heeft dat met Windows te maken? Ik had dat progje niet meer dat ik vroeger had. In 2004 had ik altijd dat soort gifjes hierquote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:59 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Je kont niet eens zelf de plaatjes van je UI laten afwisselen in een gifje
Waarom zou je ook?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:00 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wat heeft dat met Windows te maken? Ik had dat progje niet meer dat ik vroeger had. In 2004 had ik altijd dat soort gifjes hier
Serieus, ik heb totaal niet het gevoel dat ik ook maar iets moet bewijzen hier eigenlijk
Apple is imho nog erger dan Windowsquote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:01 schreef Solique het volgende:
Kan eigenlijk wel met elk systeem overweg.
Windows blijft wel het meest handig omdat ik teveel programma's gebruik.
En tevens omdat ik geen geld wil uitgeven voor een apple.
dat kan ik ook niet, daar heb je hier van die handige topics voorquote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:59 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Je kont niet eens zelf de plaatjes van je UI laten afwisselen in een gifje
Je had het over handig zijn met computers, daar hoort basiskennis gifjes maken ook bijquote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:00 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wat heeft dat met Windows te maken? Ik had dat progje niet meer dat ik vroeger had. In 2004 had ik altijd dat soort gifjes hier
Serieus, ik heb totaal niet het gevoel dat ik ook maar iets moet bewijzen hier eigenlijk
droom ze trevquote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:02 schreef Trevland het volgende:
Lui ik ga maar eens
Slaap Lekkeren Droom Fijn
en Bis Later
dat is gelulquote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:02 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Je had het over handig zijn met computers, daar hoort basiskennis gifjes maken ook bij![]()
Post eens een paar van je 2004 gifjes
Mijn volgende laptop wordt een Macbookquote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Waarom zou je ook?Het zou me werkelijk waar aan m'n reet roesten welk OS je gebruikt
GMTAquote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:02 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat kan ik ook niet, daar heb je hier van die handige topics voor
ik ben heel handig met computers, en Win installaties, ik kan zo'n ding zelf bouwen, maar een gifje maken kan ik niet... (photoshoppen wel inmiddels gelukkig)quote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:02 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Je had het over handig zijn met computers, daar hoort basiskennis gifjes maken ook bij![]()
Die zijn inderdaad handig ja, maar die gebruik ik alleen als het zelf niet luktquote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:02 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Welterustenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:02 schreef Trevland het volgende:
Lui ik ga maar eens
en Bis Later
Wie zegt dat ik voor Windows betaal, company license.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Apple is imho nog erger dan WindowsOverpriced meuk
![]()
Toen kon je melktandjes spugen jij. Even je plaats kennenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:02 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Trusten Trevquote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:02 schreef Trevland het volgende:
Lui ik ga maar eens
en Bis Later
[KSC #2784] waar we zoet gaan slapen (later)quote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:02 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Heb ik niet meer. Vraag maar aan Bos, die kent mij alleen nog maar van mijn Sixth Sense UIquote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:02 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Slaap lekker trevquote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:02 schreef Trevland het volgende:
Lui ik ga maar eens
en Bis Later
Photoshop gaat hier ook beter dan gifjes makenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:03 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik ben heel handig met computers, en Win installaties, ik kan zo'n ding zelf bouwen, maar een gifje maken kan ik niet... (photoshoppen wel inmiddels gelukkig)
toen zat ze nog in de pijpquote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Toen kon je melktandjes spugen jij. Even je plaats kennen
Moet je nou persee het woord spugen gebruikenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Toen kon je melktandjes spugen jij. Even je plaats kennen
Nice onequote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:07 schreef Dr_Flash het volgende:
Gifjes? Hier, *KLETS* vangeh![]()
[ afbeelding ]
Toen was ik al 8 jonguhquote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:07 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
toen zat ze nog in de pijp
Ik had ooit ook een forumpje maar dat staat al 2 jaar stil qua ontwikkeling imho dus dat ziet er niet zo best uitquote:
hapquote:
Truste Trevquote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:02 schreef Trevland het volgende:
Lui ik ga maar eens
en Bis Later
Mijn plaats komt ook voorbij 1 secquote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[ afbeelding ]
Succes GFquote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:12 schreef goldfinger1963 het volgende:
en nou ben ik even wat klussen![]()
laters
leeft die nog?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:07 schreef Stuart het volgende:
Hmmz, misschien heeft SpeedyGJ nog mijn heel irritante FruitJoy UI![]()
1 sec? Dan mag je wel 10 stations in je plaats hebbenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:12 schreef Solique het volgende:
[..]
Mijn plaats komt ook voorbij 1 sec
die vind ik zo gaafquote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:14 schreef OA het volgende:
[..]
Weersvoorspellingstopic winter 2010/2011
Latersss GFquote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:12 schreef goldfinger1963 het volgende:
laters
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:16 schreef RockNijntje het volgende:
De koffie batterij was uuuhp so we went to the cluuuhb bed
je kunt beter een keer relaxenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:12 schreef goldfinger1963 het volgende:
laters
Wij hebben 1 heel stationquote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
1 sec? Dan mag je wel 10 stations in je plaats hebben![]()
In dit gifje zitten 388 verschillende bordjes verwerkt die allemaal 1/10 seconde lang getoond worden.
Truste Rockyquote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:16 schreef RockNijntje het volgende:
Ja, maar ik weet niet zo snel waar hij postquote:
Sweet dreams Nijniequote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:16 schreef RockNijntje het volgende:
Maar, maar,quote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:16 schreef RockNijntje het volgende:
Zie een paar posts terugquote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:17 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, maar ik weet niet zo snel waar hij post
Aah dan kom ik net als Bon Scott aan m'n eindequote:
Voor jou een liedjequote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:22 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Aah dan kom ik net als Bon Scott aan m'n einde
Ik blijf toch nog maar even wakker denk ik...
*luistert*quote:
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:22 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Aah dan kom ik net als Bon Scott aan m'n einde
Ik blijf toch nog maar even wakker denk ik...
Tuurlijk, wat dacht jij dan?quote:
Ja, de mensen gaan slapenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:28 schreef friemelaar het volgende:
De vaart is eruit, het wordt stilletjes hier
a demainquote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:28 schreef OA het volgende:
Ik kijk nog even wat Travel Channel en dan ga ik slapen![]()
A demain!
Tot morge OAquote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:28 schreef OA het volgende:
A demain!
Welterusten OAquote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:28 schreef OA het volgende:
A demain!
Die vind ik echt veeeeeel mooier dan die anderequote:
zou ik toch nooit willen,quote:
quote:
Ruil maar danquote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:29 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Die vind ik echt veeeeeel mooier dan die andere
Gaat moeilijk op mobiel, maar voor straks, bedanktquote:
Nu al uitgespeeldquote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:30 schreef Toekito het volgende:
Angry Birds Valentijn, vandaag uitgebracht, uitgespeeld
nu kan ik sterven
Aardig doen niet? Aah oke, meningen verschillen daaroverquote:
Nee, dat kun je niet, want je bent onsterfelijkquote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:30 schreef Toekito het volgende:
Angry Birds Valentijn, vandaag uitgebracht, uitgespeeld
nu kan ik sterven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |