Ik heb een tijdje PARDUS geprobeerd, kon er bijna niets meequote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Tsja, je hebt mensen die kwaliteit waarderen en mensen die uit gewoonte dingen zoals Windows blijven gebruiken
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:54 schreef Stuart het volgende:
[..]
Je hebt ook mensen die gewoon goed zijn met computers en die niet alle Windows systemen weten te verneuken
Wel als ik vandaag voor 00.00 slaapquote:
Ik denk dat niet hoor. Ik weet hoe handig ik met computers ben. Heb dat in het verleden al 'bewezen'quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Denk jij dat maar, ik weet wel beter
ik ook welquote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:54 schreef Trevland het volgende:
[..]
Stiekem ben ik wel benieuwd naar Chrome OS
Onderbouw je mening met argumentenquote:
Je moet er dus mee kunnen omgaanquote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:56 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Onderbouw je mening met argumenten
Ik denk als mijn laptop het dan nog doet er die maar voor opofferquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij bent echt sportief hequote:
Veel plezier d'r vanquote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:55 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik denk dat niet hoor. Ik weet hoe handig ik met computers ben. Heb dat in het verleden al 'bewezen'
quote:
Komt goed. Ik heb immers NOOIT problemen met mijn computersquote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Veel plezier d'r vanIk houd het wel bij een wel fijn systeem
nou moet friemel hem alleen in de OP zettenquote:
Ha, een TS die ermee om kan gaanquote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:57 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik had iedereen wel kunnen quoten, maar dat doe ik maar eens niet. Ik zweer gewoon bij Windows. Niet omdat ik dat het meest fantastische OS ooit vind, maar omdat ik daar nou eenmaal mee kan omgaan
Je kont niet eens zelf de plaatjes van je UI laten afwisselen in een gifjequote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:55 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik denk dat niet hoor. Ik weet hoe handig ik met computers ben. Heb dat in het verleden al 'bewezen'
Afwachten maar. Ik zet mijn geld er NIET op inquote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:59 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
nou moet friemel hem alleen in de OP zetten
zet hem maar in OPquote:
OEPSquote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:59 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
nou moet friemel hem alleen in de OP zetten
Wat heeft dat met Windows te maken? Ik had dat progje niet meer dat ik vroeger had. In 2004 had ik altijd dat soort gifjes hierquote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:59 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Je kont niet eens zelf de plaatjes van je UI laten afwisselen in een gifje
Waarom zou je ook?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:00 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wat heeft dat met Windows te maken? Ik had dat progje niet meer dat ik vroeger had. In 2004 had ik altijd dat soort gifjes hier
Serieus, ik heb totaal niet het gevoel dat ik ook maar iets moet bewijzen hier eigenlijk
Apple is imho nog erger dan Windowsquote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:01 schreef Solique het volgende:
Kan eigenlijk wel met elk systeem overweg.
Windows blijft wel het meest handig omdat ik teveel programma's gebruik.
En tevens omdat ik geen geld wil uitgeven voor een apple.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |