ik hoop daar nog wel een keer te komenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wanneer gaan we naar je mams, voor het huis verkocht is?![]()
Ik kijk daar eigenlijk nooit naarquote:
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:14 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik hoop daar nog wel een keer te komen
Mag ik dan een bommetje maken?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Met z'n allen naar Portugal
De volgende meet bij het zwembad
jij betaald? jij nodigt me uitquote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Met z'n allen naar Portugal
De volgende meet bij het zwembad
nee, komt omdat ik daar ook niet om ga lopen huilenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:13 schreef Koen66 het volgende:
[..]
hey St, ik had niet gezien dat je er ook was
ik zal het niet meer doenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:15 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
nee, komt omdat ik daar ook niet om ga lopen huilen![]()
1-0quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:15 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
nee, komt omdat ik daar ook niet om ga lopen huilen![]()
mag ik je dan ook bijten?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:17 schreef wel.o.k het volgende:
suikertaartje![]()
deze doen?
nog een beetje weekend gevoel
[ afbeelding ]
Ik heb nog kipfingers voor in de frituurpan.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:16 schreef Toekito het volgende:
Wie is hier nou de snackbar?
ik heb honger
Jij dus doe mij maar 2 frikandellen speciaalquote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:16 schreef Toekito het volgende:
ik heb honger
Als het maar opluchtquote:
Geniet van je douche en tot laterquote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:17 schreef Barretje80 het volgende:
* Barretje80 gaat onder de douche staan en hopen dat de koppijn weggaat
laters lieverds!
Geniet er vanquote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:17 schreef Barretje80 het volgende:
* Barretje80 gaat onder de douche staan en hopen dat de koppijn weggaat
laters lieverds!
Nu krijg ik ook trekquote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:16 schreef Toekito het volgende:
ik heb honger
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |