Zit er genoeg detail in het beeld? Dus niet dat je op een egaal vlak zit te focussen?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:32 schreef Gluut het volgende:
Ik heb hulp nodig bij een probleem.
Ik ben in het bezit van een EF-S 17-85 IS USM en deze heeft autofocus problemen.
De ene keer focussed die op alle afstanden en de andere keer pak hij hem gewoon niet.
Ik heb geen error 01 of 99.
Bij een vriend van me die een 50D heeft is het zelfde probleem.
Heeft iemand een oplossing of enig idee waardoor dit komt?
Ben niet aan het richting om een egaal vlak, genoeg details als je het mij vraagt.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:09 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Zit er genoeg detail in het beeld? Dus niet dat je op een egaal vlak zit te focussen?
...misschien een hele simpele gedachte, maar ik vraag het toch maar even
Contactpunten zijn schoon, op dit doet die het na behoren.... erg vreemd!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:09 schreef Ynske het volgende:
Heb je de contactpunten van je lens al eens schoon gemaakt?
Een Nikonian zou nu antwoorden dat elke Nikon-lens gelijkwaardig is aan de L-serie van Canon natuurlijk.quote:Op donderdag 24 februari 2011 00:35 schreef Neo-Mullen het volgende:
De professionele lenzen serie van Canon is de L-serie. Heeft Nikon ook zo'n serie? Kenmerkend aan bijvoorbeeld witte lenzen, rode randen etc... en hebben die ook een aparte vermelding om aan te tonen dat het de betere lenzen zijn?
Ik zou 't leuker make kwa opstelling, en ze niet met hun hoofden tegen elkaar aan leggen, maar dat degene links of rechts van iemand met zijn/haar hoofd tegen je schouder/nek aan ligt, en dan met je oor op je schouder.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:33 schreef Marloes30 het volgende:
Hallo,
Heb een vraagje over hoe ik mijn studio opstelling het beste kan plaatsen om zo'n soort foto te maken:
[ afbeelding ]
Ik heb 3 flitskoppen+ 2 softboxen
doe maar, dit topic kan wel enige hilariteit gebruikenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:41 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik zou 't leuker make kwa opstelling, en ze niet met hun hoofden tegen elkaar aan leggen, maar dat degene links of rechts van iemand met zijn/haar hoofd tegen je schouder/nek aan ligt, en dan met je oor op je schouder.
Zal vast niet te begrijpen zijn, dus als je wilt zal ik 't wel even painten
Ik begrijp er echt helemaal niets van, kom maar op met die verduidelijkende paint.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:41 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik zou 't leuker make kwa opstelling, en ze niet met hun hoofden tegen elkaar aan leggen, maar dat degene links of rechts van iemand met zijn/haar hoofd tegen je schouder/nek aan ligt, en dan met je oor op je schouder.
Zal vast niet te begrijpen zijn, dus als je wilt zal ik 't wel even painten
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:52 schreef Vendris het volgende:
[..]
doe maar, dit topic kan wel enige hilariteit gebruiken
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 18:16 schreef Omniej het volgende:
[..]
Ik begrijp er echt helemaal niets van, kom maar op met die verduidelijkende paint.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |