Waarop?quote:Op donderdag 10 februari 2011 20:35 schreef Great.Expectations het volgende:
Ik ben OS X aan het installeren.
Op mijn PC via http://www.taranfx.com/install-mac-os-in-virtualbox, en dat werkt eigenlijk nog best goed.quote:
Hola, hoe is t?quote:
Jij was er anders ook niet om de boel op te vrolijkenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 07:21 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Zo, heeft zuster Ursula de bejaarden vroeg naar bed gestuurd of zo?
Alsof ik sowieso in staat ben mensen op de vrolijken. Meestal heb ik een deprimerende werking op mensen.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 07:24 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Jij was er anders ook niet om de boel op te vrolijken
Da's mooi, want ik ben er nietquote:Op vrijdag 11 februari 2011 07:28 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ik haal het vandaag dubbel en dwars in.
Ik wel, ik ben ziek.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.God created gays so fat chicks could have friends.
Met mij!quote:
Magikradenmagikraden?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 07:52 schreef Vlarp het volgende:
Nou, ik bne niet ziek, ik ga gewoon werken... en vanmiddag naar Beverwijk
En ik vertel nog wel waarom ik naar Beverwijk ga
Je hebt brandwonden of je zoekt een leren jas?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 07:52 schreef Vlarp het volgende:
Nou, ik bne niet ziek, ik ga gewoon werken... en vanmiddag naar Beverwijk
En ik vertel nog wel waarom ik naar Beverwijk ga
O ja, dat is wel een goede smoesquote:Op vrijdag 11 februari 2011 08:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je hebt brandwonden of je zoekt een leren jas?
Dat zijn ook de enige twee dingen waarvan ik me kan voorstellen dat een bezoek aan Beverwijk noodzakelijk isquote:Op vrijdag 11 februari 2011 08:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je hebt brandwonden of je zoekt een leren jas?
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:19 schreef Ang3l het volgende:
Ik moet de verjaardag van ons allerliefste Phalanz/Kugari-Ken afzeggen
Ik moet goddomme netwerken/socializen .... op de zaterdagavond!
Ik. Netwerken. Krijg nu al uitslag!
oeh dat zal hij leuk vinden, dan is het maar goed dat ons etentje zaterdag niet door gaatquote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:19 schreef Ang3l het volgende:
Ik moet de verjaardag van ons allerliefste Phalanz/Kugari-Ken afzeggen
Ik moet goddomme netwerken/socializen .... op de zaterdagavond!
Ik. Netwerken. Krijg nu al uitslag!
Ik had anders morgen:quote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:56 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
oeh dat zal hij leuk vinden, dan is het maar goed dat ons etentje zaterdag niet door gaat
O jij gaat ook?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:27 schreef Steve het volgende:
[..]
. Dan komt er niemand die ik ken! *eng*
En dan boos op mij worden als ik een sociaal leven heb!quote:Op vrijdag 11 februari 2011 12:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik had anders morgen:
• Een bios afspraak
• Smashing Valentine feest
• Een verjaardag
• Een etentje
Jamaar dit is allemaal op 1 avond hoor!quote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:06 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
En dan boos op mij worden als ik een sociaal leven heb!
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:04 schreef Steve het volgende:
[..]
Oh dat is dan meteen zijn cadeau..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |