Ja! Is dat zo gekquote:
omdat er een regenboog op staat?quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nee er zitten hier ook poten, nichten, heaumeaus, gays, glitterqueens, diva's en nog veel meer verschillende soorten mensenquote:
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:25 schreef Tha_Erik het volgende:
Mijn partijtje trekt (![]()
![]()
) wel nieuwkomers zeg!
maar ook een enkele bejaardequote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:25 schreef Tha_Erik het volgende:
Mijn partijtje trekt (![]()
![]()
) wel nieuwkomers zeg!
broek ipv koekhappen ?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:54 schreef TheaterMaMa het volgende:
gaan we nog spijkerpoepen, ezeltje prikken, zaklopen?
Ik vind het net alsof ie van stof isquote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:59 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
omdat er een regenboog op staat?
Ik vind het echt een kindertaart
Nee, ook nichten, poten, beren, twinkies, gemiddelde homo's, en "hetero's",quote:
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:08 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
nee er zitten hier ook poten, nichten, heaumeaus, gays, glitterqueens, diva's en nog veel meer verschillende soorten mensen
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee, ook nichten, poten, beren, twinkies, gemiddelde homo's, en "hetero's",
Ken je subgroepen als je met namen gaat smijten
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:04 schreef andreas612 het volgende:
[..]kijk nog eens naar de TT zou ik zeggen..
Wat fijn dat je het er voor de duidelijkheid ff bijzet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
We zouden ons toch zomaar vergissen en een versierpoging doen
Of een andere lurker zou het kunnen denken dat je... nee, gelukkig zet je het er ff bij
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
Je zou ze bijna gaan stalken & versieren in andere topics.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wat fijn dat je het er voor de duidelijkheid ff bijzet.
We zouden ons toch zomaar vergissen en een versierpoging doen
Of een andere lurker zou het kunnen denken dat je... nee, gelukkig zet je het er ff bij
Oh mooie tekst in Glee...quote:"God is kinda a jerk, isn't he? Well he makes me gay and then has his followers going around telling me it's something that I chose as if someone would choose to be mocked every single day of their life."
Ik vond al die reli-songs iets teveel van het goede eigenlijkquote:
I want to hold your hand zat er ook in, die is mooi.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:01 schreef TheVulture het volgende:
Ik vond al die reli-songs iets teveel van het goede eigenlijk
Ik had het gevoel naar een EO-jongerendag te kijken ofzoquote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:06 schreef Steve het volgende:
[..]
I want to hold your hand zat er ook in, die is mooi.. En niet religieus.
.
Ik heb niks tegen homo's!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:10 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik had het gevoel naar een EO-jongerendag te kijken ofzo
En niet dat er iets mis is met de EO-jongerendag, zolang ik er maar niet naartoe hoef
Het wordt pas vervelend als ze in je zittenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:12 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik heb niks tegen homo's!
Als ze maar niet naast me gaan zitten
Dan is het al te laatquote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:13 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het wordt pas vervelend als ze in je zitten
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:12 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ah... ja, het begin van de Kurt roller-coaster
Ik heb het ook puur over die quote. Vond de rest ook een beetje te...quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:01 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik vond al die reli-songs iets teveel van het goede eigenlijk
RuPaul al gezien of was dat toeval?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:51 schreef Ang3l het volgende:
Ja die shake 'n bake kwebbelvrouwen hebben ze allemaal weggejaagd natuurlijk
redelijk goed wel, en met jou?quote:
Daar had ze het best moeilijk mee toch, verhuizen?quote:Op woensdag 9 februari 2011 13:43 schreef TheaterMaMa het volgende:
redelijk goed wel, en met jou?
Druk met mijn moeder, die krijgt per 1 maart een appartement dus nu druk met veel weg gooien, ze komt vanuit een groot huis met veel zooi dus.
lang leve mijn blowkids want ik heb een heel team aan verhuizers, slopers, schilders, vloerleggers etc.
nog steeds crazy in love.
Dat weet je dan niet zo goed want ik hoor andere dingen!quote:Op woensdag 9 februari 2011 15:17 schreef Ang3l het volgende:
Ahhhh, oke
Ik vroeg me al af op wie dan
Van Steve weet ik 't wel. Op mij.
Hoi.quote:
Hoe kan ik níet van Ang3l houden?quote:Op woensdag 9 februari 2011 15:32 schreef Tha_Erik het volgende:
Dat weet je dan niet zo goed want ik hoor andere dingen!
Het is geen verliefdheidquote:
Doe maar zo! Kil en afstandelijk. Alsof je me nauwelijks kent.quote:
Ja wit zwaantje van mequote:Op woensdag 9 februari 2011 17:44 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Doe maar zo! Kil en afstandelijk. Alsof je me nauwelijks kent.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huh!?
Jaquote:Op woensdag 9 februari 2011 18:45 schreef Tha_Erik het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ehm... Mee eens, eigenlijk.quote:Op woensdag 9 februari 2011 18:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja
Ja
Ja
Ja
De eerste de minste. Wel mijn type, maar zijn gezicht is een beetje.... Jezus na die hele loop met dat kruis zegmaar. Afgepeigerd?
Oh hipquote:
FOK!en tijdens het sporten is ook zoiets he.quote:Op woensdag 9 februari 2011 22:02 schreef Great.Expectations het volgende:
Hebben jullie allemaal opeens een leven of zoiets?
Je sport anders wel tijdens het FOK!en...quote:Op woensdag 9 februari 2011 22:05 schreef Steve het volgende:
[..]
FOK!en tijdens het sporten is ook zoiets he.
Mjah, zwemmend Fok!'en is niet praktisch.quote:Op woensdag 9 februari 2011 22:05 schreef Steve het volgende:
[..]
FOK!en tijdens het sporten is ook zoiets he.
Die is mij te kritisch.quote:Op woensdag 9 februari 2011 22:05 schreef Steve het volgende:
En verliefd zijn op Ang3l vergt ook tijd.
Daarom hoef ik niet bang te zijn dat ik Steve kwijtraakquote:Op woensdag 9 februari 2011 22:20 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Die is mij te kritisch.
Ach, misschien ruilt hij je in voor een jonge god met een grote ehm.. Of voor een oude vent met een dikke ehm... Portemonnee.quote:Op woensdag 9 februari 2011 22:29 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Daarom hoef ik niet bang te zijn dat ik Steve kwijtraak
Assumptions are the mother of all fuck ups!quote:Op woensdag 9 februari 2011 22:29 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Daarom hoef ik niet bang te zijn dat ik Steve kwijtraak
Makes things more interestingquote:Op woensdag 9 februari 2011 22:35 schreef Great.Expectations het volgende:
Of jullie nemen iemand "voor erbij".
Sinds ik voorzitter ben geworden van Friso welquote:Op woensdag 9 februari 2011 22:02 schreef Great.Expectations het volgende:
Hebben jullie allemaal opeens een leven of zoiets?
Voorzitter!?!?!quote:Op woensdag 9 februari 2011 22:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Sinds ik voorzitter ben geworden van Friso wel
Ik dacht dat je dat niet ging doen?quote:Op woensdag 9 februari 2011 22:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Gefeliquote:Op woensdag 9 februari 2011 22:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
PMquote:Op woensdag 9 februari 2011 22:47 schreef Ang3l het volgende:
Thanks
Vandaag de KvK papieren getekend.
quote:Op woensdag 9 februari 2011 22:47 schreef Ang3l het volgende:
Thanks
Vandaag de KvK papieren getekend.
Neuh.quote:
Staat de Stichting dan straks op jouw adres in het KvK register? Persoonlijk zou mij dat geen fijne gedachte lijken, maar ja.quote:Op woensdag 9 februari 2011 22:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Want?quote:Op woensdag 9 februari 2011 23:30 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Staat de Stichting dan straks op jouw adres in het KvK register? Persoonlijk zou mij dat geen fijne gedachte lijken, maar ja.
Ja, maar dan krijgt het weer zo'n wellusnietusdiscussie die hier al tig keer is gevoerd. Ik moet er niet aan denken dat mijn privé adres zo op het internet zou staan voor een Stichting die Gay feesten organiseert. Je weet nooit wat voor gekken er dan op je af komen. Maaaaar dat is persoonlijk. Ang3l is daar makkelijker in, die zet wel meer dingen online wat ik niet zou doen. Maar dat is geen waardeoordeel, everyone is allowed to go to hell their own way.quote:Op woensdag 9 februari 2011 23:47 schreef TheVulture het volgende:
*mompelt iets over wie A zegt moet B zeggen
D'r zit wel een wereld van verschil tussen "telefoonboeken" en het internet.quote:Op donderdag 10 februari 2011 00:21 schreef Ang3l het volgende:
Ik vind het wel grappig hoe panisch iedereen tegenwoordig over hun adres is terwijl vroeger 90% van de mensen in een telefoonboek te vinden is. En qua associatie met gay... ach ja, dat ben ik, so what. Maar iedereen is daar anders in ja
Niet meer zeuren dat je nergens tijd voor hebt he?quote:Op woensdag 9 februari 2011 22:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Want? Niemand had vroeger een telefoonboek dus dan was het lastig opzoeken/quote:Op donderdag 10 februari 2011 00:25 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
D'r zit wel een wereld van verschil tussen "telefoonboeken" en het internet.
Zo'n beetje ieder huishouden had vroeger een telefoonboek. Tenminste, voor zover ik me kan herinneren hadden we er altijd eentje thuis. Maar dat telefoonboek was alleen op basis van een bepaalde regio/plaats. Je kon eventueel bij een postkantoor andere telefoonboeken inkijken. Maar informatie was minder makkelijk door te koppelen als nu met het internet. Je moest vroeger al echt weten in welke plaats iemand woonde.quote:Op donderdag 10 februari 2011 00:32 schreef wonderer het volgende:
[..]
Want? Niemand had vroeger een telefoonboek dus dan was het lastig opzoeken/
Ja, precies. Ik vind het wel erg naïef om te denken dat het telefoonboek van vroeger hetzelfde is als Google nu. Hyves, Facebook, LinkedIn, profielen op bijvoorbeeld Fok!, informatie op de site van je werkgever, etc. Maar als mensen niets om hun privacy geven, prima. Ik vind het naïef, maar goed.quote:Op donderdag 10 februari 2011 00:38 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Zo'n beetje ieder huishouden had vroeger een telefoonboek. Tenminste, voor zover ik me kan herinneren hadden we er altijd eentje thuis. Maar dat telefoonboek was alleen op basis van een bepaalde regio/plaats. Je kon eventueel bij een postkantoor andere telefoonboeken inkijken. Maar informatie was minder makkelijk door te koppelen als nu met het internet. Je moest vroeger al echt weten in welke plaats iemand woonde.
Nee, echt niet. Alleen Linkedin al is een enorme bron van informatie, wat vroeger absoluut niet beschikbaar was.quote:Op donderdag 10 februari 2011 00:41 schreef wonderer het volgende:
Zo groot is die wereld van verschil dus niet echt. De informatie is er, je moet het alleen opzoeken. Op internet gaat dat hooguit wat makkelijker.
De nieuwe judith? De nieuwe inge bedoel jequote:Op donderdag 10 februari 2011 07:27 schreef Stroekie het volgende:
@ang3l krijg je eindelijk ook je hanospas nu je de nieuwe judith bent geworden ?
Het ene noemt de ene kant naïef, de ander noemt de andere kant paranoiaquote:Op donderdag 10 februari 2011 00:42 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Ja, precies. Ik vind het wel erg naïef om te denken dat het telefoonboek van vroeger hetzelfde is als Google nu. Hyves, Facebook, LinkedIn, profielen op bijvoorbeeld Fok!, informatie op de site van je werkgever, etc. Maar als mensen niets om hun privacy geven, prima. Ik vind het naïef, maar goed.
Jamaar die heb ik alquote:Op donderdag 10 februari 2011 07:39 schreef Vlarp het volgende:
Ja, de pas van de groothandel is wel het belangrijkste ja
'morge
quote:Op woensdag 9 februari 2011 23:52 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Ja, maar dan krijgt het weer zo'n wellusnietusdiscussie die hier al tig keer is gevoerd. Ik moet er niet aan denken dat mijn privé adres zo op het internet zou staan voor een Stichting die Gay feesten organiseert. Je weet nooit wat voor gekken er dan op je af komen. Maaaaar dat is persoonlijk. Ang3l is daar makkelijker in, die zet wel meer dingen online wat ik niet zou doen. Maar dat is geen waardeoordeel, everyone is allowed to go to hell their own way.
Dan stuur ik ze door naar G_E want door de foto's die hij post en berichten die hij stuurt weet ik waar ie woont. En waar ie stemt. En hoe ie er uit ziet!quote:Op donderdag 10 februari 2011 08:34 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
straks komen er anti-gay-terroristen aan de deur die in het KvKregister naar homofeestorganisatoren gezocht hebben!
Ik kwam laatst wel tot de bizarre ontdekking dat zolang je ingeschreven staat bij de KvK ( al is dat als voorzitter van een stichting, in mijn geval, of omdat je een eigen bedrijf hebt)quote:Op woensdag 9 februari 2011 23:30 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Staat de Stichting dan straks op jouw adres in het KvK register? Persoonlijk zou mij dat geen fijne gedachte lijken, maar ja.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet naar wat men is wordt men beoordeeld, maar naar wat men schijnt
tikkeltje paranoidequote:Op donderdag 10 februari 2011 00:42 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Ja, precies. Ik vind het wel erg naïef om te denken dat het telefoonboek van vroeger hetzelfde is als Google nu. Hyves, Facebook, LinkedIn, profielen op bijvoorbeeld Fok!, informatie op de site van je werkgever, etc. Maar als mensen niets om hun privacy geven, prima. Ik vind het naïef, maar goed.
Nee, voor mij maakt het niets uit wat voor stichting of wat dan ook het is. Veel zelfstandig ondernemers vinden dat ook irritant hoor, dat ze met hun huisadres in het KvK register staan.quote:Op donderdag 10 februari 2011 08:43 schreef Ang3l het volgende:
Was het trouwens minder "erg" geweest als ik "gewone"feesten georganiseerd zou hebben? Of een huishoudbeurs? M.a.w. gaat het om het feit dat je naam kan worden gelinkt aan een gayfeest, om om het feit dat je naam in de KvK staat?
Uit de tekst maak ik het eerste op, en dan zie ik dus echt niet wat daar zo erg aan is.
Ik zet het voor mijn part gewoon op m'n CV bij overige activiteiten: Voorzitter en penningmeester Stichting Friso.
quote:Op donderdag 10 februari 2011 13:30 schreef Great.Expectations het volgende:
Het lastige is dat om een Valentijnskaartje te kunnen versturen, als anonieme aanbidder, moet je eerst achter iemands postadres zien te komen. En dat valt niet mee, tegenwoordig, met al die paranoïde mensen die te bang zijn om hun adres ergens te vermelden.
Ja precies, spoils all the funquote:Op donderdag 10 februari 2011 13:30 schreef Great.Expectations het volgende:
Het lastige is dat om een Valentijnskaartje te kunnen versturen, als anonieme aanbidder, moet je eerst achter iemands postadres zien te komen. En dat valt niet mee, tegenwoordig, met al die paranoïde mensen die te bang zijn om hun adres ergens te vermelden.
Gewoon goed Google'n.quote:Op donderdag 10 februari 2011 13:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja precies, spoils all the fun
Nu moet ik via de effenaar een adres gaan achterhalen!
Klinkt als een verstandig persoon.quote:Op donderdag 10 februari 2011 14:06 schreef Ang3l het volgende:
Niet te vinden. Die is bijna net zo paranoia als jij. Orf erger, want die durft niet eens bepaalde apps te installeren zoals whatsapp
jij hebt de laatste jaren toch altijd iets gehad?quote:
Als iemand gaat zitten vertellen over hoe apple dan zijn telefoonnummer door gaat verkopen en kan zien wie hij allemaal gaat bellen en wat hij in zijn whats app berichten neertzet............ dan doe ik dat welquote:Op donderdag 10 februari 2011 14:40 schreef Great.Expectations het volgende:
Ach, laat mensen toch in hun waarde. Als iemand alles op internet zet, prima, moet-ie zelf weten. Houdt iemand anders liever alles privé, dan ook prima.
Het is niet nodig om elkaar je eigen voorkeuren op te dringen, en de ander uit maken voor emotioneel incontinent, aandachtshoer, open emotieriool, paranoïde, complottheoriefreak etc.
Afgelopen jaar voor het eerst in 31 jaar anonieme. Dacht ik.quote:Op donderdag 10 februari 2011 14:42 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
jij hebt de laatste jaren toch altijd iets gehad?
van pup nooit iets?quote:Op donderdag 10 februari 2011 14:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Afgelopen jaar voor het eerst in 31 jaar anonieme. Dacht ik.
Jaren daarvoor van vrienden of zo. Of dan dave een keer maar dat was omdat we toen "iets" hadden.
quote:Op donderdag 10 februari 2011 14:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Als iemand gaat zitten vertellen over hoe apple dan zijn telefoonnummer door gaat verkopen en kan zien wie hij allemaal gaat bellen en wat hij in zijn whats app berichten neertzet............ dan doe ik dat wel
dus is het nu wel of niet zo dat je de afgelopen jaren altijd iets hebt gehad voor valentijsdag, al dan niet of het telt in jou ogen?quote:Op donderdag 10 februari 2011 14:56 schreef Ang3l het volgende:
*denk denk denk* Jawel. Volgens mij wel.
Maar dat was dan ook niet echt anoniem he
Heb jij Ang3l wat gestuurd dat je er zo op door gaat?quote:Op donderdag 10 februari 2011 15:02 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
dus is het nu wel of niet zo dat je de afgelopen jaren altijd iets hebt gehad voor valentijsdag, al dan niet of het telt in jou ogen?
Ja een vriendin van me doet veel werk voor jeugdzorg. Dus die moet idd wel opletten. Maar dat is weer wat anders dan whatsapp niet durven installeren omdat je bang bent dat apple je berichten meeleest of iets met je telefoonnummer gaat doenquote:Op donderdag 10 februari 2011 14:58 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Maar goed, ik ken mensen die in hun werk te maken hebben met niet altijd even aangename personen. En om het dat soort mensen niet al te makkelijk te maken om bedreigingen aan je privé adres te richten, schermen ze bijvoorbeeld hun Linkedin profiel liever af. Als je dan zelf een baan hebt als weet ik veel, paperclipteller bij de Hema, dan is dat misschien was lastig voor te stellen, maar dat zegt dan meer over iemands inlevingsvermogen, vind ik.
Dit schijnt altijd onder "interesse" te vallen, dat vragenvuiur van TMM.quote:Op donderdag 10 februari 2011 15:10 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Heb jij Ang3l wat gestuurd dat je er zo op door gaat?
Ligt er aan wat je de afgelopen jaren noemt.quote:Op donderdag 10 februari 2011 15:02 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
dus is het nu wel of niet zo dat je de afgelopen jaren altijd iets hebt gehad voor valentijsdag, al dan niet of het telt in jou ogen?
Dat is paranoïde.quote:Op donderdag 10 februari 2011 15:13 schreef Ang3l het volgende:
Maar dat is weer wat anders dan whatsapp niet durven installeren omdat je bang bent dat apple je berichten meeleest of iets met je telefoonnummer gaat doen
Er zal toch geen dode pony op mijn stoep liggen of zo maandag he?quote:Op donderdag 10 februari 2011 15:10 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Heb jij Ang3l wat gestuurd dat je er zo op door gaat?
Natuurlijk overdrijf ik dat soort dingen.quote:Op donderdag 10 februari 2011 15:37 schreef Ang3l het volgende:
Maar t zit bij jou toch niet alleen in de baan?
Jij bent al in paniek als je per ongeluk hebt gezegd dat je notenrijst gaat halen bij de ene AH, bang dat er een fokker zal staan
(Of is dat dan gewoon gezonde aandikkerij van jouw kant?)
Mwa. Ligt er aan wat voor foto's er op staan. Ik bedoel, het feit dat jij hem herkend zegt ook wat over jou... en over beide dus. Daar komen dezelfde "categorie" mensen.quote:Op donderdag 10 februari 2011 15:44 schreef Great.Expectations het volgende:
Ik bedoel, ik bekeek laatst de site van een bedrijf, en ik herkende toen iemand van zijn Dudesnude profiel.
Daar moet ik dus helemaal niet aan denken, dat mij zoiets zou overkomen.
quote:Op donderdag 10 februari 2011 15:49 schreef Ang3l het volgende:
Maar ik heb er geen naaktfoto's opstaan, dat dan weer niet
Nou ja, niet helemaal full frontal poe hey nou nou tjonge jonge naakt danquote:
Niet?quote:Op donderdag 10 februari 2011 15:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou ja, niet helemaal full frontal poe hey nou nou tjonge jonge naakt dan
quote:Op donderdag 10 februari 2011 16:01 schreef Ang3l het volgende:
En dat ik dan weer reageer met:
Nou ja, noet helemaal erect dan!
Waarop?quote:Op donderdag 10 februari 2011 20:35 schreef Great.Expectations het volgende:
Ik ben OS X aan het installeren.
Op mijn PC via http://www.taranfx.com/install-mac-os-in-virtualbox, en dat werkt eigenlijk nog best goed.quote:
Hola, hoe is t?quote:
Jij was er anders ook niet om de boel op te vrolijkenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 07:21 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Zo, heeft zuster Ursula de bejaarden vroeg naar bed gestuurd of zo?
Alsof ik sowieso in staat ben mensen op de vrolijken. Meestal heb ik een deprimerende werking op mensen.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 07:24 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Jij was er anders ook niet om de boel op te vrolijken
Da's mooi, want ik ben er nietquote:Op vrijdag 11 februari 2011 07:28 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ik haal het vandaag dubbel en dwars in.
Ik wel, ik ben ziek.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.God created gays so fat chicks could have friends.
Met mij!quote:
Magikradenmagikraden?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 07:52 schreef Vlarp het volgende:
Nou, ik bne niet ziek, ik ga gewoon werken... en vanmiddag naar Beverwijk
En ik vertel nog wel waarom ik naar Beverwijk ga
Je hebt brandwonden of je zoekt een leren jas?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 07:52 schreef Vlarp het volgende:
Nou, ik bne niet ziek, ik ga gewoon werken... en vanmiddag naar Beverwijk
En ik vertel nog wel waarom ik naar Beverwijk ga
O ja, dat is wel een goede smoesquote:Op vrijdag 11 februari 2011 08:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je hebt brandwonden of je zoekt een leren jas?
Dat zijn ook de enige twee dingen waarvan ik me kan voorstellen dat een bezoek aan Beverwijk noodzakelijk isquote:Op vrijdag 11 februari 2011 08:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je hebt brandwonden of je zoekt een leren jas?
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:19 schreef Ang3l het volgende:
Ik moet de verjaardag van ons allerliefste Phalanz/Kugari-Ken afzeggen
Ik moet goddomme netwerken/socializen .... op de zaterdagavond!
Ik. Netwerken. Krijg nu al uitslag!
oeh dat zal hij leuk vinden, dan is het maar goed dat ons etentje zaterdag niet door gaatquote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:19 schreef Ang3l het volgende:
Ik moet de verjaardag van ons allerliefste Phalanz/Kugari-Ken afzeggen
Ik moet goddomme netwerken/socializen .... op de zaterdagavond!
Ik. Netwerken. Krijg nu al uitslag!
Ik had anders morgen:quote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:56 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
oeh dat zal hij leuk vinden, dan is het maar goed dat ons etentje zaterdag niet door gaat
O jij gaat ook?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:27 schreef Steve het volgende:
[..]
. Dan komt er niemand die ik ken! *eng*
En dan boos op mij worden als ik een sociaal leven heb!quote:Op vrijdag 11 februari 2011 12:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik had anders morgen:
• Een bios afspraak
• Smashing Valentine feest
• Een verjaardag
• Een etentje
Jamaar dit is allemaal op 1 avond hoor!quote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:06 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
En dan boos op mij worden als ik een sociaal leven heb!
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:04 schreef Steve het volgende:
[..]
Oh dat is dan meteen zijn cadeau..
Je zou het ook zo kunnen lezen dat je nu Steve een paard noemtquote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En een gegeven paard mag je niet in de bek kijken
(Noem ik mezelf nu een paard?!)
Nee want hij geeft mij toch?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:35 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Je zou het ook zo kunnen lezen dat je nu Steve een paard noemt
Ah op die fietsquote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee want hij geeft mij toch?
Dus ik ben dan "Het gegeven paard".
Het eerste wat ik na die speech van gisteren dacht: "Die maken ze koud"quote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:27 schreef TheaterMaMa het volgende:
spannend in Caïro, Mubarak schijnt nu toch echt gevlucht te zijn
kennelijk is hij nog wel in Egyptequote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:33 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het eerste wat ik na die speech van gisteren dacht: "Die maken ze koud"
Dus ik snap wel dat ie eieren voor zijn vele geld kiest
Ja ik lees net dat ie gewoon naar zijn vakantiewoning is gegaan...quote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:39 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
kennelijk is hij nog wel in Egypte
- Je hebt promotiefoto's laten maken omdat je meedoet aan secret story !quote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:56 schreef Vlarp het volgende:
Ik zou heel graag vertellen wat ik heb gedaan vanmiddag, maar ik mag en kan dat nu echt niet...
Wat doe jij allemaal niet op een normale dag?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:44 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ik doe het zelfs niet op een normale dag.
In mijn leven is niks normaal.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:50 schreef Peter het volgende:
[..]
Wat doe jij allemaal niet op een normale dag?
Wat is normaal?
Kun je dat aantonen?
Hoe ging je gesprek?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:56 schreef Vlarp het volgende:
Ik zou heel graag vertellen wat ik heb gedaan vanmiddag, maar ik mag en kan dat nu echt niet...
ow hiquote:
Zeikwijfquote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:00 schreef Steve het volgende:
Fijn dat je hier wel even laat weten dat je iets te vertellen hebt maar dat niet kan. Vast een hele geruststelling voor iedereen, anders zouden ze in spanning hebben gezeten..
diezelfde woordenwisseling had ik laatst met Erik ookquote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee want hij geeft mij toch?
Dus ik ben dan "Het gegeven paard".
Doen. Ik zou niet anders meer willenquote:Op zaterdag 12 februari 2011 10:02 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Dilemma:
Zal ik vandaag een inloopdouche kopen?
Wat had je daarvoor dan?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 10:05 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Doen. Ik zou niet anders meer willen
Daarvoor had ik de douche bij mijn oudersquote:Op zaterdag 12 februari 2011 10:08 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Wat had je daarvoor dan?
Bij mij is het meer een cosmetische beslissing.
Ik heb dat ding niet nodig om de rest niet nat te laten worden. Mijn badkamer is groot zat. Volgens mij staat het alleen netter.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 10:13 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Daarvoor had ik de douche bij mijn ouders
Je hebt net een nieuw huis toch?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 11:45 schreef Vlarp het volgende:
Ik wil een nieuw huis, en dan mag die inloopdouche er wel bij zitten
Wat is er mis met je douche?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 11:45 schreef Vlarp het volgende:
Ik wil een nieuw huis, en dan mag die inloopdouche er wel bij zitten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |