Toch niet in de eau de hoerenlucht, mag ik hopen?quote:
Wat is er met de oude gebeurt?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:30 schreef Rave_NL het volgende:
Nope, straks nog naar het nieuwe vrouwke..
Eerst even douchen en fatsoenlijke kleding aantrekken. Het is nog te pril voor chollertenue..
ingeruildquote:
Jij begint natuurlijk gelijk te soppen als hij in een afgetrapte joggingbroek en grijze marines-trui aan komt kakken..quote:
Nope, zelfs geen Engelse douche..quote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:32 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
Toch niet in de eau de hoerenlucht, mag ik hopen?
Was ze al veertig dan?quote:
Goedzo.quote:
Ik bedoelde dat het cute was dat jij indruk probeert te makenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:34 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Jij begint natuurlijk gelijk te soppen als hij in een afgetrapte joggingbroek en grijze marines-trui aan komt kakken..
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:35 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Ik vond die adamsappel altijd al vrij verdacht..
Dat maak ik sowieso wel, maar dat ik niet over m'n huig ga van m'n eigen geur is een goede tweede..quote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:38 schreef EllaN het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat het cute was dat jij indruk probeert te maken.
Hoi! Ik ben hier!quote:Overigens maakt het me niet zoveel uit wat hij aantrekt, als het maar uit kan.
</overshare>
O..o... Als dat maar goedkomt met zo'n bromsnor in de buurt.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:44 schreef AchJa het volgende:
Schaak ik hier vanmiddag maar zo die griet (jongste rode baret) uit de krant... Het wordt gewoon een stingerschutter.
Jij hebt haar geschaakt? Is ze niet een beetje jong voor jou?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:44 schreef AchJa het volgende:
Schaak ik hier vanmiddag maar zo die griet (jongste rode baret) uit de krant... Het wordt gewoon een stingerschutter.
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:46 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Jij hebt haar geschaakt? Is ze niet een beetje jong voor jou?
Argumentering geaccepteerd. Veel plezier op je date.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:42 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Dat maak ik sowieso wel, maar dat ik niet over m'n huig ga van m'n eigen geur is een goede tweede..
[..]
Hoi! Ik ben hier!
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:47 schreef EllaN het volgende:
[..]
Argumentering geaccepteerd. Veel plezier op je date.
Ik ga nu lekker uit eten.
Dit heeft níks te maken met denken.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:14 schreef Rave_NL het volgende:
Ik vind dat zó ontzettend jammer hè, als iemand beter denkt te zijn dan anderen...
Geen idee waar je het precies over hebt.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:48 schreef Esses het volgende:
[..]
En de vorige keer waren de Yanks nog oppermachtig?
Moet je SC's teruglezenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:54 schreef Lightning_NL het volgende:
[..]
Geen idee waar je het precies over hebt.
Kan ik wel doen, maar dan weet ik nog steeds niet waar jij naar refereert. Dus als je het niet erg vindt, begin ik er niet aanquote:
Hetzelfde met de schepen, voor elk machientje een ander poppetje..quote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:53 schreef Lightning_NL het volgende:
[..]
Dit heeft níks te maken met denken.
Dit is gewoon weten. De yanks zijn van de kwantiteit, niet van de kwaliteit. Zij hebben een US army aviator fabriek waar zo'n beetje iedereen met een recommendation briefje in komt en in korte tijd wordt 'klaar'gestoomd (er starten per 2 weken klassen van 50 student pilots) en overseas wordt getrapt.
Vergelijk dat eens met de KLu, waar je een selectieprocedure hebt waarbij 0,2% van de sollicitanten uiteindelijk zichzelf vlieger van de Koninklijke Luchtmacht mag noemen na een zeer uitgebreide, zware en lange opleiding.
...En toch ga je naar de VS voor je opleiding, nietwaar?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:53 schreef Lightning_NL het volgende:
[..]
Dit heeft níks te maken met denken.
Dit is gewoon weten. De yanks zijn van de kwantiteit, niet van de kwaliteit. Zij hebben een US army aviator fabriek waar zo'n beetje iedereen met een recommendation briefje in komt en in korte tijd wordt 'klaar'gestoomd (er starten per 2 weken klassen van 50 student pilots) en overseas wordt getrapt.
Vergelijk dat eens met de KLu, waar je een selectieprocedure hebt waarbij 0,2% van de sollicitanten uiteindelijk zichzelf vlieger van de Koninklijke Luchtmacht mag noemen na een zeer uitgebreide, zware en lange opleiding.
Gegeven door Nld instructeurs voor zover ik weet.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:02 schreef Vronsky het volgende:
[..]
...En toch ga je naar de VS voor je opleiding, nietwaar?
Ja, want Nederland heeft daar de capaciteit niet voor. Maar voordat we naar de VS gaan hebben we al een zware vliegopleiding achter de rug, en na de VS komt er nog een vervolgopleiding, en daarna nog een 5-tal verplichte cursussen in allerlei landen. Snap je?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:02 schreef Vronsky het volgende:
[..]
...En toch ga je naar de VS voor je opleiding, nietwaar?
Dat geldt voor slechts een klein percentage van de daar gevlogen vluchten.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:09 schreef AchJa het volgende:
[..]
Gegeven door Nld instructeurs voor zover ik weet.
Meende dat een keer gezien te hebben tijdens een of andere docu.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:10 schreef Lightning_NL het volgende:
[..]
Dat geldt voor slechts een klein percentage van de daar gevlogen vluchten.
Je hebt per helikoptertype verschillende fases. In elke fase vlieg je met een andere instructeur. Dit zijn vaak Amerikanen, maar ze kunnen ook andere nationaliteiten hebben. Vervolgens kom je op je uiteindelijke type terecht, en dan zul je een van de fases wel met een NL instructeur vliegen om te kijken of je een beetje goed genoeg presteert.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:13 schreef AchJa het volgende:
[..]
Meende dat een keer gezien te hebben tijdens een of andere docu.
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:38 schreef EllaN het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat het cute was dat jij indruk probeert te maken.
Overigens maakt het me niet zoveel uit wat hij aantrekt, als het maar uit kan.
</overshare>
Ok, dat wist ik niet.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:09 schreef Lightning_NL het volgende:
[..]
Ja, want Nederland heeft daar de capaciteit niet voor. Maar voordat we naar de VS gaan hebben we al een zware vliegopleiding achter de rug, en na de VS komt er nog een vervolgopleiding, en daarna nog een 5-tal verplichte cursussen in allerlei landen. Snap je?
En Nederlanders zijn standaard de beste van de klas in de VS.
Moet je even voor mij uitleggenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:44 schreef AchJa het volgende:
Correct. Ik maar peinzen waar ik haar eerder had gezien, tot een collega met de briljante oplossing kwam... "Het nieuws"...quote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:23 schreef Vronsky het volgende:
Meneer komt die nieuwe rode baretdraagster tegen, en ze word een stingerschutter bij de LUMB?
(Zoiets dacht ik?)
Oooh oke, ik dacht dat je inging op de functie die ze zou gaan uitoefenenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:26 schreef AchJa het volgende:
[..]
Correct. Ik maar peinzen waar ik haar eerder had gezien, tot een collega met de briljante oplossing kwam... "Het nieuws"...
Oh nee, dat maakt me verder weinig uit.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:29 schreef Maitje het volgende:
[..]
Oooh oke, ik dacht dat je inging op de functie die ze zou gaan uitoefenen.
Vliegtuigen en helikopters uit de lucht schieten met een manpad.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:29 schreef Maitje het volgende:
[..]
Oooh oke, ik dacht dat je inging op de functie die ze zou gaan uitoefenen.
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:33 schreef AchJa het volgende:
[..]
Oh nee, dat maakt me verder weinig uit.
Daar ging het niet om..quote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:37 schreef Vronsky het volgende:
[..]
Vliegtuigen en helikopters uit de lucht schieten met een manpad.
Klinkt simpel, toch?
Misschien moeten we dat aan Lightning vragen of het zo simpel isquote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:37 schreef Vronsky het volgende:
Vliegtuigen en helikopters uit de lucht schieten met een manpad.
Klinkt simpel, toch?
Naai t ff op zegquote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:58 schreef AchJa het volgende:
[..]
Misschien moeten we dat aan Lightning vragen of het zo simpel is
Zou tijd wordenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:06 schreef Lightning_NL het volgende:
Een stinger is voor ons een véél grotere dreiging dan een tank natuurlijk en ik zou niet weten wat onze overlevingskans zou zijn tegen een stinger. Ons systeem zou meer dan 90% veiligheid moeten bieden, maar dat is nog nooit in de praktijk getest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |