Toch niet in de eau de hoerenlucht, mag ik hopen?quote:
Wat is er met de oude gebeurt?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:30 schreef Rave_NL het volgende:
Nope, straks nog naar het nieuwe vrouwke..
Eerst even douchen en fatsoenlijke kleding aantrekken. Het is nog te pril voor chollertenue..
ingeruildquote:
Jij begint natuurlijk gelijk te soppen als hij in een afgetrapte joggingbroek en grijze marines-trui aan komt kakken..quote:
Nope, zelfs geen Engelse douche..quote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:32 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
Toch niet in de eau de hoerenlucht, mag ik hopen?
Was ze al veertig dan?quote:
Goedzo.quote:
Ik bedoelde dat het cute was dat jij indruk probeert te makenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:34 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Jij begint natuurlijk gelijk te soppen als hij in een afgetrapte joggingbroek en grijze marines-trui aan komt kakken..
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:35 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Ik vond die adamsappel altijd al vrij verdacht..
Dat maak ik sowieso wel, maar dat ik niet over m'n huig ga van m'n eigen geur is een goede tweede..quote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:38 schreef EllaN het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat het cute was dat jij indruk probeert te maken.
Hoi! Ik ben hier!quote:Overigens maakt het me niet zoveel uit wat hij aantrekt, als het maar uit kan.
</overshare>
O..o... Als dat maar goedkomt met zo'n bromsnor in de buurt.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:44 schreef AchJa het volgende:
Schaak ik hier vanmiddag maar zo die griet (jongste rode baret) uit de krant... Het wordt gewoon een stingerschutter.
Jij hebt haar geschaakt? Is ze niet een beetje jong voor jou?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:44 schreef AchJa het volgende:
Schaak ik hier vanmiddag maar zo die griet (jongste rode baret) uit de krant... Het wordt gewoon een stingerschutter.
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:46 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Jij hebt haar geschaakt? Is ze niet een beetje jong voor jou?
Argumentering geaccepteerd. Veel plezier op je date.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:42 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Dat maak ik sowieso wel, maar dat ik niet over m'n huig ga van m'n eigen geur is een goede tweede..
[..]
Hoi! Ik ben hier!
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:47 schreef EllaN het volgende:
[..]
Argumentering geaccepteerd. Veel plezier op je date.
Ik ga nu lekker uit eten.
Dit heeft níks te maken met denken.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:14 schreef Rave_NL het volgende:
Ik vind dat zó ontzettend jammer hè, als iemand beter denkt te zijn dan anderen...
Geen idee waar je het precies over hebt.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:48 schreef Esses het volgende:
[..]
En de vorige keer waren de Yanks nog oppermachtig?
Moet je SC's teruglezenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:54 schreef Lightning_NL het volgende:
[..]
Geen idee waar je het precies over hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |