Klinkt leukquote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:05 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Valt meeWe hebben er gekampeerd en rondjes gereden. Als je een beetje zelf kookt enzo is het misschien ietsjes duurder dan hier. Maar ze verkopen ook vaak streekdingen en die zijn dan weer vet goedkoop. Dus het viel mij super mee
mmm ken ik beiden nietquote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:06 schreef OA het volgende:
[..]
Ook een heel fijn land.
Mja, ik heb het overal wel naar m'n zin. Alleen Lissabon en Milaan vond ik geen prettige steden
Lissabon is de hoofdstad van Portugal en Milaan is een grote stad in het noorden van Italiëquote:
Veel meer is er in Corrour althans niet te doenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:04 schreef Koen66 het volgende:
[..]
alleen naar de UK om bier te zuipen![]()
![]()
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:07 schreef OA het volgende:
[..]
Lissabon is de hoofdstad van Portugal en Milaan is een grote stad in het noorden van Italië
Ik hou van jouquote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:07 schreef OA het volgende:
[..]
Lissabon is de hoofdstad van Portugal en Milaan is een grote stad in het noorden van Italië
*ziet dat OA mij voor is met deze bijdehandte postquote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:07 schreef OA het volgende:
[..]
Ik ben 1 keer in Milaan geweest, bij de dom daar, dat was wel mooi maar de rest van de stad vond ik ook minder. Venetië daar in tegenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:06 schreef OA het volgende:
[..]
Ook een heel fijn land.
Mja, ik heb het overal wel naar m'n zin. Alleen Lissabon en Milaan vond ik geen prettige steden
jow sherlockquote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:07 schreef OA het volgende:
[..]
Volgens mij doe jij het daar alleen al omquote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Veel meer is er in Corrour althans niet te doen![]()
Ik mag tenminste hopen dat die fuckers een bordje op dat station hebben hangen
Venetie met een strakblauwe lucht en niet al te heet (25 graden) afgelopen juli... Perfectquote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:08 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik ben 1 keer in Milaan geweest, bij de dom daar, dat was wel mooi maar de rest van de stad vond ik ook minder. Venetië daar in tegenondanks dat het daar ook wel vrij grauw is
Wanneer gaan we naar je mams, voor het huis verkocht is?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:09 schreef Symphonic het volgende:
Lissabon is echt een hele toffe stad
Corrour, world capital dusquote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Veel meer is er in Corrour althans niet te doen![]()
Ik mag tenminste hopen dat die fuckers een bordje op dat station hebben hangen
Eigenlijk moet je dan meteen de hele lijn af rijden en op de terugweg pas in Corrour uitstappen voor een driedaagse bergtocht of zoquote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:09 schreef Trevland het volgende:
[..]
Volgens mij doe jij het daar alleen al om
Toen ik in Milaan was, stond de dom compleet in de steigersquote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:08 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik ben 1 keer in Milaan geweest, bij de dom daar, dat was wel mooi maar de rest van de stad vond ik ook minder. Venetië daar in tegenondanks dat het daar ook wel vrij grauw is
Zoek maar eens op Google Maps. Het schijnt dat er binnen 12 kilometer wel een weg is trouwensquote:
ben jij ook al in Wales geweest bij dat station met die achterlijk lange naam?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Eigenlijk moet je dan meteen de hele lijn af rijden en op de terugweg pas in Corrour uitstappen voor een driedaagse bergtocht of zo
Ik was er in oktober een paar jaar geleden, een graad of 20, en het Piazza San Marco helemaal blank. Over vlonders lopen met op de kruising een verkeersagentquote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:09 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Venetie met een strakblauwe lucht en niet al te heet (25 graden) afgelopen juli... Perfect
had ik in Parijs ook een paar keer, Sacre Cour in de steigers....quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:10 schreef OA het volgende:
[..]
Toen ik in Milaan was, stond de dom compleet in de steigers
Hebben we trouwens altijd dat er een bezienswaardigheid ingepakt is...
Ik snap niet dat het een station heeft eigenlijkquote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zoek maar eens op Google Maps. Het schijnt dat er binnen 12 kilometer wel een weg is trouwens
Dat hadden wij toen dus ookquote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:10 schreef OA het volgende:
[..]
Toen ik in Milaan was, stond de dom compleet in de steigers
Hebben we trouwens altijd dat er een bezienswaardigheid ingepakt is...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |