abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_92516307

Welkom bij de gelegenheid tot onbelemmerd gespui van politieke ideeën en populistisch geblaat zonder financiële justificatie. Ook geschikt voor al het politieke non-nieuws, bestuurlijke ongehoorzaamheid en alleen maar grappig bedoelde complottheorieen. Iedereen wordt welkom geheten.
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
  dinsdag 8 februari 2011 @ 20:03:18 #2
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_92516348
quote:
9s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 19:57 schreef du_ke het volgende:

[..]

Dat je in deze post commentaar hebt op ander onderwijs is wel heel erg.
Je weet dat ik die ei van onderwijs toch expres deed he?
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
“To forgive the terrorists is up to God, but to send them there is up to me.”
Vladimir Putin
  dinsdag 8 februari 2011 @ 20:03:46 #3
104871 remlof
Europees federalist
pi_92516373
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 19:56 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Dat het geen nieuwkomers zijn klopt ja, maar wat mij betreft is er wel degelijk een causaal verband tussen de Islam en de problemen waar wij mee kampen hier. Het zijn natuurlijk niet de Joden of de Christenen waar we last van hebben, de meeste criminelen onder allochtonen zijn Moslim, dat is iets wat je niet kunt ontkennen. Maar je hebt gelijk als je bedoeld te zeggen dat je mensen niet ''zomaar'' ongelijk kunt behandelen, maar het dichtdoen van Islamitische scholen zou wmb geen probleem zijn, en als jij eerlijk bent weet jij zelf ook wel dat Islamitisch onderweis niet bevorderlijk is voor de toch al moeizame integratie van allochtonen.
Klopt. Christelijk onderwijs is ook niet bevorderlijk voor integratie, zeker niet als het van het soort is dat een broertje dood heeft aan Darwinisme.

De enige oplossing is, als je iedereen gelijk wil behandelen, alle scholen die onderwijzen vanuit een religie verbieden. Dan nemen ze die Bijbel/Koran/Torah lessen maar lekker in hun eigen tijd en op eigen kosten.
  dinsdag 8 februari 2011 @ 20:03:51 #4
294269 mlg
Ik ben groot, jij bent klein.
pi_92516379
quote:
6s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 19:57 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

En toen bleek dat Antillianen gemiddeld ook crimineler zijn dan autochtonen en flikkerde jouw verhaal als een kaartenhuis in elkaar.
Neemt niet weg dat islamitische onderwijs niet bepaald bevorderlijk is voor de integratie. Anyways, wat zou het ook? Die allochtonen moeten er mee leven, terwijl de rest gewoon lekker zijn eigen ding kan doen.
Bonus hier, bonus daar, wat heeft de lage klasse het toch zwaar.
  dinsdag 8 februari 2011 @ 20:04:09 #5
294269 mlg
Ik ben groot, jij bent klein.
pi_92516391
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 20:03 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Ging om die t. Ik zag laatst bij duke ook een spellingsfout, dus hij moet even niet zeiken.
Bonus hier, bonus daar, wat heeft de lage klasse het toch zwaar.
pi_92516408
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 20:03 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Jou kennende acht ik de kans dat dit een slap excuus is vrij groot.
  dinsdag 8 februari 2011 @ 20:05:05 #7
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_92516441
quote:
14s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 20:03 schreef remlof het volgende:

[..]

Klopt. Christelijk onderwijs is ook niet bevorderlijk voor integratie, zeker niet als het van het soort is dat een broertje dood heeft aan Darwinisme.

De enige oplossing is, als je iedereen gelijk wil behandelen, alle scholen die onderwijzen vanuit een religie verbieden. Dan nemen ze die Bijbel.Koran/Torah lessen maar lekker in hun eigen tijd en op eigen kosten.
Waar?
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
Vladimir Putin
pi_92516451
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 20:04 schreef mlg het volgende:

[..]

Ging om die t. Ik zag laatst bij duke ook een spellingsfout, dus hij moet even niet zeiken.
Maar ik zeik dan ook niet zo over het onderwijs. Ik maak fouten zat, dat weet ik :).
  † In Memoriam † dinsdag 8 februari 2011 @ 20:05:24 #9
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_92516463
quote:

[..]
De enige oplossing is, als je iedereen gelijk wil behandelen, alle scholen die onderwijzen vanuit een religie verbieden. Dan nemen ze die Bijbel.Koran/Torah lessen maar lekker in hun eigen tijd en op eigen kosten.
Staatsscholen, weg met dat nare vrije onderwijs. Gewoon leren wat de minister opdraagt dat er geleerd dient te worden.
Carpe Libertatem
  dinsdag 8 februari 2011 @ 20:07:37 #10
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_92516582
quote:
14s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 20:05 schreef Boze_Appel het volgende:

[..]

Staatsscholen, weg met dat nare vrije onderwijs. Gewoon leren wat de minister opdraagt dat er geleerd dient te worden.
Je bedoelt zoals het nu is?
Winnaar Agnes Kant knuffel 2010.
Indeed, what are the roots of western geometry? Nothing else but the Egyptian techniques of surveying property.
  dinsdag 8 februari 2011 @ 20:07:40 #11
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_92516589
quote:

[..]

De enige oplossing is, als je iedereen gelijk wil behandelen, alle scholen die onderwijzen vanuit een religie verbieden. Dan nemen ze die Bijbel/Koran/Torah lessen maar lekker in hun eigen tijd en op eigen kosten.
En dit is dus precies wat ome Geert bedoelt met het feit dat wij ons moeten schikken naar de Islam. Jouw oplossing is dat wij christelijk en joods onderwijs maar moeten verbieden om zodoende islamitisch onderwijs te verbieden, waarom moeten wij christelijk en joods onderwijs verbieden terwijl daar geen problemen mee gepaard gaan?
Vladimir Putin
Vladimir Putin
  dinsdag 8 februari 2011 @ 20:08:11 #12
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_92516611
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 20:05 schreef du_ke het volgende:

[..]

Maar ik zeik dan ook niet zo over het onderwijs. Ik maak fouten zat, dat weet ik :).
Ik heb mozilla, die markeert automatisch fout geschreven woorden.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
  dinsdag 8 februari 2011 @ 20:08:34 #13
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_92516635
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 20:07 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

En dit is dus precies wat ome Geert bedoelt met het feit dat wij ons moeten schikken naar de Islam. Jouw oplossing is dat wij christelijk en joods onderwijs maar moeten verbieden om zodoende islamitisch onderwijs te verbieden, waarom moeten wij christelijk en joods onderwijs verbieden terwijl daar geen problemen mee gepaard gaan?
Bekend met artikel 1 van de grondwet? Oh wacht, die wilt Ome Geert, en jij dus ook, afschaffen natuurlijk, stom van me!
Indeed, what are the roots of western geometry? Nothing else but the Egyptian techniques of surveying property.
pi_92516657
quote:

[..]

Daar gaan meer dan genoeg problemen mee gepaard. Daarnaast moet je religies gewoon gelijk behandelen. Een overheid die van jou maar moet gaan discrimineren op basis van geloof. Dat is een heel eng idee :{
pi_92516676
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 20:08 schreef ethiraseth het volgende:

[..]

Bekend met artikel 1 van de grondwet? Oh wacht, die wilt Ome Geert, en jij dus ook, afschaffen natuurlijk, stom van me!
En anders noemen we het geloof gewoon een ideologie en dan is het geen probleem :')
  dinsdag 8 februari 2011 @ 20:10:17 #16
237554 Holograph
Compay Segundo
pi_92516728
quote:

[..]

Het afschaffen van bijzonder onderwijs is op zich niet eens zo'n gek idee. In tijden van bezuinigingen kun je je afvragen wat het nut is van 3 scholen in één gehucht.
  dinsdag 8 februari 2011 @ 20:10:17 #17
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_92516730
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 20:08 schreef ethiraseth het volgende:

[..]

Een grondwet is altijd onderhevig aan verandering, dat zou mr thorbecke beamen. Maar wmb is het geen discriminatie als je dit vanuit integratie perspectief bekijkt.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
  dinsdag 8 februari 2011 @ 20:10:35 #18
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_92516738
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 20:08 schreef du_ke het volgende:

[..]

Daar gaan meer dan genoeg problemen mee gepaard. Daarnaast moet je religies gewoon gelijk behandelen. Een overheid die van jou maar moet gaan discrimineren op basis van geloof. Dat is een heel eng idee :{
Wat voor een problemen?
Vladimir Putin
Vladimir Putin
  dinsdag 8 februari 2011 @ 20:11:03 #19
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_92516763
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 20:10 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Wat voor een problemen?
Het begint met het pesten van groepen die jij haat. het eindigt met het pesten van jou.
  dinsdag 8 februari 2011 @ 20:11:54 #20
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_92516800
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 20:10 schreef Holograph het volgende:

[..]

Het afschaffen van bijzonder onderwijs is op zich niet eens zo'n gek idee. In tijden van bezuinigingen kun je je afvragen wat het nut is van 3 scholen in één gehucht.
Ik snap wat je bedoelt, maar ik ga nu even niet mee in deze casuïstiek.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
  dinsdag 8 februari 2011 @ 20:12:12 #21
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_92516820
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 20:11 schreef ethiraseth het volgende:

[..]

Het begint met het pesten van groepen die jij haat. het eindigt met het pesten van jou.
Kun je dat even verduidelijken?
Vladimir Putin
Vladimir Putin
  dinsdag 8 februari 2011 @ 20:12:35 #22
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_92516840
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 20:12 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Kun je dat even verduidelijken?
Ga daar zelf maar even over nadenken. Dat is goed voor je.
  dinsdag 8 februari 2011 @ 20:13:56 #23
165633 eriksd
The grand facade...
pi_92516919
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 20:11 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Ik snap wat je bedoelt, maar ik ga nu even niet mee in deze casuïstiek.
Waar heb je deze zin nou weer gevonden _O-
Op donderdag 11 oktober 2012 19:49 schreef Tem het volgende:
Bis bis bis
Op maandag 17 december 2012 22:25 schreef KoosVogels het volgende:
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
  dinsdag 8 februari 2011 @ 20:14:33 #24
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_92516949
@ Duke en remlof. Ik ben het meer dan zat om hier als troll neergezet te worden. Als ik post dat ik Teeven Van balen of Hans Wiegel een liberaal vind dan doe ik dat inderdaad om jullie op de kast te jagen ja. Maar ik ben vaak zat serieus.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
  dinsdag 8 februari 2011 @ 20:17:02 #25
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_92517104
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 20:13 schreef eriksd het volgende:

[..]

Waar heb je deze zin nou weer gevonden _O-
?
Vladimir Putin
Vladimir Putin
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')