lief toch? Kan die die roos naar zijn geile buurmeisje brengenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:33 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
blabla.
De vriendin van een vriend van me gaat het uitmaken op valentijnsdag door een roos te sturen met het bericht erop.
Ten eerste was het geen grap, ten tweede was ik iets van 9 ofzoquote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:40 schreef Dr_Flash het volgende:
HA HA EENEN APRIL
ICK WEET EENEN GOEDEN GARPHET IS UIT
![]()
nee echt![]()
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:40 schreef Dr_Flash het volgende:
HA HA EENEN APRIL
![]()
nee echt![]()
Fleshumorquote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:40 schreef Dr_Flash het volgende:
HA HA EENEN APRIL
![]()
nee echt![]()
DMquote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Wacht ik zit nu onder tux
Wil je het linkje nog een keer pmen, want moet anders gaan zoeken![]()
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:44 schreef Koen66 het volgende:
nog iets van Whiskie gehoord hier vandaag?
ik nietquote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:44 schreef Koen66 het volgende:
Nopequote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:44 schreef Koen66 het volgende:
Je krijgt mij niet gauw stil, maar als ik dit jaar EEN serieuze valentijnsboodschap ontvang, via welk medium dan ook, dan wel.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:43 schreef friemelaar het volgende:
![]()
ik oefen stiekem ook nog steeds op mijn valentijnsbericht
![]()
Nee, en ik denk ook niet dat ze nog terugkomtquote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:44 schreef Koen66 het volgende:
Zou het je niet enorm irriteren als je niet zou weten van wie het is danquote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je krijgt mij niet gauw stil, maar als ik dit jaar EEN serieuze valentijnsboodschap ontvang, via welk medium dan ook, dan wel.
Nope. Wel een massaPM zoals meerdere hier (hoewel niet noodzakelijk iederee, ik weetniet wie m wel enniet gehad heeft) maar daar kan ik ook niet echt wat meequote:
Hoe dat zoquote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, en ik denk ook niet dat ze nog terugkomt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |