Je weet dat ik die ei van onderwijs toch expres deed he?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:57 schreef du_ke het volgende:
[..]
Dat je in deze post commentaar hebt op ander onderwijs is wel heel erg.
Klopt. Christelijk onderwijs is ook niet bevorderlijk voor integratie, zeker niet als het van het soort is dat een broertje dood heeft aan Darwinisme.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:56 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat het geen nieuwkomers zijn klopt ja, maar wat mij betreft is er wel degelijk een causaal verband tussen de Islam en de problemen waar wij mee kampen hier. Het zijn natuurlijk niet de Joden of de Christenen waar we last van hebben, de meeste criminelen onder allochtonen zijn Moslim, dat is iets wat je niet kunt ontkennen. Maar je hebt gelijk als je bedoeld te zeggen dat je mensen niet ''zomaar'' ongelijk kunt behandelen, maar het dichtdoen van Islamitische scholen zou wmb geen probleem zijn, en als jij eerlijk bent weet jij zelf ook wel dat Islamitisch onderweis niet bevorderlijk is voor de toch al moeizame integratie van allochtonen.
Neemt niet weg dat islamitische onderwijs niet bepaald bevorderlijk is voor de integratie. Anyways, wat zou het ook? Die allochtonen moeten er mee leven, terwijl de rest gewoon lekker zijn eigen ding kan doen.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:57 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
En toen bleek dat Antillianen gemiddeld ook crimineler zijn dan autochtonen en flikkerde jouw verhaal als een kaartenhuis in elkaar.
Ging om die t. Ik zag laatst bij duke ook een spellingsfout, dus hij moet even niet zeiken.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:03 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Je weet dat ik die ei van onderwijs toch expres deed he?
Jou kennende acht ik de kans dat dit een slap excuus is vrij groot.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:03 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Je weet dat ik die ei van onderwijs toch expres deed he?
Waar?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:03 schreef remlof het volgende:
[..]
Klopt. Christelijk onderwijs is ook niet bevorderlijk voor integratie, zeker niet als het van het soort is dat een broertje dood heeft aan Darwinisme.
De enige oplossing is, als je iedereen gelijk wil behandelen, alle scholen die onderwijzen vanuit een religie verbieden. Dan nemen ze die Bijbel.Koran/Torah lessen maar lekker in hun eigen tijd en op eigen kosten.
Maar ik zeik dan ook niet zo over het onderwijs. Ik maak fouten zat, dat weet ikquote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:04 schreef mlg het volgende:
[..]
Ging om die t. Ik zag laatst bij duke ook een spellingsfout, dus hij moet even niet zeiken.
Staatsscholen, weg met dat nare vrije onderwijs. Gewoon leren wat de minister opdraagt dat er geleerd dient te worden.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:03 schreef remlof het volgende:
[..]
De enige oplossing is, als je iedereen gelijk wil behandelen, alle scholen die onderwijzen vanuit een religie verbieden. Dan nemen ze die Bijbel.Koran/Torah lessen maar lekker in hun eigen tijd en op eigen kosten.
Je bedoelt zoals het nu is?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:05 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Staatsscholen, weg met dat nare vrije onderwijs. Gewoon leren wat de minister opdraagt dat er geleerd dient te worden.
En dit is dus precies wat ome Geert bedoelt met het feit dat wij ons moeten schikken naar de Islam. Jouw oplossing is dat wij christelijk en joods onderwijs maar moeten verbieden om zodoende islamitisch onderwijs te verbieden, waarom moeten wij christelijk en joods onderwijs verbieden terwijl daar geen problemen mee gepaard gaan?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:03 schreef remlof het volgende:
[..]
Klopt. Christelijk onderwijs is ook niet bevorderlijk voor integratie, zeker niet als het van het soort is dat een broertje dood heeft aan Darwinisme.
De enige oplossing is, als je iedereen gelijk wil behandelen, alle scholen die onderwijzen vanuit een religie verbieden. Dan nemen ze die Bijbel/Koran/Torah lessen maar lekker in hun eigen tijd en op eigen kosten.
Ik heb mozilla, die markeert automatisch fout geschreven woorden.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:05 schreef du_ke het volgende:
[..]
Maar ik zeik dan ook niet zo over het onderwijs. Ik maak fouten zat, dat weet ik.
Bekend met artikel 1 van de grondwet? Oh wacht, die wilt Ome Geert, en jij dus ook, afschaffen natuurlijk, stom van me!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:07 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
En dit is dus precies wat ome Geert bedoelt met het feit dat wij ons moeten schikken naar de Islam. Jouw oplossing is dat wij christelijk en joods onderwijs maar moeten verbieden om zodoende islamitisch onderwijs te verbieden, waarom moeten wij christelijk en joods onderwijs verbieden terwijl daar geen problemen mee gepaard gaan?
Daar gaan meer dan genoeg problemen mee gepaard. Daarnaast moet je religies gewoon gelijk behandelen. Een overheid die van jou maar moet gaan discrimineren op basis van geloof. Dat is een heel eng ideequote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:07 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
En dit is dus precies wat ome Geert bedoelt met het feit dat wij ons moeten schikken naar de Islam. Jouw oplossing is dat wij christelijk en joods onderwijs maar moeten verbieden om zodoende islamitisch onderwijs te verbieden, waarom moeten wij christelijk en joods onderwijs verbieden terwijl daar geen problemen mee gepaard gaan?
En anders noemen we het geloof gewoon een ideologie en dan is het geen probleemquote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:08 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Bekend met artikel 1 van de grondwet? Oh wacht, die wilt Ome Geert, en jij dus ook, afschaffen natuurlijk, stom van me!
Het afschaffen van bijzonder onderwijs is op zich niet eens zo'n gek idee. In tijden van bezuinigingen kun je je afvragen wat het nut is van 3 scholen in één gehucht.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:07 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Een grondwet is altijd onderhevig aan verandering, dat zou mr thorbecke beamen. Maar wmb is het geen discriminatie als je dit vanuit integratie perspectief bekijkt.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:08 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Bekend met artikel 1 van de grondwet? Oh wacht, die wilt Ome Geert, en jij dus ook, afschaffen natuurlijk, stom van me!
Wat voor een problemen?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:08 schreef du_ke het volgende:
[..]
Daar gaan meer dan genoeg problemen mee gepaard. Daarnaast moet je religies gewoon gelijk behandelen. Een overheid die van jou maar moet gaan discrimineren op basis van geloof. Dat is een heel eng idee
Het begint met het pesten van groepen die jij haat. het eindigt met het pesten van jou.quote:
Ik snap wat je bedoelt, maar ik ga nu even niet mee in deze casuïstiek.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:10 schreef Holograph het volgende:
[..]
Het afschaffen van bijzonder onderwijs is op zich niet eens zo'n gek idee. In tijden van bezuinigingen kun je je afvragen wat het nut is van 3 scholen in één gehucht.
Kun je dat even verduidelijken?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:11 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Het begint met het pesten van groepen die jij haat. het eindigt met het pesten van jou.
Ga daar zelf maar even over nadenken. Dat is goed voor je.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:12 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Kun je dat even verduidelijken?
Waar heb je deze zin nou weer gevondenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:11 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik snap wat je bedoelt, maar ik ga nu even niet mee in deze casuïstiek.
?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:13 schreef eriksd het volgende:
[..]
Waar heb je deze zin nou weer gevonden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |