Toch niet in de eau de hoerenlucht, mag ik hopen?quote:
Wat is er met de oude gebeurt?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:30 schreef Rave_NL het volgende:
Nope, straks nog naar het nieuwe vrouwke..
Eerst even douchen en fatsoenlijke kleding aantrekken. Het is nog te pril voor chollertenue..
ingeruildquote:
Jij begint natuurlijk gelijk te soppen als hij in een afgetrapte joggingbroek en grijze marines-trui aan komt kakken..quote:
Nope, zelfs geen Engelse douche..quote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:32 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
Toch niet in de eau de hoerenlucht, mag ik hopen?
Was ze al veertig dan?quote:
Goedzo.quote:
Ik bedoelde dat het cute was dat jij indruk probeert te makenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:34 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Jij begint natuurlijk gelijk te soppen als hij in een afgetrapte joggingbroek en grijze marines-trui aan komt kakken..
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:35 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Ik vond die adamsappel altijd al vrij verdacht..
Dat maak ik sowieso wel, maar dat ik niet over m'n huig ga van m'n eigen geur is een goede tweede..quote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:38 schreef EllaN het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat het cute was dat jij indruk probeert te maken.
Hoi! Ik ben hier!quote:Overigens maakt het me niet zoveel uit wat hij aantrekt, als het maar uit kan.
</overshare>
O..o... Als dat maar goedkomt met zo'n bromsnor in de buurt.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:44 schreef AchJa het volgende:
Schaak ik hier vanmiddag maar zo die griet (jongste rode baret) uit de krant... Het wordt gewoon een stingerschutter.
Jij hebt haar geschaakt? Is ze niet een beetje jong voor jou?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:44 schreef AchJa het volgende:
Schaak ik hier vanmiddag maar zo die griet (jongste rode baret) uit de krant... Het wordt gewoon een stingerschutter.
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:46 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Jij hebt haar geschaakt? Is ze niet een beetje jong voor jou?
Argumentering geaccepteerd. Veel plezier op je date.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:42 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Dat maak ik sowieso wel, maar dat ik niet over m'n huig ga van m'n eigen geur is een goede tweede..
[..]
Hoi! Ik ben hier!
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:47 schreef EllaN het volgende:
[..]
Argumentering geaccepteerd. Veel plezier op je date.
Ik ga nu lekker uit eten.
Dit heeft níks te maken met denken.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:14 schreef Rave_NL het volgende:
Ik vind dat zó ontzettend jammer hè, als iemand beter denkt te zijn dan anderen...
Geen idee waar je het precies over hebt.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:48 schreef Esses het volgende:
[..]
En de vorige keer waren de Yanks nog oppermachtig?
Moet je SC's teruglezenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:54 schreef Lightning_NL het volgende:
[..]
Geen idee waar je het precies over hebt.
Kan ik wel doen, maar dan weet ik nog steeds niet waar jij naar refereert. Dus als je het niet erg vindt, begin ik er niet aanquote:
Hetzelfde met de schepen, voor elk machientje een ander poppetje..quote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:53 schreef Lightning_NL het volgende:
[..]
Dit heeft níks te maken met denken.
Dit is gewoon weten. De yanks zijn van de kwantiteit, niet van de kwaliteit. Zij hebben een US army aviator fabriek waar zo'n beetje iedereen met een recommendation briefje in komt en in korte tijd wordt 'klaar'gestoomd (er starten per 2 weken klassen van 50 student pilots) en overseas wordt getrapt.
Vergelijk dat eens met de KLu, waar je een selectieprocedure hebt waarbij 0,2% van de sollicitanten uiteindelijk zichzelf vlieger van de Koninklijke Luchtmacht mag noemen na een zeer uitgebreide, zware en lange opleiding.
...En toch ga je naar de VS voor je opleiding, nietwaar?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:53 schreef Lightning_NL het volgende:
[..]
Dit heeft níks te maken met denken.
Dit is gewoon weten. De yanks zijn van de kwantiteit, niet van de kwaliteit. Zij hebben een US army aviator fabriek waar zo'n beetje iedereen met een recommendation briefje in komt en in korte tijd wordt 'klaar'gestoomd (er starten per 2 weken klassen van 50 student pilots) en overseas wordt getrapt.
Vergelijk dat eens met de KLu, waar je een selectieprocedure hebt waarbij 0,2% van de sollicitanten uiteindelijk zichzelf vlieger van de Koninklijke Luchtmacht mag noemen na een zeer uitgebreide, zware en lange opleiding.
Gegeven door Nld instructeurs voor zover ik weet.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:02 schreef Vronsky het volgende:
[..]
...En toch ga je naar de VS voor je opleiding, nietwaar?
Ja, want Nederland heeft daar de capaciteit niet voor. Maar voordat we naar de VS gaan hebben we al een zware vliegopleiding achter de rug, en na de VS komt er nog een vervolgopleiding, en daarna nog een 5-tal verplichte cursussen in allerlei landen. Snap je?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:02 schreef Vronsky het volgende:
[..]
...En toch ga je naar de VS voor je opleiding, nietwaar?
Dat geldt voor slechts een klein percentage van de daar gevlogen vluchten.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:09 schreef AchJa het volgende:
[..]
Gegeven door Nld instructeurs voor zover ik weet.
Meende dat een keer gezien te hebben tijdens een of andere docu.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:10 schreef Lightning_NL het volgende:
[..]
Dat geldt voor slechts een klein percentage van de daar gevlogen vluchten.
Je hebt per helikoptertype verschillende fases. In elke fase vlieg je met een andere instructeur. Dit zijn vaak Amerikanen, maar ze kunnen ook andere nationaliteiten hebben. Vervolgens kom je op je uiteindelijke type terecht, en dan zul je een van de fases wel met een NL instructeur vliegen om te kijken of je een beetje goed genoeg presteert.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:13 schreef AchJa het volgende:
[..]
Meende dat een keer gezien te hebben tijdens een of andere docu.
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:38 schreef EllaN het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat het cute was dat jij indruk probeert te maken.
Overigens maakt het me niet zoveel uit wat hij aantrekt, als het maar uit kan.
</overshare>
Ok, dat wist ik niet.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:09 schreef Lightning_NL het volgende:
[..]
Ja, want Nederland heeft daar de capaciteit niet voor. Maar voordat we naar de VS gaan hebben we al een zware vliegopleiding achter de rug, en na de VS komt er nog een vervolgopleiding, en daarna nog een 5-tal verplichte cursussen in allerlei landen. Snap je?
En Nederlanders zijn standaard de beste van de klas in de VS.
Moet je even voor mij uitleggenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:44 schreef AchJa het volgende:
Correct. Ik maar peinzen waar ik haar eerder had gezien, tot een collega met de briljante oplossing kwam... "Het nieuws"...quote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:23 schreef Vronsky het volgende:
Meneer komt die nieuwe rode baretdraagster tegen, en ze word een stingerschutter bij de LUMB?
(Zoiets dacht ik?)
Oooh oke, ik dacht dat je inging op de functie die ze zou gaan uitoefenenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:26 schreef AchJa het volgende:
[..]
Correct. Ik maar peinzen waar ik haar eerder had gezien, tot een collega met de briljante oplossing kwam... "Het nieuws"...
Oh nee, dat maakt me verder weinig uit.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:29 schreef Maitje het volgende:
[..]
Oooh oke, ik dacht dat je inging op de functie die ze zou gaan uitoefenen.
Vliegtuigen en helikopters uit de lucht schieten met een manpad.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:29 schreef Maitje het volgende:
[..]
Oooh oke, ik dacht dat je inging op de functie die ze zou gaan uitoefenen.
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:33 schreef AchJa het volgende:
[..]
Oh nee, dat maakt me verder weinig uit.
Daar ging het niet om..quote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:37 schreef Vronsky het volgende:
[..]
Vliegtuigen en helikopters uit de lucht schieten met een manpad.
Klinkt simpel, toch?
Misschien moeten we dat aan Lightning vragen of het zo simpel isquote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:37 schreef Vronsky het volgende:
Vliegtuigen en helikopters uit de lucht schieten met een manpad.
Klinkt simpel, toch?
Naai t ff op zegquote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:58 schreef AchJa het volgende:
[..]
Misschien moeten we dat aan Lightning vragen of het zo simpel is
Zou tijd wordenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:06 schreef Lightning_NL het volgende:
Een stinger is voor ons een véél grotere dreiging dan een tank natuurlijk en ik zou niet weten wat onze overlevingskans zou zijn tegen een stinger. Ons systeem zou meer dan 90% veiligheid moeten bieden, maar dat is nog nooit in de praktijk getest.
Wat? Een praktijktest? Moet toch te realiseren zijn?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:07 schreef Lightning_NL het volgende:
[..]
Wat zou tijd worden? Je bent wel érg vaag vandaag zeg.
Is met een Huey gedaan.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:09 schreef Lightning_NL het volgende:
Ja, we hebben toch Chinooks zat. Laten we er eentje afstandbestuurbaar maken en 'm vervolgens proberen uit de lucht te schieten!!!
Nee, en laten we dat mooi zo houden. Airdefence is altijd al een kat en muis spel geweest.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:06 schreef Lightning_NL het volgende:
Een stinger is voor ons een véél grotere dreiging dan een tank natuurlijk en ik zou niet weten wat onze overlevingskans zou zijn tegen een stinger. Ons systeem zou meer dan 90% veiligheid moeten bieden, maar dat is nog nooit in de praktijk getest.
Ik blijf erbij... dit eist bewijs :pquote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:12 schreef AchJa het volgende:
[..]
Nee, en laten we dat mooi zo houden. Airdefence is altijd al een kat en muis spel geweest.
Alleen jammer dat de nieuwere Stingers (RMP en later) weinig met IR doen...quote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:12 schreef Lightning_NL het volgende:
Wij hebben op de Chinook echter andere zelfverdedigingssystemen, en binnenkort krijgen we zelfs een nóg betere zelfverdediging, namelijk CHASE. Leuk systeempje met DIRCM, een laser die de IR kop van inkomende raketten op hol laat slaan
Het probleem is alleen dat we dan beide vrij snel over "classified" info moeten gaan lullen.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:13 schreef Esses het volgende:
[..]
Ik blijf erbij... dit eist bewijs :p
DIRCM verblindt de kop van een Stinger volledig met een sterke laser zodat ie niks meer ziet. Volgens mij kan ie zelfs valse informatie aan de kop doorgeven, maar dat weet ik niet zeker.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:31 schreef AchJa het volgende:
[..]
Alleen jammer dat de nieuwere Stingers (RMP en later) weinig met IR doen...
Noted.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:38 schreef Lightning_NL het volgende:
Laser beam riders zijn wél ontzettend kut voor ons.
En daar heeft de block 1 ook weer een oplossing voor.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:38 schreef Lightning_NL het volgende:
[..]
DIRCM verblindt de kop van een Stinger volledig met een sterke laser zodat ie niks meer ziet. Volgens mij kan ie zelfs valse informatie aan de kop doorgeven, maar dat weet ik niet zeker.
Laser beam riders zijn wél ontzettend kut voor ons.
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:47 schreef jankaas020 het volgende:
Pff, die Low Cost Frigates slopen hun eigen diesels sneller dan enig vliegtuig kan doen.
Hoe bedoel je over datum? Het is uit tests gebleken dat de batterijen van die dingen héél veel langer mee gaan dan advertised. (In ieder geval die van de sovjets dan)quote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:47 schreef AchJa het volgende:
[..]
En daar heeft de block 1 ook weer een oplossing voor.
Overigens is het maar goed dat al die zooi in A'stan over datum is, want ik kan je beloven dat er nog een hele zooi Stingers rondzwerven uit de Russische oorlog.
De stinger is dan ook geen Sovjet wapen. Het is gebleken dat de BCU's (Stinger) niet meer werken. Anders hadden we een echt probleem gehad.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:57 schreef Lightning_NL het volgende:
[..]
Hoe bedoel je over datum? Het is uit tests gebleken dat de batterijen van die dingen héél veel langer mee gaan dan advertised. (In ieder geval die van de sovjets dan)
Jij hebt ook geen smaak...quote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:20 schreef jankaas020 het volgende:
Vorige week gezien.![]()
[ afbeelding ]
Olivia Wilde
Gelukkig valt daar over te twisten..quote:
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:29 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
Gelukkig valt daar over te twisten..
Ook geen goeie smaak dus...quote:
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:34 schreef AchJa het volgende:
[..]
Jessica Biel kan je goedkeuring wel krijgen?
[ afbeelding ]
quote:
Wanneer hebben we wel smaak dan?quote:
Ieuwlll....quote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:34 schreef AchJa het volgende:
[..]
Jessica Biel kan je goedkeuring wel krijgen?
[ afbeelding ]
Dit zijn zo van die "opgepompte" dames...quote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:39 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
Wanneer hebben we wel smaak dan?
De enige reden om 7th heaven te kijken, idd..quote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:39 schreef AchJa het volgende:
[..]
Jessie, ik was spontaan verslaafd aan 7th Heaven...![]()
[ afbeelding ]
Opgepompt?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:39 schreef Maitje het volgende:
Dit zijn zo van die "opgepompte" dames...
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:39 schreef Maitje het volgende:
Dit zijn zo van die "opgepompte" dames...
Ook zonder make-up zou ik me prima kunnen vermaken met Biel....quote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:49 schreef Maitje het volgende:
[..]
Woehahaha... nee ik bedoel qua makeup
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:51 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ook zonder make-up zou ik me prima kunnen vermaken met Biel....
En ik ben bang dat ik volgende dag mijn bed niet uitkomem kan.
Hey EllaN!quote:
Even serieus, vind je Jessie niet een knappe vrouw dan?quote:
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:53 schreef EllaN het volgende:
[..]
Mwah, nog precies hetzelfde. Het wordt in ieder geval nog niet erger
.
Nee... ik kan niet zeggen.. "wow, mooie vrouw" ...quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:01 schreef AchJa het volgende:
[..]
Even serieus, vind je Jessie niet een knappe vrouw dan?
Als ik haar in het echt zou tegenkomen zou ik wsl niet eens uit mijn woorden kunnen komen.
Okee... maakt verder ook niet uit. Maar als zij nu aan mijn deur zou kloppen denk ik dat ze hooguit een meter haalt.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:04 schreef Maitje het volgende:
Nee... ik kan niet zeggen.. "wow, mooie vrouw" ...
Maar goed, ik ben "vrouw" ik let op hele andere dingen denk ik..
Gehehehequote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:08 schreef AchJa het volgende:
[..]
Okee... maakt verder ook niet uit. Maar als zij nu aan mijn deur zou kloppen denk ik dat ze hooguit een meter haalt.
quote:
Jessie met of zonder make-up... Ik zou likken als Lassie!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:13 schreef Maitje het volgende:
[..]
![]()
Als vrouwen teveel make-up op hebben is het niet goed, als ze te weinig of niets op hebben is het niet goed... wtf!
Als je tegen een vrouw zegt dat ze mooi is is het niet goed, als je niks zegt is het ook niet goed... Wtf.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:13 schreef Maitje het volgende:
[..]
![]()
Als vrouwen teveel make-up op hebben is het niet goed, als ze te weinig of niets op hebben is het niet goed... wtf!
Woehahahaquote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:15 schreef AchJa het volgende:
[..]
Jessie met of zonder make-up... Ik zou likken als Lassie!
Dus als jou vriendin 's ochtends der bed uitkomt kijk je der niet aan totdat ze mascara opdoet...quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:14 schreef jankaas020 het volgende:
Met een beetje eyliner en/of mascara vind ik het er een stuk prettiger uitzien.
De eerste niet slecht? Zie die ogen... zie gewoon het hoofdquote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:12 schreef Maitje het volgende:
Nou Esses, de 1e foto vind ik niet slecht hoor
Ik vind der daar mooier als op de eerdere foto's van Achjaquote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:17 schreef Esses het volgende:
[..]
De eerste niet slecht? Zie die ogen... zie gewoon het hoofdLaat haar der makeup maar op houden.
Dus jij kijkt je vriend pas aan als 'ie zich een dag niet geschoren heeft?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:17 schreef Maitje het volgende:
Dus als jou vriendin 's ochtends der bed uitkomt kijk je der niet aan totdat ze mascara opdoet...
Nee...quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:23 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
Dus jij kijkt je vriend pas aan als 'ie zich een dag niet geschoren heeft?
Ik lig in een scheur hoe jij dat zo kan verwoordenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:27 schreef AchJa het volgende:
[..]
Je bent me toch niet aan het uitdagen? Ooh wat zou ik tekeer gaan op haar!
Hij blijft eigenlijk nog best wel netjes qua taal gebruik.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:27 schreef Maitje het volgende:
[..]
Ik lig in een scheur hoe jij dat zo kan verwoorden
Eigenlijk wel ja....quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:29 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Hij blijft eigenlijk nog best wel netjes qua taal gebruik.
Jaa... dat zeker. Vrouwvriendelijkquote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:29 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Hij blijft eigenlijk nog best wel netjes qua taal gebruik.
Met dank aan de commissie Staal.quote:
Heb je commissie staal gegoogled? :pquote:
http://www.google.nl/#hl=(...)&fp=b5cd184511610fd5quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:33 schreef Esses het volgende:
[..]
Heb je commissie staal gegoogled? :p
Toch wel 4e resultaat he, niet de eerste 3quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:34 schreef Maitje het volgende:
[..]
http://www.google.nl/#hl=(...)&fp=b5cd184511610fd5
ik denk doe dit maar
dan lijkt het misschien als of ik het snap
Oh...quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:35 schreef Esses het volgende:
[..]
Toch wel 4e resultaat he, niet de eerste 3
Dat snappen sommige vrouwen niet.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:38 schreef AchJa het volgende:
[..]
Omdat?
Vrouwen bevredigen met de tong?
Jij kent de term "likken als Lassie" niet?quote:
Naja, je zei "ik zou likken als een lassie" is nog wel aardig..quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:38 schreef AchJa het volgende:
[..]
Omdat?
Vrouwen bevredigen met de tong?
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:42 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Jij kent de term "likken als Lassie" niet?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We, the unwilling.. led by the unqualified..
to do the unnecessary.. for the ungrateful..
Royyy??quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:42 schreef Thaboel het volgende:
Oke welke dodo voegt me toe op fb en doet geheimzinnig?
!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:45 schreef Thaboel het volgende:
Volgend weekend ff een gnk dame een onderzoekje geven
Ik snap het niet meerquote:
Doktertje spelen is toch voor kinderen?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:45 schreef Thaboel het volgende:
Volgend weekend ff een gnk dame een onderzoekje geven
Ja, ik weet het ook nietquote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:47 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Ik snap het niet meerik dacht aan esses maja
Ik heb hyves, en zit al ernstig te twijfelen om die er uit te gooien... Dan zou ik zeker op facebook overstappenquote:
Gelukkig ben ik niet populair op fb.quote:
spelen? Ff een vol vaginaal onderzoek hoorquote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:47 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Doktertje spelen is toch voor kinderen?
Haha nee ik was t niet :pquote:
maar wel gevondenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:48 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik niet populair op fb.
Woehaaaa!!!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:49 schreef Sunglasses het volgende:
Jongens, jongens, jongens..
Laat alsjeblieft een vrouw beoordelen of iemand likt als lassie!
Of heeft een vrouw het daadwerkelijk eens tegen je gezegd toen ze weer bij zinnen was gekomen?
Ik had hem ook aangemeld gekregen, verwijderd.. ajuu! Moet je maar een normaal berichtje schijven ofzoquote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:49 schreef Royyy het volgende:
[..]
Haha nee ik was t niet :p
geen idee hoe ik thaboel uberhaupt op fb zou moeten vinden, zonder zn naam te kennen
Is dat zo?quote:
Wel aardig zegt ze...quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:43 schreef Maitje het volgende:
[..]
Naja, je zei "ik zou likken als een lassie" is nog wel aardig..
Ik kan natuurlijk niet beoordelen of ze het daadwerkelijk meenden, maar ik heb er een goed gevoel over. Tegenwoordig nog steeds trouwens met mijn ouwe lichaam.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:49 schreef Sunglasses het volgende:
Jongens, jongens, jongens..
Laat alsjeblieft een vrouw beoordelen of iemand likt als lassie!
Of heeft een vrouw het daadwerkelijk eens tegen je gezegd toen ze weer bij zinnen was gekomen?
Hoe lang was het tot je FLO?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:58 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik kan natuurlijk niet beoordelen of ze het daadwerkelijk meenden, maar ik heb er een goed gevoel over. Tegenwoordig nog steeds trouwens met mijn ouwe lichaam.
90quote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:01 schreef AchJa het volgende:
[..]
De politiek kennende is het nog een jaar of 80 denk ik....
Adaptatie of op de range?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:00 schreef AchJa het volgende:
[..]
Elke keer als ik dat soort pics zie denk ik weer aan Kreta!
Hee hee, ik ben dan met pensioen, maar nog niet uitgestorvenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:42 schreef Thaboel het volgende:
Oke welke dodo voegt me toe op fb en doet geheimzinnig?
Voor de rest ga ik hier niet op in, maar ik gun je iig nog jaaaaaren plezier! En veel vrouwen die van honden houdenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:58 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik kan natuurlijk niet beoordelen of ze het daadwerkelijk meenden, maar ik heb er een goed gevoel over. Tegenwoordig nog steeds trouwens met mijn ouwe lichaam.
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:07 schreef Sunglasses het volgende:
[..]
Voor de rest ga ik hier niet op in, maar ik gun je iig nog jaaaaaren plezier! En veel vrouwen die van honden houden
godver clanquote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:04 schreef Clan het volgende:
[..]
Hee hee, ik ben dan met pensioen, maar nog niet uitgestorven
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:11 schreef Maitje het volgende:
Truste Jankaa
@Thaboel,
weet je al wie het is?
Zag dat Vrons hem ook toegevoegd had.
Clanquote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:14 schreef Maitje het volgende:
Welke deffer zit te kutten op FB!!!
Luister vriend, ik wordt geen vrienden met je zo lang je je niet bekend maakt
lolquote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:14 schreef Maitje het volgende:
laatste bericht van dat account is dat het een fake is om mensen van fok te vinden.. En niet meer op ingelogt gaat wordenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:14 schreef Maitje het volgende:
Ik had vroeger nog een leuke vrouwelijke assistente op de kazerne, helaas was het een goede vriendin van mijn vrouwquote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:12 schreef AchJa het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Ik ben hier wel een dappere klootzak, maar ik put uit het verleden behaalde resultaten....
Ik weet dat miepse stiekem meeleest, daarom zat ik hem vandaag al een beetje te knijpen over mijn Cis mormel uitspraak van gisteren.
Dan moet het wel de MIVD zijn.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:17 schreef Thaboel het volgende:
[..]
laatste bericht van dat account is dat het een fake is om mensen van fok te vinden.. En niet meer op ingelogt gaat worden
Brandfles.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:21 schreef Thaboel het volgende:
Cobra wtf! Precies wat ik zei.. Was jij nou diegene met de molotov?
Jij ben het gewoon ei!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:16 schreef Esses het volgende:
[..]
lol
Anyways, ik sta nu dermate ontkleed dat ik of kan gaan douchen of m'n bed in. Ik ga voor het eerste. Totzo.
Zoals ik al eerder heb neergezet, wat doe ik met mijn hyvesquote:
ooow.. nouja.. blijft een loozertquote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:17 schreef Thaboel het volgende:
[..]
laatste bericht van dat account is dat het een fake is om mensen van fok te vinden.. En niet meer op ingelogt gaat worden
toch goed en jij ook degene van net?quote:
Ja joh, ga het hele rijtje af!quote:
Van net?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:23 schreef Thaboel het volgende:
[..]
toch goed en jij ook degene van net?
Naaa...quote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:23 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ja joh, ga het hele rijtje af!
Het is gewoon Rave.
Ik heb werkelijk geen flauw idee. Ik heb geen uitnodiging ontvangen.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:24 schreef Maitje het volgende:
[..]
Naaa..... dat zal wel niet.. toch?
Jankaa??quote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:25 schreef Vronsky het volgende:
Hij zit bij de marine, post niet vaak, noemt rave een 'kuttor"
Ik heb het maar gewoon uit m'n friendslist geflikkerd
ja fb.quote:
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:26 schreef Vronsky het volgende:
nee.
Het is geen jankaas, geen erasmo, geen paintmeester. :p
Nee, ik ben dat niet.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:26 schreef Thaboel het volgende:
[..]
ja fb.
Ja zal fucking rave wel zijn...
Oh, naja het is kinderachtig...quote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:28 schreef Vronsky het volgende:
facebook chat, hij dacht dat ik thaboel was
ER en Lotusss ook.quote:
Da's gewoon de bezorg Thai.quote:
Jij hebt zelfs een eigen internetsite, zag ikquote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:33 schreef Sine_Pari het volgende:
Gewoon je veiligheids instellingen op FB zo zetten dat je niet door iedereen gevonden kan worden. Is er ook niks aan het handje.
Nee heb niks te doen met die sitequote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:35 schreef Clan het volgende:
[..]
Jij hebt zelfs een eigen internetsite, zag ik![]()
http://www.sinepari.org/SINE_PARI/Welcome.html
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:38 schreef Maitje het volgende:
Ik ga mij er niet verder druk om maken!
Loite! Welterusten!!
Welterustenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:38 schreef Maitje het volgende:
Loite! Welterusten!!
Klinkt als een naam van een MIVD operatie. Dus ze zijn het toch!quote:
Slaap lekker lieve Maitje.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:38 schreef Maitje het volgende:
Loite! Welterusten!!
Er staat Kmar, met zwaailicht, voor mijn deur!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:39 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Klinkt als een naam van een MIVD operatie. Dus ze zijn het toch!
Vast op zoek naar de gegevens van de personen die al die Defensie info hier op het forum zetten.
Ah, de blauwe taxi!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:40 schreef Clan het volgende:
[..]
Er staat Kmar, met zwaailicht, voor mijn deur!
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:43 schreef Clan het volgende:
[..]
Ik neem alles terug wat ik over de LaRo heb gezegd
Dat stelt je nog niet van alles vrij. Je hamil blijft geheimquote:Op woensdag 9 februari 2011 00:02 schreef Thaboel het volgende:
Reageerde hier pas toen ik militair af was dus ben niet echt bang
Alles waar je bv. een NDA voor tekende blijft verder gewoon geheim. Dus maakt geen ruk uit of je nu wel of niet meer in dienst zit.quote:Op woensdag 9 februari 2011 00:02 schreef Thaboel het volgende:
Reageerde hier pas toen ik militair af was dus ben niet echt bang
Ach, alle informatie van mij is al achterhaald, daar zullen ze zeker niet van wakker liggen.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:58 schreef Cobra4 het volgende:
Ik heb net even gezocht in mijn emails. De MIVD heeft een tijdje terug inderdaad aangegeven extra aandacht te gaan geven aan het plaatsen van informatie op het internet
Instructiekaart nr. 2-25 is die nog steeds dienstgeheim?quote:Op woensdag 9 februari 2011 00:02 schreef Esses het volgende:
[..]
Dat stelt je nog niet van alles vrij. Je hamil blijft geheim
Instuctiekaart Munitie?quote:Op woensdag 9 februari 2011 00:14 schreef Clan het volgende:
[..]
Instructiekaart nr. 2-25 is die nog steeds dienstgeheim?
Ik zie het, en daar staat toch echt Dienstgeheim op, dan zal VS 2-1360 ook wel terug te vinden zijn.quote:
Het is zelfs zichtbaar en te koop.quote:Op woensdag 9 februari 2011 00:19 schreef Clan het volgende:
[..]
Ik zie het, en daar staat toch echt Dienstgeheim op, dan zal VS 2-1360 ook wel terug te vinden zijn.
En je ziet er toch duidelijk dienstgeheim op staanquote:Op woensdag 9 februari 2011 00:21 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Het is zelfs zichtbaar en te koop.
Ja waarom verkoop je dat spul dan ook allemaal op Marktplaatsquote:Op woensdag 9 februari 2011 00:23 schreef Clan het volgende:
[..]
En je ziet er toch duidelijk dienstgeheim op staan
precies die ik heb, met het oude logo van Defensie, ik heb de 8e druk uit 1962quote:Op woensdag 9 februari 2011 00:24 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
En ook deze is gewoon te koop.
Pensioen is ook niet ruim van Defensie, moet wat extra geld binnenhalenquote:Op woensdag 9 februari 2011 00:24 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Ja waarom verkoop je dat spul dan ook allemaal op Marktplaats
Toen was ik net de glimlach in mijn vaders ogen.quote:Op woensdag 9 februari 2011 00:25 schreef Clan het volgende:
[..]
precies die ik heb, met het oude logo van Defensie, ik heb de 8e druk uit 1962
Ik heb het proberen op te zoeken, maar misschien dat het onder staatsveiligheid valt? ik weet het niet, ik heb het VS 2 -1351 supplement Militair straf- en tuchtrecht niet in bezit.quote:Op woensdag 9 februari 2011 00:27 schreef Thaboel het volgende:
Maar wat zouden ze willen doen? bijv een IK uit 19xx is toch zwaar veroudert...
Las toevallig laatst nog over een AC-130 die door minstens 2 AA raketten was beschoten. Wel begin 2002, dus alweer 9 jaar geleden inmiddels, maar toch... moet er toch niet aan denken dat ze met die roestige troep een keer het geluk zouden hebben zo'n soort toestel neer te halenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:47 schreef AchJa het volgende:
[..]
En daar heeft de block 1 ook weer een oplossing voor.
Overigens is het maar goed dat al die zooi in A'stan over datum is, want ik kan je beloven dat er nog een hele zooi Stingers rondzwerven uit de Russische oorlog.
Vind zeker een stuk of 30 facebook accounts met de naam Meh Mahquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |