RuPaul al gezien of was dat toeval?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:51 schreef Ang3l het volgende:
Ja die shake 'n bake kwebbelvrouwen hebben ze allemaal weggejaagd natuurlijk
redelijk goed wel, en met jou?quote:
Daar had ze het best moeilijk mee toch, verhuizen?quote:Op woensdag 9 februari 2011 13:43 schreef TheaterMaMa het volgende:
redelijk goed wel, en met jou?
Druk met mijn moeder, die krijgt per 1 maart een appartement dus nu druk met veel weg gooien, ze komt vanuit een groot huis met veel zooi dus.
lang leve mijn blowkids want ik heb een heel team aan verhuizers, slopers, schilders, vloerleggers etc.
nog steeds crazy in love.
Dat weet je dan niet zo goed want ik hoor andere dingen!quote:Op woensdag 9 februari 2011 15:17 schreef Ang3l het volgende:
Ahhhh, oke
Ik vroeg me al af op wie dan
Van Steve weet ik 't wel. Op mij.
Hoi.quote:
Hoe kan ik níet van Ang3l houden?quote:Op woensdag 9 februari 2011 15:32 schreef Tha_Erik het volgende:
Dat weet je dan niet zo goed want ik hoor andere dingen!
Het is geen verliefdheidquote:
Doe maar zo! Kil en afstandelijk. Alsof je me nauwelijks kent.quote:
Ja wit zwaantje van mequote:Op woensdag 9 februari 2011 17:44 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Doe maar zo! Kil en afstandelijk. Alsof je me nauwelijks kent.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huh!?
Jaquote:Op woensdag 9 februari 2011 18:45 schreef Tha_Erik het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ehm... Mee eens, eigenlijk.quote:Op woensdag 9 februari 2011 18:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja
Ja
Ja
Ja
De eerste de minste. Wel mijn type, maar zijn gezicht is een beetje.... Jezus na die hele loop met dat kruis zegmaar. Afgepeigerd?
Oh hipquote:
FOK!en tijdens het sporten is ook zoiets he.quote:Op woensdag 9 februari 2011 22:02 schreef Great.Expectations het volgende:
Hebben jullie allemaal opeens een leven of zoiets?
Je sport anders wel tijdens het FOK!en...quote:Op woensdag 9 februari 2011 22:05 schreef Steve het volgende:
[..]
FOK!en tijdens het sporten is ook zoiets he.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |