Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
quote:Op maandag 7 februari 2011 17:50 schreef KG-Werk het volgende:
Even een kort berichtje vanaf werk, ik hoor graag wat jullie ervan vinden:
(Kamers delen op basis van beschikbaarheid)
- Overnachting van zaterdag 12 op zondag 13 maart
- Inclusief ontbijt
- Inclusief diner op zaterdagavond, 3 gangen menu
- Inclusief toeristenbelasting en reserveringskosten
Per persoon voor 40 euro
Ik kom vanavond wel even kijken wat de reacties zijn (vanaf mijn normale account dan, KapiteinGasthof)
Ik ben niet zo goedkoopquote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:40 schreef MPG het volgende:
[..]
* MPG geeft Marijke 50 euro.
Kom maar op.
Ik heb nog spliterwten in de kastquote:
Ja, ik vond het zelf eigenlijk ook wel heel erg gewaagdquote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:42 schreef DaMart het volgende:
Er staat snert in een TT van Stu zonder dat ik hem heb aangepast.
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:42 schreef Stuart het volgende:
Ooooh, de TT klinkt eigenlijk niet zo vriendelijk
Je lijkt wel een vrouw, zo wispelturigquote:
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik heb nog spliterwten in de kastKan het wel weer eens maken
ik heb nog knolselderij in de vriezerquote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Omdat hier tegen over geen huizen staan en de eerste zeker 1 km verder op woontquote:
* Trevland geeft Marijke een lading badeendjesquote:
Kwootverklotenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Je lijkt wel een vrouw, zo wispelturig
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik ben niet meer zo goedkoop
vind je dat niet wat weinigquote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:40 schreef MPG het volgende:
[..]
* MPG geeft Marijke 50 euro.
Kom maar op.
dan kom ik bij je etenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wat hebben jullie grote tuinenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:44 schreef Trevland het volgende:
[..]
Omdat hier tegen over geen huizen staan en de eerste zeker 1 km verder op woont
The middle of nowherequote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:45 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat krijg je, er woont ook verder bijna niemand
quote:
Ooooh, met koeien en schaapjesquote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:45 schreef Trevland het volgende:
[..]
Was het maar zo![]()
een weiland noemen ze zo iets
Dat soort dingen zeg je dus niet tegen Marijkequote:
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:46 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat soort dingen zeg je dus niet tegen Marijke
Kom, maken we samen snert!quote:
Wat zei ik nou net, ik ben NIET zo goedkoopquote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:44 schreef Trevland het volgende:
[..]
Omdat hier tegen over geen huizen staan en de eerste zeker 1 km verder op woont
[..]
* Trevland geeft Marijke een lading badeendjes
Sorryquote:
Volgende week?quote:
Oh en /mad pomper!quote:
Nee, dat is Corrour Railway Stationquote:
Jammer, het was te proberenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Kom, maken we samen snert!![]()
[..]
Wat zei ik nou net, ik ben NIET zo goedkoop
[..]
Sorry
[..]
Volgende week?
En sushi?quote:
Neenee, dat helpt niet meerquote:
Waar in the middle of nowhere is dat danquote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee, dat is Corrour Railway Station![]()
Daar moet ik echt een keer heen
Ik baal wel dat het station hier niet meer bestaatquote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee, dat is Corrour Railway Station![]()
Daar moet ik echt een keer heen
Je hebt tiefus in je buik OMGquote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:48 schreef LovelyLady het volgende:
Warm douchen
Warme kruiken dan hopen dat die tiefus buikpijn weggaat
Sorryquote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:46 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat soort dingen zeg je dus niet tegen Marijke
Een kusje tegen je buikpijnquote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:48 schreef LovelyLady het volgende:
Warm douchen
Ergens midden in Schotlandquote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:48 schreef Stuart het volgende:
[..]
Waar in the middle of nowhere is dat dan![]()
Fijne avond LLquote:
Owww dat is balen inderdaadquote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:48 schreef LovelyLady het volgende:
Warm douchen
Jij ook fijne avondquote:
Dat hoop ik ook iedere maandquote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:49 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Owww dat is balen inderdaad
Ik hop voor je dat het helpt
Dat is wel tofquote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ergens midden in Schotland![]()
Er is daar helemaal niets, behalve een herberg waar je bier kunt drinken en kunt slapen. EN de volgende dag ga je weer terug
Dat klinkt wel heel erg tof eigenlijkquote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ergens midden in Schotland![]()
Er is daar helemaal niets, behalve een herberg waar je bier kunt drinken en kunt slapen. EN de volgende dag ga je weer terug
Ja, denk dan eerst even NA, je verbouwt zelf die quote he.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:48 schreef MPG het volgende:
[..]
Sorry....
Ik zit ff klote in mn vel en dan komt dit er bijzonder misplaatst uit![]()
Precies. Er gaat een directe nachttrein vanuit London Euston naar Fort WIlliam, die stopt ook in Corrour.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:50 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat klinkt wel heel erg tof eigenlijk
Kusje op je buik (en een warme er tegenaan-lig-knuffelquote:
Lijkt me ook wel mooi om daar eens heen te gaan, ook om rond te lopenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Precies. Er gaat een directe nachttrein vanuit London Euston naar Fort WIlliam, die stopt ook in Corrour.
Kloptquote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:52 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, denk dan eerst even NA, je verbouwt zelf die quote he.
Inderdaad in the middle of nowhere. Ik zou dat wel willen combineren met een bezoek aan Edinburgh eigenlijkquote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Precies. Er gaat een directe nachttrein vanuit London Euston naar Fort WIlliam, die stopt ook in Corrour.
Maar zoek het voor de gein eens op op Google Maps of Earth![]()
ja dat ook wel natuurlijk. Maar dan niet hele dagen of zoquote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:53 schreef Trevland het volgende:
[..]
Lijkt me ook wel mooi om daar eens heen te gaan, ook om rond te lopen
smeer hem dan, je maakt het alleen maar lastiger voor jezelf als je hier blijft vrees ik.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:55 schreef MPG het volgende:
[..]
Klopt. Dat nadenken is ff heel erg stuk nu
.
Ik weet het, ik zou hier niet moeten zijn nu, maar toch...![]()
dat is zondequote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:56 schreef Stuart het volgende:
Ik 7 jaar tijd in de UK ben ik nog NOOIT in Schotland geweest![]()
quote:
Dat snap ik, gewoon een dag of 3quote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja dat ook wel natuurlijk. Maar dan niet hele dagen of zo
Ga daar dan eens snel een keertje heenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:56 schreef Stuart het volgende:
Ik 7 jaar tijd in de UK ben ik nog NOOIT in Schotland geweest![]()
stuquote:
Sympiequote:
baasloos huisdierquote:
trevquote:
Ja, wil er best wel een keer naartoe eigenlijkquote:
Ja, ik heb er best veel goede verhalen over gehoordquote:
Wokquote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:57 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
stu![]()
[..]
Sympie
[..]
baasloos huisdier
[..]
trev
Ik zou niet weten met wie eigenlijkquote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:57 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat snap ik, gewoon een dag of 3
[..]
Ga daar dan eens snel een keertje heen
Speciaal voor OA dan:quote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Je lijkt wel een vrouw, zo wispelturig
crv's Flammkuchenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:59 schreef DaMart het volgende:
[..]
Speciaal voor OA dan:
[ afbeelding ]
Ik voel me vereerdquote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:59 schreef DaMart het volgende:
[..]
Speciaal voor OA dan:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:59 schreef DaMart het volgende:
[..]
Speciaal voor OA dan:
[ afbeelding ]
Wales ben ik wel geweestquote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:59 schreef Dr_Flash het volgende:
Misschien toch voor de zomer maar eens wat gaan proberen met de UK. Wales heeft ook leuke plekjes schijnbaar.
[..]
Speciaal voor OA dan:
[ afbeelding ]
Het is prachtig daarquote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:59 schreef Dr_Flash het volgende:
Misschien toch voor de zomer maar eens wat gaan proberen met de UK. Wales heeft ook leuke plekjes schijnbaar.
[..]
Speciaal voor OA dan:
[ afbeelding ]
Jaaaa drinkliedjes meezingenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:00 schreef Marijkezwolle het volgende:
Het is prachtig daarMaar Ierland vind ik echt het meest mooie land waar ik geweest ben
Ben ik ook nog nooit geweestquote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:00 schreef Marijkezwolle het volgende:
Het is prachtig daarMaar Ierland vind ik echt het meest mooie land waar ik geweest ben
Ik denk dat mijn hart toch in Italië ligtquote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:00 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Held
[..]
Joahquote:
Als landen waar je weleens geweest bent? Dat is wel erg schraalquote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:00 schreef Toekito het volgende:
Ik kom niet verder dan België, Duitsland en Hongarije
Als landen waar je geweest bent? Dat is wel erg schraalquote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:00 schreef Toekito het volgende:
Ik kom niet verder dan België, Duitsland en Hongarije
Ik ben wel in Noord Ierland geweest, maar dan het deel wat bij de republiek hoort (in het andere deel mochten we niet komen met de huurautoquote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:00 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ben ik ook nog nooit geweest
Bedoel je dan Repl. of Ireland of Northern Ireland
Okayquote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:01 schreef Dr_Flash het volgende:
wij bedoelen altijd de Rep of Ireland
Oh dear, dramaqueen alertquote:
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oh dear, dramaqueen alert![]()
Hai Koen
Wales ben ik wel geweestquote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:02 schreef Symphonic het volgende:
Wales moet je ook echt een keer doen Stu
Koen![]()
Ook over Ierland heb ik alleen maar goede verhalen gehoord. Wel dat het vrij duur isquote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik ben wel in Noord Ierland geweest, maar dan het deel wat bij de republiek hoort (in het andere deel mochten we niet komen met de huurauto), maar wat is het daar prachtig! Die natuur en rotsen, wauw gewoon! Het heeft alles, rotsen, water, prachtige parken, alles alles
mijn pa is verslaafd aan limburg en me moeder was bang om de straat uit te gaan (bij wijze van spreken) dus met mijn ouders nooit verder dan Landgraaf geweest.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als landen waar je weleens geweest bent? Dat is wel erg schraal
Doe mij zweden maar...quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:02 schreef OA het volgende:
Chili en Noorwegen zijn mijn favo landen tot nu toe
alleen naar de UK om bier te zuipenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:03 schreef Dr_Flash het volgende:
Hey Koen![]()
Ga je mee bier zuipen in Corrour?
Het heeft wel iets jaquote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:04 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik ook verschillende keren, het heeft wel mijn hart veroverd
vond het ff leuk om te zeurenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:04 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hey Koen
Sorry maar ben ook nog met want andere dingen bezig
Wel een paar leuke thoughquote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:05 schreef D. het volgende:
[..]
eejjjjjjjj
En nee, niet alle items gewonnen
Valt meequote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:04 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ook over Ierland heb ik alleen maar goede verhalen gehoord. Wel dat het vrij duur is
Ook een heel fijn land.quote:
Klinkt leukquote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:05 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Valt meeWe hebben er gekampeerd en rondjes gereden. Als je een beetje zelf kookt enzo is het misschien ietsjes duurder dan hier. Maar ze verkopen ook vaak streekdingen en die zijn dan weer vet goedkoop. Dus het viel mij super mee
mmm ken ik beiden nietquote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:06 schreef OA het volgende:
[..]
Ook een heel fijn land.
Mja, ik heb het overal wel naar m'n zin. Alleen Lissabon en Milaan vond ik geen prettige steden
Lissabon is de hoofdstad van Portugal en Milaan is een grote stad in het noorden van Italiëquote:
Veel meer is er in Corrour althans niet te doenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:04 schreef Koen66 het volgende:
[..]
alleen naar de UK om bier te zuipen![]()
![]()
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:07 schreef OA het volgende:
[..]
Lissabon is de hoofdstad van Portugal en Milaan is een grote stad in het noorden van Italië
Ik hou van jouquote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:07 schreef OA het volgende:
[..]
Lissabon is de hoofdstad van Portugal en Milaan is een grote stad in het noorden van Italië
*ziet dat OA mij voor is met deze bijdehandte postquote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:07 schreef OA het volgende:
[..]
Ik ben 1 keer in Milaan geweest, bij de dom daar, dat was wel mooi maar de rest van de stad vond ik ook minder. Venetië daar in tegenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:06 schreef OA het volgende:
[..]
Ook een heel fijn land.
Mja, ik heb het overal wel naar m'n zin. Alleen Lissabon en Milaan vond ik geen prettige steden
jow sherlockquote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:07 schreef OA het volgende:
[..]
Volgens mij doe jij het daar alleen al omquote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Veel meer is er in Corrour althans niet te doen![]()
Ik mag tenminste hopen dat die fuckers een bordje op dat station hebben hangen
Venetie met een strakblauwe lucht en niet al te heet (25 graden) afgelopen juli... Perfectquote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:08 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik ben 1 keer in Milaan geweest, bij de dom daar, dat was wel mooi maar de rest van de stad vond ik ook minder. Venetië daar in tegenondanks dat het daar ook wel vrij grauw is
Wanneer gaan we naar je mams, voor het huis verkocht is?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:09 schreef Symphonic het volgende:
Lissabon is echt een hele toffe stad
Corrour, world capital dusquote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Veel meer is er in Corrour althans niet te doen![]()
Ik mag tenminste hopen dat die fuckers een bordje op dat station hebben hangen
Eigenlijk moet je dan meteen de hele lijn af rijden en op de terugweg pas in Corrour uitstappen voor een driedaagse bergtocht of zoquote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:09 schreef Trevland het volgende:
[..]
Volgens mij doe jij het daar alleen al om
Toen ik in Milaan was, stond de dom compleet in de steigersquote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:08 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik ben 1 keer in Milaan geweest, bij de dom daar, dat was wel mooi maar de rest van de stad vond ik ook minder. Venetië daar in tegenondanks dat het daar ook wel vrij grauw is
Zoek maar eens op Google Maps. Het schijnt dat er binnen 12 kilometer wel een weg is trouwensquote:
ben jij ook al in Wales geweest bij dat station met die achterlijk lange naam?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Eigenlijk moet je dan meteen de hele lijn af rijden en op de terugweg pas in Corrour uitstappen voor een driedaagse bergtocht of zo
Ik was er in oktober een paar jaar geleden, een graad of 20, en het Piazza San Marco helemaal blank. Over vlonders lopen met op de kruising een verkeersagentquote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:09 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Venetie met een strakblauwe lucht en niet al te heet (25 graden) afgelopen juli... Perfect
had ik in Parijs ook een paar keer, Sacre Cour in de steigers....quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:10 schreef OA het volgende:
[..]
Toen ik in Milaan was, stond de dom compleet in de steigers
Hebben we trouwens altijd dat er een bezienswaardigheid ingepakt is...
Ik snap niet dat het een station heeft eigenlijkquote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zoek maar eens op Google Maps. Het schijnt dat er binnen 12 kilometer wel een weg is trouwens
Dat hadden wij toen dus ookquote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:10 schreef OA het volgende:
[..]
Toen ik in Milaan was, stond de dom compleet in de steigers
Hebben we trouwens altijd dat er een bezienswaardigheid ingepakt is...
ik hoop daar nog wel een keer te komenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wanneer gaan we naar je mams, voor het huis verkocht is?![]()
Ik kijk daar eigenlijk nooit naarquote:
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:14 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik hoop daar nog wel een keer te komen
Mag ik dan een bommetje maken?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Met z'n allen naar Portugal
De volgende meet bij het zwembad
jij betaald? jij nodigt me uitquote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
nee, komt omdat ik daar ook niet om ga lopen huilenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:13 schreef Koen66 het volgende:
[..]
hey St, ik had niet gezien dat je er ook was
ik zal het niet meer doenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:15 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
nee, komt omdat ik daar ook niet om ga lopen huilen![]()
1-0quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:15 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
nee, komt omdat ik daar ook niet om ga lopen huilen![]()
mag ik je dan ook bijten?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:17 schreef wel.o.k het volgende:
suikertaartje![]()
deze doen?
nog een beetje weekend gevoel
[ afbeelding ]
Ik heb nog kipfingers voor in de frituurpan.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:16 schreef Toekito het volgende:
Wie is hier nou de snackbar?
ik heb honger
Jij dus doe mij maar 2 frikandellen speciaalquote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:16 schreef Toekito het volgende:
ik heb honger
Als het maar opluchtquote:
Geniet van je douche en tot laterquote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:17 schreef Barretje80 het volgende:
* Barretje80 gaat onder de douche staan en hopen dat de koppijn weggaat
laters lieverds!
Geniet er vanquote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:17 schreef Barretje80 het volgende:
laters lieverds!
Nu krijg ik ook trekquote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:16 schreef Toekito het volgende:
ik heb honger
Sterkte Barquote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:17 schreef Barretje80 het volgende:
laters lieverds!
hmhmquote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:18 schreef wel.o.k het volgende:
jij mag dat want je hebt ook verzachtende likjes![]()
Nee, dat staat ook op het programma dus, voor dit jaar.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:11 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ben jij ook al in Wales geweest bij dat station met die achterlijk lange naam?
Mijn moeder ziet ons aankomenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
liever niet, we moeten wel een beetje charmant zijn aan het zwembadquote:
laters Barquote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:17 schreef Barretje80 het volgende:
laters lieverds!
ik ben daar wel geweest alleen vergeten een foto te nemen voor Flesquote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee, dat staat ook op het programma dus, voor dit jaar.
Wat ben jij scherp vandaagquote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:19 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
liever niet, we moeten wel een beetje charmant zijn aan het zwembad
ik dacht altijd eerst dat het een garpje was, maar het bestaat echtquote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee, dat staat ook op het programma dus, voor dit jaar.
Een beetjequote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:17 schreef Trevland het volgende:
[..]
Jij dus doe mij maar 2 frikandellen speciaal
[..]
Als het maar oplucht
Ja! Hoi mams van Peter, verrassingquote:
ja het bestaat zekerquote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:20 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik dacht altijd eerst dat het een garpje was, maar het bestaat echt
Het zal wel één van de meest gefotografeerde stationsnaambordjes ter wereld zijn denk ikquote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:19 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik ben daar wel geweest alleen vergeten een foto te nemen voor Fles
dus...quote:
O ja, zo is ze welquote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja! Hoi mams van Peter, verrassing![]()
En dan zetten we ons meest charmante lach op en knuffelen we haar en dan mag het vast
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:20 schreef D. het volgende:
[..]
Een beetje
Morgen is het vast weer goed
heb geen frietpan hier man. Mart gaat frituren hoor ik net.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:17 schreef Trevland het volgende:
[..]
Jij dus doe mij maar 2 frikandellen speciaal
[..]
Als het maar oplucht
Slaap Lekkerquote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:20 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dus...
ik zeg niet dat ik ga slapen maar naar bed ga wel![]()
kom je suikertje
graag..maar niet te snel hoorquote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:20 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dus...
kom je suikertje
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:20 schreef Stuart het volgende:
Nog 2 werkdagen en dan een weekendje NL
Ook goedquote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:21 schreef Toekito het volgende:
[..]
heb geen frietpan hier man. Mart gaat frituren hoor ik net.
Welterusten Wokquote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:20 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dus...
kom je suikertje
ik zei al dat niet ging slapen dus dat komt helemaal goedquote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:21 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
graag..maar niet te snel hoor![]()
2011quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:21 schreef Koen66 het volgende:
[..]wat staat er op de agenda allemaal?
hihiquote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:22 schreef Koen66 het volgende:
[..]
oei dan hou ik mijn mond verder ook wel![]()
ja, man, het is wel D. waar je het over hebt hequote:
quote:
ah, hihihi klinkt alweer wat lieverquote:
Ik denk dat ik zo ook gaquote:
Dat nummerquote:
ik BEN ook wel lief, ik DOE alleen niet zo liefquote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:24 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ah, hihihi klinkt alweer wat liever
Truste dan maar alvast voor straks he![]()
kan ook andersom NIET lief zijn, maar wel lief DOEN (faken dusquote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:24 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik BEN ook wel lief, ik DOE alleen niet zo lief
Oh dat heb ik ook weleens.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:24 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik BEN ook wel lief, ik DOE alleen niet zo lief
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Ja, even volume wat omhoog gegooidquote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:24 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik denk dat ik zo ook ga
[..]
Dat nummer
Ik vind hem wel wat hebbenquote:
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:26 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, even volume wat omhoog gegooid.
Dan horen de buren me niet meezingen.
Ken ik nietquote:
Lig in bed, ben moe, kan niet slapen, misselijk en... *tmi*quote:
Haiquote:
Hmm. Kut joh. Zullen we hier vrolijk voor je doen?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:29 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Lig in bed, ben moe, kan niet slapen, misselijk en... *tmi*
Dat is wel minderquote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:29 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Lig in bed, ben moe, kan niet slapen, misselijk en... *tmi*
Niet dat ik weet, hoezo?quote:
Jij vrolijkt me al op door er te zijnquote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:25 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik wilde je even opvrolijken, maar dat werkte niet zo te zien.
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:31 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jij vrolijkt me al op door er te zijn
Was iig niet de bedoeling, en doettie hier ook nietquote:
Wat doe jij daar mee danquote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:28 schreef Koen66 het volgende:
tijdje terug een nieuwe douchekop gekocht, sindsdien geniet ik er 10x meer van
Oke dan is het goedquote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:32 schreef MPG het volgende:
[..]
Was iig niet de bedoeling, en doettie hier ook niet...
stuartquote:
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:28 schreef Koen66 het volgende:
En dezequote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:31 schreef Stuart het volgende:
Deze ken ik wel
Was trouwens een mooi nummer Flash
Ooh lief hoorquote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hmm. Kut joh. Zullen we hier vrolijk voor je doen?Offeh... ?
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:33 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ooh lief hoor
Het zal morgen wel weer beter gaan, ook al klinkt dat gek nu ik dit poppetjeheel goed na kan doen
![]()
![]()
friemelquote:
Wat heb je gegeten??quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:33 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ooh lief hoor
Het zal morgen wel weer beter gaan, ook al klinkt dat gek nu ik dit poppetjeheel goed na kan doen
![]()
:' )
Ik vind alleen Run mooi, de rest zijn....ehhh......dat nietquote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:33 schreef DaMart het volgende:
Wat heeft Snow Patrol toch veel mooie nummers.
Gf heeft ook nieuwe gekocht laatst... is er een verband?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:28 schreef Koen66 het volgende:
Dat hebben ze zeker, wil wel naar een concert van hunquote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:33 schreef DaMart het volgende:
Wat heeft Snow Patrol toch veel mooie nummers.
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:33 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ooh lief hoor
![]()
:' )
GMTAquote:
Uhm Brusselse kip ofzo en rijst... Niks aparts...quote:
WaterZOOIquote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:35 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Uhm Brusselse kip ofzo en rijst... Niks aparts...
bij hem worden ze ook kapot gemaaktquote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:34 schreef DaMart het volgende:
[..]
Gf heeft ook nieuwe gekocht laatst... is er een verband?
nah, ik ben niet naar Belgie geweest, zelfs niet naar de lokale parenclubquote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:34 schreef DaMart het volgende:
[..]
Gf heeft ook nieuwe gekocht laatst... is er een verband?
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:30 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat is wel minder
eentegen het niet kunnen slapen en misselijk zijn
Dan ga ik wel mee!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:34 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat hebben ze zeker, wil wel naar een concert van hun
Nee Toek, geen leuke opmerkingquote:
k heb ze ooit live gezien.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:34 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat hebben ze zeker, wil wel naar een concert van hun
Ik vind het best lekkerquote:
Ik weet er meer van dan dat je wil wetenquote:
quote:
Wat leuk, die waren het naprogramma?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:36 schreef D. het volgende:
[..]
k heb ze ooit live gezien.
Daarna kwam nog een bandje op het podium; U2 of zoiets heette die
Dank jequote:
*Jaloers isquote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:36 schreef D. het volgende:
[..]
die tekstquote:
trusten suikertjequote:
OK, ik dacht ik meld het evenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:37 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik weet er meer van dan dat je wil weten![]()
Hij is de vriend van een nicht van me en heeft zware psychische problemen, meer wil ik er ook niet over kwijt
Daar daar daar was ik ookquote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:36 schreef D. het volgende:
[..]
Uhuquote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:37 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wat leuk, die waren het naprogramma?.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |