Ik ben wel in Noord Ierland geweest, maar dan het deel wat bij de republiek hoort (in het andere deel mochten we niet komen met de huurautoquote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:00 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ben ik ook nog nooit geweest
Bedoel je dan Repl. of Ireland of Northern Ireland
Okayquote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:01 schreef Dr_Flash het volgende:
wij bedoelen altijd de Rep of Ireland
Oh dear, dramaqueen alertquote:
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oh dear, dramaqueen alert![]()
Hai Koen
Wales ben ik wel geweestquote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:02 schreef Symphonic het volgende:
Wales moet je ook echt een keer doen Stu
Koen![]()
Ook over Ierland heb ik alleen maar goede verhalen gehoord. Wel dat het vrij duur isquote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik ben wel in Noord Ierland geweest, maar dan het deel wat bij de republiek hoort (in het andere deel mochten we niet komen met de huurauto), maar wat is het daar prachtig! Die natuur en rotsen, wauw gewoon! Het heeft alles, rotsen, water, prachtige parken, alles alles
mijn pa is verslaafd aan limburg en me moeder was bang om de straat uit te gaan (bij wijze van spreken) dus met mijn ouders nooit verder dan Landgraaf geweest.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als landen waar je weleens geweest bent? Dat is wel erg schraal
Doe mij zweden maar...quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:02 schreef OA het volgende:
Chili en Noorwegen zijn mijn favo landen tot nu toe
alleen naar de UK om bier te zuipenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:03 schreef Dr_Flash het volgende:
Hey Koen![]()
Ga je mee bier zuipen in Corrour?
Het heeft wel iets jaquote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:04 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik ook verschillende keren, het heeft wel mijn hart veroverd
vond het ff leuk om te zeurenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:04 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hey Koen
Sorry maar ben ook nog met want andere dingen bezig
Wel een paar leuke thoughquote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:05 schreef D. het volgende:
[..]
eejjjjjjjj
En nee, niet alle items gewonnen
Valt meequote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:04 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ook over Ierland heb ik alleen maar goede verhalen gehoord. Wel dat het vrij duur is
Ook een heel fijn land.quote:
Klinkt leukquote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:05 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Valt meeWe hebben er gekampeerd en rondjes gereden. Als je een beetje zelf kookt enzo is het misschien ietsjes duurder dan hier. Maar ze verkopen ook vaak streekdingen en die zijn dan weer vet goedkoop. Dus het viel mij super mee
mmm ken ik beiden nietquote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:06 schreef OA het volgende:
[..]
Ook een heel fijn land.
Mja, ik heb het overal wel naar m'n zin. Alleen Lissabon en Milaan vond ik geen prettige steden
Lissabon is de hoofdstad van Portugal en Milaan is een grote stad in het noorden van Italiëquote:
Veel meer is er in Corrour althans niet te doenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:04 schreef Koen66 het volgende:
[..]
alleen naar de UK om bier te zuipen![]()
![]()
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:07 schreef OA het volgende:
[..]
Lissabon is de hoofdstad van Portugal en Milaan is een grote stad in het noorden van Italië
Ik hou van jouquote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:07 schreef OA het volgende:
[..]
Lissabon is de hoofdstad van Portugal en Milaan is een grote stad in het noorden van Italië
*ziet dat OA mij voor is met deze bijdehandte postquote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:07 schreef OA het volgende:
[..]
Ik ben 1 keer in Milaan geweest, bij de dom daar, dat was wel mooi maar de rest van de stad vond ik ook minder. Venetië daar in tegenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:06 schreef OA het volgende:
[..]
Ook een heel fijn land.
Mja, ik heb het overal wel naar m'n zin. Alleen Lissabon en Milaan vond ik geen prettige steden
jow sherlockquote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:07 schreef OA het volgende:
[..]
Volgens mij doe jij het daar alleen al omquote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Veel meer is er in Corrour althans niet te doen![]()
Ik mag tenminste hopen dat die fuckers een bordje op dat station hebben hangen
Venetie met een strakblauwe lucht en niet al te heet (25 graden) afgelopen juli... Perfectquote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:08 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik ben 1 keer in Milaan geweest, bij de dom daar, dat was wel mooi maar de rest van de stad vond ik ook minder. Venetië daar in tegenondanks dat het daar ook wel vrij grauw is
Wanneer gaan we naar je mams, voor het huis verkocht is?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:09 schreef Symphonic het volgende:
Lissabon is echt een hele toffe stad
Corrour, world capital dusquote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Veel meer is er in Corrour althans niet te doen![]()
Ik mag tenminste hopen dat die fuckers een bordje op dat station hebben hangen
Eigenlijk moet je dan meteen de hele lijn af rijden en op de terugweg pas in Corrour uitstappen voor een driedaagse bergtocht of zoquote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:09 schreef Trevland het volgende:
[..]
Volgens mij doe jij het daar alleen al om
Toen ik in Milaan was, stond de dom compleet in de steigersquote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:08 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik ben 1 keer in Milaan geweest, bij de dom daar, dat was wel mooi maar de rest van de stad vond ik ook minder. Venetië daar in tegenondanks dat het daar ook wel vrij grauw is
Zoek maar eens op Google Maps. Het schijnt dat er binnen 12 kilometer wel een weg is trouwensquote:
ben jij ook al in Wales geweest bij dat station met die achterlijk lange naam?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Eigenlijk moet je dan meteen de hele lijn af rijden en op de terugweg pas in Corrour uitstappen voor een driedaagse bergtocht of zo
Ik was er in oktober een paar jaar geleden, een graad of 20, en het Piazza San Marco helemaal blank. Over vlonders lopen met op de kruising een verkeersagentquote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:09 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Venetie met een strakblauwe lucht en niet al te heet (25 graden) afgelopen juli... Perfect
had ik in Parijs ook een paar keer, Sacre Cour in de steigers....quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:10 schreef OA het volgende:
[..]
Toen ik in Milaan was, stond de dom compleet in de steigers
Hebben we trouwens altijd dat er een bezienswaardigheid ingepakt is...
Ik snap niet dat het een station heeft eigenlijkquote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zoek maar eens op Google Maps. Het schijnt dat er binnen 12 kilometer wel een weg is trouwens
Dat hadden wij toen dus ookquote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:10 schreef OA het volgende:
[..]
Toen ik in Milaan was, stond de dom compleet in de steigers
Hebben we trouwens altijd dat er een bezienswaardigheid ingepakt is...
ik hoop daar nog wel een keer te komenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wanneer gaan we naar je mams, voor het huis verkocht is?![]()
Ik kijk daar eigenlijk nooit naarquote:
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:14 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik hoop daar nog wel een keer te komen
Mag ik dan een bommetje maken?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Met z'n allen naar Portugal
De volgende meet bij het zwembad
jij betaald? jij nodigt me uitquote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
nee, komt omdat ik daar ook niet om ga lopen huilenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:13 schreef Koen66 het volgende:
[..]
hey St, ik had niet gezien dat je er ook was
ik zal het niet meer doenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:15 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
nee, komt omdat ik daar ook niet om ga lopen huilen![]()
1-0quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:15 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
nee, komt omdat ik daar ook niet om ga lopen huilen![]()
mag ik je dan ook bijten?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:17 schreef wel.o.k het volgende:
suikertaartje![]()
deze doen?
nog een beetje weekend gevoel
[ afbeelding ]
Ik heb nog kipfingers voor in de frituurpan.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:16 schreef Toekito het volgende:
Wie is hier nou de snackbar?
ik heb honger
Jij dus doe mij maar 2 frikandellen speciaalquote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:16 schreef Toekito het volgende:
ik heb honger
Als het maar opluchtquote:
Geniet van je douche en tot laterquote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:17 schreef Barretje80 het volgende:
* Barretje80 gaat onder de douche staan en hopen dat de koppijn weggaat
laters lieverds!
Geniet er vanquote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:17 schreef Barretje80 het volgende:
laters lieverds!
Nu krijg ik ook trekquote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:16 schreef Toekito het volgende:
ik heb honger
Sterkte Barquote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:17 schreef Barretje80 het volgende:
laters lieverds!
hmhmquote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:18 schreef wel.o.k het volgende:
jij mag dat want je hebt ook verzachtende likjes![]()
Nee, dat staat ook op het programma dus, voor dit jaar.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:11 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ben jij ook al in Wales geweest bij dat station met die achterlijk lange naam?
Mijn moeder ziet ons aankomenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
liever niet, we moeten wel een beetje charmant zijn aan het zwembadquote:
laters Barquote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:17 schreef Barretje80 het volgende:
laters lieverds!
ik ben daar wel geweest alleen vergeten een foto te nemen voor Flesquote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee, dat staat ook op het programma dus, voor dit jaar.
Wat ben jij scherp vandaagquote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:19 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
liever niet, we moeten wel een beetje charmant zijn aan het zwembad
ik dacht altijd eerst dat het een garpje was, maar het bestaat echtquote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee, dat staat ook op het programma dus, voor dit jaar.
Een beetjequote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:17 schreef Trevland het volgende:
[..]
Jij dus doe mij maar 2 frikandellen speciaal
[..]
Als het maar oplucht
Ja! Hoi mams van Peter, verrassingquote:
ja het bestaat zekerquote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:20 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik dacht altijd eerst dat het een garpje was, maar het bestaat echt
Het zal wel één van de meest gefotografeerde stationsnaambordjes ter wereld zijn denk ikquote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:19 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik ben daar wel geweest alleen vergeten een foto te nemen voor Fles
dus...quote:
O ja, zo is ze welquote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja! Hoi mams van Peter, verrassing![]()
En dan zetten we ons meest charmante lach op en knuffelen we haar en dan mag het vast
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:20 schreef D. het volgende:
[..]
Een beetje
Morgen is het vast weer goed
heb geen frietpan hier man. Mart gaat frituren hoor ik net.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:17 schreef Trevland het volgende:
[..]
Jij dus doe mij maar 2 frikandellen speciaal
[..]
Als het maar oplucht
Slaap Lekkerquote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:20 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dus...
ik zeg niet dat ik ga slapen maar naar bed ga wel![]()
kom je suikertje
graag..maar niet te snel hoorquote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:20 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dus...
kom je suikertje
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:20 schreef Stuart het volgende:
Nog 2 werkdagen en dan een weekendje NL
Ook goedquote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:21 schreef Toekito het volgende:
[..]
heb geen frietpan hier man. Mart gaat frituren hoor ik net.
Welterusten Wokquote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:20 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dus...
kom je suikertje
ik zei al dat niet ging slapen dus dat komt helemaal goedquote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:21 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
graag..maar niet te snel hoor![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |