Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
quote:Op maandag 7 februari 2011 17:50 schreef KG-Werk het volgende:
Even een kort berichtje vanaf werk, ik hoor graag wat jullie ervan vinden:
(Kamers delen op basis van beschikbaarheid)
- Overnachting van zaterdag 12 op zondag 13 maart
- Inclusief ontbijt
- Inclusief diner op zaterdagavond, 3 gangen menu
- Inclusief toeristenbelasting en reserveringskosten
Per persoon voor 40 euro
Ik kom vanavond wel even kijken wat de reacties zijn (vanaf mijn normale account dan, KapiteinGasthof)
Ik ben niet zo goedkoopquote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:40 schreef MPG het volgende:
[..]
* MPG geeft Marijke 50 euro.
Kom maar op.
Ik heb nog spliterwten in de kastquote:
Ja, ik vond het zelf eigenlijk ook wel heel erg gewaagdquote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:42 schreef DaMart het volgende:
Er staat snert in een TT van Stu zonder dat ik hem heb aangepast.
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:42 schreef Stuart het volgende:
Ooooh, de TT klinkt eigenlijk niet zo vriendelijk
Je lijkt wel een vrouw, zo wispelturigquote:
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik heb nog spliterwten in de kastKan het wel weer eens maken
ik heb nog knolselderij in de vriezerquote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Omdat hier tegen over geen huizen staan en de eerste zeker 1 km verder op woontquote:
* Trevland geeft Marijke een lading badeendjesquote:
Kwootverklotenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Je lijkt wel een vrouw, zo wispelturig
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik ben niet meer zo goedkoop
vind je dat niet wat weinigquote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:40 schreef MPG het volgende:
[..]
* MPG geeft Marijke 50 euro.
Kom maar op.
dan kom ik bij je etenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wat hebben jullie grote tuinenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:44 schreef Trevland het volgende:
[..]
Omdat hier tegen over geen huizen staan en de eerste zeker 1 km verder op woont
The middle of nowherequote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:45 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat krijg je, er woont ook verder bijna niemand
quote:
Ooooh, met koeien en schaapjesquote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:45 schreef Trevland het volgende:
[..]
Was het maar zo![]()
een weiland noemen ze zo iets
Dat soort dingen zeg je dus niet tegen Marijkequote:
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:46 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat soort dingen zeg je dus niet tegen Marijke
Kom, maken we samen snert!quote:
Wat zei ik nou net, ik ben NIET zo goedkoopquote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:44 schreef Trevland het volgende:
[..]
Omdat hier tegen over geen huizen staan en de eerste zeker 1 km verder op woont
[..]
* Trevland geeft Marijke een lading badeendjes
Sorryquote:
Volgende week?quote:
Oh en /mad pomper!quote:
Nee, dat is Corrour Railway Stationquote:
Jammer, het was te proberenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Kom, maken we samen snert!![]()
[..]
Wat zei ik nou net, ik ben NIET zo goedkoop
[..]
Sorry
[..]
Volgende week?
En sushi?quote:
Neenee, dat helpt niet meerquote:
Waar in the middle of nowhere is dat danquote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee, dat is Corrour Railway Station![]()
Daar moet ik echt een keer heen
Ik baal wel dat het station hier niet meer bestaatquote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee, dat is Corrour Railway Station![]()
Daar moet ik echt een keer heen
Je hebt tiefus in je buik OMGquote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:48 schreef LovelyLady het volgende:
Warm douchen
Warme kruiken dan hopen dat die tiefus buikpijn weggaat
Sorryquote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:46 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat soort dingen zeg je dus niet tegen Marijke
Een kusje tegen je buikpijnquote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:48 schreef LovelyLady het volgende:
Warm douchen
Ergens midden in Schotlandquote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:48 schreef Stuart het volgende:
[..]
Waar in the middle of nowhere is dat dan![]()
Fijne avond LLquote:
Owww dat is balen inderdaadquote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:48 schreef LovelyLady het volgende:
Warm douchen
Jij ook fijne avondquote:
Dat hoop ik ook iedere maandquote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:49 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Owww dat is balen inderdaad
Ik hop voor je dat het helpt
Dat is wel tofquote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ergens midden in Schotland![]()
Er is daar helemaal niets, behalve een herberg waar je bier kunt drinken en kunt slapen. EN de volgende dag ga je weer terug
Dat klinkt wel heel erg tof eigenlijkquote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ergens midden in Schotland![]()
Er is daar helemaal niets, behalve een herberg waar je bier kunt drinken en kunt slapen. EN de volgende dag ga je weer terug
Ja, denk dan eerst even NA, je verbouwt zelf die quote he.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:48 schreef MPG het volgende:
[..]
Sorry....
Ik zit ff klote in mn vel en dan komt dit er bijzonder misplaatst uit![]()
Precies. Er gaat een directe nachttrein vanuit London Euston naar Fort WIlliam, die stopt ook in Corrour.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:50 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat klinkt wel heel erg tof eigenlijk
Kusje op je buik (en een warme er tegenaan-lig-knuffelquote:
Lijkt me ook wel mooi om daar eens heen te gaan, ook om rond te lopenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Precies. Er gaat een directe nachttrein vanuit London Euston naar Fort WIlliam, die stopt ook in Corrour.
Kloptquote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:52 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, denk dan eerst even NA, je verbouwt zelf die quote he.
Inderdaad in the middle of nowhere. Ik zou dat wel willen combineren met een bezoek aan Edinburgh eigenlijkquote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Precies. Er gaat een directe nachttrein vanuit London Euston naar Fort WIlliam, die stopt ook in Corrour.
Maar zoek het voor de gein eens op op Google Maps of Earth![]()
ja dat ook wel natuurlijk. Maar dan niet hele dagen of zoquote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:53 schreef Trevland het volgende:
[..]
Lijkt me ook wel mooi om daar eens heen te gaan, ook om rond te lopen
smeer hem dan, je maakt het alleen maar lastiger voor jezelf als je hier blijft vrees ik.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:55 schreef MPG het volgende:
[..]
Klopt. Dat nadenken is ff heel erg stuk nu
.
Ik weet het, ik zou hier niet moeten zijn nu, maar toch...![]()
dat is zondequote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:56 schreef Stuart het volgende:
Ik 7 jaar tijd in de UK ben ik nog NOOIT in Schotland geweest![]()
quote:
Dat snap ik, gewoon een dag of 3quote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja dat ook wel natuurlijk. Maar dan niet hele dagen of zo
Ga daar dan eens snel een keertje heenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:56 schreef Stuart het volgende:
Ik 7 jaar tijd in de UK ben ik nog NOOIT in Schotland geweest![]()
stuquote:
Sympiequote:
baasloos huisdierquote:
trevquote:
Ja, wil er best wel een keer naartoe eigenlijkquote:
Ja, ik heb er best veel goede verhalen over gehoordquote:
Wokquote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:57 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
stu![]()
[..]
Sympie
[..]
baasloos huisdier
[..]
trev
Ik zou niet weten met wie eigenlijkquote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:57 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat snap ik, gewoon een dag of 3
[..]
Ga daar dan eens snel een keertje heen
Speciaal voor OA dan:quote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Je lijkt wel een vrouw, zo wispelturig
crv's Flammkuchenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:59 schreef DaMart het volgende:
[..]
Speciaal voor OA dan:
[ afbeelding ]
Ik voel me vereerdquote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:59 schreef DaMart het volgende:
[..]
Speciaal voor OA dan:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:59 schreef DaMart het volgende:
[..]
Speciaal voor OA dan:
[ afbeelding ]
Wales ben ik wel geweestquote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:59 schreef Dr_Flash het volgende:
Misschien toch voor de zomer maar eens wat gaan proberen met de UK. Wales heeft ook leuke plekjes schijnbaar.
[..]
Speciaal voor OA dan:
[ afbeelding ]
Het is prachtig daarquote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:59 schreef Dr_Flash het volgende:
Misschien toch voor de zomer maar eens wat gaan proberen met de UK. Wales heeft ook leuke plekjes schijnbaar.
[..]
Speciaal voor OA dan:
[ afbeelding ]
Jaaaa drinkliedjes meezingenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:00 schreef Marijkezwolle het volgende:
Het is prachtig daarMaar Ierland vind ik echt het meest mooie land waar ik geweest ben
Ben ik ook nog nooit geweestquote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:00 schreef Marijkezwolle het volgende:
Het is prachtig daarMaar Ierland vind ik echt het meest mooie land waar ik geweest ben
Ik denk dat mijn hart toch in Italië ligtquote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:00 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Held
[..]
Joahquote:
Als landen waar je weleens geweest bent? Dat is wel erg schraalquote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:00 schreef Toekito het volgende:
Ik kom niet verder dan België, Duitsland en Hongarije
Als landen waar je geweest bent? Dat is wel erg schraalquote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:00 schreef Toekito het volgende:
Ik kom niet verder dan België, Duitsland en Hongarije
Ik ben wel in Noord Ierland geweest, maar dan het deel wat bij de republiek hoort (in het andere deel mochten we niet komen met de huurautoquote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:00 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ben ik ook nog nooit geweest
Bedoel je dan Repl. of Ireland of Northern Ireland
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |